@Kiss: ik ben ook al weer ongi geworden hoor. Wbt het afvallen: hier gingen de eerste kilo's erg snel maar de laatste 4 willen niet echt helaas. Ik heb weer gestemd hoor. @Maris: leuke foto van jou en Oriande. Krijgen we nog een foto met je nieuwe coupe? Als Marize stopt met spammen hoef je niet veel bij te lezen maar anders..... @Marize: ik hoop dat je mee kan naar de meeting. Weer gestemd. Mega spammer! @Martine: in jou geval eet Lucille jou op. Let wel goed op dat je zelf goed blijft eten en drinken. @Irene: Marijn heeft mt 3 luiers. 2 past wel maar die houden zijn hoeveel urine niet. @Jetteke: hoe gaat het fulltime kolven? Kijkt Jarno je al weer aan? @Evaatje: je kan altijd mee naar de meeting, plek zat. Geef Diaan maar een pb. @Stayfunny: de meeting is nog ver weg, wie weet wil je tegen de tijd toch mee. @Nijnie: lekker geshopt? @Astrid: alles goed met jou en Nathan? @Diaan: het sporten gaat goed dus? Hoe gaat het met Rowin nu? @Missyess: weet je al of je de baan aan neemt, is idd wel lastig met kolven en oppas als het zo onregelmatig is. @Doris: dus ik zie je de 10e? Fijn dat Sven zo wel in de wagen wil. Mijn oudste dochter lag ook met drie maanden al in de buggy. @Moon: en vond Britt de bloemkool lekker? @Maartje: ik heb ook het weekend gewerkt. Ik was even vergeten hoe heftig dat kan zijn. Ben je inmiddels wat bijgekomen? Ik mag vanavond weer een late draaien. @Choco: wel stoer dat je vriend mee gaat. Altijd leuk om te filmen. @Xenas: super filmpje hoor. Van wie is dat liedje? @Happyliesje: Sterre(de oudste) lijkt idd erg op mij. Leuke foto's. Het is idd leuk om nu al wat gezichten te zien bij de namen. @Anne: wat fijn om weer wat van je te horen meid. Fijn dat het zo goed gaat met Yessie. Wat een mooie meid heb je Anne. @Liesje: in het weekend met drie kids thuis heb ik ook weinig tijd hoor. Is Winter weer een beetje beter te pas? @Silvie: heerlijk hoor je eigen groente verbouwen. Ik hoop voor jullie op een goede oogst. Leuke foto. @Denisse: fijn dat de trein reis goed ging. Leuke foto. @Marieke: een hele dikke ((knuff)) voor jou meis. Mooie foto's van jou en je meisje. Marize van harte gefeliciteerd met je 35e verjaardag!! Jeetje wat een geklets en gespam dit weekend zeg. Maar ik ben weer bij. Hier gaat alles zijn gangetje, Marijn is een heerlijk rustig mannetje die eigenlijk alleen huilt als er echt wat is. Het werken is heerlijk maar wel vermoeiend. Marijn komt s'nachts nog voor een voeding helaas. Verder komt Mams over 2 nachten naar huis! Ik heb erg veel zin in de meeting, wel spannend idd. Zo nu even lekker en uurtje voor mezelf. Kids op school en in bed. Tot later.
Happyliesje, arme Jelle met doorkomend tandje. Marize, plaatjesspammer . Zo komen we wel aan 1000 pagina's . Ik heb gister ook baby te huur gekeken. Dat kindje van 3 maanden... moet je ff bedenken dat je je kleine nu op dit moment voor zo'n programma uitleent. Ik zou het niet kunnen hoor. Ook later niet trouwens. Ik vond het overigens wel een hele opluchting dat er ook begeleiding 24 uur per dag bij is. Anders had ik het helemaal onverantwoord gevonden... Maris, het klinkt wel een beetje zielig hoor dat je Oriande in maatje 2 propt . Ik zie het helemaal voor me (levendige fantasie). Ik heb vandaag de auto, zal eens even kijken of ik uberhaupt een maxicosi achter de bestuurderstoel kwijt kan. We hebben gewoon een te kleine auto gekocht, zei ik al tegen lief... Het enige waar wij toendertijd op hebben gelet was of het 5-deurs was en verder nooit bedacht dat het misschien nog best krap kon zijn met een maxicosi achterin... Wij ons gedragen... hmmz wie weet . Marieke, wat een leuke foto's zeg . Missyess, R4kaart...? Waar krijg ik die? En is het makkelijk om er zelf spelletjes enzo op te zetten? Kiss, ja raar programma he... En die ballo... ieuw. Die heeft volgens mij geen idee waar hij aan begint. Wat ik trouwens ook zo typisch vond de eerste uitzending was dat die stellen boodschappen gingen doen en allemaal alcohol inslaan natuurlijk... Zo van: "we zijn nu 'groot' daar hoort drank bij. Ach op die manier kom je er in elk geval wel achter of je relatie bestand is tegen dit soort dingen. In de eerste aflevering was er een lesbisch stel die de 2e dag al gestopt zijn. Wat ik nog haast het leukste stel vind is die blonde meid met die jongen die thuiskwam van t boodschappendoen en het kind overnam van haar omdat het zo huilde. Liesje, je kan het wel terugkijken via uitzendiggemist.nl (baby te huur, het is van BNN). heel apart. Marieke, ik hoop dat Eline geen gebruik heeft gemaakt van mes en vork met het eten Dat doet je alleen maar meer pijn (grappig plaatje wel). Xenas, lekker een station... wij hebben een mazda3 deze in andere kleur . Maar die is niet echt ruim... Missy, sterkte met de prikjes. Happyliesje succes bij de KA.
