ff een tip over gekregen kleertjes die niet leuk zijn...... Toen Rowin geboren was drie jaar geleden toen had ik enorm veel kleding gekregen. 15 pakjes maat 62 en ongeveer 20 pakjes maar 68. Ik heb toen gekeken waar de pakjes vandaan kwamen. Ik heb C&A en de Hema gebeld en de situatie uitgelegd. C&a zei toen het volgende: ik mocht de pakjes als ze ongedragen waren (lol), terug brengen maar moest er wel meteen iets anders voor uitzoeken in dezelfde winkel. Van sommige pakjes mocht ik een andere maat uitkiezen. Bij de Hema moest ik de kleertjes zelf weer opzoeken in de winkel en meenemen naar de klantenservice. Zei wisten dan wat het gekost had. Ik heb op die manier ongeveer 15 pakjes kunnen terugbrengen. Bij de Hema kreeg ik het geld contant terug en bij Ca heb ik dus wat anders uitgezocht in andere maten en andere soorten kleertjes. Geweldig dus. Ik weet niet of H&m dit ook doet of V&D maar dan zou je moeten bellen. Dus meiden het is altijd het proberen waard, het heeft mij toen veel opgeleverd. Nu met Gilian hebben we vooruit aangegeven dat we geld wilden hebben. Rowin en Gilian schelen 9 dagen, en zijn allebei jongens dus ik heb jongens kleren zat en ze zijn in het zelfde seizoen jarig dus vandaar dat we geld/kadobonnen hebben gevraagd. groeten Diana
Een 2de moet ik nog even niet aan denken De eerste 6 weken slapeloze nachten zitten nog te vers in mn geheugen Maar ik kan me voorstellen dat die over een paar maanden helemaal vergeten zijn en dan kan het maar zo zijn dat we er wel aan gaan denken. Ik heb een goeie zwangerschap gehad en een nog betere bevalling, dus daar zou ik het niet voor laten. Maar je hebt er dan natuurlijk wel al een rondlopen, dus lijkt me wel een stuk zwaarder. Voorlopig ligt het dus nog niet in de planning Ik begin half januari weer met werken, 2 halve dagen in eerste instantie. Ik werk als ambulant begeleider in gezinnen. Zoals ik er nu over denk zou ik het liefst elke dag bij mn ventje zijn, maarja een beetje extra geld is natuurlijk ook nooit weg Sint inkopen zijn allemaal binnen en het huishouden heb ik lekker niet gedaan Groetjes Doris
Ik woon nog niet lang in gouda, nog maar twee jaar, maar ik vind het een errug leuke stad, wat grappig, marieke dat je er tot je veertiende hebt gewoond! Zou je de weg nog weten? Xenas: Ik heb ook in het Groene Hart ziekenhuis gelegen, toen Julia geboren is. Moet daar ook nog een keer op controle. Was ook de Jozeflocatie....... Enne een tweede, lijkt ons ook wel leuk, Julia is een hele "makkelijke" baby voor mijn gevoel, maar toch ben ik er denk ik nog niet aan toe. Eerst maar eens lekker genieten van haar!
Diaan, bedankt voor de tip! Doris, leuk hé sint inkopen doen! En dat huishouden gaat niet lopen, jammer genoeg!
