Oktober 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Dafje, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    Hoi meiden,

ben net terug van de sportschool dus ik barst van de energie :)

Even over de meeting:

De voorkeur gaat na de inventarisatie uit naar Utrecht.
    Dus ik denk dat dat het maar moet worden.
    Heb contact gehad met het restaurant.
    We kunnen een eigen zaal krijgen, maar dat kost ons dat 85 euro huur. We kunnen ook een plek krijgen in het restaurant en dat kost ons geen huur. Er wordt dat voldoende ruimte voor ons gemaakt inclusief kinderwagens.
    Had namelijk gemaild dat we met ongeveer 14 meiden komen, met 14 babies en 14 kinderwagens. Was geen probleem zeiden ze.

Op de site kun je zien wat de high tea inhoud.
    Het kost 18 euro pp.
    Als je op de site komt, dan ga je naar het kopje zalen, dan naar het kopje koffietafels en dan scroll je helemaal naar onderen.
    Je vindt dat de lekkernijen die erbij horen.

http://www.hetoudetolhuys.nl/

Nu het volgende probleem:

WANNEER GAAT HET GEBEUREN?

Ik denk dat een weekend het handigste is, maar moet het dan op zaterdag of zondag. Dus mijn volgende vraag is:

Welke dag. Zouden de meiden die zich hebben opgegeven dit even naar mij willen pb-en of hier op het forum zetten.
    Dan kijk ik weer waar de grootste voorkeur naar uit gaat. Als ik de dag weet kom ik met data.....
    Dus meiden denk er even over na en probeer mij zo spoedig mogelijk een dag te mailen.
    De volgende meiden hebben zich opgegeven:

Diaan, Xenas, Kiss, Irene, Laura, Nijnie, Maartje, Misoh, Marize, Nynke, Maris Astrid, chrisje, missyess, liesje

Heb je je opgegeven en sta je hier niet bij, geef het dan even door via een pb.
    Een aantal van de bovenstaande meiden hebben nog onder voorbehoud gezegd.....

dus meiden even denkwerk voor jullie.

welterusten allemaal,

groeten Diana

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

May 12, 2007
    1,108
    0
    0
    Liesje, zou t met de geboortedatum te maken hebben? Mirte was vandaag ook niet in haar doen... En nu ga ik haar wakker maken voor de fles en daarna zelf ook mn bed in.

Happyliesje, eerst Jelle en dan ergens pas onderaan wij hoor. Het is ook niet niks om alles draaiende te houden, ik vind het al lastig en werk maar 16 uur...

Diaan, ik kan (op dit moment) tot maart alle weekenden. Niet speciaal voorkeur voor zaterdag of zondag. Het weekend van 1 maart kan ik wat moeilijker, want dan heeft lief de auto nodig omdat hij dienst heeft.
    Misschien handig om een lijstje met data te maken en dan kijken wanneer de meesten kunnen?

Ik lees morgen wel weer verder, ga nu fles geven. Trusten.

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Heeej, meiden, wilde even zeggen dat ik deze week even beetje afwezig zal zijn denk ik, mijn vriendinnetje is aangekomen en vind het zoooo leuk, het is alsof we elkaar nooit uit het oog zijn verloren, terwijl we elkaar gewoon 10 (!) jaar niet gezien hebben...Nou zijn we natuurlijk al wel bijna 27 jaar vriendinnen, dus dat scheelt natuurlijk...Denk dat we vandaag even gaan shoppen, OF in Narbonne, of even naar de markt in Olonzac, we zien wel...Kusjes en ik lees later wel bij...

O ja, Moon, had wel ff de fotootjes van MegaBritt bekeken, echt héél schattig, vind die met 069 als laatste cijfer het liefst!

4. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

May 12, 2007
    1,108
    0
    0
    Marieke, veel plezier!

Diaan, als ze ruimte in het restaurant kunnen maken voor ons lijkt me dat prima... Maar ook als we voor het zaaltje zouden kiezen dan kom je op zo'n 7 euro p.p. als we met 14 zijn. Kan natuurlijk ook zo zn voordelen hebben. Ben benieuwd wat de anderen vinden.