MARIZE gefeliciteerd met je verjaardag, gelukkig ben je een van de knapsten, want je bent zo oud als je je voelt, haha Reijer had weer de hele nacht dorst, haha, hij wilde om 2 uur drinken, aangelegd en om half 5 schrok ik dus weer wakker lag hij nog steeds te sabbelen... @ Marieke, shitzooi, heb veel respect voor je doorzettingsvermogen. Laat die mannen maar, ze begrijpen er niks van... Voor hen wordt het vaak pas echt leuk als ze kunnen stoeien ( en dan begrijpen ze nog niet, dat je dat niet voor bedtijd moet doen omdat ze dan niet willen slapen!) @mv Jelle: sterkte vandaag, hopelijk valt het mee, vervelend he? vooral als ze zo klein zijn. Thanks voor alle spam heb enorm gelachen. Vandaag ga ik naar mijn werk, voor t eerst sinds de zomervakantie, best raar eigenlijk. Ben benieuwd naar de reacties van mijn leerlingen. (praktijkonderwijs: voortgezet onderwijs voor jongeren die moeilijk leren) Is vaak wel erg leuk en lachen. Nou spam ze vandaag! Groetjes, Klieke
@Marize: Gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag!! @Happyliesje: Succes vandaag bijde KA. Hoop dat het allemaal meevalt! @Nijnie: 2 pagina's terug heb ik uitgelegd waar je zo'n kaart kan kopen. Het schijnt dan heel makkelijk te zijn om er spellen op te zetten. Gewoon in windows verkenner pakken en slepen. Zo'n downloadbaar spel heet een DSrom, kun je op googelen. Er is weer een wereld voor me opengegaan, er bestaan nl heel veel van die kaartjes. Je kan dan bv ook films kijken op je DS! Ik hoop dat ik hem morgen binnenkrijg! @Klieke: Wow, die heeft lang gedronken! haha. Had je nog een borst over? Oh nu zit ik weeer met een dilemma! Lijkt wel een deja vu, vorig jaar had ik precies hetzelfde probleem.. uitleg (je mag hier ook stoppen met lezen, saai... ): Gisteren kreeg ik een mailtje van een oude klasgenoot. Zij heeft een solopraktijk in het dorp naast ons. Ze vroeg of ik in mei en in oktober 2 weken wil komen waarnemen. Heel leuk natuurlijk, want ik wil graag weer werken, maar; - Ze heeft een solopraktijk, dus 24/7 dienst, wat doe ik met Dewi? - De 2e periode valt precies met Dewi's eerste verjaardag, dan heb ik dienst op haar verjaardag... haha, Ik hoor Dewi kletsen in bed, ik ga haar er uit halen. Om 12.00 krijgt ze haar prikken, hoop dat ze er geen last van heeft. Vorige keer ging het ook goed. Heeft iemand al wat meer gelezen over die BMR prik en autisme?
