Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    aaaaaaaaaah wat een geweldige foto's weer zeg! Echt super..

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jeetje meiden wat hebben jullie gekletst. Ik heb wel alles gelezen maar ga niet op iedereen reageren. Hier gaat het weer redelijk. Ik heb zeer goed geslapen en het heel rustig aan gedaan en nu ben ik wel zover dat ik morgen aan het werk kan. Ik heb er erg veel zin in.

Wat een mooie foto's en filmpje heb ik gezien zeg.

@Stinkysocks: welkom hier.

@Maartje: volwassen met autisme is een super doelgroep. Heel heftig maar vol met uitdagingen.

@All: sorry meiden ik reageer vanaf morgen weer op iedereen.

Wil iemand een sms -je sturen naar Anne? We hebben al heel lang niks van haar gehoord en ik hoop dat alles goed gaat.

@Ik heb weer op iedereen gestemd.

Dikke kus Nynke

3. Ha meiden! Wat een heerlijke foto's heb ik weer gezien!

@stinkysocks.. welkom meid! Mooie datum 1 oktober ... ben ik ook jarig haha!

@1e oktober mama.. aaaH hij is er eindelijk! Heb toevallig van de week wat bij de NOD februari meiden wat geschreven! Dat ik een jaar geleden daar ook zat! En ik hoop voor ze dat zij nu ook oktober mama's worden!

@flesgevende mama's.... Richtlijn is dat babies van meer dan 6 kilo op 4 flesjes op een dag mogen van 180cc+6 (200cc). Jesse laat namelijk per fles steeds meer staan. Met de voeding van 5 uur van vandaag liet hij zelfs wel 90cc staan!
    Hij wil dan echt niet meer.. gaat lopen kokhalzen en begint te spugen!
    Heeft iemand dit ook. Dat ze minder beginnen te drinken!

Het kraamfeestje was erg leuk! Maar MY GOD... wat was dat druk zeg!
    Ze hadden een mega tent (en zelf opblaaskussen) in de tuin staan.. Binnen soort van ontvangst en daarna iedereen naar buiten! Je merkte echt niks van het weer dus dat was prima! Maar die drukte.. gelukkig heeft Madelief.. het meisje waar het allemaal om ging.. lekker liggen slapen tussen alle drukte! Waren ook veel oktober babies! Madelief dan.. 5 oktober.. Lotte 9 oktober.. Jesse 14 oktober..een andere baby 17 oktober en 1 van 28 oktober! Was erg leuk om te zien!

4. @nynke... ik spreek ANNE wel even aan op de msn!

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @denisse; wat een schattige foto zeg!

@Nynke; fijn dat je weer wat bijgeslapen bent! Ik werk nu met verst. geh. kinderen. Heel leuk, maar ook supervermoeiend. De doelgroep is nogal aan het veranderen. We krijgen steeds meer kids met gedragsproblemen en slechte thuissituaties. Dat is echt heel naar.

@Xenas; Daarom zou ik dus noooooit voor een kraamfeest kiezen. Vreselijk al die mensen.

Ik ben foto's aan het uitzoeken zodat ik ze kan laten afdrukken. Wat een werk zeg! EN wat is Fiene alweer groot zeg! :confused: Als ik die foto's van het begin zie. Wauw!

6. Jee wat moet ik weer veel lezen! :)

@Astrid: Wat fijn dat het weer beter gaat! Tuurlijk mag je mee met het uitje, ;) , gezellig toch!
    Ieks, eng verhaal van die bmr. Ga ik eens navragen op cb..

@Moon: hee Dewi heeft vrijdag ook naar piet piraat gekeken, haha. Dat was toch dat het vrouwtje de vloer aan het boenen was? Dewi vindt tv kijken ook helemaal geweldig..

@Marieke: Ik las in een ander topic (weet alleen niet meer welke) een opmerking van jou en moest daar weer zo om lachen, haha. Lekker droog.