5. missyess

missyess Bekend lid

@Diaan: Ik vind zaterdag een fijne dag. dan heb ik toch nooit zoveel te doen, want dan voetbalt jeroen. Zaaltje wel of niet maakt mij niet uit.

6. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Marieke, heel veel plezier!

Nijnie, wie weet...de datum.... ;)

Diaan, je hebt pb!

Rustig hier!

7. denisse

denisse Actief lid

Jan 15, 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goede morgen meiden. het is inderdaad rustig hier op het forum..

ik wil even spammen hoor, deze zijn zoooo lief!

mijn eerste danoontje, hihi!

8. denisse

denisse Actief lid

Jan 15, 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp

en deze ook, knuffeltjes zijn zooo interessant!

9. Safiya

Safiya Actief lid

Sep 24, 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Hey meiden!

hier weer eens een berichtje van mij! Kheb globaal even een en ander doorgelezen en een aantal ontzettend mooie en lieve filmpjes en foto's gezien echt geweldig lief allemaal!
    Kben heel lang behoorlijk ziek geweest, fikse longontsteking, begin nu eindelijk weer een beetje op te knappen, alleen nog enorm moe!
    Kan jullie echt nauwelijks bijhouden :oops: maar goed wil ook zoveel mogelijk tijd aan mijn kids besteden en tussendoor is er helaas ook nog het huishouden, khoop dat het nu allemaal wat makkelijker zal gaan nu ik wat opgeknapt ben, misschien dan af en toe ook wat meer tijd voor t forum ;)

Hier gaat verder alles heel erg goed met Nalaya, ze lacht en kletst bijna de hele tijd als ze wakker is..en tja das niet zoveel als bij jullie geloof ik hihi...Nalaya slaapt eigenlijk tussen alle voedingen door nog steeds zo'n anderhalf tot 3 uur..ze is ongeveer een uurtje wakker inclusief de voeding, maar die lurkt ze binnen 10 minuten weg! en daarna moet ze toch eccht slapen anders is ze sjaggie ;) s'nachts gaat ook super..haar laatste voeding is meestal rond 22 uur, en vaak slaapt ze dan door tot half 8 doordeweeks en kwart voor 9 in het weekend..af en toe is ze s'nachts een beetje aan ht 'mopperen' dan kan ze haar duimpje niet vinden, maar slaapt daarna snel weer verder..en soms wordt ze tegen 5 uur wat huilerg, maar dan neem ik haar bij ons in bed en slaapt ze ook weer gewoon verder tot eerder genoemde tijden :D niks te klagen dus!

Verder kan ze zichzelf al mee optrekken tot zitten...zooo lief, ze pakt dan mijn vingers en trekt zichzelf omhoog, het laatste stukje help ik haar en dan zit ze ineens en is ze zooo blij hihi !
    ze is 1 keer van rug naar buik gerold, maar dat was volgens mij perongeluk, verder heeft ze dat eigenlijk ook niet meer geprobeerd!

Vraagje voor Marize en Marieke, jullie maken van die leuke filmpjes met teksten en muziek erbij, hebben jullie daar een speciaal programma voor? zou het graag willen weten, het programma wat ik heb daar kan ik niet zulke teksten mee maken, vind dat toch wel erg leuk zo! dus als jullie het mij zouden willen laten weten dan ben ik daar enorm blij mee :D

nou probeer de volgende keer even op iedereen te reageren!

oja de meeting lijkt me ook heel gezelly/..omgeving Utrecht heeft ook mijn voorkeur, maar alst iets verder is ook geen probleem..verder kids mee..en wandelen high thee allemaal prima!

liefs peet

10. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    euh...mogen de mannen ook mee? Ik heb namelijk geen rijbewijs en openbaar vervoer..tja dat duurt wel erg lang namelijk.

11. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat een drama zeg het internet deoet het soms niet.

@ marieke

Have fun!

@ denisse

Wat lief hihi..

