meiden goed nieuws.. dat badpak is namelijk maar 14.90 euro zal ff de link hier plaatsen: http://www.bonprixsecure.com/nl/bundle.htm?id=105264432915353781-0-4795c783&sk=5&pa=0&bu=438232 Op diezelfde site heb ik ook nog 2 truitjes voor Xavièr gekocht erg schattig: http://www.bonprixsecure.com/nl/bundle.htm?id=105264432915353781-0-4795ca93&sk=5&pa=0&bu=563602 Heb me trouwens suf gezocht naar een mooie, had eerst deze gezien, maar die was natuurlijk in mijn maat niet meer leverbaar:
@kiss.. echt geweldig badpak! Ik laat hem vanavond ff aan rob zien.. en dan bestel ik hem ook! Komt het snel binnen dat je weet? Want dan weet ik of ik een maat groter moet bestellen!
@ Xenas, ik heb geen idee, heb het gisterenavond besteld, dus weet niet wanneer het binnenkomt. weet dus ook nog niet of ie wel past enzo..Maar vond hem heel erg mooi, omdat de bandjes in de nek lopen, vidn ik veel fijner zitten! En je hebt een mooie blote rug dus je kan dan in de zomer lekker bruik worden.. En het is makkelijk los te maken voor de borstvoeding. En hij is lekker goedkoop. heb hier nog 3 erg mooie bikinies liggen van vorig jaar, maar denk niet dat ik die ooit nog ga passen, veelste dikke borsten gekregen!
En asl ik hem binnen heb en hij past, ga ik lekker met Xavièr babyzwemmen voor 1 keertje, ff uittesten voor we op vakantie gaan!
Ik bestel ook nog wel eens bij bonprix, de levertijd is vaak een dikke week.... Maar mooi badpak hoor! Ik denk dat ik ook maar een badpak ga kopen ipv een bikini dit jaar, of ik moet nog flink aan de buikspieroefeningen!
@kiss.. hij is echt mooi.. denkn ook door de print dat de buik wat minder opvalt haha Ik wil binnenkort zwemmen met Jesse ga ff zwembad bellen vanaf wanneer dat mag hier!
jaaaaaaa hoor, waar zijn jullie allemaal.. Weet het al, , jullie zijn zeker met zn allen stiekem naar Utrecht al, zonder mij.. [-( Niet leuk hoor..
Kiss....hier ben ik! t'is hier wel erg rustig! Mooi badpak en erg mooie t-shirt! Moon, Britt zit er goed in, in die bumbo! Smeetje, kan hoor, nu nog last hebben van de prikjes....zielig hé! Winter heeft de nacht weer goed geslapen...maar wat wil je, super dicht bij z'n mama en direct bij de bron En nu is hij slaap aan het inhalen....is in slaap gevallen toen ik de meisjes terug naar school deed om 13.20u en slaapt nog steeds...
jeetje.. kiss.. tis hier echt rustig! Ik ben er ook weer hoor! Mijn paps en mams komen vandaag weer thuis uit dat heerlijke frankrijk! hmm eigenlijk niks te melden, maar vind het altijd zo gezellig hier! Zal vanavond weer eens een paar leuke foto's maken om lekker te spammen hahah
het is natuurlijk ook erg mooi weer, allemaal aan de wandel. Ik heb totaaaaaaaaal geen zin om naar buiten te gaan. Ben normaal wel in voor een lekker lange wandeling, maar vandaag ben ik echt ontzettend lui. Maar heb al wel 2 wasjes gedraaid en bed van Xavièr en ons eigen bed verschoond. Hangt nu lekker fris buiten! Vanavond nog naar Almelo naar me schoonouders,mijn schoonbroertje is jarig is nu 15! Hiep Hiep Hoeraaa! maar heb totaal geen zin om te gaan. Dus ik ga pas wanneer Alex ook gaat. Alex moet tot 9 uur werken, maar stopt eerder dus werkt tot half 8, dan haal ik hem op zijn werk op (ook in Almelo) en dan gaanwe naar zijn ouders. Maar hoop rond 10 uur vanavond wel weer thuis te zijn! Want morgenvroeg moeten we om 08:20 uur al bij cb zijN! Alex gaat morgen mee! Hij heeft late dienst, dus kan hij mooi mee! Als hij maar niet flauw valt bij de prikjes, wahahhaha..
