Oktobermamas 2007 quizzzzzzzzzzzz 1. Wie opende het forum oktober mamas 2007? 2. Appeltje was haar kat al 5 dagen kwijt waar was deze? 3. Maartje werd wel 10 x in de nacht wakker, waarvan? 4. Maris haar borsten gingen vlink groeien van welke maat naar welke maat? 5. Marize had in het begin een verslaving, ze at er potten vol van leeg,wat was dat? 6. Nynke moest naar de therapeut, ze had heel veel pijn, waaraan? 7. Welke babydoos was meer doos dan inhoud? 8. Welke mama is als eerste bevallen? 9. Marieke komt uit Frankrijk, maar hoe heet die plaats en hoe heet haar man? 10. Welke winkel is bij 90% van de oktobermamas een verslaving? 11. Waarom moest de kraamverband in de ijskast? 12. Wie haar man was per 1 oktober werkeloos? 13. Welk programma werd er vaak op zondag gekeken? 14. Diaan haar vriezer kon niet meer dicht wat was er gebeurd? Nee de kraamverband zat er niet tussen. 15. Xenas had last van haar oren, wat had ze dan? 16. Waarom moest Anne36 bevallen met een keizersnee? 17. Hoe noemde we de keuring van de verloskundige? 18. Sven is de zoon van? 19. Hoe heet de oudste zoon van Nica? 20. Als je wachtwoord niet word onthouden op de site waar komt dat door? 21. Chris had eerst een andere kleur haar, welke? 22. Wat voor rond voorwerp schafte een hoop mamas aan? 23. Welke mamas hebben de babys dezelfde naam gegeven? 24. Waar is Kiss heel erg bang voor? 25. Hoeveel bladzijdes hebben we vol geklept bij oktobermama;s? 26. Welke mama heeft het laatste bericht geschreven? De makkelijkste vraag tot nu toe, wie klept er heir zo veel (de beheerder Lotte telt niet mee)
Whaha Marize, je bent er druk mee geweest Ga er straks is even rustig voor zitten want ik wil natuurlijk wel een 10! 8)
Zo, ben ik ook een keer de eerste Sven heeft dus gister om 22.15 al zn laatste fles gehad, hij dronk er maar 150cc van op dus ik had hem al wel vroeg verwacht vanochtend. Om 7.30 begon hij dan ook te kreunen en te kletsen, dus ik dacht laat ik er maar uit gaan. Nu zit ik dus kant en klaar beneden, maar meneer vond het blijkbaar toch te vroeg want die lag voordat ik klaar was alweer te slapen Denk dat ik hem straks maar een fles van 210cc met 7 schepjes geef, want hij zal wel bere honger hebben.... En dan ga ik er maar even vanuit dat hij vanavond de laatste fles ook 150cc drinkt. Zo niet dan heeft hij voor 1x 30cc teveel op een dag, dat zal toch geen ramp zijn? Groetjes Doris
Marize, als je de quiz af hebt, moeten we hem dan hier plaatsen of naar jou pb-en zodat jij em kan nakijken Ik ben er nog niet mee begonnen, maar zag al wel dat ik ze lang niet allemaal uit mn blote hoofdje kan beantwoorden
Hmmm zie daar dus een VLINKE schrijf fout..........daar moeten jullie maar niet op letten...............Oja goeie van je Doris....PB de antwoorden maar naar mij meiden anders kun je afkijken.............bij elkaar. Ik heb de antwoorden uiteraard al............... Puzzel ze!
Net 40ml afgekolfd en haar dat in haar bedje gegeven, ze dronk niet zo goed uit de borst, ging schoon op! Ben superblij! Liggend voeden is niet echt top en volgende keer pakt ze hem misschien weer niet, maar het is een begin!Ben zo trots op mijn meisje! Weet in ieder geval het antwoord op vraag 8, das eva, van adam, hahaha! Enneh: meiden, tip: ik weet ook het antwoord op vraag 23.....
