Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

hey,

even snel (ik reageer vanavond wel weer): over welke iq-test hebben jullie het allemaal? heb ik waarschijnlijk gemist.
    Zou dat ook graag eens doen (weet wel niet of ik het resultaat hier post ;) :( )

groetjes...

2. @Irene: Nu ben ik wel heel benieuwd naar dat filmpje, haha.

@Nynke: Wat een lief filmpje. Een gezellige boel bij jou thuis!

@Xenas: Gezellig lunchen!Was het lekker?

@Maartje: Ik hecht me ook altijd aan de auto. Vindt het ook echt niet leuk als hij dan weg moet.
    wat een lieve foto

@Kiss: lief hoor! Stoere broek

@Klieke: beterschap!

@choco: wat goed van jasmijn!

@Liesje: Wat een mooi filmpje. Ik vind Winter echt een mooi mannetje. Leuk om jou ook eens te zien!

@Happyliesje: www.bnn.nl Daar kun je de iq test vast wel vinden. Hij komt hier elk jaar op tv en dan doen er allemaal bn'ers mee.

Er wordt vast een hoop uitgehuwelijkt in maart! haha.

Spam:

@Nijnie: haha, dat is ook wel heel knap ja!

@Marize: zou wel heel leuk zijn als je mee kan..

3. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Missyess, *smelt*....wat is dat toch met al die mooie beebjes hier....
    En binnenkort zien we een groot deel in real life....hopelijk gaan jullie niet allemaal lopen hihi

4. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0

Ik ook ff spammen,

groetje,

klieke

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Missyess; geweldige foto's!

@Klieke; wat een mooi plaatje! Ik vind jouw dochters ook zoooooo leuk! Ik hoop dat Fiene ook zo'n vrolijke stoere meid wordt!

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Meiden ik heb een probleempje. Sinds ik weer werk zorg ik dat ik op de dagen dat ik er niet ben altijd een flesje afgekolfde melk heb staan zodat Jeroen of mijn moeder die kunnen geven mocht Veerle het niet redden totdat ik haar kom voeden. Afgelopen week heeft ze het niet nodig gehad, maar ik dacht vandaag laat ik haar eens een flesje geven om te kijken of ze het wel wil. Nou mooi niet dus! Ze weigert de fles, begint echt mega te huilen en is helemaal overstuur. Hoe moet ik dit nou oplossen? Iemand tips?

7. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Irène, ik heb altijd dat probleem gehad...Emelie en Julie zijn pas van een flesje gaan drinken als ze 9 maand waren...als ze echt van een flesje moet drinken , moet je de volgende speen eens proberen : Adiri Breastbottle je moet maar eens googlelen...zou echt een super speen zijn voor bv kindjes!

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Irene; er zijn verschillende mama's hier geweest met hetzelfde probleem (o.a. Mariekebalm, Martine). Volgens mij is de enige manier vaak aanbieden en veel geduld. Vooral niet aandringen.
    Onder het kopje borstvoeding op deze site zijn er volgens mij ook meerdere onderwerpen over. Misschien kom je daar nog goede tips tegen. Succes!

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Maartje, Fiene, wat ben jij een mooie meid! waaauuwwiee! Ohh zoveel jongens nu al aant vechten voor Fiene,
    YOU GO GIRL! Xavièr heeft ook nog wel een plekje vrij in zjin hartje voor FIENE!
    Ohh nu ook nog een vragenlijst, mag Xavièr nog mee doen?
    1. Ik hou heel erg van het strand, denk ik.. haha ben er nog nooit geweest. maar mijn papa en mama wel, en die vinden dat wel leuk,
    dus ik denk ik ook wel!
    2. Ik heb de allerliefste papa en mama van de hele wereld.
    3. Mijn papa en mama praten er steeds over om misschien naar Haarlem te verhuizen. Maar is nog wel een geheimpje, niemand die dat weet, sssssssssstttttttt!
    waar woon jij dan?

@ Liesje, heeel mooi gedaan die film! had traantjes! mooie meiden heb je! en zoon natuurrrrrlijk haha!

@ happyliesje, heb het via bnn.nl gedaan

@ Dewi Lynn, jij bent ook wel een erg mooie meid! je kijkt ook heel stoer in die emmer, alsof je in een jacuzzie zit,whaha.
    van die oogjes gaat Xavièr al blozen!

@ KLieke, als ik die foto zie, denk ik gelijk ohh heerlijk wat een gezelligheid moet dat bij jullie zijn! Superrr!

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    mijn mams is alweer weg, naar werk weer.

Ik heb weer een film gemaakt, dit keer over de zwangerschap.
    Maar youtube is beetje langzaam.

Dus als ie erop staat meld ik het wel weer!

11. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Kiss, ben in blijde verwachting van jouw filmpje hihi

12. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0

Ze zien hem af en toe meer als een pop dan broertje, :D
    Hier zijn ze verkleed als prinses en Reijer is hun baby prinsje...

groetje,

klieke

13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Klieke, hihi Reijer in de buggy!Schattige foto!

14. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    mama Maartje hieronder de antwoorden op fiene haar vragen:

1: ik woon zelf ook vlakbij het strand en ik ben er gek op. Dus vraag 1 is goed beantwoord..... :)
    2: mijn papa en mijn mama zijn net zo lief als de jouwe.......Yes weer een goed antwoord....
    3: ik woon al in Noord holland dus hoef niet te verhuizen...Joepie, ik ga door voor de vaatwasser......(onee die heeft mama al).

maar goed ik denk dat niemand van die leuke knullen hier het van mij wint.

groeten rowin

15. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marize, beterschap!

Kiss, gezellig dat je moeder is komen eten!

Moon, succes morgen met de uitslag!

Maartje, ik ga maar vast sparen voor al die geheugensteuntjes ;). Wat een lekkere spekkies heeft Fiene :).

Liesje, misschien is het toch weer sprongetjes tijd ofzo, dat ze daar last van hebben... Ik weet het niet of misschien begint Mirte wel toe te zijn aan minder slaap, maar is ze tegelijkertijd ook wel heel moe. Ik weet het niet.
    Vergadering was goed, we hebben gekeken wat we graag zouden willen aan nieuw meubilair voor onze locatie en nu gaat onze leidinggevende eens even kijken of ze dat ergens kan krijgen voor een aangename prijs... En we gaan zelf nog op zoek naar kasten.

Weer heerlijke foto's voorbij zien komen en leuke koppelpogingen :).
    Ik heb 2 peuters op 1 van mijn groepen die helemaal gek op elkaar zijn. Hebben het ook steeds maar over dat de een bij de ander gaat slapen en dat ze dan wel een stukje opschuiven in bed enzo. Heel schattig ;).

16. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Nijnie, misschien wel een sprongetje idd, Winter was deze namiddag ook weer echt lastig, niet willen slapen maar eigenlijk wel kei moe zijn...uiteindelijk in slaap gevallen in de wandelwagen en zo heeft hij dan toch 3 uur geslapen!
    Oh leuk, nieuw meubilair!

17. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Irene,

Mijn schoonzus geeft ook de borst en had ook het probleem met Roan. Wilde niet uit de fles drinken, ik heb destijds Tommee Tippie flessen gekocht omdat ik ook BV met fles wilde combineren. Deze hebben een speen in de vorm van een tepel. Ik heb een fles meegegeven aan haar en hij dronk gelijk. Zij heeft ze gelijk aangeschaft. Ook de kapster van mijn man had het probleem dus daar ging ook een leenfles Tonmmee heen, ze gebruikte hem direct en hupsakee die kleine dronk uit de fles.

Je kunt ze kopen bij de Etos dus ik zou zeggen wie niet waagt die niet wint, ze zijn niet bijzonder duur.

Moooooieeee filmpies weeer.........ik kijk er met mijn snotterige neus graag naar...............

18. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Liesje, Mirte valt in slaap een klein half uurtje voor ze weer de fles moet hebben :S. Lekker handig, slaapt ze eindelijk moet ik haar weer wakker maken...

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Liesje: als jij goed kan slapen met Winter in je armen is het toch ok? Het komt vanzelf goed hoor. Het is niet je eerste kind. Leuk filmpje.

@Xenas: heerlijk zolang uitslapen zeg!

@Diaan: wel super dat je de boel wilt organiseren hoor. Ik heb er ook erg veel zin in.

@Silvie: succes met Hamlet. En bedankt voor de link.

@Maartje: bedankt voor je compliment. Hoe is het gegaan met de boodschappen? Mooie foto's van Fiene.

@Kiss: mooie foto's hoor. Geniet van je droger meid.

@Doris: de kinderwagen is ook niet handig op deze wandeling, veel bospaden die onverhard zijn. Ik neem Marijn idd in de buikdrager mee.
    Die Sven is lekker eigenwijs.

@Klieke: beterschap. Onze kids schelen idd maar erg weinig in leeftijd. Je heb mooie meiden hoor, ik zie er wel een gelijkenis is. Hier word Marijn ook als pop gebruikt als ik niet oplet.

@Choco: go Jasmijn.

@Nijnie: mss een begin van een sprong?

@Marize: beterschap voor jullie beide.

@Moon: fijn dat alles goed is gegaan.

@Missyess: leuke foto's Het is hier heel gezelig in huis. :)

@Irene: rustig de fles blijven aanbieden. Wil ze niet stoppen en later weer proberen. Rond de drie maanden kan dit vaker gebeuren.

Deel Deze Pagina