Meiden: ik maak dus nu een inventarisatie voor de datum en dag, (za of zo). Het wordt de maand maart want februari is het al heel snel en bij heel veel meiden al vol gepland, en van wat ik nu binnen heb gaat de voorkeur al duidelijk uit naar maart. Omdat Nu nog een vraag: Wat gaan we beslissen over de mannen? Vrij in het begin dat we over de meeting spraken hadden we het erover dat de mannen niet mee mochten? Wat doen we? Mannen mee of niet en wat doen we met eventuele andere kinderen dan de oktober baby? (Dus een oudere broer of zus). Ik denk persoonlijk dat het voor de mannen die meewillen niet echt leuk is. Dat gebep van die vrouwen en als ik me goed weet te herinneren willen er bijna van niemand mannen mee. Dus tja wat moet ik hiermee? Ik ga nog even een mail sturen naar het restaurant om te vragen of het daar rookvrij is. Als het niet rookvrij is denk ik dat we toch voor die zaal moeten gaan. Er zijn meiden die niet tegen de rook kunnen en ik vind het voor de babies ook niet echt geweldig. Ik heb nu 17 aanmeldingen, (dat is inclusief de meiden die onder voorbehoud hebben gezegd), dus dan wordt het 5 euro reservering voor een zaal. En mijn tweede vraag: hoe gaan we het met betalen doen. Als ik namelijk reserveer bij het restaurant en een aantal meiden komt ineens niet opdagen, (lijkt me stug maar je weet het niet) is er op mijn naam een grote groep gereserveerd en draai ik straks voor de kosten op. Vooruit betalen is een optie maar ik weet niet wat jullie vinden. Dus graag weer even jullie antwoord op de vragen. groeten Diana
@ Meeting, Ik heb de voorkeur om zonder Alex te gaan, omdat ik nu al weet dat hij zich gaat vervelen! En ik het prettig vind om zonder hem te gaan, ik bedoel, jullie kennen hem eigenlijk niet, alleen via mij dan.. Dus denk dat hij er niets aan heeft om mee te gaan en jullie hebben er ook nix aan als hij mee gaat... zal wel een foto van hem mee nemen dan, whahhaa..is hij er toch nog een beetje bij. Ik heb er geen problemen mee als er mannen/kinderen van anderen mee gaan. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Vooral met het oog op vervoer kan ik het mij goed voorstellen! Gelukkig beschik ik over een rijbewijs en een auto dus ik kan sowieso wel komen, al vind ik het wel een beetje griezelig om te rijden alleen met mijn ventje zo ver! Ik heb namelijk ALTIJD wat! Als ik ver moet rijden krijg ik altijd wel pech met de auto, maar tot nu toe was er altijd iemand bij.. dus we zullen zien, whaha.. Inderdaad heb ik zelf ook liever een rookvrije zaal, of plek. En 5 euro valt toch nog wel mee? Dan heben we lekker onze eigen SPACE en kunnen we mooi de boel op stelten zetten, whaha.. Nee nu ff serieus, ik heb Xavièr gewoon het allerliefste in een rookvrije ruimte! Over de betaling, ik wil wel vooraf betalen hoor! Lijkt me trouwens ook het makkelijkste! over een datum, maart komt mij ook het beste uit, omdat ik in februari dus al aardig vol zit. heb al ff in de agenda gekeken, en heb verder geen gekke dingen in maart, alleen 2 verjaardagen, maar daar gaan we waarschijnlijk toch niet heen, hihi.
trouwens, begin nu wel een beetje dr kriebels te krijgen hoor voor die meeting. Best spannend! wel camera's mee nemen he mensen? nemen jullie ook fotoalbums enzo mee? om in te kijken? En missyess, weet niet of je mee gaat, maar neem dan ff je trouwjurk mee kunnen we die gelijk ff keuren (geintje ) @ Diaan, kun je nog 1 keer de mensen noemen die allemaal mee gaan? ff kijken of het wel een leuk groepje is 8)
Owh, dames.. had ik me voorgenomen weer lekker mee te kletsen, word ik ongesteld, voor t eerst na de bevalling, nou ik vond het heftig zeg.. kon niet meer op mn benen staan, heel veel pijn.. leken wel weeën alleen hielden ze niet op.. en waren ze niet zo heel scherp, maar toch! heb 4 dagen in mn bedje gelegen met een kruik.. beide oma's hebben op Susenna gepast, tsja Daniel moest gewoon werken.. Poef zeg, was echt geen pretje, ga liever nog een keer bevallen dan dit nog een keer! Ben ook gelijk weer aan de pil begonnen, dit geen 2e keer meer! Was het bij jullie ook zo heftig?
Diaan, Xenas, Kiss, Irene, Laura, Nijnie, Maartje, Misoh, Marize, Nynke, Maris Astrid, chrisje, missyess, liesje en wie nog meer? want dat zijn er geen 17?