@Maris: Mooie foto van jullie. Ja ze heeft hele stoere kleertjes aan!

@Xenas: Zonde van je tand! Wat een leuke avatar heb je.

@Kiss: Maat 74!?!? Wow! Die groeit goed op jouw voeding! :) Dewi past net pas sommige kleertjes maat 62, maar de meeste zijn nog te groot.
    Lieve foto's. Ja, het zijn nu al echte grote baby's he, gaat hard zat..
    Goed zeg dat hij kan omrollen!

@Marize: Wat een lieve foto's!

Ga zo verder lezen...eerst boer zoekt vrouw kijken..
    Maar ik moet even kwijt:
    Ik heb vandaag mijn jurk gekocht!
    Hij is zoooo mooi. Ik voel me net een prinses. Mijn moeder en schoonmoeder moesten elke keer huilen als ik hem aantrok. haha.
    Leuk hoor trouwen! hihi

7. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hoi meiden,

dit weekend druk gehad dus weinig hier geweest.

Heb een aantal van jullie een pb gestuurd voor het uitje.
    Ik heb namelijk nog niet van iedereen reacties gekregen, vandaar dat ik sommige ff een pb heb gestuurd. Uitgaande van de reacties die ik binnen heb kom ik nu op 11 mama's. Maar ik hoop dat er nog meer reacties komen.

Zijn er nog meer meiden die meewillen?

Hieronder nog maar weer eens de links:

http://www.hetoudetolhuys.nl/

http://www.goldentulipberghotelamersfoo ... x?id=37115

Heb zelf weinig te melden en eigenlijk ook ff geen puf om te reageren.
    Mooie fotoos allemaal en dat curve ding vind ik erg leuk, hoe kom ik daaraan?

groeten Diana

8. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Liesje, dank je, maar ik zie dat er toch weer aardig wat gekletst is...

Marieke, wat is apero?

Smeetje, als Kyra nu tevredener is dan is het goed toch... laat het CB dan maar lekker lullen hoor... Succes met de prikjes, hopelijk heeft ze er weinig last van.

Kiss, kan je je telefoon dan niet uitzetten? Dan kan je tenminste niet wakkergebeld worden, wat een sukkel zeg.
    Misschien zitten er in die andere vitamine d druppels wel iets andere stoffen dan in die die je eerder had... hoe is het gegaan vandaag qua spugen? Mooie foto's weer.

Maartje, wat een mooie Fiene :). Enorme winterjas, maar hij is wel mooi. Ik heb hier ook nog een winterjasje voor Mirte in de kast hangen, laat de kou maar komen, want op dit moment leg ik haar gewoon in haar vest in de wagen, het kind zou oververhit raken zeg ;).

Xenas, leuk die afdrukjes, gnig dat een beetje makkelijk? Ik heb hier ook zo'n setje in de kast staan, moet ik ook maar eens wat mee gaan doen...
    Kan je niet toch weer 5 flesjes geven en dan misschien een wat kleinere hoeveelheid per fles? Of misschien is hij niet helemaal lekker dat hij daaromo niet zo'n trek heeft en gaat spugen...?

Chrisje, hij is :)

Marize, grappig die 2 naast elkaar. Dat olijke koppie van Jolien :).

Sylvia ook al een mooie foto :). Dat leest trouwens wel lekker vlot bij al die foto's ;)

Stinkysocks welkom.

Moon, tandje zou maar zo kunnen, ook omdat het zo zuur ruikt... dat heb ik wel vaker gehoord.

Laura, Merla groeit netjes zeg!

Denisse, :D wat een bos haar heeft Melieke.

Ben weer redelijk bij geloof ik zo... wat een dag.
    Was weg geweest met Mirte, kom ik er thuis achter dat ik een tas had laten staan. Ben ik die toch alsnog op gaan halen dus even wat meer km's gemaakt dan ik van plan was. Mirte heeft t hardstikke goed gedaan, weinig geslapen (behalve in de auto) en ze ligt nu gebadderd en wel in haar bedje.

