diaan jeetje wat een takkewijf zeg nou die had ik inderdaad de lepel in haar bek gedouwt sorry hoor maar als ik het lees word ik al woest zeg. mijn meissie krijgt sinds deze week ook fruit en ja zelfs groente en lekker vind ze het bij mijn zoon had ik het zelfs met 3 maanden al gedaan bij haar doe ik een paar hapjes zodat ze went vanaf 3 maand geef ik haar ook rijstebloem in haar pap en dat gaat perfect hoor heb een heel tevreden kind je moet doen wat je voelt meis maak je niet druk om dat mens grrrr hoewel ik het me zeker kan voorstellen jij bent de moeder en jij voelt zelf aan of je kind het aan kan of niet ik merkte bij ky-shana dat ze me het eten uit me mond keek en dacht toen hmm worteltjes uit proberen en ja hoor het ging haar niet snel genoeg en ze slurpte ook direct van de lepel af alsof ze nooit anders had gekregen
Onder de guillotine moet ze dat mens: JIJ weet toch zeker wel wat het beste is voor zo'n kleintje, moet soms wel lachen hoor, over dingen die niet zouden mogen of zo. Mijn darmflora werkt perfect en geloof dat in "mijn" tijd het met drie maanden al mocht fruithapjes. Denk dat je zelf het beste in kan schatten of ze er tegen kunnen of niet, het ene kind is het andere niet. Die van mij gaat dus al flink aan de ruft met kv, dus lijkt me niet zo'n goed idee, hihi, maar als JIJ dat wilt doen doe je dat lekker! Xenas, zeg je ff wat daar uit is gekomen? Eline ligt ook vaak hetzelfde nml O ja, Liesje, heb je speentjes, moet ze alleen nog ff opsturen...
@ irene, leuk he dat ze nu alles vastpakken? Aaaaah kan jij ook al niet mee? Nu al basisschool, poeh daar zit ik nog helemaal niet aan te denken! Ik denk wel al aan een eventueel 2e kindje! Lijkt me helemaal geweldig om de 2e binnen 2 jaar te krijgen, als het ons gegund is natuurlijk. Alleen wil ik eerst nog even rustig aan doen, omdat Alex en ik 3 maand geleden zo een heftige ruzie hebben gehad. En inderdaad die zwangerschap, bah! De bevalling zou ik zo over doen, maar die zwangerschap vond ik toch wel erg zwaar op het eind! Trouwens het gaat bijzonder goed tussen Alex en mij... Echt helemaal super zelfs. ben weer helemaal opnieuw verliefd. Dus ben achteraf wel blij dat we er samen uit zijn gekomen en het allemaal goed is gegaan! gelukkig had ik jullie meiden natuurlijk, heeft me echt geholpen, kon ieder x bij jullie terecht! @ Xenas, wat een slaapkop is Jesse zeg! haha je wist al dat ik ging spammen, geinig! @ Marieke, allereerst; Jij hoeft ECHT geen sorry te zeggen dat je over gaat op flesvoeding! Kom op meid, moet je eens zien wat je allemaal heb moeten doorstaan! Een ander was allang gestopt! Al langer dan 3 maand geef je borstvoeding is toch geweldig! EN genoeg meid, flesvoeding is echt niet slecht hoor! En blijkbaar word Eline er rustiger door.. KNUFFF @ Missyess, gefeliciteerd met jullie 8.5 jaar samen zijn! Veel plzier vanavond! @ Maartje, pfff jij kan dus ookal niet mee naar de meeting? @ Chrisje, geweldig filmpje! Xavièr heeft van de week 1 keer geschatert! @ Diaan, ik lees je verhaal over cb met open mond en ik zal maar geen commetaar leveren... *zucht* Maar over dat fruithapje, dat heb ik dus wel gedaan. op de potjes staat duidelijk 4 MAAND! En in Nederland mag dat er niet worden opgezet als het HEEL SLECHT is. Dus waarschijnlijk mag het wel gewoon hoor. Ik heb het in ieder geval wel gedaan en Xavièr is nog niet eens 4 maand! HIj vond het ontzettend lekker. IK heb dan ook niet een heel potje gegeven maar zo ongeveer 1/4e van dat potje... Ik was 3 maand toen ik vroeger al een tomaat ging eten! op aan raden van het cb! Trouwens ik doe wel meer dingen die eigenlijk niet mogen. Xavièr lag al vroeg op zijn buik te slapen, omdat hij dat fijn vond.. mag dus eigenlijk ook niet.. zo zijn er ieder jaar wel dingen die anders moeten, maar ik ben zijn moeder en als ik me er goed bij voel om hem eens wat fruitphapje wil geven dan doe ik dat! AMEN!
