Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Happyliesje: er stond per ongeluk een komma achter en die moest daar niet. Hier nog een keer de site http://www.hetoudetolhuys.nl/
    Hopelijk doet hij het nu wel.
    Dat was inderdaad wel ff schrikken.......probeer niet alleen negatief te denken hoor, het kan ook nog heel goed positief zijn. Sterkte in ieder geval.

welterusten allemaal,

Kus Diana

2. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    @ all, hoefde niet te werken hoor! alleen ff op de koffie... heb ouderschapsverlof opgenomen, ga pas in mei weer aan t werk (buitens huis) Was wel ff vreemd, heel vertrouwd en toch... k had niet zo iets van ik ga er weer voor. Komt misschien nog wel.

@happyliesje: spannend hoor... en vervelend dat je nu nog niks weet...

@ kiss: is het gelukt met de flessen?

Ik ga nu lekker slapen, trusten, volgens mij heeft Reijer eindelijk begrepen dat kleine kindjes eerder gaan slapen dan grote mensen. Hij gaat nu al drie dagen om 20;00 slapen ipv om 23:00. Hij gooit z'n voedingen nu alleen wat in de war, maar dat komt vast wel weer goed. Slaap toch zelf prima! hihi.

Trusten,

klieke

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé lieve meiden!
    FF snel een berichtje om te laten weten dat we weer thuis zijn! Kruipen zo lekker ons mandje in! We hebben het echt HEERLIJK gehad! Alleen donderdag tijdens ons winkeldagje in Maastricht een bui gehad maar verder PRACHTIG weer! Ik ga morgen ff bijlezen en dan klets ik gezellig weer mee! Iedereen een heerlijke nacht toegewenst en tot morgen!

Dikke knuf Chris

Ps duimen jullie voor Damiën morgen, krijgt om 14.00 uur z'n tweede prikjes... :cry:

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hey meiden...

de droger doet het prima, ben dr zoooooooooo blij mee!

Flessen inleveren is ook gelukt.

ga nu slapen..

kusjesssss

5. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hee meiden,
    Na dat gespam van gister mog ik een dag niet meer op de site komen.....het is nu 00h00 geweest dus ik mag weer.....ik ben lekker verwend voor mijn verjaardag.....een laptop en ;) nog wat lekkers van mijn man en een buggy van mijn mama. Ik maak nog wel even een foto van de buggy, kunnen jullie eindelijk eens zien welke het nu is geworden............met een rose plu.......iedereen bedankt voor de lieve felicitaties..[​IMG]

6. Goedemorgen meiden!
    Lekker geslapen vanacht? Rob is vandaag lekker vrij.. Dus mijn mannen konden uitslapen vandaag!

@happyliesje.. jeetje lang wachtne zeg! Ik ga ervanuit dat alles nog spontaan gaat werken voor zijn 4e maand!

@chrisje.. fijn dat jullie weer terug zijn! Succes met de prikjes vandaag!

@marize.. jij bent flink verwend zeg! Een laptop! wow.. das een leuk kadootje!

@ouderschapsverlof... heb ik hier ook opgenomen.. maar eigenlijk maakt het niks uit! (2 dagen) Want wil toch 3 dagen blijven werken... Dus volgende week maar even een praatje met mijn directeur. Kunnen ze gelijk mijn contract aanpassen!

7. Leuk..... Jesse is vandaag 3 (maanden) 2 (weken) 1 (dag)!

8. Beste Klant,

Via enkele magazines geven wij binnenkort speciale valentijnskortingen op onze doeken.
    Als klant van Herinneringen op Linnen willen wij je deze korting natuurlijk ook aanbieden.

10% korting

op alle formaten en bovenop onze lopende aanbiedingen!

Het enige wat je hoeft te doen is het bestelformulier op onze website in te vullen en in het vakje actiecode het woord “valentijn” te typen.
    De korting wordt dan automatisch doorberekend.