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0

ik wil ook effe showen na het zien van al die mooie foto's van jullie
    geweldig :)

10. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    nog eentje

dit is leuk zeg :) ;)

11. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Wat wordt er weer flink gespamt met mooi foto's!

@ Stinkysocks: welkom hier!

Hier gaat het wel aardig. Jasmijn is nog flink aan het hoesten, gelukkig begint het aardig los te komen. En ik kan echt merken dat ze in een sprongetje zit ( bedankt voor het schema Marize, heb het ff uitgeprint), ze drinkt minder en ze is wat huilerig en wil daarom ook niet zoveel slapen.

@ Xenas: is Jesse al zo'n 6 kilo of meer? Zo ja...misschien dat hij er aan toe is om naar 4 flessen toe te gaan. Gewoon een keer proberen. Of het is een sprongetje. Merk dat wel met Jasmijn dat ze nu minder drinkt.

12. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    melieke ook. drinkt ook minder. maar meiden, ik ga naar bed. ze slaapt eindelijk, dus ik ga wat slaap inhalen...

kussies!

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nou meiden..

ik ga er weer vandoor.
    Morgenvroeg om 09:00 uur een gesprek of het mogelijk is om toch ergens te werken..

bah zo vroeg eruit..

Nou meiden..

Kusjes

14. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Nynke: wat vervelend dat je zo'n raar CB hebt... wat moet je nou met zulke tegenstrijdige berichten...

@ Xenas: ik zal morgen even een foto maken van ons M*A*S*H shirtje.
    :)
    Hoe heb je je tand nu kunnen breken? Dat gebeurt toch niet zomaar lijkt me. O ik heb het inmiddels gezien: nagels bijten. Dan heb jij wel megaharde nagels lijkt me... zonde hoor. Ze zullen het wel bijvijlen denk ik, maar toch: brrrr!
    Mbt het drinken van Jesse, volgens mij geen reden tot paniek. Hier heb ik er ook 1 die gisteren idioot veel heeft gedronken, en vandaag ineens veel minder trek heeft. De ene dag is de andere niet. Wel zielig dat Jesse zo moest spugen...
    Superleuke broek heeft Jesse!

@ Nijnie: wat zielig zeg dat Mirte zichzelf helemaal natgepoept en geplast had. Wij hadden gisteren ook allemaal "kampioensluiers" zoals wij dat noemen (Ok ok, Fiene is nog steeds de ECHTE kampioen natuurlijk), en moesten drie keer verschonen. Lekker hoor, met een kraamvisite en een ritje naar mijn schoonouders in Duitsland erbij. Daarbij was ze ook nog eens enorm hongerig en moest ik zelfs mijn voorraad ijsblokjes aanbreken... Hectisch dagje dus. Gelukkig heb jij twee slaapzakjes, wij hebben er nu 1 extra op ons verlanglijstje gezet want 1 is toch wel riskant.
    Nu jij Simply Colours zegt realiseer ik me ineens dat mijn shirtje ook van Simply Colours is en niet van Rainbowbabies. pfff er zijn ook zoveel onlinezaken!

@ curves: wat geweldig, ik zag net op die site dat je kosten voor zwangerschap en borstvoeding mag declareren voor de belasting. Grote kans dat wij met alle kosten die we gemaakt hebben mbt kolven nu extra geld terug gaan krijgen. Jippie!

@ Kiss: wat knap dat Xavier zich al omrolt!
    Lijkt me erg stug dat hij gaat spugen van vit. D druppels eerlijk gezegd.

@ maartje: lekker zeg, een feestje! Fijn toch dat je zo genoten hebt en niet hebt nagedacht over voeding!
    Mooie meid is Fiene en wat een onwijs leuk groen pakje heeft ze!
    Dat dierenshirtje heb ik zonet ook bekeken op de H&M site, vind ik ook erg leuk. Ik ga morgenmiddag even shoppen in de stad denk ik.