@ diaan: wat een mega muts. Als jij al wil beginnen met een frutihap dan toch gewoon doen. Je merkt vanzelf hoe Gilian erop reageert. Als ie veel last krijgt van z'n darmen kun je er toch weer mee stoppen. Wat debiel ook dat ze 'm niet woog. Kan ze toch net zo goed wel doen als ie al is uitgekleed. @ marieke: je bent helemaal niet zwak hoor. Knap dat je al meer dan 14 weken bv geeft! @ irene en maartje: wat jammer dat jullie er waarschijnlijk niet bij kunnen zijn met ons uitje ... @ irene: ik zou ook vaker aan gaan leggen en eventueel extra gaan kolven (tussen 2 voedingen in). Is je toeschietreflex wel goed? Anders om oxytocine spray bij de huisarts. Hier loopt het ook een beetje terug en ben niet eens aan het werk... Krijg met moeite genoeg voor z'n late fles (heb dan eigenlijk 170-180 cc nodig en dat lukt meestal niet), toeschietreflex is prima (kan 'm gewoon voelen), Wietze drinkt alleen zo efficient nu dat alles op is. @ maartje: beterschap... die griep had jouw deur wel over mogen slaan Nu snel er vantussen. Wietze moet er weer uit voor z'n voeding (anders komt het straks niet uit). We zijn al een beetje bekomen van de schok. Blijft nog wel onwerkelijk. Het zal wel druk zijn tijdens de uitvaart. Hebben wel besloten om zo snel mogelijk werk te maken van een testament waarbij de voogdij ook wordt geregeld. Je weet tenslotte maar nooit....
OOOh misoh sorry dat ik nog geen gecondoleerd heb gezegd. Meid wat zullen jullie geschrokken zijn. En dan zit ik hier maar te klagen over een overjarige muts. Heel veel sterkte.
Die Bambino meegroeistoel, is dat wat? En heb me nog niet verdiept in kinderstoelen, maar is het een redelijke prijs?
ff een vraagje over nageltjes. Veerle heeft megascherpe nageltjes en krabt zichzelf steeds, en mij ook. Ik zit onder de krassen haha! Maar mag ik de nageltjes al knippen of kan ik ze beter vijlen. Ik moet iets doen, want ze is levensgevaarlijk zo
nee hoor..volgens mij mag je ze gewoon knippen! Kijk uit.. dat je niet in de vingertjes knipt.. zoals sommige mama's al is overkomen! Weet iemand wat je vanaf welke maand ongeveer nodig hebt.. net zoals de kinderstoel.. die ga je vanaf nu beetje aanschaffen.. enzo.. wat hebben we nog meer nodig.. zodat ik MP nog meer kan leeghalen hahaha
Oh ik ben echt erg . Mijn schoonouders proberen me de hele tijd te bereiken en ik neem niet op. Maar ik vermoed dat ze langs willen komen straks of dat ze al onderweg zijn, dat hebben ze al eens eerder gedaan. Maar als Jeroen er niet is, dan wil ik ze echt niet over de vloer hebben want ik wordt echt gek van ze. En we zitten nog steeds met het probleem van mijn schoonzusje in Canada die gaat trouwen en waar we eigenlijk geen geld voor hebben en ik heb geen zin in gezeur daarover. Ben ik nu heel erg. Dadelijk staan ze zo voor de deur HELP!
Wij nodigen je graag uit om mee te doen aan onze fotowedstrijd op www.stokke.com WIN EEN TRIPP TRAPP® compleet met Tripp Trapp® babyset, Tripp Trapp® -kussen en Stokke® -tuigje. Doe mee aan onze fotowedstrijd voor de fotowedstrijd deelnemers onder ons
Nog erger...ik heb de lamellen van het keukenraam dichtgedaan (zodat ze niet naar binnen kunnen kijken) en de wandelwagen uit de gang gehaald. Dan lijkt het net alsof ik weg ben, heb nl. geen zin om weg te gaan. Oh, schaam me dood eigenlijk
@irene.. haha erg he.. moet je nu niet onwijs plassne.. hahaha ik moet altijd plassen als ik 'verstoppertje' speel hahaha
Tot nu toe nog geen bel gehoord, hoop maar dat ze niet komen Xenas, ik durf niet te plassen want dan moet ik de gang op haha