Oktober 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Dafje, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

2. Doris

Doris Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    1,197
    0
    0
    Haha Moon, hier stond ook kabouter plop op :D Sven zat met grote ogen te kijken! :) Laatst moest hij erg lachen om Pieter Post :p
    het liefst kijkt hij de hele dag tv, draait echt zn hoofd helemaal er voor om!
    Maar helaas, zn strenge moeder vind 2x op een dag een kwartiertje genoeg 8) (en als extraatje natuurlijk op zondagavond voetbal kijken met papa ;) )

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    hey meiden!

@ Maris,
    Heb je gelijk in, had hem dus geen druppels gegeven om te kijken of hij zou spugen en ja hoor hij heeft weer gespuugd, dus aan de druppeltjes ligt het niet!
    Wat kan jou meissie slapen zeg! Geweldig

@ Missyess, gefeliciteerd met je nieuwe jurk, het zal je vast wel prachtig staan!
    ja dat wurgsex hebben Alex en ik ook gekeken, FREAKY! Die mensen sporen dus echt niet, die hebben elkaar dus gewoon beetje vermoord enzo.. :confused:
    Dewi, wat kun je goed je hoofdje optillen!

@ Xenas,
    Ik ben nu nog thuis, ik studeer spw kinderopvang, maar ben dus opzoek naar een stage/werkplek.. eerst wou ik nog wachten, maar heb eignlijk wel heel erg zin om iets te gaan doen! Al is het maar paar ochtenden in de week! Lijkt me heerlijk om weer ff iets te doen!
    Nou heb ik natuurlijk mijn connexxies! Ben vanmorgen dus geweest bij iemand, en die gaat ff ook voor mij rondsnuffelen en rondbellen, krijg deze week hopelijk telefoontje van hem met goed nieuws, we zullen zien!
    gefeliciteerd met je nieuwe gebit! Doe ook altijd haarlotion van zwitsal in Xavièrs haar! En dan lekker aan zijn koppie snuifen, heeeeeeeeeerlijk! haha..
    Bedankt voor het doorgeven van Anne's berichtje!

@ Baby te huur, heb het niet gezien maar wat lijkt me dat vreselijk zeg! Zou nooit mijn baby zo te leen geven! En bovendien vind ik het een stom programma, want ej kunt zo helemaal niet "leren" om met kinderen om te gaan vind ik.. Want je gaat toch heel anders met je eigen kind om als je eenmaal mama bent, vind ik dan..

@ Marieke, ohh is het zoooooooooo warm bij jullie.. gatver, je zou het weer hier moeten zien, word je gewoon triest van! het stormt gewoon!
    Even over die kiespijn, kunnen ze je verstandskiezen er niet uitsnijden dan? Volgens mij doen ze dat in nederland wel eens als je er veel last van hebt. Ik ehb er namelijk ook vaak erg last van en kan dr ook vreselijk zien van worden, tandarts had mij al doorverwezen naar de kaakchirurg, maar ik durf niet :oops: .. maar nu na de bevalling wel hoor, haha.. :)
    Oh zie het al staan, ze willen je een beugel aansmeren, :D .. heb ook een beugel gehad, van mijn 11e tot 13e, zo een slotjes beugel.. Moet zeggen dat ik nu well erg blij ben met het eind resultaat hoor!
    BEDANKT VOOR DE ZON!

@ babymassage, lijkt me erg leuk.. maar vind het verschrikkelijk duur! Dus ik geef mijn knul elke dag een speciale VIP behandeling, gewoon thuis, whaha..

@ Diaan, even over dat haar, Xavièr had ook eerst veel meer haar.. Maar kaal is hij niet geweest. nu begint het wel lekker te groeien..
    Wat goed van Rowin! dat ie zindelijk is!

@ meeting, vind het een goed idee dat we het in het weekend doen!

@ Marianne, die trappelzak, zo een heeft Xavièr ook, hij past het alleen niet, is ie nog beetje te klein voor.. Maar dan hoeft er geen deken over hoor,
    baby's kunnen het beter ietsjes te koud hebben dan dat ze zweten!
    Geen ervaring met de spiraal, wil er wel 1.. maar omdat we waarschijnlijk binnen 2 jaar toch wel een 2e willen liever nog geen spiraal.
    Leuke foto's!

