Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ uitje: vooruit betalen is voor mij geen probleem en wil ook best betalen voor een zaal. Lekker rustig en rookvrij. Mannen mogen van mij gerust mee, die van mij heeft er geen behoefte aan. Die heeft wel zin in een dagje vrij.
    De camera gaat zeker mee. Wel spannend hoor. IRL is toch altijd weer anders dan zo achter de pc.

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh, heb net aan ventje gevraagd of ik alleen naar Utrecht mag rijden en hij zei : jij moet dat zelf weten, dus...zie het eigenlijk wel helemaal zitten! Liefst zonder man(hij wil dat toch niet!) en ook zonder de meisjes...lekker rustig!

3. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    @ moon...op deze foto wel? hij is net uit zijn werk en zit lekker achter de x-box... samen spelen, hihi

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Kiss: heb op xavier gestemd, hij heeft al veel stemmen. Staat hij bovenaan? :)

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ denisse

Wat schattig haha!
    Nee ook niet hahaha..

6. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    ben bij de kinderarts geweest vandaag.........

Gilian zijn hartruis is weg, joepie de poepie, :) zijn rs is ook weg maar hij heeft nog wat na klachten maar zijn allemaal normaal :) , de heup foto wordt over twee weken gemaakt maar hij verwacht geen problemen.
    Dus gilian zijn apk was super.

Rowin heeft ernstige obstipatie. Hij voelde de poep zitten tot hoog in zijn buik. :( :(
    Hij moet nu poeder gebruiken en om de dag een klisma. Dat moeten we een week aankijken en dan hebben we een belafspraak met de kinderarts.
    Dus eerst dit proberen en dan weer verder kijken.

7. ha meiden!

mooie foto's en jeugdfoto's weer! NICE!

Had net een behoorlijke depri bui! Geen idee waar dat ineens vandaan kwam.. voelde me ineens zwaar down,.. en zag alles alleen maar negatief...nu gaat het wel weer, maar ben erg geschrokken!

@diaan..zaaltje is prima hoor! als we gaan vooraf betalen, moet je even je rek nr in een pbtje naar ons sturen! zodat dat niet 'openbaar' op het forum staat!

8. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    dikke knuf voor jou wen

9. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    ff over dat zaaltje....

er moet natuurlijk wel een zaal beschikbaar zijn.
    Dus heb via de mail aan het restaurant gevraagd wanneer ze nog een zaaltje vrij hebben

10. oja, voor mij maakt maart niks uit! tot nu toe staat er zaterdags nog niks in de agenda!
    Rob gaat ook niet mee, die voetbalt op zaterdag en gaat dat echt niet afzeggen voor een paar spammende en kwebbelde meiden zei hij vanmiddag hahah!

11. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Marco zegt dat hij gillend gek wordt in een zaal vol beppende meiden en babies dus ik moet lekker alleen gaan.

12. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    nou ja beppende babies............brabbelende babies dan maar :)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Dikke knuffel!

@ diaan

Ik moet er nog even over na denken of ik mee ga.

14. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Denisse, snel hoor met je danoontje, vond ze het lekker? Melieke kijkt er wat verschrikt bij op de foto ;). Als je SPW via het LOI doet dan kan je zelf een beetje bepalen hoe lang je erover doet. Je bepaalt zelf wanneer je examens doet enzo (2 momenten per jaar dat het kan). Ik moest 960 uur stage lopen.

Peet, fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Choco, van mij mag je je man meenemen hoor, ik weet zeker dat die van mij niet meekomt, die houdt helemaal niet van dat soort dingen.
    Hey Choco uit Leeuwarden... woon ik niet meer... Maar tot 2 jaar terug woonden we daar, is inderdaad een hele onderneming met de trein dan naar Utrecht.

Moon, de fles wordt hier in een kwartier vaak wel weggeklokt (165ml, heb haar net 200 gegeven maar niet gekeken hoe lang het duurde). Als ze erg moe is duurt het langer. Spugen doet ze erg weinig, ook niet als ze snel drinkt.
    Britt in de bumboo leuk!