@ Irene: je mag het bij elkaar gieten maar ik zou het voor de zekerheid wel eerst af laten koelen in de koelkast.

@ Chrisje: ik duim voor je dat je niet zwanger bent!

@ Stinkysocks: welkom! Er staat je een aardige klus te wachten als je alles wilt bijlezen: Ruim 1000 pagina's in het bevallingslijstforum en alweer 240 hier! :p Geintje hoor!

@ Laura: wat een schattige foto, en ook al zo'n mooi jurkje! Oriande wil niet meer in die houding liggen helaas, ze kijkt veel te graag om zich heen.

@ Denisse: heerlijk verbaasde foto!

@ Missyess; wat goed dat je je jurk gevonden hebt! Geweldig dat iedereen er zo van onder de indruk was!

@ Marize: mooi nichtje heb je! Je eigen dochter is natuurlijk ook mooi maar dat wisten we al!

Wij hebben een heftig weekend gehad, we zijn wezen logeren bij mijn schoonouders in Duitsland. Niemand geloofde ons dat Oriande altijd doorslaapt, het was dus voor ons wel spannend of ze het in een vreemd bedje (een Koelstra campingbedje dat we van mijn schoonouders kado gekregen hebben dit weekend!) en een vreemd huis zou doen. En jawel hoor: van 12.00u tot kwart voor negen. En toen hebben we haar zelfs wakker gemaakt. Goed he?

Nu gaan we haar voeden en naar bed, manlief moet er om 5 uur weer uit ivm Zeeland...

Groetjes
    Maris

ps foto's houden jullie even te goed.
    :-D

15. @kiss.. zat er toevallig vanavond nog aan te denken of jij thuis bent of werkt! Maar je gaat dus kijken of je ergens kan werken!

@choco..ja jesse is 6330gram! We gaan het gewoon eens proberen! Maar eigenlijk durven we niet hha! Want hij krijgt in preciepe 5 x 180.. maar de laaste fles deden we al 2 weken 150cc omdat hij gewoon niet meer dronk. Nu laat hij van die 150 ook zelfs nog staan.. 60cc ofzo..
    Hij ligt nu wel voor het eerst rond deze tijd te slapen in zijn bedje.. normaal lag hij dan in zijn wipper in de box...

Hebben jullie toevallig BABY TE HUUR gezien? Is een prgramma van bnn.. Zijn geloof ik 5 jonge stellen gaan voor het eerst samen wonen en dan zwanger zijn.. tenminste ze krijgen een brief.. gefeliciteerd u bent zwanger en moeten een buik dragen.. volgende week arriveren de baby's! En dan moeten ze die gaan opvoeden! Ja ECHTE babies! Wie geeft nu zijn kind voor zo'n programma weg! Nou ja, hier kan je meer lezen http://www.bnn.nl/page/babytehuur/

16. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik heb begrepen dat het met de laatste fles gebeurd dat er minder gedronken wordt. Daarmee ga je namelijk afbouwen. De overige 4 flessen worden meer in gedaan en over de dag verspreidt.

17. @maris... tja megasterke nagels...?! nee dus.. alleen tijdens mijn zwangerschap waren ze mooi!
    Wat goed van oriande dat ze lekker heeft doorgeslapen! knappe meid!

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @missyess; wat fijn dat je een jurk hebt gevonden!

@Diaan; borstvoeding.com kan je je je eigen curve maken. Is wel gebasseerd op BV-baby's

@Nijnie; in de MC is het nu wel handig. Ik heb daar geen extra voetenzak oid voorz, dus dan komt de jas goed uit!

@Rastagirl; wat een schatje zeg!

@Kiss; succes morgen

@Maris; cool shirt he. Roze romper eronder en gaan met die banaan!

