Oktober 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Dafje, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Mijn stoere man.

2. missyess

missyess Bekend lid

@Irene: Ik had dat probleem met kerst! Had speciaal gekolft zodat ik een wijntje kon drinken. Maar nee hoor, met geen mogelijkheid kregen we die fles erin! Uiteindelijk heb ik toen toch maar de borst gegeven. Tegenwoordig gaat het wel goed. Wij geven vaak de laatste voeding, rond 24.00 uur, in een fles. Dan drinkt ze ook meer volgens mij en slaapt ze wat langer. Jeroen geeft dan de fles en ik kolf, dan heb ik meteen weer een voeding voor de volgende dag.
    Gewoon blijven proberen dus.

@Kiss: Ben wel benieuwd naar je film!

@Klieke: hihi, leuk zo'n speelgoed broertje. Arme jongen, daar kunnen ze hem later nog lang mee pesten. ; )

@Nynke: Zeker een stoere man

3. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    Ik krijg een buggy voor mijn verjaardag voor Jolien en nou is mijn neus gevalolen op de mutsy spider maar kan deze ook met een beugel op de fiets worden vervoerd? Heeft iemand hem? Of heeft iemand ervaringen met en andere goede buggy?

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marize: ik heb hem nog niet maar wij krijgen hem als Marijn wat ouder is. Wat ik begrepen heb is dat er nog geen fietsdrager bij te krijgen is.

Een ander goede buggy is de quinny zapp, vergelijkbaar met de spider.

5. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    Ja die zapp was ook mijn eerste keus.....maar vooral was.....die is niet in verschildende standen te zetten en ik wil dat ie ook in lig stand kan.............ga hem meenemen naar turkije in mei, maar hij moet ook mee op de fiets.........hij is echt leuk , die kleuren...........ik zag dat er wel een rugzak bijzat , maar omn die nou met een lange rit op je rug te hebben :)

6. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    Marize: ik had begrepen dat een buggy meestal wel op de fiets kan. Maar dat hij niet zwaarder dan ongeveer 5 kg mag wegen. Zou je ff moeten navragen bij de fietsenwinkel. Ik ging ff googlen voor je en daar staat dus ook een bepaald gewicht voor de drager. Sommige dragers kunnen max 5kg dragen en sommige dragers max 7kg. Dus daar zou ik op baseren welke buggy je koopt.

Ff een ander tip voor het uitzoeken van de buggy. ik heb ook een buggydrager en gebruik hem nagenoeg nooit, waardeloos vind ik het. De buggy zwabbert en is onstabiel. Wij hebben een buggy gekocht die op die drager kon maar de duwstangen zijn erg laag. je moet dus best wel krom lopen. let dus op dat de hoogte van de stangen echt hoog genoeg zijn.

7. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

Feb 9, 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Slaapwel meiden!

8. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    Oke.......met buggydragen bedoel je dat ding voor de fiets? Ik denk dat ik die best wel nodig heb omdat ik in de zomer heel veel fiets en om dan geen wagen te hebben. Dat met die duwstang daar ben ik het met je eens...deze heeft ook een verstelbare duwstang.
    Dit is mijn voorkeur http://www.babyhuyswebshop.nl/mutsy-spider-pink-p-1287.html maar dus belangrijk of ie op de fiets mee kan...............ooohhhh die kleur...................rose........weet niet of mannetje dat wil.....haha

9. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    Marize: inderdaad zo'n klem die je aan je bagagedrager vast maakt. Daar kun je de buggy inhangen. Zijn te koop bij de fietsenwinkel en kost rond de 20 euro dacht ik.
    Je buggy hangt dan rechtop ingeklapt aan je fiets aan de zijkant.

10. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    Hij is zonder wielen 7,5 kg en met wielen 9 kg. Ik denk dat je dat kan vergeten op een buggydrager en vergis je niet 9 kg op je rug op de fiets is ook zwaar. Dus ik zou het maar even goed navragen.

11. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    idd ik zie het hmmmmm balen vind hem zo leuk maar het practiese (hoe schrijf je dat? Blond!) is toch wel belangrijker.......hhhmmmm

12. missyess

missyess Bekend lid

praktische...hihi ; )

13. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
  14. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

Feb 6, 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    hallo dames,

nou ik dacht laat ik is gek doen..
    heb susenna vanavond tijdens t avond eten in de kinderstoel gezet, eigenlijk zat ze er best goed in, en ze vond t heerlijk..
    ze heeft dr toch zo'n 5 a 10 min ingezeten..

voorlopig toch maar even mee wachten,
    maar t heeft leuke foto's opgeleverd haha!

liefs stephanie

15. diaan

diaan Bekend lid

Apr 3, 2007
    920
    0
    16
    thanks schrijf je met een ks en niet met een x hoor... :)
    grapje.

16. missyess

missyess Bekend lid

@Stay Funny: Nu willen we die foto's wel zien natuurlijk!

Ik ga even douchen en naar bed. Heb weer moeite om de comp af te sluiten...; )

17. Marize

Marize Bekend lid

Oct 25, 2006
    571
    0
    0
    Thanx diaan euuh bedankd....ik was v roeger al de goeiste in de klas en maakde nooit vouten.....

Ja stay ons een beetje lekker maken..............kom op!

18. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb een leuk filmpje gemaakt maar het uploaden duurt erg lang. Dus...... wachten we maar tot morgen.

Weltrusten allemaal.

19. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Mar 4, 2007
    233
    0
    0
    onderwijzeres
    Erpe-Mere
    @Xenas: leuke foto's van Jesse in de emmer!

@Floortje: wat erg van die hartoperatie. Ik duim voor je dat alles vlug weer goed gaat.

@Nynke: wow, 3 prachtige kinderen. Marijn schijnt er (nu nog) weinig last van te hebben om tussen 2 meisje te liggen! ;)

@Klieke: hey, da's vervelend van die oorontsteking. Ik haat dat zo, als ik niet goed hoor, dus veel sterkte ...!

@Choco: dikke kus voor Jasmijn! Proficiat..

@Kiss: nou, een droogkast. Leuk , hé? Ik had er ook de eerste 2 jaar geen, maar sinds Jelle er is, hebben we er een gekregen van mijn ouders :D en blij dat ik ook ben. heerlijk om me af te drogen met een zachte handdoek in plaats van een schurende... En dat omhooghangen, dat haatte ik zoooo!.
    Oh, en kun je ook even vermelden op welke pagina Xavièr ongeveer staat om te stemmen, want ik heb eigenlijk niet echt de tijd om alle 18 pagina's te overlopen.

@Liesje: hey, mooi filmpje hoor. Knap ventje is Winter toch! (hij lijkt op sommige foto's een beetje op Jelle). En ik heb net hetzelfde speeltapijt ;)

@Missyess: hihi, leuke foto's, zeg!

Joepie! Jelle heeft vannacht voor het eerst doorgeslpaen! En hoe! Gisteren om 18.30 u z'n flesje, om 20.30 u in z'n bed en deze morgen toen ik moest gaan werken sliep ie nog. Hij heeft dan blijkbaar nog geslapen tot 08.15 u deze morgen! Super he. Enfin, hout vasthouden maar, .... ;)

Oh, en ik had wa voor vanavond. Ik wou zijn nageltjes eens knippen en hoor je me al komen? Ja, tuurlijk, in de vinger dus , hé. Ik kon me wel voor de kop slaan. Zooooo kwaad dat ik ben op mezelf. Jelle heeft er gelukkig blijkbaar niets van gevoeld, want die gaf geen kik. Maar bloeden dat het deed! En krijg dan maar eens een plakkerke (pleister) op zo'n klein vingertje dat constant beweegt! Ik heb bijna de hele avond geweend. Hoe stom kun je zijn! (sorry, even frustraties kwijttypen :oops: )

Hij slaapt nu en schijnt geen pijn te hebben, gelukkig maar.

Oké, nu jullie weten wat voor een moeder ik ben, mag ik nog steeds naar de meeting komen? :cry:

Groetjes en slaapwel iedereen ...

20. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Mar 4, 2007
    233
    0
    0
    onderwijzeres
    Erpe-Mere
    oh, en Jelle is vandaag (toch nog net) 3 maanden oud. Dat moet je dan meemaken, dat je moeder een stuk van je vinger knipt :oops: ... :rolleyes:

Share This Page