Meiden ik lig helemaal dubbel hier. 2 dagen niet op het forum geweest, want ik was aan het werk maar heb nu ff bijgelezen en wordt er erg vrolijk van . Die quiz moet ik maar eens ff voor gaan zitten... Alles gaat prima hier. Veerle is ook al zo aan het kwijlen en sabbelen en wil alles in haar mond stoppen. Ik ben super trots op haar want sinds 2 dagen kan ze opeens speelgoed en rammelaars en dat soort dingen goed vastpakken. Zo lief! Ze heeft een favoriete rammelaar, met een pluche aapje eraan en als ze die ziet wordt ze helemaal hyper! Met de voeding gaat het niet zo super. De bv loopt heel erg terug sinds ik weer aan het werk ben. Iemand tips hoe ik dat weer meer kan laten worden? En de tommee tippee fles aangeschaft maar erg blij wordt ze er niet van. Ze wil gewoon echt niet uit de fles drinken, eigenwijze dondersteen is het hoor. Kiss, wow wat een badpak haha! Marize, super die quiz. Ben je zeker wel een tijdje mee bezig geweest! Meiden ik kan waarschijnlijk echt niet mee naar de meeting. Er zijn open dagen op de school waar ik werk en ben bang dat ik er niet onderuit kan komen. Heb gevraagd of ik vrij kan nemen, maar het antwoord was nee. Dus nu moet ik of een hele goeie smoes bedenken of ik kan echt niet komen en ik baal nu als een stekker, want had me er al helemaal op verheugd! xxx Irene
Oja, heb Veerle net ingeschreven voor de basisschool. Hoe vinden jullie die? Daar moeten we nu dus al over nadenken aangezien sommige basisscholen hier een wachtlijst van 4 (!) jaar hebben! En wij hebben er net 1 op het oog met een mega lange wachtlijst, dus ze adviseerden ons haar nu al in te schrijven. Nou, ik moet er nu nog niet aan denken hoor, mijn kleine meiske naar school. Misschien klinkt het raar, maar denken jullie al wel eens aan een tweede kindje (de meiden die nu hun eerste kindje hebben)? Ik denk er af en toe al wel eens aan. Niet dat ik het nu wil, maar het lijkt me best leuk als er niet al te lange tijd tussen zit. Alleen als ik nu denk aan nog een zwangerschap en de helse pijn die ik heb gehad van de weeen dan zie ik het soms niet helemaal zitten geloof ik! xxx Irene
Goedemorgen meiden! Mijn zusje is vandaag weer aan het oppassen... komt ze net op msn.. zegt ze.. wat heb je hem gegeven gisteren.. ik zeg.. 23.15 150cc... oohhh,. hij ligt namelijk nog steesd te slapen.. en dit was om 10.uur Heb gezegt dat ze hem zo maar wakker moet maken! @marize... wow die quiz! super zeg! boel tijd in gestoken zeker! Ik ga er even voor zitten haha! @marieke.. 120cc weggeklokt! wat knap zeg van je meisje! @irene.. ziek melden op de dag van de meeting! En dan lekker met ons meegaan! Ook hier hebben we het al over onze kindjes.. haha.. maar we wachten nog wel even hoor!
Hee stelletje luiwammesen!Liggen jullie allemaal nog lekker in je nestje te stinken of zo? Volgens mij ligt Eline in ieder geval lekker te pitten nu, ik hoor haar niet meer, hihi
@Maartje: gaat het inmiddels weer wat beter? @Marieke: fijn dat iemand je wat moed in kon praten. Nu hopen dat het gaat werken. Mocht je de spray nog willen stuur ik hem je wel op. Geef je nu fv als bijvoeding omdat je bv niet meer voldoende is? @Chrisje: Damien groeit goed zeg. Heeft nog nog last gehad van de prikjes? @Xenas: ik ben ook een fan van houten kinderstoelen. Het kruitvat heeft er nu een in de aanbieding voor 49,95 @Moon: rustig aan hoor meis. @Nijnie: helaas het uitrusten lukte niet, kreeg onverwacht visite. Hoe is het met je nek? @Liesje: Winter word al een grote knul zeg! @Marize: hoe ouder hoe gekker? Wat een bikkel die mams van jou zeg! Ik zal me zo eens storten op de quiz. @Irene: kolf je wel als je aan het werk bent? En anders thuis wat vaker aanleggen. Zo hier weer een betere nacht gehad gelukkig. Nu ga ik me eens buigen over de quiz.
