Kletswijven!hihi Mmmm, niet veel blijven hangen...ivm met de meeting, frisdrank mag wel van mij...ben niet zo een echte thee of koffie drinker...toch niet voor een hele middag... Maris, www.youtube.com/watch?v=A8fkctRfr7Y, de link van mijn filmpje... Winter is weer helemaal niet te genieten, niet normaal, hij is helemaal op en geeft zich niet hé! Pff zo vermoeiend...we hebben hem al laten huilen in de hoop dat hij zichzelf in slaap huilt, maar dat is niet te doen...na drie kwartier kon ik het gewoon niet meer uithouden...die stopt gewoon niet, echt om zot van te worden...en dan voel ik me weer schuldig omdat ik hem zo heb laten wenen, maar ik weet echt niet meer wat wel en niet....pffff hopelijk slaapt hij seffens, maar s'nachts is normaal geen probleem... sorry voor mijn geklaag!
@ Afvallen goed gedaan! XENAS! kan ik ook op msn vertellen, maar das zo sneu, heb je namelijk niets meer te lezen hier, whaha.. Ik wil ook afvallen! Maar mag niet door bv! @Meeting, had het er net met Xenas op msn over hoe spannend het eigenlijk is die meeting! Heb in mijn leven 1 keer een blind date gehad. DOODENG! Ben ik helemaal naar Amsterdam gegaan met de trein in me eentje voor een jongen.. was uiteindelijk een relatie van 9 mnd geworden.. maar toch was het errruggg eng. Dus ben benieuwd MEIDEN!
@Maartje: weltrusten en werkze het weekend. @Xenas: Marijn is nu 63 cm niet extreem lang toch? Knap hoor al 4 kilo kwijt. @Maris: Marijn is 63 cm en ik heb volgens mij een gewoon aankleedkussen. De bv curve begint bij het geboortegewicht dus volgens mij klopt je curve wel. Altijd fijn een kappersbezoek. @Liesje: zit Winter in een sprong mss? Marijn heeft dit vorige week gehad gelukkig was het na 3 dagen weer over. Weet niet of ik het al gezegt heb maar een leuk filmpje hoor. Weltrusten allemaal en mss tot morgen.
Xenas, vast in de emmer? Haha, ik heb Mirte vanavond ook in de emmer gehad, maar vast zat ze zeker niet, ze verzoop er bijna in. Ik moest er water uitscheppen . En dan nog moest ik haar een beetje vasthouden zodat ze niet omviel zeg maar . Maar ze vond t wel leuk! Liesje, misschien toch sprongetje...
@nijnie.. haha jesse heeft dikke billen! hij kreeg het trouwesn wel voor elkaar om een voetje boven water te krijgen! haha knap he! @liesje... je linkje doet het niet...
Morgen hebben jullie trouwens geen last van me.. Ga naar Dronten, naar mijn oom en tante, mijn neefje word namelijk 10 jaar! Dus daar gaan we heen. anderhalf uur rijden, maar wel gezellig! Dus we gaan rond 10 uur daar naar toe..
@ Liesje: die link komt uit op een algemene pagina van Youtube? Ik krijg je filmpje in ieder geval niet te zien... @ Kiss: afvallen met bv gaat bij mij vanzelf. Wat niet mag, is een dieet volgen, maar als je gewoon eet en daarbij afvalt is dat geen probleem. Het wordt toch ook juist als een voordeel genoemd van het geven van bv, dat je eerder op je oude gewicht bent? wel jammer dat jij er niet bij afvalt. Ik vind de meeting ook spannend, maar ik heb er vooral heel veel zin in. Ik ben wel heel benieuwd naar hoe iedereen in het echt praat. We kennen elkaar nu van virtueel kletsen, maar hoe zal dat straks gaan... Echt leuk! Mijn man is ook helemaal enthousiast dat we een datum gevonden hebben en hij vindt het goed georganiseerd. Daar ben ik het mee eens, dus: dankjewel Diaan (en Doris natuurlijk ook voor het eerste werk!) @ nynke: 63 cm valt inderdaad wel mee. Dan lijkt Marijn dus gewoon lang door het kussen denk ik. Ik ben helemaal blij met mijn opgefriste coupe. @ Liesje: hopelijk krijg je Winter gekalmeerd... Misschien heeft hij ineens extra eten nodig vandaag, of is het duidelijk iets anders dan honger? Aangezien ik hier alle melk per flesje geef weet ik vrij nauwkeurig dat onze kleine soms zomaar overspringt naar een grotere behoefte dan ik ter plekke kan aanleveren. (gelukkig heb ik een voorraadje want anders zou het afzien worden voor haar en ons). Drie kwartier huilen is in ieder geval wel erg sneu voor Winter en niet te vergeten voor de rest van je gezin... Ik zat me vandaag te bedenken dat er Hollanders zijn die langer moeten reizen om op de meeting te komen dan jij. @ Maartje: Succes met de ver- en aankoop van auto's. Vervelend dat je naar een ouder model moet, hopelijk vinden jullie iets acceptabels!
Over 1000 pagina's gesproken, hebben jullie al opgemerkt hoe onwijs hard de november mamma's van 2007 gaan? Hoe doen die dat toch, ze zijn maar met een klein clubje. Ik ben blij dat wij een wat beschaafder tempo hebben eerlijk gezegd!
@ maris, die novembermama's die doen net alsof het msn is, kunnen wij vast ook wel, maar dat is dan wel erg veel leeswerk! ff over dat afvallen.. het gaat bij mij onzettend langzaam! was 23 kilo volgensmij aangekomen in de zwangerschap.. en moet er nog steeds 12 af.. gatver, word er al naar vana ls ik er aan denk! Moet ook eigenlijk weer sporten, was ik altijd fanatiek in, nu niet meer hahaa... denk dat het daar ook wel aan ligt! Ben nu gewoon te lui geworden, hihi!
net meisje in bad en bed gedaan. pfff.... ze wilde vanaf half vier al niet echt slapen.. ik ga nu ook naar bed... tot morgen!
@november mama's/... ik probeer wel eens mee te lezen.. want vriendinnetje zit daar... maar is echt onmogelijk.. wil je wat terug lezen, staat dat 25 pagina's terug.. in 2 uur tijd ofzo! echt bizar! ik ben bezig met filmpje.. jaja hij komt er aan!