Kiss, ik heb de boeken doorgelezen en aantekeningen/uittreksel voor mezelf gemaakt en dat dan nog vaker doorgenomen. Echt tips heb ik niet soms vragen ze gewoon de feiten uit het boek, soms zijn het meer van die inzicht vragen die je ook in het boek hebt. Over hoe je iets zou aanpakken. Gewoon proberen, dan heb je voor een volgende keer ook wat meer een idee wat je kan verwachten. En de uitslag duurt vaak lang, reken maar op 6 tot 8 weken vaak...
    Leuk badpak!
    Ik heb van het weekend voor het eerst gemeet met mensen van een forum en het viel me erg mee. Hoewel ik er altijd nogal huiverig voor was toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken, dus gaat goed komen.
    Ik ga geen fotoalbums enzo meenemen, er is al genoeg mee te slepen met een beebje erbij heb ik al wel ervaren afgelopen weekend ;).

Xenas, JBPM (JohannesBroodPitMeel).
    Mirte heeft vannacht gelukkig goed geslapen.
    Volgens mij kan je hypoallergene voeding niet mengen met iets anders, dan is het niet meer hypoallergeen... Anders het CB bellen voor advies?

Smeetje, wat ik begreep komen koortsstuipen van grote veranderingen in temperatuur (maar goed ik ben geen dokter...). Hoe is het nu met Kyra, het kan best van de prikken zijn hoor. Mirte was na de eerste keer ook niet ziek en heeft van de 2e ronde echt veel last gehad.

Diaan, maart is prima alleen dat eerste weekend zit ik wat lastiger qua vervoer, maar wellicht is daar ook nog wel een mouw aan te passen hoor. Mannen... tja wat mij betreft moeten ze het zelf weten of ze het aan durven om met een stuk of 17 hormonale verse mama's ergens te zitten ;), die van mij komt zeker niet mee. Dat rookvrij vind ik idd wel belangrijk, zaaltje of restaurant maakt me niet zo heel veel uit. Mijn onder voorbehoud mag trouwens wel weg, als ik kan dan ben ik van de partij, ik denk dat ik het wel aandurf ;).
    Ik denk idd dat als we reserveren dat het misschien het handigste is om het geld vantevoren aan jou over te maken... ik zou daar niet zo heel veel moeite mee hebben.

Stay Funny, eerste keer ongesteld viel hier erg mee, 2e keer was minder geslaagd...

Laura, dat is misschien wel voordeel van een zaaltje, dat je er ff uit kan en dan even later weer terug. En in het restaurant wordt dat misschien lastiger... wat dat betreft is zaaltje wel voordeel.

Diaan, fijn dat gilian weer door de apk is, sterkte met rowin, arm mannetje.

Ik zit nu op bed met kind op mn benen en fles in li hand, ik typen zodat ik na fles naar bed kan. Werd steeds gebeld vanavond schoot niet op zit al 2 uur bij te lezen zo tussen de bedrijven door... Mirte drinkt nu voor de 2e keer fles van 200cc, ik denk dat ie leeg gaat... vreetkastje... trusten dames en niet teveel beppen, ik ben er morgen wel weer een keer.

15. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Welterusten allemaal......

Oja......morgen krijg ik wel weer een reactie van het restaurant en weet ik dus meer over de huur van een zaaltje. Ze gaf in een mail aan dat er al veel reservingen zijn dus het is ff afwachten.

Tot op heden wordt zaterdag 29 maart of zondag 30 maart erg vaak genoemd, dus die datum geniet wel de voorkeur. Maar ik heb nog niet van iedereen een reactie gehad.

De volgende meiden mogen nog ff reageren......

Irene, Maartje, Marize, Maris, Chrisje, Astrid en Safiya.

Moon denk er nog maar ff over na......

Tot morgen,

Kus Diaan

16. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@Kiss: leuk badpak!

