Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    heey meiden!

Wat een rotnacht zeg! Het was zo vreselijk slecht weer dat ik ieder uur wel een keer wakker werd.
    Ook word ik ineens gestalkt door 1 of andere jongen die gisterenavond om 22:00 uur 6 keer ofzo had gebeld, en vervolgens gaat ie dat om 03:30 uur vanacht herhalen.. GRRRR..
    vervolgens word Alex boos op mij, omdat hij denk dat ik die jongen ken en contact met hem heb ..

Pfff... dat is dus gewoon ECHT niet zo!
    Heb niet eens 1 jongen in mijn msn lijst!
    dus laat staan dat ik contact heb met andere jongens!
    Ik bel dat nummer vanmiddag wel even en vraag wel wie het is.. Gisterenavond kwam er bij die jongen egen zinnig woord uit, dus ben wel benieuwd wie het is!

Weet niet of Alex me inmiddels geloofd, boeit me ook niet.. hij kan me echt wel vertrouwen..

Xavièr werd vervolgens om 06:00 uur wakker.. ma naar het voeden viel hij heerlijk tot 10:00 uur in slaap. LIEF!
    daarna nog in badje geweest!

maar goed, heb dus vrselijk slecht geslapen, denk dat ik in totaal maar 3 volle uurtjes heb geslapen.. pff.. heb nu helemaal dikke oogjes, slaap tekort.

misschien vanmiddag weer ff een middag dutje doen!

Xavièr heeft trouwens weer zo ontzettend veel gespuugt gisteren, dat was al de 4e dag dat hij dat "maagsap" spuugt. Dus heb hard lopen denken en ineens denk ik, hey hij heeft sinds die dag andere druppels, vitamine d. ja vitamine d had hij altijd al, maar nu van een ander merk. Kan het daaraan liggen?
    Vandaag heb ik hem dus geen druppels gegeven, als hij dus vandaag niet spuugt, weet ik dat het door die druppels komt..

Kusiess

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ach, stom.. vergeet helemaal te vertellen dat ik weer prachtige foto's heb gezien!
    ECHT mooie beebs!

3. ha meiden!
    Lekker geslapen? Jesse was weer netjes om half 10 wakker! Lekker zeg!

Vanmiddag hebben we een kraamfeest! Ben benieuwd, misschien dat wij dat dan ook wel gaan doen bij een eventuele 2e! haha!

Wat een heerlijke foto's heb ik weer voorbij zien komen! en wat een geweldig filmpje mariek! super!

Wordt altijd erg blij van onze foto's en filmpjes!

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Zo, ik heb lekker uit kunnen slapen! Fiene heeft van 22.00-10.00 uur geslapen! Heerlijk!

@larieke; Manlief had er niet zo'n zin in. ;) Bovendien was hij niet mee naar de bruiloft. Ach, ik kan het altijd nog zelf doen natuurlijk. :)
    Gefeliciteerd met Eline's vermaanddag! Wat is een apero?

@Liesje; Het heeft me zeker goed gedaan! Goed dat je het zegt, ik zal ook mijn stemmen weer even uitbrengen!
    Ik had mezelf opgegeven voor baby van de maand op deze site, maar ik ga het geloof ik niet redden. :( HElaas pindakaas.

@Nijnie; veel plezier vandaag!

@Smeetje; agos, arme Kyra. Nou ja, dan slaapt ze vandaag extra lekker! Waarom zou je op je kop krijgen? Je mag toch zelf weten wanneer je gaat afbouwen?!
    Gefeliciteerd met je zwangere vriendinnen!

@Nynke; zou je ze nou niet op dat CB! Ongelooflijk, wat een incompetente #*&%#&*^&$##! GRrrrrrrr, daar kan ik me dus echt heel boos om maken. Ik kan me dan ook helemaal voorstellen dat je niet meer heen gaat. Het is je derde kindje, ik denk dat je ondertussen wel weet wat goed voor hem is!
    Wat grappig dat we in dezelfde branche werken! Ik zou ook graag met hoog niveau autisten werken! Lijtk me supergaaf.

Er komen zoveel supermooie foto's voorbij dat ik mijn schatje ook maar weer eens ga showen. BRB

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Marieke, hey, zat je filmpje te kijken.. je kan nederlands! WAUWIE, whaha.. heb dat nog niet eerder gehoord volgens mij! ;)

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    nou, als iedereen hun schatje gaat showen, ben ik ook zo terug!

7. hahahah!

Kom maar op met die foto's meiden!

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  10. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Irene; melk van een dag kan makkelijk bij elkaar. Hoe eerder je het in de koelkast zet hoe beter, maa rje kan het geloof ik zelfs 6 uur ongekoeld bewaren (ik zou het alleen daarna niet meer invriezen, maar das persoonlijk). Mocht je de gekoelde gekolfde melk willen invriezen dan kan je dat ook het beste dezelfde dag doen.

@Kiss; jeetje zeg! Is Alex een jaloers type?! Lijkt er wel op. Een beetje vertrouwen heb je toch wel verdient?! Probeer maar lekker bij te slapen meid!

@Xenas; veel plezier vanmiddag!

Pfff, wat is imageshack weer traaaaaag. Iemand nog een andere (lees: snellere) site voor me?!

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ maartje, ik doe het wel via imageshake

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Daar is ze dan:

14. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ maartje, ja Alex is best wel jalours.. maar ik trek me dr nietzoveel meer van aan. Ik heb niet eens de behoefte aan anderen, dusuhh.. Laat mij maar lekker mama zijn :)

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Kiss; heel goed meid! Laat je niet gek maken hoor!

16. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Haar nieuwe winterjas:

18. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    * FIENE WAT BEN JE MOOOOOIIIII *

19. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Idd Fiene is echt een schatje....
    En heb op Fiene gestemd, Maartje

Kiss, weeral foto's om op te eten! En aiai zo jaloers...erg toch hé...

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nog eentje om het af te leren. Fiene op het speelkleed bij opa (met haar stoere shirt aan ;) ):

Deel Deze Pagina