@ werken Ik ben maandag weer begonnen. Heerlijk! Maar ja is anders dan jullie natuurlijk.. ik heb haar nog niet thuis. @ all Net bij de gyn geweest. Alles was goed en de placenta was onderzocht maar niks gevonden. Wel onder de vliezen bloedinkjes maar dat had ook er kunnen zitten als ik met 38 weken bevallen was. Dus de oorzaak is nu geweest dat ik te veel vruchtwater had en dat dat het heeft opgewekt. Hij zei dat als we een 2de wilde volgend jaar langs moesten komen om er over te praten want het kan voorkomen worden volgens hem. Zei dat we niet meer wilde maar hij zei kijk volgend jaar maar Verder 11 dec spiraaltje er in. Heerlijk want die jasjes zijn echt niks
Goedemiddag meiden! Huh, wat lees ik nu? Alweer denken aan een volgende kleine? Pff, haha, wij nog echt niet hoor! Rogier en ik beginnen langzaamaan weer in ons oude "knuffelritme" ( ) te komen en we hadden het er toevallig nog over, dat we met het echt werk toch echt ff moesten wachten tot ik weer aan de pil ben... Haha, Rogier zei: O ja, daar kan ik echt nog wel op wachten hoor, moet nog niet denken aan een tweede! Heeft trouwens niks te maken met dat we niet van dit wonder genieten hoor! 'T is alleen nog een beetje te vroeg Liesje, wat fijn dat Winter geen ademnood heeft gehad zeg! Pff, had nog niet op je verhaal gereageerd maar wat zul je geschrokken zijn zeg! Ik slaap zelf al ontzettend licht sinds Damiën er is en hoor elk geluidje van 'm (ook niet helemaal goed volgens mij ) maar moet er niet aan denken dat hem dat zou overkomen! Fijn dat het nu iets beter gaat en hoop dat de medicijnen aanslaan! Over 't werk... Moet er echt nog even niet aan denken maar ik begin 11 februari weer... Aan de ene kant wel lekker dat ik dan weer m'n "eigen ding" kan doen, aan de andere kant zint het me helemaal dat ik bij m'n kleine man weg moet 3 dagen Misschien valt het straks allemaal nog mee, maar eerst nog maar even 2,5 maand nog genieten! Gut, Damiën had me toch een volle luier (lees, poepluier) net.... Het zat nog helemaal aan zijn bovenbenen... Zo raar, eerst heeft 'ie er niks in zitten, hij loopt een keer rood aan, begint daarna te huilen en hij heeft "dat" geproduceert... Best knap eigenlijk Nou, m'n lief en ik gaan de administratie doen... Die ligt namelijk al sinds de geboorte van Damiën onderin onze buffetkast Tot later! Liefs Chris
Nijnie: gelukkig geen kinderziekte, dit zijn ook weer van die fijne hormoonpukkeltjes. Het liefst willen we naar Spanje. Maar je weet maar nooit. Staan eigenlijk voor veel dingen open.
Jemig..er wordt hier maar raak gekletst! Over een tweede: dacht het voorlopig niet! Moet eerst nog deze bevalling goed verwerken voordat ik aan een 2e denk. @ Irene: let erop of je rode vlekken op je borsten hebt, of ze ook warm aanvoelen en harde plekken voelt en of je ook koorts hebt. Ik was er snel bij omdat ik de vlekken zeer vroeg had ontdekt. Denk toch echter dat je morgen gelijk de huisarts moet bellen aangezien ze pijnlijk aanvoelen bij je. Beter te vaak komen dan niet en met de gebakken peren zitten. @ Kiss: fijn dat je hebt kunnen praten met je arts. Het is nu erg belangrijk dat je de oefeningen blijft doen, je hebt er veel aan. Ik heb namelijk bij de fysio gelopen hiervoor. @ Astrid: gezellig...ikzelf woon ik Leeuwarden. Werken: ik moet 7 januari weer beginnen. Ik zit in de schoonmaak en werk 1 1/2 uur per dag. Dat wanneer vriendje thuiskomt ga ik weg. Ik zal binnenkort de huisarts ook maar ff bellen, wil weer aan de tryginon (3 fasenpil). Gelukkig hebbben we niet veel kleertjes gekregen maar dat hadden we ook al vermeld aan de mensen. Oeh..we gaan aankomende maandag voor het eerst naar het cb, ben benieuwd...
