Oktober 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Dafje, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denisse

denisse Actief lid

Jan 15, 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    dames, mijn zus is de 29e uitgerekend, en ik heb geen auto.. maar ik wens jullie iig veel plezier!

xenas, niet druk om maken hoor! ik heb dat soms ook weleens, een beetje depri gevoel. heel kort maar hoor! zal nog wel met de hormoontjes te maken hebben.. denk ik...

ze vond het danoontje maar een beetje raar, haha.
    en je hebt tegenwoordig mijn eerste danoontje met babymelk erin. mag vanaf vier maanden.

mijn meisje drinkt echt lastig! met moeite 100 a 120 cc en als ze gaat slapen probeer ik haar iig nog 40 ml te laten drinken, maar dat gaat er meestal met ruzie in... meer mensen met dit probleem? ik lees dat de meeste babies toch wel in een keer de fles opmaken...

2. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Britt doet 20 a 30 min over 120 a 150 cc.
    En met speentje 2 dus 8 a 10 min... Dus ze moet een speen die er tussen in zit ;)

@ denisse

Als Britt niet meer drinkt zit er hier altijd een boer dus laten we haar 1 a 2 x tussen door boeren en dan gaat het er meestal allemaal wel in.

Hihi leuk is dat he iets geven.

@ all

Morgen moet ik m'n meisje een dagje missen :(

3. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Goede morgen!

Happyliesje, je hebt pb ;)

Kiss, kom gerust je verhaal van je afschrijven!

De meeting, 29 of 30, maakt niet uit voor mij! Ik kom! Ik zit ook nog op een ander forum en wij zijn daar een hecht groepje geworden van een 7 meiden en wij komen om de 2 maand samen, wij 7 alleen omdat we in elkaars buurt wonen...

Denisse, jammer dat je er niet bij kunt zijn...misschien is ze al wel eerder bevallen en kan je er gewoon wel bij zijn! MET leuke foto's!

Xenas, bedankt voor de tip, maar mijn ventje heeft zelf zoiets in excel gemaakt! Erg handig!

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    goh Winter is al 15 weken oud! Het gaat veeeeel te snel!

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Lieve meiden...

ben net terug van het cb. Alles was perfect!
    Veel complimentjes gekregen :p en Xavièr was erg lief!
    Zat te lachen en te kletsen tegen de dokter!
    Ook toen hij op de buik lag gaf de arts een compliment!
    Dat Xavièr erg goed zijn hele bovenlichaam omhoog houdt,
    net als een kind van 6 mnd! :) Ik helemaal trots!
    En leuk dat hij het op de buik vond! Hele verhalen had Xavièr.

maar toen kwamen de prikjes :cry: , hij werd zo rood als een tomaat,
    en toen nog een prikje in het andere been.
    Alex zat naast me en hield zich stil, ik keek in mijn ooghoeken naar mijn andere ventje, Alex. Even in de gaten houden of alles met hem goed zou gaan. Zo lang hij rechtop bleef zitten was alles goed.

Na snel troosten was de ergste pijn voorbij en kon ik hem weer aankleden, lachen deed hij niet meer. Maar huilen ook niet, hij keek gewoon erg zielig. :cry:
    Met Alex gaat ook alles goed, hihi.. hij heeft de test doorstaan, niet flauw gevallen.. en buiten zei hij: "nou, vond het wel mee vallen hoor, dit is niets vergeleken met de bevalling!"
    Hihi..

Xavièr ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen met nog steeds knal rode wangetjes, maar voelt niet warm aan.

Ow ja, vergeet nog zijn gewicht :
    In precies 5 weken is hij van 5955 gram naar 6610 gram gegaan. Dat is 655 gram meer!
    En hij is van 59 cm naar 64 cm! Dat is 1 cm per week! Dat is dus behoorlijk!
    Ben trots :) :) :) :)

Ik ga nu even bijlezen..

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Gewichts curve:

Hij zit nu precies op de lijn!

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Lengte curve:

Lange jongen he :confused: ? Net als zijn papa! :)

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Kiss, zo zo Alex heeft de test doorstaan hihi
    En jouw kleine vent doet het super hé! Zo goed gegroeid zeg! En dan nog eens flink geweest tijdens de prikjes...nu hopen dat hij er geen last van krijgt!