@Smeetje: de koorts kan zeker nog van de prikjes komen. Maar hij zou door het zetpilletje toch moeten gaan zakken. En zeker in de gaten houden, hoor. Ik zou ook niet echt gerust zijn. Niet dat ik je wil bang maken, hoor, maar ik begrijp het gevoel! :(

@Missyess: leuk filpje. 1 Vraagje: dat is toch niet echt, hé? 't Is toch geacteerd, of niet? (ben ook zo'n stomme kip :oops: )

@Liesje: zou ik eens iets mogen vragen? Van waar ben je eigenlijk in België? En zie je't zitten om helemaal naar Utrecht te rijden? 't Is toch een eind voorbij Rotterdam, hé. Zou ook wel mee willen, maar ik weet niet of het haalbaar is, zal toch dik 2,5 uren rijden zijn.

@Diaan: hey, ben bij voor je dat het met Gillian goed gaat en de hartruis weg is. :D
    Wens Rowin veel beterschap van me!
    Oh, en mag ik ook nog even nadenken over het uitje? Ik ging in eerste instantie niet mee, omdat het toch een flink eind is voor me, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe meer zin ik krijg. Dus nog even onder voorbehoud...

Vandaag niet veel te melden. Druk druk druk met het werk en de kleine, maar voor de rest lukt het elke dag ietsje beter om het allemaal te organiseren, enzo, dus dat komt nog wel goed.

Slaapwel lieverds!

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ meeting: mn vriend denkt er nog ff over na of hij mee gaat of niet...anders vraag ik me stiefmoeder of ze meewil. Ze is verzot op baby's dus dat komt goed uit ;) . Zal het binnenkort ff vragen.

@ Diaan: denk dat iedereen beter vooraf gaat betalen dan achteraf...geef dan maar idd via pb een rekeningnummer door. Ben een roker (ben weer een tijdje terug begonnen) maar ik sta met alle liefde buiten, doe ik nu ook.

@ Moon: hier is de fles (165cc) leeg tussen de 10 en 15 minuten zonder te knoeien en ze boert niet altijd. Bij de laatste fles laat ze wel eens 20cc staan want dan is ze te moe.

18. @Happyliesje: haha, nee dat is niet geacteerd (voor zover ik weet). Het was een reallife soap over rotterdam..

Trusten allemaal!

19. Diaan... ik stuur je zo een pb!

29 of 30 maart maakt mij ook niet zoveel uit! Liever de 29e daar gaat mijn voorkeur naar uit!

*tip* naar aanleiding van een topic in de lounge.. huishoudgeld per maand..
    kan je via.. www.computeridee.nl en dan zoeken.. trefwoord is lasten (of vaste lasten) en dan even opslaan en je hebt een geweldige lijst waar je alles in kan voeren! Je kan zelf natuurlijk ook veel dingen weghalen of bijplaatsen!

Slaap lekker meiden!

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ meeting, hebben alle mama's nou de kans gehad om te reageren of ze mee willen. Zit nu te denken aan meiden die hier wel vaak kwamen. Zoals Appeltje, Anne36, floortje, Nica (die is aan het verhuizen dacht ik?) sorry voor als ik nog iemand vergeten ben..

Pff kom net bij me schoonouders vandaan.. 1 groot drama.. nu geen zin in om te vertellen, doe ik morgen als ik weer alleen ben als Alex naar zijn werk is. Heb geen zin om nu weer in tranen uit te gaan barsten, maar ja. (Alex heeft geen schuld hoor, niet dat jullie denken dat ik weer eens ruzie met hem heb, hihi)

ik ga nu echt slapen, ben echt MOE! Morgenvroeg om 08:20 uur bij cb zijn.. dus wil er rond 08:10 uur al wel zijn. Dus dat word ergggg vroeg opstaan!

nog ff 1 ding,
    @ Xenas, dat is wel erg handig zeg die lijst! Ga het gelijk opslaan!
    ((((KNUFFIEE)))) voor jou!

SLaaplekker allemaaaaaaaaaal!

KUSJESSS XXXX

Deel Deze Pagina