Hoi! Ik meld me hier ook even, al heb ik erg weinig tijd voor internet enzo...komt straks wel weer denk ik! Ik ben de trotse mama van Demi! geboren op 29 oktober 2007, ze woog 3690 gram bij de geboorte (ben bevallen met 40 weken en 4 dagen) Demi gaat nu steeds beter slapen, dat was de afgelopen 2 weekjes wat moeilijker geweest maar hoort er wel bij. Ik geef borstvoeding, dit gaat heel goed. Liefs Sylvia trotse mama van Demi! (ik moet nog uitvogelen hoe ik Demi als avatar krijg)
@moon.. en hoe was de uitslag... ohh ik lees het net...nou ja.. fijn dat er toch niks ergs aan de hand was toch...hmm ik zag weer een mail @nynke.. mag je dan ook nog die bonnen gebruiken? wow.. dan ga ik ook die halen! werken ik ben secretaresse.. bij eens stichting wat de techniek promoot voor jongeren! Voor de mama's die al kindje hebben in groep 5... als ze een keer thuis komen dat ze van een oude man techniek les hebben gehad.. dan is dat van mijn organisatie! @anne.. op je knieen zitten tijdens je werk? vertel? @evaatje.. wat vervelend zeg.. wat houdt die ziekte in.. en wat zei de ha? @diaan.. goeie tip zeg! @goudje.. wanneer was julia geboren? Ik heb vandaag druk dagje gehad.. Eerst naar een 'winkel' (van een vrouw die kinderparty's geeft, die had een ruimte afgehuurd) waar ze baby kleding uitverkoop hadden.. heb super leuk pakje gekocht 3 delig.. ribbroekje blousje en truitje voor 15 euro.. geen geld.. Daarna door naar CB.. Jesse was 4960gram.. bij zijn geboorte 3385 hij groeit dus lekker! hij heeft ook spruw... hele witte tong.. krijg hier medicijnen voor.. die kan ik morgen ophalen! daarna moest ik naar het ziekenhuis voor controle.. ongelofelijk.. bijna een uur gewacht 'liep een beetje uit' voor 5 minuten een gesprek.. vroeg beetje hoe het ging.. en of ik nog vragen had.. nou dat was het weer! Vanavond komt er iemand van zwpagina langs.. om broeken te passen, die ik verkoop! spannend!
Nou eindelijk ben ik ook even weer hier. Ik ben ook een Mariska. Ben 30 jaar, moeder van Calvin, bijna 6 jaar, en sinds 5 oktober ook moeder van Quinten. Het gaat eigenlijk hartstikke goed met ons alleen blijf ik op 6 flessen zitten. Weet niet hoe ik er van af moet komen. De laatste 2 nachten waren een drama. Na de fles van 04.00 uur gaat Quinten liggen "kletsen"in bed en gaat niet meer slapen. Ik ben dan dus ook wakker. Maar dan is vier uur wel erg vroeg. Wie heeft een tip om van de nachtvoeding af te komen of om hem wat later te laten komen? Over weer beginnen met werken: Hoef gelukkig pas half januari weer te beginnen. Maar het lijkt me wel leuk om bijv een dagje te gaan werken nu. Gewoon om even weer te weten hoe het is om te werken. En ja, nog een kind... Ik heb altijd gezegd dat we met ons drietjes zouden blijven maar nu zijn we toch met ons vieren. Weet absoluut zeker dat er geen derde kindje komt. Het is goed zo. Ik heb twee gezonde zonen en daar ben ik super trots op. Ik zal wat vaker reageren vanaf nu. Het is wel erg leuk om te lezen hoe jullie kindjes het doen. Dat we echt allemaal in het zelfde schuitje zitten. Groetjes Murizzzzzzzz
@xenas81 - ik werk als monteur, dus installeer ondermeer. Telefonie, internet voor KPN en ja helaas zitten die aansluitingen vaak in meterkasten en in moeilijk bereikbare hoekjes. En kabels trekken is 99% op de knietjes, vandaar. Ook zetten mensen computers op de meest onhandige plaatsen.
Ik kom ff om te pronken met mijn mooie zoon! Hij lach helemaal in een deuk (dik koppie al he? vergeleken met paar weekjes terug!)
@ Diaan: Ik geef activerende en ondersteunende begeleiding binnen gezinnen. o.a. Activiteiten ondernemen met de kids, ouders ontlasten enz. Groetjes Doris