@ Doris, ook al zo een slaapkoppie!

@ Smeetje, mooie foto's!

@ Astrid, ik kan je foto niet bekijken!

Zooooooooooo ben weer helemaal bijgelezen!

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
  5. Misoh

Misoh Bekend lid

@ marianne: ik heb een koperspiraal. Had ik ookal voor de zwangerschap van Wietze. Plaatsen was nu na de bevalling absoluut niet pijnlijk. Wel even vervelend. Zo'n eendebek is nu eenmaal niet alles. Mirena wilde ik niet omdat ik gewoon een cyclus wilde houden en totaal geen hormonen meer wilde gebruiken. Mensturatie was eerst iets zwaarder met koperspiraal dan aan de pil. (ben nu nog niet ongesteld geweest)

Ow... moet er alweer van tussen... Wietze is aan het piepen voor eten...

Straks de rest bijlezen en reageren.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oops, als het goed is nu wel.

http://album.partyflock.nl/30485399.jpg

Over dat baby te huur, wij hebben dat gisteravond wel gezien. En ze krijgen gewoon echt een baby! :confused:
    Ik dacht dat ze met een pop zouden oefenen ofzo, maar nee. Jeetje, ik kan Nathan al niet naar een kinderdag verblijf brengen, laatstaan naar zulke mensen. Kan niet echt zeggen dat ik ze volwassen vind.
    En dat roken vind ik helemaal vies en slecht!

7. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ astrid

Wat een knap ventje zeg... zo'n lieverdje.

@ doris

Hihi ik zet haar elke dag rond die tijd even voor de tv.
    Ze vind het zo leuk ( mama ook ;) :oops: ).. maar ze kan zich ook vermaken met helemaal niks.

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    @ Astrid, roken waar baby bij is? Ooh dat vind ik echt slecht!

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    PRACHTIGE FOTO ASTRID WAAAUUWWIE lekkerrrrrrrrrrding

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

:oops: dank jullie zeg!
    Jullie schatjes mogen er toch ook echt wel zijn hoor ;)

Ik vind roken bij de baby ook super slecht! Wij gaan dan ook niet bij iemand op visite als we weten dat er gerookt wordt. Ik bedoel, zelf roken we niet en dan zullen we het laten verpesten door iemand anders?
    Mijn vader rookt ook, maar als we bij mijn ouders zijn gaat hij buiten staan. Mijn broertje trouwens ook!
    Maar goed, iedereen moet het zelf weten.

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

May 12, 2007
    1,108
    0
    0
    Liesje, 2x achter elkaar heerlijk ;). Mirte heeft een paar dagen geleden echt gepoept en gepoept en gepoept... Nu gelukkig weer niet elke luier poep zeg maar. Ik weet niet of ze wat in te halen had ofzo... pfff.

Marianne, je kan het proberen zonder deken en dan kijken of Mike warm blijft. Zo'n "combisleeper" is een slaapzak waar je geen dekentje enzo meer bij nodig hebt. Een gewoon slaapzakje is denk ik wat koud (maar ligt er natuurlijk ook aan hoe warm/koud het kamertje is).
    Bij medicijnen (ook de pil dus) moeten altijd alle gemelde bijwerkingen in de bijsluiter staan. Dat kunnen ook dingen zijn die maar heel zelden voorkomen. Waarmee ik wil zeggen dat het soms allemaal heftiger lijkt dan het is. Overigens heb ik geen ervaring met spiraal, alleen met de pil, maar nog nooit iets van gehad. Die badfoto *smelt*.

Xenas, van harte met je gerestaureerde tand!
    Hmmz, dat is minder dat hij om kwart over 4 kwam... dus van 9 uur tot de volgende ochtend is toch nog net wat te lang op dit moment blijkbaar...

Maartje, de wagen wordt hier intensief gebruikt maar dat komt ook omdat ik dus ga lopen als ik Mirte naar het KDV breng voordat ik naar mijn werk ga, ook door de regen helaas :(. Maar gelukkig zit er bij onze wagen een hele degelijke regenhoes die zich al meerdere malen heeft bewezen! Helaas geen 2e auto hier, dus nog even afhankelijk van de benenwagen. Lijkt me heerlijk als ze straks zo groot is en stevig kan zitten dat we kunnen fietsen. Heb ook al wel na zitten denken over een fietskar, maar nog verder niks mee gedaan.
    Werk ze!

