Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahha! die rasta is zeer cool! en dan een bandana erom heen! joh.. niemand die straks zijn helm meer ziet, als hij die moet!

2. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Beetje gepikt van Marieke

3. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik weet niet wat dit is maar VSM Borstvoeding Siroop misschien is het wat! voor de BV mama's.

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Chrisje.. vanaf 3 maand mogen ze in de kangeroezit.. Je houdt Damiën dan met zijn ruggetje tegen je buik, en dan hou je hem ff vast onder zijn billen..
    En dan laat je hem als een boedah zeg maar in de minimokey zitten..met zijn voetjes wat in de lucht...
    Ik haat comdooms ook hoor.. maar het is wel ff het beste voor nu voor ons.

@ Marize, huh.. laatste vraag zo fout maken? wie klept er hier zoveel? dat is er maar 1 en dat is......
    MARIZE...(toch?) ow wacht.. (BLONTTTTT) bedoelde je de laatste die een bericht posste op oude bevallingslijst forumpje? SCHAAM!
    Ik dacht namelijk wie het laatst een bericht had geschreven voordat jij de vragen stelde.. OEPS!
    Nou ja, in dat geval moet ik het dan zijn..
    En toevallig of niet toevallig, maar ik heb wel ECHT hoofdpijn, hahahahaha!
    DIe zwitsal tas die je gratis van de verloskundige hebt gerkegen? Ja die heb ik al, haha!
    WAHAHAHAHA DIE FOTO!
    WAHAHHA DIE ANDERE FOTO! WHAHA
    WHAHAHA DIEEEE FOTO OOK GRAPPIG, whahaa
    ok, whaha alle foto's zijn grappig, whaha!

Ik ga naar bedje toe.. ik ben moe, heb hoofdpijn.. ;)

SLAAPLEKKER MEIDEN!

Kus

5. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik heb vandaag de vijver schoongemaakt want door de wind lagen er allemaal blaadjes in het water...............nou dat doe ik dus nooit meer!
    Ik schrok me rot!

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Oke oke is stop er al mee..............voor ik weer een paar dagen word verbannen...........maar jullie hebben weinig leeswaar voor vandaag te lezen maar meer kijkwaar............is toch ook wel eens lekker?

Kiss.....ik heb die tas niet van de VK..........het is een schoudertas

Meiden slaap lekker...........

Marieke ik heb je wel gemist......

Kussie

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Ik heb de dag overleefd. Net heerlijk gegeten en nu snel mijn bedje in.
    MArize, je hebt je best weer gedaan hoor! :) :) IK ga met een lach op mijn gezicht mijn bedje in.

Marieke; je hebt niet veel gemist hoor. Ik heb vanmiddag mijn vader op het vliegtuig gezet. Hij is een maand naar Nieuw Zeeland en ik ga hem heeeeeel erg missen!

WEltrusten allemaal!

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    oeff, das wel lang zeg! Die van mij zat twee dagen op Texel, kon ik m niet bellen, miste ik hem al ;)

Marize: gekkie, jij bent in vorm op het moment hè? ;) Je krijgt een kusje van Fred ;)

9. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    had ik maar een vent met smetvrees ik ben getrouwd met een fietser en doet werkelijk heel de dag niets anders smorgends fietsen smiddags en savonds
    brengt een hoop was mee en een aangepaste voeding
    dus eigelijk moet ik hier alles alleen doen het huishouden, snachts opstaan 3 keer nog want dat doet hij niet is ie niet fit voor te fietsen en dan ga ik nog eens voltijds werken van 10 tot half 1830u

met andere woorden heb nauwlijks tijd voor mezelf

weet echt niet hoe lang dit nog vol te houden is ben ik echt de enigste met zo een vent die denkt dat hij alleen een kind heeft als hij lacht en vrolijk is maar op de moeilijke momenten naar de mama toe schuift.;...

10. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Marize, hihi je hebt weer voor entertainment gezorgd! :D
    Heb eens ff gekeken voor een babywinkel in Turnhout :
    www.babydroom.be
    www.dreamland.be
    www.babybaby.be (maar is niet zo dicht bij Turnhout, maar wel erg groot denk ik)

Kirsten, dan kan ik begrijpen dat je bijna geen tijd meer hebt voor jezelf...is dat fietsen een hobby of doet hij dat proffessioneel? Mijn man was beroepsrenner toen Emelie geboren is, en idd s'nachts stond ik er ook alleen voor, maar wanneer hij thuis was, was hij vaak met Emelie aan het spelen enzo...er is nog een leven naast het fietsen hé! En vooral met jullie voorgeschiedenis begrijp ik hem eigenlijk niet zo goed! Dikke knuff meid!

Maarjte, ik duim voor jou dat de maand snel voorbij is!

11. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Xenas, als je interesse hebt in dat kussentje van babymoov, dan zoek ik het wel ff voor je hoor!

12. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Dat is leuk wakker worden, ik lig helemaal in een deuk hier. Marize ik rol bijna van de bank van het lachen om al die foto's. Heerlijk dat het weekend is, zijn we weer lekker met zijn 3tjes. Vandaag komt er wel veel visite. Een vriend van ons met zijn zus en daarna een vriendin van mij. Druk maar wel gezellig! Sneeuwt het ook bij jullie? Het was hier wit vanochtend, en nu regent het helaas.