@ all

Hoe lang doen jullie kleintjes over een fles?

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    @ Nijnie,ohh nu snap ik het, bedankt voor de uitleg.. Sommige opdrachten zijn inderdaad wel erg veel werk om te maken, en al ze dan neit meetellen is dat wel erg zonde!
    Misschien toch maar even bellen.. Heb je nog tips over het makkelijk leren van de examens dan? Oh ben zo bang om daar op te zakken!
    De stage gaat me denk ik wel gemakkelijk af, tenminste ik praat wel vrij gemakkelijk..

@ Diaan, ohh dat word gezellig!

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Meiden,

aangezien alex en ik dus over een maandje weekje weg gaan naar een vakantiepark met een zwembad heb ik ff een badpak moeten vinden..
    durf dus echt nog niet in bikinie :(

Dus deze is het geworden:

Mooi?

14. @kiss... leuk die emmer! Ga ik ook eens proberen! Leuk filmpje zeg! Hij vindt het echt genieten!

@smeetje.. lekker punkie is Kyra weer...Nog gefeliciteerd met haar 3 maanden dag

@astrid.. wat is JBPM? Geweldige foto's!

@moon.. wat een lekker ding is Britt toch weer! Leuk filmpje! WAT EEN SUPER MOOIE FOTO"s!
    Was je hier nu veel voor kwijt? Jesse doet ongeveer 20 a 30 minuten over fles.. Ik hoorde dat ze minimaal 20 min erover moeten doen! Jesse gaat ook heel veel spugen als hij het te snel naar binnen krijgt!

@marize.. jeeeee Wat goed zeg van Jolien.. zelf draaien! Geweldig!

@slapen overdag.. de ene keer slaapt Jesse wel veel overdag en zelfs zonder bakerzak.. de andere keer is hij heel veel wakker!

@maris.. als Jesse voor de tv gezet wordt dan zit hij in het stoeltje.. Eersgisteren zegt rob.. nee joh.. dat bandje (voor de veiligheid) die gordel... hoeft toch niet vast...tuurlijk wel schat.. haha.. gisteren Had rob jesse erin gezet... en op een gegeven hing hij zowat op de grond.. haha Zei toch al... dat ding moet toch echt wel vast hahah!

@nijnie.. ben je nog naar NA gym geweest? Ohh lees net dat je thuisgebleven bent! Heeft Mirte en jij nog wel lekker geslapen?

@nynke.. fijn dat het weer leuk was op je werk.. en niet geheel onbelangrijk dat het kolven goed ging!

@liesje..hoe is het gisteren gegaan met de baaldag van Winter?

@happyliesje.. fijn om weer even wat van je te horen! Er is nog geen datum gepland..maar er zijn wel 2 locaties ..5 dagen werken... wat goed zeg van je ! Maar ik doe het je niet na! En dan snap ik zeker wel dat je lekker bij je knulletje bent! Voor de meeting, moet je even Diaan pben... Het wordt Utrecht lees ik net!

@diaan.. wat goed zeg, dat je al gebelt hebt! Lijkt mij gewoon prima om het zo in het restaurant te doen! Betalen we ook geen huur! Moeten we trouwens vooraf betalen of achteraf...
    vooraf betalen misschien een idee om het aan jou te storten!
    achteraf betalen iedereen zorgt dat hij 'gepast' geld bij zich heeft!

Ik zal thuis even in de agenda spittne.. maar een zaterdag komt voor mij beter uit!

@marieke.. veel plezier met je vriendinnetje!

@denisse.. haha geweldige foto.. en hoe vond ze danootje?

@choco.. ik kom zonder man!
    Waar kom je vandaan, misschien dat je met iemand kan meerijden!

@safiya.. fijn om weer wat van je te horen! En dat alles goed gaat! Utrecht is het ook geworden! Gezellig dat je meegaat!

Haaaa meiden! Jeetje moest ik toch een partij bijlezen!