Doris, hier ben ik ook wel eens wat aan het passen en meten en geef ik de fles eerder (met ongeveer 3,5 uur ertussen) om aan de 5 flessen te komen. Al is het op het moment steeds op tijd (6 uur) alweer ochtend volgens die kleine druif ;).
    Zolang ze goed drinken en niet spugen is het denk ik wel goed hoor.
    Ja dat van buik naar rug is volgens mij met het hoofd wat "makkelijker", dat is nogal een gewicht wat je in de strijd kan gooien ;). Overigens maakt Mirte helemaal geen aanstalten meer om te rollen sinds ze het een paar keer heeft gedaan in het begin...

Kiss, heerlijk genieten in de emmer!
    Jammer dat je er nog niet achter bent waar dat spugen van komt, maar fijn om te weten dat het waarschijnlijk niet aan de druppeltjes vit D ligt.
    Waar doe je de kinderopvang opleiding? Succes met het vinden avn een stage/werkplek (ik heb t via de LOI gedaan).

Smeetje, wat een heerlijke bos haar! Dat staartje is lieeeeef!
    Als dat met het slaapzakje werkt dan zou je haar isschien inderdaad daaraan kunnen laten wennen... Alhoewel ze hier op het KDV de kindjes die ingebakerd worden ook gewoon inbakeren hoor.
    Ik sluit me bij je aan, als we toch geen winter krijgen doe dan maar lente. Ik zit erover te denken om mn zomerjas van zolder te halen, want mn winterjas is veel te warm als ik wandel met Mirte (als we de pas er een beetje inhouden tenminste).

Astrid, wat vervelend dat Nathan eigenlijk al aan het maximale zit en toch niet helemaal genoeg lijkt te hebben. Hopelijk helpt de JBPM om het wat dikker te maken en hem hopelijk een wat verzadigder gevoel te geven... Succes!

Baby te huur heb ik vanmorgen zitten kijken op uitzending gemist, wat een programma zeg... Ik zou mn kind daar dus echt niet voor uitlenen... Overigens die 2 lesbiennes hadden het snel bekeken samen zeg... Vreemd programma.
    Je mag toch hopen dat die lui niet gaan roken als er een kind in huis is...

Mirte ligt te brullen dus ik ga maar eens even kijken...

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    @ Nijnie, ik doe het inderdaad ook via de loi! Vind het erg leuk om te doen!

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Vandaar dat het ook altijd lijkt alsof ik achter de computer zit, zo vaak als ik hier ben..
    Maar ben vaak ook met loi bezig, en dan ff hier kijken, hihi!

14. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoe krijg ik een url van youtube hier op? kan die nl niet vinden daar.

15. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
  16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
  17. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Ik denk dat ze op ballet wil ;)

18. missyess

missyess Bekend lid

@Diaan: Dewi heeft nog steeds veel haar. Al wordt het achterop een beetje dun omdat ze daar steeds op ligt.

@Marianne: haha, leuke foto's!

@Maartje: Succes met werken.
    Wow, wat een goede slaper is Fiene! Ik zit echt nog op ruim 6 voedingen. Soms wel meer. En ze slaapt 's nachts 6 a 7 uur. En overdag alleen wat hazenslaapjes.

@Doris: Wat knap van Sven.

@Kiss: Wij stoppen Dewi ook in de (luier)emmer. Tegenwoordig hoef je haar niet echt meer vast te houden en blijft ze zelf zitten.

@Smeetje: hahaha, die haartjes, echt gewelidig.

@Astrid: Mooie foto!

@Kiss: Ik heb de docu niet helemaal gezien. Ik wil dat soort dingen helemaal niet weten!

19. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
  20. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    Hoi Jolien, echt super goed van jou. Leuk is dat he? Ik kan het ook al maar jij doet het ook geweldig. Ik heb je ook weer een stem gegeven vandaag. Ga maar goed oefenen en dan kijken wie van ons tweeen het eerste van rug naar buik kan, hihi :)

groetjes van Gilian

Share This Page