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    @ Liesje, hoop ook dat alles goed gaat vandaag met Xavièr. Met de vorige prikjes was hij erg huilerig! Nu slaapt ie lekker..

wel rustig hier, maar het is nog vroeg..

Kusiesss

10. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Idd erg rustig...

Ik moet ook nig ff naar een paar winkels...dus tot strakkies!

11. denisse

denisse Actief lid

Jan 15, 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goede morgen!
    blij dat de prikjes meevielen, kiss. ik moet volgende week vrijdag weer met haar. gelukkig de laatste ronde voorlopig!

hebben jullie kindjes dat ook wel eens? om zes uur heeft ze 100cc gedronken, daarna geslapen tot half negen. en ze wil niet drinken! ze slaapt nu weer...
    dan heeft ze toch een fles overgeslagen... maar als ik hem geef, schreeuwt ze de hele buurt bij elkaar :oops:

12. @kiss.. fijn dat alles goed was! En hij is flink gegroeid zeg! mama's slagroom doet het nog steeds erg goed!

Ik sprak anne op msn.. zij wil ook mee! Dus komt goed!

Zo, hehe, jesse heeft eindelijk na 2 nachten wakker geworden weer lekker geslapen. Alleen nu was hij wel om 8 uur wakker... ach, konden we hem nog even zien hihi!

13. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    @Kiss; inderdaad Nica......heeft iemand een o6 nummer van haar, haar buddy dus, dan kan die misschien een sms sturen. Anne heb ik al contact mee dus dat komt goed. Moon en happyliesje denken nog......
    Iemand o6 nummer van appeltje? en van floortje?

Ik heb die allemaal niet dus als iemand anders dat even kan gaan regelen.........

@Happyliesje: Liesje komt ook uit Belgie....misschien kun je met haar iets regelen. Is de naam liesje een belgische naam ofzo want jullie hebben hem allebei, alleen ben jij blijkbaar iets meer happy ;)

@Kiss: goed gegroeid die vent van jou. En je hebt maar flinke mannen hoor...... Marco kan ook niet tegen prikken etc. Viel flauw bij mijn eerste bevalling maar tijdens de keizersnee stond hij er met zijn neus bovenop. Ik vroeg werd je niet beroerd, zegt ie welnee, Gilian was er in 11 minuten. Buik open, kind eruit en marco liep weg met gilian mee. Dus hij zei dat hij daar geen tijd voor had :)

@Moon: moet britt een dagje naar het ZH?

@Denisse: kijk maar wat je doet, als je mee gaat prima, hoe meer meiden hoe leuker, als het niet kan is het jammer maar begrijpelijk.

Ik wacht nu ff op een mail van het restaurant met de vraag of er een zaaltje is. De groep wordt namelijk al groter.....
    We hadden 17 meiden maar happy, en moon denken nog en anne heeft zich er nog bijgevoegd. Dus het wordt een echte grote groep. :confused:

Spreek jullie later weer, ga ff heerlijk huishoudelijke klusjes doen :( :(

Ik blijf online dus ik zie alles :) :)

Kus Diaan

14. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    iemand 06 nummer van jotim, ook al een tijd niets van gehoord.
    Kunnen we haar ook nog ff vragen voor de meeting

15. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Diaan, liesje komt bij mij van Liesbeth! Weet eigenlijk niet of het een typische belgische naam is...en ik heb al een pb gestuurd naar happyliesje, want het is voor mij maar 1u en 25 minuten rijden hoor naar Utrecht!

16. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    misschien kunnen jullie samen........liesje

17. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    je hoeft alleen maar een hele grote auto te hebben, lol :)

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey dames,

Wauw! Jullie hebben lekker doorgekletst! :confused: Zal Chrisje ook blij mee zijn na haar vakantie! ;)
    Ik ga even 9 pagina's bijlezen en zal proberen ook nog een beetje te reageren (zal wel een paginavullend bericht worden!).
    Hier verder alles goed. Ik heb twee dagen gewerkt en ben er erg moe van. Ik merk dat mijn hersenen even aangezwengeld moeten worden. Ik heb elke avond vette hoofdpijn. Keek er helemaal scheel van en computeren zat er dus zeker niet in. Ach, het zal vanzelf wel weer wennen toch?!