Een prachtig en persoonlijk cadeau voor je geliefde!

Met vriendelijke groet,

Het team van Herinneringen op Linnen

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Denisse, hoe was het babyzwemmen?
    Dat is nog eens een fietskar ;).

Happyliesje, even op google zoeken naar het oude tolhuys utrecht dan vind je em wel. Volgens mij stond er een puntje teveel in de link van Diaan.
    In elk geval fijn dat het er uitwendig in elk geval goed uitziet. Hopelijk is het bij de oogarts ook allemaal goed...

Klieke, lekker dat je pas in mei weer hoeft te beginnen! Lekker geslapen vannacht?

Chrisje, welkom terug en sterkte met de prikjes vandaag!

Kiss, heerlijk het zo'n droger!

Marize, goed verwend zeg, heerlijk!

Xenas, goeiemorgen :). Veel wakker geweest vannacht, Mirte gaf steeds een paar brulletjes. En ik kwam er zo rond 5 uur (toen ik toch maar eens ging kijken wat er was) achter dat ze de dekentjes van zich afgetrapt had en helemaal scheef in bed lag.
    Kind heeft het vast koud gehad. En ik had nog aan lief gevraagd of hij haar goed had ingestopt, want ik vind haar vaker half onder de dekens uit als hij haar in bed heeft gelegd. Blijkbaar moeten we maar ff een lesje instoppen doen vanavond ofzo. Gelukkig had ze wel een slaapzakje aan, maar toch...

Gisteravond lekker in bed gekropen, niet gaan gymmen. Ik was ook zo vertrokken kan ik je vertellen. Vannacht dus regelmatig even wakker geworden, maar beter dan gisternacht, want toen was ze alsmaar achter elkaar aan t huilen.
    Ik ga nog even proberen te bedenken wat ik met mn peuters kan gaan doen vandaag en mn beste dinnetje bellen en dan om half 12 die kant maar weer eens op.

10. @nijnie.. ohh das minder! Jesse wordt ook sochtends wakker dat hij helemaal onder de dekens vandaan ligt..
    Dan ligt hij helemaal in het midden en die deken aan het eind.. en dan heeft hij nog zijn bakerzak aan! ik vind het knap!

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Happyliesje, kan me voorstellen dat je het best eng vind, zijn wel zn ogen he...Maar laten we er vanuit gaan dat hij er gewoon wat laat mee is en dat hij heel binnenkort gewoon met zn oogjes gaat volgen! Misschien vind hij tot nu toe gewoon andere dingen interessanter, aangezien hij de rest al zo goed doet! Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en dat je er niet teveel mee bezig bent komende week! Dikke (((knuffff)))

Chrisje, welkom back! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
    Veel succes met bijlezen ;)

Marize, Jij bent goed verwend zeg!
    Je bent blijkbaar niet alleen de knapste, maar ook nog is de liefste :p

Sven wordt de laatste tijd altijd tussen 9.00 en 10.00 wakker, dus nu hebben we de fles gister is een half uurtje eerder gegeven om te kijken of hij dan ook veel eerder wakker wordt (zou niet erg zijn, 8.30 ben ik ook tevreden mee ;) ). Maar ik zit nu nog gewoon te wachten tot hij wakker wordt :D En dat terwijl ze bijna onder zijn raam met een circelzaag bezig zijn! (Bij de buren krijgen ze een nieuwe keuken ofzo)
    Soms snap ik er echt niks van :)

Groetjes Doris

12. @doris.. hoe laat hebben jullie de fles nu gegeven?

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klieke: zit Reijer in zijn regeldagen? Ik hoop dat het vannacht beter is gegaan. Hoe was je eerste dag werken?

@Missyess: wat een werk dilemma's zeg. Het zou wel een oplossing zijn als je ouders kunnen inspringen.

@Diaan: fijn dat het beter gaat met Rowin.
    Slijmbeurs ontsteking: rust houden en koelen idd. Als het blijft kan je evt een injectie krijgen maar die zijn zeer pijnlijk.