Jesse heeft gisteren om 11 uur fles gehad! Maar weer om 5 uur wakker vannacht! Maar ik begreep van schoonmoeder dat hij bij iedere voeding (de 3 die zij gegeven heeft) dat hij steeds 60cc liet staan.. en 1 keer zelfs 90cc.. hij zal wel gewoon honger hebben gehad!

Weet iemand dat... Hij laat steeds bij iedere voeding 30cc tot 60cc staan! Hij krijgt 5x 180cc. (200+6)
    Hij krijgt nu hypo voeding.. moet ik het misschien gaan mengen met een andere dat hij wat rustiger is tijdens de fles?

15. @kiss... wow.. mooi zwempak! Waar heb je die gekocht? Moet hier ook nog zwempak aanschaffen!

16. Misoh

Misoh Bekend lid

@ choco: van mij mogen er ook gerust mannen mee. Die van mij laat het lekker aan mij over. Heeft hij een dagje vrij :)

@ diaan: je hebt pb

Wietze is vandaag erg uit z'n hum. Z'n neusje zit wat dichter en vannacht kwam ie al om 4.30 en wilde daarna niet slapen. Diederik heeft hem om 5.45 maar uit z'n bed gehaald en met 'm op de bank gezeten. Ik ben als een blok weer in slaap gevallen en meneer ligt net 3 sec in bed en het is weer moord en brand schreeuwen. Het zal wel aan onze verkoudheid liggen. Hij wil weer lekker bij mama zijn en aan de borst in slaap dommelen (of bij papa op de arm met de pink in z'n mond). Het zal wel een lange dag gaan worden.

Morgen maar niet babyzwemmen met 'm. Da's iets teveel van het goede.

Silvie

17. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Kyra heeft dus gisteren haar prikjes weer gehad, vorige keer was ze er helemaal niet ziek van maar nu...
    Ze heeft gisteravond geslapen tot 8 uur, daarna de fles en sliep ze weer tot half 12. Ik vond haar een beetje warm aanvoelen en ze had dus iets koorts. Heb haar een zetpilletje gedaan en ze heeft goed geslapen tot vanmorgen een uur of 6. Heb haar gevoed en ze had toen nog koorts, 38.8. Ik heb haar om 7 uur nog een zetpilletje gedaan en ze heeft geslapen tot half 11. Ze ligt er nu net in, de temp was nog niet gezakt, nog steeds 38.7 nu.
    Ze spuugde net ook ineens een boel melk uit, schrok ervan. Heb haar maar een rompertje met lange mouwtjes aan gedaan en haar slaapzakje en nu ligt ze in haar bedje. Het is er stil, zal zo even gaan kijken, vind het toch wel eng hoor. Hoort steeds van die gekke verhalen over koortsstuipen enz. Kan dit nu nog van de prikjes van gistermiddag komen of zou ze griep hebben?

18. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    @ Xenas: ik kom uit Leeuwarden. Geloof dat niemand anders daar vandaan komt.

@ Kiss: erg mooi die badpak. Zoiets zou ik voor mezelf ook kiezen.

@ Diaan: ik wil ook wel mee (graag zelfs). Een zaterdag is prima maar onder voorbehoud want als het in februari is dan wordt het lastig voor mij. Heb trouwens liever maart.

19. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ xenas

20 euro...hebben we 9 kleine fotootjes.. na bestellen is duurder hihi... me pa heeft ze gescand even kijken of ik ze mooi kan knippen in paint.
    Misschien kan ik ze dan gewoon zelf na bestellen ;)

Hmz okay...had net weer geprobeerd met speentje m van difrax maar had ze het met 7 min op...

@ kiss

Heel mooi!
    Straks alle mannen achter je aan ;)

Ik durf ook niet meer in bikini.
    Omdat ik zo hard groeide door het vele vrucht water ben ik van voor en achter uit m'n velletje geknapt.
    Vind het echt zo lelijk :(

20. @choco.. nee leeuwarden ligt niet echt in mijn buurt! Anders mocht je met mij meerijden!

@moon.. echt niet duur! Ga maar eens op zoek hoe je dat kan doen!

Share This Page