@Nijnie: hier is de site: http://www.hetoudetolhuys.nl/, met Rowin gaat het goed. Ben gestopt met de klismas. Verder moest hij drie van die zakjes per dag en zit ik nu op 1 per dag. Hij poept iedere dag zelf en het doet geen pijn zegt hij. Morgen telefonische consult met de kinderarts ..Dus op zich gaat het wel goed met hem. Het is weer een heel ander kind. Toen hij zon pijn had was hij stil en verdrietig en pieperig. Nu is hij weer lekker enthousiast en blij. Zingt de hele dag, kwebbelt de oren van mijn hoofd dus gezellie weer. @Marize: gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoor ook bij de oudjes ik ben ruim 34. Maar gelukkig nog niet zo oud als jij bent. @Kiss en Marize: jullie hebben het over de knapste, mooiste ,slimste en leukste. Dat zijn jullie inderdaad maar ik deed niet mee in het spelletje, dus sorry ik duw jullie van de gedeelde eerste plaats. @Kiss: droog ze, let je wel op dat nieuwe kleren die nog niet veel gewassen zijn in de droger kunnen krimpen. Ik doe de shirtjes van Gilian niet in de droger, pas als ze vaak gewassen zijn. En even over die paginas jij vult ongeveer 2,4832743284932843290 paginas per dag, Marize deed er gisteren ongeveer 2,38432487845845 en de rest doen wij . @Happyliesje: succes meid in het ziekenhuis .. @Nynke: sporten gaat wel goed, in ieder geval 1 keer in de week maar ik soms ook twee keer in de week. Tja ik kom er niet altijd aan toen. Heb denk ik nu een beginnende slijmbeursontsteking in mijn schouder. Weet iemand hoe dat voelt?en wat je er aan moet doen? @Missyess: tja moeilijk voor dat werk maar ja je wil wel graag weer in het werk rollen en het is wat je wilt qua werk. Ik zou het denk ik wel doen als is het alleen maar om te kijken of het echt gaat. Dewi is dan ook alweer ouder. Of misschien kun je voor mei nog een keer een dagje meedraaien of waarnemen om het te proberen Zo meiden wat een geklets etc Druk weekend gehad maar wel erg gezellie Gilian begint te huilen dus tot laters Kus Diaan
ok, meiden.. Alex moet tot 2 uur werken, daarna gaan we ff boodschappen doen... omdat we dus zaterdag in dronten waren zijn we niet aan de boodschapjes toegekomen. Maar we hebben inmiddels 6 plastic tassen vol lege flessenm verzameld. Niet omdat we dat sparen ofzo.. maar omdat we eigenlijk nooit meer weten waar de lege fles naar toe moet. (ja duhhh in de winkel waar je hem gekocht hebt...) Maar dat is het probleem, we weten niet meer waar we ze hebben gekocht, met als gevolg dat we steeds meer lege flessen hebben. Maar ben het nu vreselijk zat en wil ze gewoon inleveren. Heeft iemand heir een handige site waar je dat zo ff kan nakijken waar alles vandaan komt? We doen wel eens boodschappen bij: Liddle, Aldi, superkoop, AH, c1000 en zo verder... dus weet het niet meer hoor.. Kussies
hey, nu doet het plaatje het alweer niet.........grrrrrrrrrrrrrrrr komt zeker omdat Marize teveel plaatjes heeft gebruikt
@ kiss: zo'n automaat neemt bijna alles hoor! die kijkt naar de vorm en niet naar het merk fles! suc6 met je boodschapjes.
15% extra korting op het hele assortiment * woensdag 30 januari 2008 van 18.30 - 21.00 uur Toegangsbewijs op de site te downloaden!! @nynke..hier kan je het nummer downloaden: http://www.carrouselmusic.nl/downloads.htm Fijn dat je mams bijna naar huis komt! @nijnie... mooie auto hebben jullie! Deze hebben wij: @klieke.. veel plezier op je werk! @missyess.. lastig! zoizo vrij vragen op Dewi haar verjaardag haha! Succes met je beslissing! Ik zou het ook erg moeilijk vinden! Maar tis maar voor 2 weken! Toch misschien wel doen.. heb je iig wel centjes! Tenzij je een andere baan vindt, en in oktober niet meer kan! @kiss.. heel veel flessen kun je bij de appie en c1000 inleveren.. alleen de flessenv an de lidl moeten bij de lidl begreep ik! 6 tassen met flessen! jeeh.. je kan zowat gratis shoppen haha! HAHAHA we zijn geblokkeerd zeker om plaatjes te spammen haha!
first choise? dat is een cola fles, maar waar komt die vandaan? En het merk River van flessen? en fernandes?
Klieke, succes met werken weer! Missy, ik ga eens even rondkijken op het internet. Het lijkt mij ook wel wat, zo'nm R4 kaart. Had het idd gelezen. Wat voor praktijk heeft die oud klasgenoot? 24/7 dienst is wel lastig met Dewi, als je elk moment weg moet kunnen lijkt me niet heel handig. Hopelijk heeft Dewi weinig last van haar prikken! Diaan, wat fijn dat het met Rowin goed gaat! Heerlijk! Slijmbeursontsteking? Koelen en rust houden? Ik weet het ook niet eigenlijk... Kiss, lastig als je niet meer weet wat waar vandaan komt, succes met uitzoeken . Volgens mij zijn de meest gangbare merken (coca cola, pepsi, fanta, 7-up, spa enzovoorts) in te leveren bij AH/C1000/Coop/enz. De flessen van lidl en of aldi worden volgens mij alleen daar verkocht dus die zal je dan ook wel daar in moeten leveren. Xenas, lekker degelijke auto! Volgens mij heb je met een station wat meer ruimte op de achterbank (maxicosi zit hier gewoon klem tussen de bank en de voorstoel...). Mirte net 2 keer op haar buik gehad zonder gemopper . Heerlijk kind is het. Oke, vannacht was het wat minder dat ze tussen 3 en 5 wakker was en ons ook wakker hield... maar verder is t een heerlijk kind .
kiss, first choice is van de vomar... fernandes kan bij de c1000, ah, vomar en deka en de dirk v/d broek.. zo, ga weer ff een wasje draaien...