@Kiss: is het nog gelukt met al je flessen? Hoe bevalt de droger? Ik lees het al verder op. :D

@Nijnie: Marijn begint ook eindelijk te wennen aan het op zijn buik liggen.

@Silvie: we heben ook al geprobeerd Marijn de fles te geven om 23.00 uur maar dan nog komt hij s'nachts. Ach, hij zal het nodig hebben. Wietze is mooi gegroeid.

@Xenas: das een koopje voor een priori. Wel fijn dat je weet bij wie die weg komt. Heb je wel gevraagd of ze er geen ongeluk mee hebben gehad?

@Missyess: Dewi is ook mooi gegroeit. Wat een leuke antwoorden zeg!

@Denisse: zwem ze!

@Happyliesje: het blijft nog even spannend dus.

@Chrisje: wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad. Succes met de prikken vandaag.

@Marize: jij bent zeker verwent zeg. Ben erg benieuwd naar je buggy.

@Xenas: hier wat minder geslapen, Marijn kwam drie keer vannacht helaas. O, das een leuke aanbieding. Eens kijken zo. Thanks.

@Doris: wat een heerlijke slaapkop hebben jullie zeg.

Hier een brakke nacht gehad. Marijn had zijn laatste voeding om 23.15 toen kwam hij om 00.45, 03.45 en 05.15 ben dus erg moe. Maar wel vrij vandaag en morgen dus dat scheelt.

14. @nynke.. Ja dat is natuurlijk wel een ding wat je vraagt, en nee ze hebben er geen ongeluk meegehad. Hun kinfje is nu zo groot, dat hij hier niet meer inpast! En de stoel behoorlijk in de weg staat! En ze willen er iemand gewoon een plezier mee doen! Ik doe er een leuke hoes omheen en voila!

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Xenas, we hebben nu de laatste fles om 22.30 gegeven. Sven werd om 9.15 wakker! Denk dat we vanavond om 22.15 de laatste fles gaan geven.
    Zn laatste fles zit dan wel dicht op zn een na laatste fles, maar ik denk dat we op deze manier vanzelf overgaan op 4 flessen zodra Sven daar aan toe is.

Nynke, pff wat een nacht weer! Knap hoor hoe je het doet! Hopelijk kan je wat rustig aan doen vandaag!

Groetjes Doris

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Xenas: zolang ze er geen omgeluk mee hebben gehad is het toch prima? Idd een hoes en je hebt een zgan stoel voor zeer weinig geld.

@Doris: Sterre blijft over op school vandaag en Ysa is lekker aan het spelen. Ik ga vanmiddag lekker op de bank en zet Ysa voor de tv. Dan wel duimen dat Marijn even een flinke tuk gaat maken.

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nynke ik duim met je mee dat Marijn lekker lang slaapt vanmiddag! :D

Ik ga nu Sven ff wassen en aankleden!

18. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    @ nynke, lekker he die nachtjes? k geloof dat derde kindjes de aandacht die ze overdag niet krijgen 's nachts inhalen . Nou ja... De bank ligt ook lekker en het huis kan wel weer ff wachten.

Gisteravond om 20:00 gevoed, komt hij vaak zelf om 23:30, nou dus niet, stond ik zo op knappen dat ik om 4:00 vannacht ben gaan kolven :(
    Kwam hij natuurlijk om 4:45 voor voeding, maar ja.
    Mijn oudste twee spoken ook 's nachts. Zijn ze ff wakker, uurtje ofzo, en daarna gaan ze weer slapen, helaas maken ze ons dan wel wakker.

Veel plezier allemaal vandaag,

klieke

19. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    ff ego berichtje........ben langs mijn werk geweest...sfeer was daar al niet goed toen ik er wegging en is er niet op verbeterd...wil niet terug....pffffffff zit er ff onderdoor...doemme toch rot werk!

Deel Deze Pagina