Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    En ik was naar de kapper geweest 2day..
    Heb me haar in de coupsoleil gegooid bij de kapper.. Ben blij met het resultaat! :) (was hiervoor donker)

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede

Leuk he? haha

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Kiss, wat een mooi mannetje! (en mooie meid ;) )

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    en dan nog 1tje om hem af te leren ;)

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    dank je voor je complimentjes!

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    NOu, ik ben weer helemaal bijgelezen..

Tis hier echt gezellig iedere dag! Ben echt verslaafd geworden!

Heb niet zoveel te vertellen merk ik..

Het gaat allemaal wel goed eigenlijk.. dus ik ga weer ff beetje hier opt forum zitten.

Kussiess

7. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Wow Kiss, wat is 'ie gegroeid zeg! Haha, en wat een verschil met ons ventje, terwijl ze maar 10 dagen schelen!
    Hmm, kan het verschil ff niet laten zien want de laatste foto's staan nog op het fototoestel!
    Mooi haar trouwens zeg! Heel erg leuk zo die highlights! En idd, mooie meid :)

Liefs Chris

8. @kiss... super foto's! en weer mooie haartjes!

@anne.. ohhh ja.. dat wist ik.. had je me al eens vertelt via msn! haha!

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo kletskousen!

Vijf pagina's op een dag! :confused: Vinden jullie dat normaal of zo?! ;) 8)
    Ik heb vanmorgen weer voor piet gespeeld. Het was een vrij nieuwe school met heel veel onderbouwklassen. Echt superleuk om te doen. De kids zaten me allemaal met open mond aan te staren. Fiene heb ik om 7.15 uur bij mijn vriendin gebracht en ze heeft het supergoed gedaan.
    Morgen mag ik weer 'pieten' maar dan is papa gewoon thuis, dus kan Fiene lekker uitslapen.

Ik ga een poging doen om op zoveel mogelijk mensen te reageren, maar ik beloof niks! ;)

@Laura; herkenbaar. Ik wilde vnamiddag ook graag slapen, maar Fiene dacht er anders over. Uiteindelijk heb ik wel lekker in bed gelegen en een half uur geslapen, maar verder lukte het niet echt. Niet dat ze heel hard aan het huilen was, maar gewoon elk half uur even jengelen (speen kwijt).

@Liesje; wat vervelend zeg! Beterschap voor Winter!

@Nynke; En? Heeft Marijn vandaag weer beter geslapen? Hoe is het met je moeder? En trek jij het nog een beetje?

@Misoh; Ik dacht al, dat worden ontplofte (.)(.)! :) Ik laat Fiene ook gewoon drinken zoveel als ze wil. Soms is dat 120 cc en soms 150cc. Ik ben een echte gezelligheidsdrinker en wordt zelden echt dronken, dus die tip over de voeding ga ik onthouden.
    Ik blijf ook op mijn eigen manier voeden, want als ik naar de tips van het CB luister raak ik steeds helemaal uit het ritme, terwijl het nu prima gaat!

@Marize; wat een ellende! Dikke ((((knufffff)))) voor jou!

@Maris; ik heb ook onwijs veel kleertjes. Vooral maatje 62. Enne die C&A pakjes mogen ze hier ook gratis af komen halen. Echt niks voor mij. Ik ben meer voor wat neutralere kleertjes zonder beestjes.

@Kiss; ik was zelf ook blij verrast met die foto! Ik wist niet dat ik het in me had om zulke mooie foto's te maken! :) Ik ben blij te horen dat het ietsje beter met je gaat! Enne.......jouw schatje mag er ook zijn zeg! Wat een prachtig mannetje!
    Leuk je haar!

@Irene; zelfs bij het kleinste vermoeden van een borstontsteking meteen je huisarts bellen hoor meid!

@Goudje; welkom hier!

@MissyM; een tweede?!?! Nou voorlopig even niet. Na mijn helse zwangerschap ben ik wel even klaar!

@Anne; wat kunnen ze toch vertederend zijn he! Als je dan naast je kijkt weet je weer waar je het voor doet!

@Moon; nou, na al jullie ellende zou ik ook nog wel even nadenken voordat ik er weer aan zou beginnen. :rolleyes: Maar.......zeg nooit nooit! ;)

@Xenas; ik begin half januari weer en werk 24 uur in wisseldiensten. Ik werk als coordinerend begeleider in een woonlocatie voor verst. geh. kinderen.

