NU weer ff serieus..............wat denken jullie...gaan we de 1000 halen..................?Pphh meiden baby te huur! Dat si toch vreselijk! Ik ga ff kijken....heee dat enne stelletje was toch niet echT?
Jaaa....hooor....zo komen we zeker bij de 1000 pagina's als we telkens per regel gaan posten! Ben dat programma aan het opnemen. Lief wou een film zien.
Wie was het ook al weer degene die van die smet plekjes in die plooitjes had................beetje logisch (HEE IK SCHRIJF HET GOED)
@ Marize: het grote speelkleed heb ik gekregen van een vriendin, ik weet niet waar zij het vandaan heeft. Ik kan het haar natuurlijk wel vragen als je er ook 1 zou willen. Mbt pijn bij het plassen, bij mij zeiden ze dat het catheter evt. een urineweg infectie zou kunnen veroorzaken en dat ik daar bedacht op moest zijn.. Dus misschien heb je wel een infectie... Maar dan is het wel gek dat het alleen na het "viezelevozen" is natuurlijk. Leuk he dat mijn meisje zo op mij lijkt! <trots> @ Irene: mbt de luiers zit ik er nu ook "tussenin".... ik prop haar nog even in maatje 2 zolang ze er nog in past, als dat echt niet meer gaat zal maat 3 wel beter passen denk ik. Te groot vind ik persoonlijk onprettiger dan wat krap omdat ik dan de beenopeningen niet goed aangesloten krijg. @ Astrid: Leuk toch he, die babyrubriek in de Puls. Als ik met de auto ga kun je misschien wel met mij meerijden maar ik weet niet hoe het dan zit met kinderwagens en zo. Als we niet gaan wandelen is het eenvoudiger dan als we wel gaan wandelen. @ Nijnie: ik zie dat jij hetzelfde probleem hebt als ik qua vervoer: hoe proppen we twee mamma's en twee maxicosi's in 1 wagen.... Zielig dat het schuim Mirte niet zo goed smaakte... @ Missyess: lief dat je oude werk aan je denkt, maar invalwerk lijkt mij inderdaad ook niet zo lekker... @ Wendy: heel mooi filmpje, leuk ook dat er zoveel "complete familie"kiekjes tussen zitten! @ Happyliesje: leuk om jouw gezicht ook eens te zien! @ Misoh: idem! @ denisse: ik val in herhaling! Leuke foto! @ choco: alweer een mamma met haar gezicht! Leuk! Op de 1 of andere manier had ik me jou donkerharig voorgesteld ivm je nicknaam! @ moon: fijn dat het onderzoek goede resultaten opgeleverd heeft! Gelijk heb je, dat je dat bloedinkje geheim gehouden hebt! Meiden ik ben even een paar dagen niet online, gedragen jullie je een beetje in de tussentijd? Ik ben er denk ik woensdagavond weer bij. Groetjes Maris
Zo...dat zijn flinke plooien! @ Maris: hahaha....nee joh..ik ben heel erg verzot op chocolade...wel met mate hoor
whaaaa wat een enge foto's! @ marieke; wat een ellende zeg met de voeding... heel veel sterkte en hopelijk vind je snel een oplossing of een middel tegen de pijn of allebei.
Diaan ik ben blij dat ik toch nog op het reservelijstje mag..............voede me zo buitengesloten..........ik ga echt proberen om vrij te krijgen..........
haha, zo krijgen we die pagina's wel vol! @Nijnie: Jij speelde toch ook op de nintendo ds? Wel eens gehoord van een R4 kaart? Die kun je kopen voor 45 euro en daar kun je dan alle spelletjes op downloaden.
Die grote van mij kan al heel lang geen pampers 2 meer aan.......op het moment dat ik die 2 te klein vond worden was idd 3 nog een beetje te groot....maar die bandjes zijn goed aan te trekken dus ik koos toen toch liever voor 3 omdat het anders bij de benen zo strak zat.