Met Fiene gaat het ook super. Ze heeft eindelijk door hoe ze haar hoofd goed omhoog kan houden als ze op haar buikje ligt, al vindt ze het nog steeds geen enorm leuk spelletje. Ze ligt echt als een soort banaan op het aankleedkussen. Erg grappig. Als ik nog tijd over heb na het lezen zal ik een foto opzoeken.

Dan nu beginnen aan de grote bijleesklus.....

19. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Diaan, dat heb ik haar ook voorgesteld...afwachten op een reactie van haar!
    En wij hebben een Citroën C8, dus plaats genoeg!

Maartje, tja zo opnieuw gaan werken...is altijd ff wennen
    En goed van Fiene! Winter ligt ook niet super graag op z'n buikje....
    Succes met lezen ;)

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Smeetje; wat heb je toch een heerlijk punkertje. Ik vind het zo schattig om te zien! Goede scores weer zeg!

@Kiss; wat een schat heb je toch. Goed idee die emmer. Ga ik ook een keer proberen! Een spiraal kan er toch op elk gewenst moment weer uit?! Is dan toch juist handig als je een tweede wilt. Anders moeten eerst de hormonen weer uit je lijf. Mooi badpak hoor!

@Astrid; vooral je gevoel volgen. Als je kindje honger heeft en het beter doet op iets meer voeding, gewoon doen!

@Roken; ik snap ook echt niet dat mensen er niet zelf aan denken dat je niet bij een baby moet roken. Okee, in een restaurant kan je niet van iedereen verwachten dat ze niet roken, maar bij iemand thuis…

@Nijnie; neemt Mirte Fiene’s poepluiers over ofzo? Ik heb hier alweer een week niks gezien!
    Wij hebben ook geen tweede auto helaas, maar manlief fietst naar zijn werk, dus ik heb altijd de auto!
    Goed dat je voor jezelf hebt gekozen en niet voor de gym!

@Moon; wat heb je toch een schatje!

@Missyess; 6 a 7 uur is een mooie score toch?! Fiene is volgens mij een uitzondering hoor! Ze slaapt denk ik zeker 18 uur per dag!

@Marize; applaus voor Jolien!

@Maris; ik gebruik de wipper ook zelden. Fiene slaapt teveel om dat soort dingen uit te proberen.

@nynke; wat fijn dat het werken zo goed ging! Bij mij gaat het kolfen ook goed. Ik moet alleen wel echt tijd zoeken.

@Liesje; poeh, wat een dag! Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat!

@Happyliesje; fulltime werken, poeh he! Respect! Ik kan me voorstellen dat je dan lekker elk vrij uurtje met Jelle knuffelt hoor! Moet je je niet schuldig over voelen. Wij kletsen evengoed wel door!

@Diaan; ik denk heel hard na! Kan me voorstellen dat je niet voor de kosten op wilt draaien. Als het in maart is kan ik 15/16 maart zeker mee. Verder heb ik mijn rooster nog niet. Wat een gedoe met je oudste zeg! Arm kind. Wat voor poeders krijgt hij? Metamucil? Movicolon?

@Marieke; veel plezier!

@Denisse; wat een schattige foto’s zeg!

@Safiya; wat leuk om weer even wat van je te lezen! Jij hebt ook al zo’n klein slaapkopje, net als die van mij!

@Misoh; wat vervelend dat Wietze zo uit zijn doen is! Hoe is het nu met JOU?

@Choco; krijg jij je vriend echt zo ver om mee te gaan?! Nou die van mij wil echt niet hoor.

@Stay funny; wat vervelend zeg! Ik ben nog niet ongesteld geweest, dus geen ervaring. Word er nu wel een beetje bang voor

@Laura; ik sluit me bij jou aan wat betreft je reactie op het uitje. Heel duidelijk en eerlijk!

Oh, poppetje meld zich. Ik heb eigenlijk nog drie pagina’s te gaan, maar die moeten even wachten. Nu eerst voeden en koffieleuten met de gymdames.

Tot later!

Share This Page