@Evaatje; ooohhhh, het buitenland! Ik zou wel naar Nieuw Zeeland willen verhuizen, maar dan wel met mijn, man, dochter, vader, beste vriendin en oma mee, want zonder hen kan ik niet. ;)

@Liesje en Nynke; een vierde!?! :confused: Dat zou betekenen nog drie keer zwanger.....NEEEEEEEEE (zeg ik nu ;) )

@Diaan; wat een goed idee. Ik ga zeker proberen of ik bij de C&A kan ruilen.

@Chrisje; Fiene kan ook ongelofelijke luiers produceren. Echt een topprestatie!

@Sylvia; fijn weer even wat van je te horen. Voel je je verder wel goed?!

@Murizzz; welkom weer hier! Ik kan je niet helpen met de voedingen. Ik geef BV.

@Happyliesje; wat een schattig piepend mannetje is het toch! Fiene klinkt het grootste deel van de dag ook als een cavia.

Zo, dat was een hele klus, maar ik ben weer bij. Morgen ben ik weer de halve dag als piet aan de slag, dus hou jullie een beetje in wil je! ;)

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Anne: ik zou het rustig aan doen wbt werken. Je moet eerst maar goed opknappen en genieten van Yessie, je hebt het niet makkelijk gehad nog.

@Evaatje: fijn dat Deyna zo goed gegroeid is en dat het geen 5e of 6e ziekte is.

@Marieke: fijn dat Eline beter heeft geslapen. Was het gezellig bij je vriendin?

@Nijnie: heerlijk zijn die lachjes he? Leuke baan heb je trouwens.

@Diaan: goede tip van die kleertjes ruilen.

@Doris: jij hebt ook een leuke baan. Zal ik de kabouters bij je langs sturen voor je hh?

@Moon: fijn dat alles goed was in het zh. Ja spiraal is heel fijn ik mag volgend week weer. :) Hoe gaat het met Britt?

@Chrisje: hier ook zo poepert. Een keer persen en het loopt de luier uit. :( Ik heb gisteren de administratie maar eens opgeruimd. Je verzameld best wat in korte tijd.

@Choco: tijd zat voor een tweede toch?

@Sylvia: fijn wat van je te horen en nog fijner dat het goed gaat met jullie.

@Xenas: ja je mag de bonnen ook gewoon gebruiken als je tenminsten bonnen hebt die je naar pampers zelf moet opsturen. Jesse groeid ook lekker. Jammer van het zh.

@Murizzz: welkom terug. Is een speentje een optie? Hoe is het met je moeder, met de mijne gaat het al weer een stuk beter gelukkig.

@Happyliesje: wat een leuk filmpje.

@Missym: leuk hoor een tweede zo snel al. Die bonnen heb ik opgestuurd gekregen nadat ik me had aangemeld op de website.

@Kiss: je haar is mooi geworden meis. Leuke foto's.

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maartje: Marijn heeft het best gedaan vandaag. Werd alleen vanmiddag wakker van mijn oudste die met een vriendin aan het spelen was.
    Met mijn mams gaat het goed. Ze is nu druk aan het revalideren, elke dag krijgt ze fysio en het lopen gaat steeds beter. Haar hersenen geven aan haar linker been nog een verkeerd signaal af helaas.
    Met mij gaat het redelijk, ben erg snel moe en geirirteerd naar de oudste twee toe. En daar baal ik wel van maar het is even niet anders. Ik houd me zoveel mogelijk in. Verder gaan mijn bekken gelukkig prima. Het is nu echt een geestelijke dip die ik door moet.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kiss

Leuke foto's!

@ all

Britt gaat alles goed.
    Zo goed dat donderdag de sonde er uit gaat en als ze dan al haar voeding drinkt (mag 1 fles resten) en geen dalingen meer krijgt dan mag ze zondag naar huis.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Moon: o, meis ik ga duimen dat ze zondag mnee mag. Wat zal dat gaaf zijn zeg!

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Nynke; wat fijn dat het zo goed gaat met je moeder. Komt het nog wel goed met haar linkerbeen? Of zeggen ze daar nog niks over?
    Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar het trekt vanzelf weer bij. Waarschijnlijk zit jij er meer mee dan je meiden. Neem je tijd!