@Xenas; ik heb net een stukje gezien. Daar leen je je kind toch niet voor uit! :confused:

ik ga lekker slapen. Weltrusten allemaal!

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Goedenavond stelletje kletsmajoren... ;) Euh, correctie na het bijlezen: Fotospammers..

Maartje en Nijnie: Apero=aperitief...Een lekker glaasje met wat chippies voor de maaltijd (die hier zowel om 12h00 warm is als 20h00)

Kiss: Wat kan ik goed NL hè ;) :) Lekker apie heb je toch...Vervelend dat Alex zo jaloers is...

Fiene: Ooooh, net een prinsesje zo mooi ben je...Krijg spontaan zin om in die lekkere wangen van je te knijpen.. ;) Wat heb jij trouwens mooie kleertjes allemaal, jullie hebben duidelijk meer keus dan wij hier :rolleyes:

Denisse, oef, wat een nacht... :confused:

Murizzz, wat fijn dat je deze keer wel lekker kan genieten! Ga zo door ;)

Xenas, wat super! straks zeg je, jeetje, wat was dat klein hè? ;)

Damien, wat kijk jij lekker wijs uit je oogjes jongen, heerlijk...

Marize...die foto's: *Zucht*, moet ik hier nog wat aan toevoegen?

Chrisje: Oeh gefeliciteerd! 40€, netjes hoor hé!Enneh 30 pagina's? Denk dat we wel tot de 100 komen zo! :)

Demi! Ook al zo mooi! Pfff, geloof echt dat ik nog nooit een verzameling heb gezien die zo mooi zijn....

Stinkysocks, welkom! En nog gefeliciteerd met je zoontje!

Kiekeboe Veerle! Kwam jij ook nog even kijken?! Haha, dat plukje haar zo bovenop je hoofdje!

Moon, jeetje tandje! En dat gekke wriemelen als ze op je arm ligt is hier ook dagelijkse kost...

Misoh, wat balen, zo'n verkoudheid...Hoop dat je snel weer beter bent (cup a soupje kippensoep met beetje extra peper wil nog wel eens helpen..)

Rastagirl, je hebt pb, oh , zie net dat Kiss je ook al wat had gestuurd...

Zo Laura, Merla doet het goed! Eline doet ongeveer hetzelfde als Merla, komt allemaal heeeel erg bekend voor ;) Zo die was echt ff moe geloof ik hè, bij haar papa op de buik, wat ontzettend snoezig...Oef, wat kan die boos kijken, hahaha, super!

Maartje: Mooie curves ook voor Fiene zie ik!

Melieke: Hoop voor je dat ie zich geschoren had? ;) ;)

Nynke, heeeeel veel succes met werken morgen! Komt helemaal goed!

Missyess, had het iets met epileren met een touwtje te maken? Ik kon het daar ff niet laten nml.... :oops:

Nijnie: mmmm, Eline vindt het ook zo lekker in de auto...

Rastagirl, wat een koppie met haar!

Marize, lekker slaapkoppie die van jou! Wel fijn idee als ze ergens anders ook lekker slapen hè?

Zoooooo, ik ben weer bij, hier redelijk rustig dagje gehad, veel (zonder jas :p ) gewandeld, het was op de thermometer buiten op het terras bij de vrienden waar we de apero hadden 21/22°C, héééérlijk!
    Verder heb ik kiespijn, al een jaar nergens last van gehad, mijn verstandskiezen komen af en toe een stukje omhoog (of naar beneden, ligt eraan welke kaak :) ) en daar ben ik dan twee weken ziek van, net nou mijn vriendin langskomt! Ik ga woensdag wel even aankloppen bij de tandarts, mocht ik gewoon zo langs komen, schrijft ie even een receptje uit voor pijnstillers en wil niet zomaar wat slikken aangezien ik bv geef....

Trusten allemaal!

Deel Deze Pagina