Ik ga zo bijlezen hoor.. en de quiz maken! Leuk bedacht Marize, maar wel moeilijke vragen! Xavièr heeft zijn eerste fruithapje gehad. Ik weet dat het eigenlijk nog niet mag, maar 20 jaar geleden kreeg ik het ook en ik ben heel gezond haha. Hij heeft maar 2 lepeltjes gehad hoor, maar het liefste wou hij nog meer, heerlijk dat hij het vond. Voor ik het wist had hij de lepel te pakken en zat ik er helemaal onder..!
@marize: super die quiz! vandaag heb ik er denk ik geen tijd voor, maar ik ga hem zeker maken. @Marieke: Wat goed van eline! @Irene: Wat k*t dat je niet meekan! Is de opendag op een zaterdag? Kunnen ze je dan verplichten om te werken? Ik zou me anders lekker ziek melden, gnagna! De meeting is toch veel leuker. Vervelend dat de BV terug loopt. In de WIJ van deze maand staat een artikel van een lactatiedeskundige, misschien heb je daar wat aan. En anders kun je misschien zelf een lactatiedeskundige inschakelen. Zou zonde zijn als je ermee moest stoppen! Jaa, ik denk zeker aan een 2e! Wij hebben de komende jaren zorgvuldig gepland (voor zover dat kan!). Daarom wilde ik ook nog dit jaat trouwen, want volgend jaar wil ik weer voor een 2e gaan. Zodat er ongeveer 2 jaar tussen de kindjes zit. Maaarr daartussen willen we ook nog verhuizen, want we hebben geen slaapkamer meer over! Wow nu al inschrijven voor de basisschool, slik..Moet ik ook maar eens naar kijken dan..ben je ook bij die scholen op bezoek geweest? @Xenas: Dat is een lekkere slaper! Vandaag zijn Jeroen en ik 8,5 jaar bij elkaar. En gaan we vanavond uit eten en moet ik Dewi voor het eerst wegbrengen. ieh! Ik prop die maaltijd wel snel naar binnen dan kunnen we haar weer ophalen. Dewi heeft trouwens echt haar stem ontdekt. Ze zit de hele tijd te gillen en te kraaien, heel grappig.
En hier was hij met een schone lepel aan het spelen, en ineens zat ie vast in zijn mond, Ik rolde bijna van de bank van het lachen, whaha
Môge meiden! Whahahah, heb helemaal in een deuk gelegen de laatste 5 pagina's! Ga nu eerst m'n kleine luiwammes wakker maken want die moet om 11 uur eigenlijk de fles hebben... Aangezien ik 'm nu ook lekker aankleed en we dan altijd gezellig keuvelen samen zal het wel weer wat later worden! Kom ik na de fles wel weer terug! Kusssss
Hey meiden, Wat een vrolijke boel weer hier! Marize, je hebt echt je best gedaan! Ik vrees alleen dat mijn hoofd het nog niet zo prettig vind om zolang achter de pc te zitten, dus helaas sla ik hem even over. Meiden, het is naar maar waar. Ik moet werken met de meeting! Ik ga nog een poging doen om mijn dienst te ruilen, maar het ziet er niet best uit. Sta namelijk het hele weekend ingepland en meestal wordt het dan lastig om dat kwijt te raken. Ik baal er echt van, maar ja. Tis niet anders. Verder ben ik aan de beterende hand. Ben nog wel erg trillerig en heb heel slecht geslapen, dus ik doe het nog een beetje rustig aan. Fijne dag allemaal! Maartje