@Moon; ooohhh, ik duim met je mee meid!

15. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Liesje, gelukkig heeft Winter geen ademnood meer gehad! Hopelijk helpt de zantac!

Diaan, wat een slimme actie! Wij hebben (gelukkig) bijna geen kleertjes gehad.

Doris, fijn dat de sintinkopen zijn gedaan, dat is veel belangrijker dan het huishouden :p.

Moon, alweer aan het werk. Heb je dan straks als Britt naar huis mag nog wat extra vrij zeg maar?
    Ik lees dat ze misschien zondag al mee mag naar huis, ik duim voor jullie! Britt zet em op!

Chrisje, is het gelukt met de administratie?

Evaatje, gelukkig dat Deyna geen kinderziekte heeft.
    Spanje... lijkt mij te warm. Als ik zelf denk aan verhuizen naar het buitenland trekken de scandinavische landen me heel erg. Maar ik denk dat we maar lekker hier blijven voorlopig.

Xenas, klinkt als een leuk pakje :). Jesse ook al zo lekker gegroeid. Dan groeit Mirte toch niet zo hard... Die is nog niet kilo boven haar geboorte gewicht... Over 2 weken cb... misschien dan wel...

murizzz, geen idee hoe je van die nachtvoeding af kan komen... Misschien is Quinten er nog niet aan toe? Ik weet niet...
    Mirte heeft soms nog 6 flessen, maar ligt er een beetje aan hoe vroeg ze wakker wordt. Over het algemeen doet ze overdag tussen de voedingen 4 uur en dan 's nachts 1 keer 6 uur. Maar als we de late voeding uitstellen wordt het slaapje van 6 uur zeg maar weer korter... Haha. Ik hoop dat ze met een paar weekjes misschien nachtjes van 8 uur gaat maken, maar ik geloof niet dat we dat kunnen afdwingen...

Happyliesje, wat eens schattige piepjes :).

missym, zo snel alweer... jij liever dan ik ;).

Kiss, wat een stoer mannetje :).

Maartje (of moeten we je inmiddels zwarte piet noemen...?), leuk hoor dat "pieten" :).

Nynke, ik heb zeker een leuke baan :) en lekker de schoolvakanties vrij :). Net lach Mirte te mopperen, haal ik haar uit bed omdat ik dacht dat er misschien een boertje dwars zat... Krijg me een enorme lach. Ze zit me gewoon voor de gek te houden ;). Ik ga zo lekker op tijd mn mandje in, wederom met Harry Potter, lekker spannend!
    Fijn dat het met je moeder goed gaat, dat ze aan het revalideren is!
    Sterkte met je dip, het is ook een hectische tijd geweest, niet helemaal onlogisch dat je daar nu last van hebt!

16. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@ Moon: wat spannend, zeg! Ik hoop echt heel erg hard voor je dat ze zondag met jullie mee mag naar huis! Duim, duim, duim ... :)

17. wie heeft er tips..
    wordt er een beetje moedeloos van...
    Volg netjes regeltjes van cb op..

flesje geven.. boertje.. schone luier..
    en dan lekker naar bed..
    maar dan komt dus het probleem..
    meneer wil niet slapen hoe moe hij ook is!
    hij blijft huilen!

wat kan ik doen en hoe kan hij lekker gaan slapen..
    want steeds bij papa in de huiskamer slapen tussen de voedingen door.. is natuurlijk ook niet de oplossing!

18. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Moon ik ga heel hard voor jullie duimen!

19. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

heb net een paar fotootjes in m'n album geplaatst.

20. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@ Xenas: ja, meid, ik heb ook soms dat probleem. Wat ik doe, is het volgende.
    Dit werkt bij Jelle wel het best 's nachts: als ie aan het drinken is en ik merk dat hij in slaap aan het vallen is, dan laat ik hem al een boertje laten, dan ga ik hem verschonen (wordt ie steeds weer wakker van, vandaar het probleem...) en dan doe ik voort met de rest van de fles (is nog een beetje), juist gepast om hem weer slaperig te krijgen. Het boertje probeer ik er dan heel rustig uit te krijgen zonder dat ie weer klaarwakker wordt.

groetjes ...

Deel Deze Pagina