Kiss, gaaf zeg dat Xavier al in de kangaroezit kan! Ik wil dat ook eens gaan proberen. Ik had eigenlijk de mini monkey al opgegeven want zo in de banaanligging vind Veerle echt geen succes. Ze ligt er zo raar in dan. Maar wie weet is dit wat! En fijn dat de bv weer beter gaat meis! Bij mij gaat het ook langzaam wat beter, en ben super gelukkig!

Xenas, fijn dat jullie nog wat meer tijd hebben voordat hij eventueel een helmpje moet. Ik duim voor je dat het uiteindelijk toch niet hoeft!

Ik ben super vrolijk vandaag, ik heb zo'n zin om iets leuks voor mijn meisje te kopen, ik weet alleen niet wat. Iemand een idee? Geen kleertjes ofzo, maar iets leuks om mee te spelen of iets anders, heb ff geen inspiratie.

xxx Irene

13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Irene, tja...wat kan je kopen...weet niet wat jouw klein meisje allemaal al heeft hé!

Winter heeft iets leuks van Tiny Love, de activity bal, wind hij geweldig

14. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    kirstenyana: hier geen gebroken nachten. Ze slaapt al vanaf een week of 4 door en we moeten haar echt wakker maken 's ochtends.
    Leuk in de krant, mooie foto!

Kiss; hihi genoeg condooms voor de komende tijd...
    Moet zeggen dat ik blij ben dat we geen condooms meer hoeven te gebruiken. Wat een on dingen. Vind het altijd zo'n mood killer..

Marize; je noemt de grote zaken al, het enige waar ik nog aan dacht is babyplanet.
    Lachen die foto's...

Gisteren nog even naar het cb geweest om naar haar hoofdje te laten kijken en te wegen. Om haar hoofd hoef ik me geen zorgen te maken. Gewoon verder gaan met wat we al doen. Ze weegt nu 6300 gram. Onze kleine dikkertje dap ;)
    Woensdag moet ze voor haar derde prikjes, bah. Blijf het zielig vinden.

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Goedemorgen schatten!

@ Kirsten, Alex heeft er ook een handje van om alleen maar leuk te spelen met Xavièr en als hij dan begint te huilen of een vieze broek heeft krijg ik hem weer in mijn handen gedrukt.
    Heb hem hier ontzettend vaak op aangesproken en ik moet zeggen HOERA! Het gaat steeds beter!
    Gisteren toen we de stad in gingen zei hij zelfs; "heb je luiers en spuugdoekje mee?" terwijl hij normaal nooit aan dat soort dingen denkt.
    Ik hoop dat jou vent ook nog een beetje bijdraaid.

@ IRene, nee inderdaad die minimokey vond ik echt een stom ding, het lag maar in zijn kast. Heb hem wel af en toe voor hangmatje in de box gebruikt.
    Gisteren dus voor het eerst in de kangeroezit en het ziete r zooooooooooooooo schattig uit! En hij heeft dikke lol in dat ding!
    Maar als je naar buiten gaat wel een mutsje ofzo opdoen, kan koud zijn opt hoofdje!maar dat snap je zelf ook wel ;)
    Maar toen hij in slaap was gevallen moest ik hem er wel liggend in doen, vond hij prima, maar hij lag er echt opgerold in, beetje zielig haha.
    Wat fijn zeg dat de bv bij jou ook iets beter gaat! HOERAAAAAAAAAAAA!

Had het nog niet verteld, maar gisteren avond ging Alex met Xavèr dochen. Doen we wel vaker hoor,
    maar Alex hield hem zo omhoog onder de waterstraal en Xavièr begon te schateren! NIET NORMAAL! hij stikte er bijna in van het lachen, whahah..
    Vervolgens heb ik in mijn broek geplast van het lachen :oops: .. Dus ben ik ook gelijk maar mee gegaan onder de douche..
    maar was errggg grappig!

bv gaat ook beter! JIPPIE! :D

16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Kiss: Haha, mama ook een luiertje om dus? ;) Fijn van je bv!

Kirsten, wat vervelend zeg...Fred was eerst ook zo maar nu ze aan het flesje is doe ik het gewoon terug, douw haar soms gewoon bij hem in z'n handen als ze huilt hoor, jammer dan, dan leert ie het maar, we hebben haar toch met z'n tweetjes gemaakt hè! ;)

Evaatje, fijn dat alles goed is, met de prikjes komt het ook wel weer goed hoor meis...

17. @kiss.. nou wou het net gaan vertellen..gisteren was mijn vader hier.. om even naar de comp te kijken..
    En hij zit te praten tegen Jesse en die begint toch ook te lachen.. maar echt te lachne! het was zo leuk!

Ik ga ook de MM weer een proberen maar dan de kangaroezit! Even op de site kijken hoe dat moest!

Jesse heeft gisteren voor het eerst na de enelaaste fles in zijn bedje geslapen...
    Wij doen hem altijd in de wipper ind e box slapen... en dan maken we hem voor de laatse fles wakker en leggen we hem daarna in bed.. maar gisteren was ik alleen en dacht... hmm kan hem best eens in zijn bedje leggen! en hij heeft geslapen! echt trots ben ik op hem!

Vanmorgen lekker naar de kapper geweest... heerlijk heb weer leuke haartjes!

En ook heb ik de stoel opgehaald! Ziet er goed uit! De hoed die ze erbij had, heb ik niet genomen want die was helemaal verkleurd!
    MAar voor een tientje hebben wij een mooie stoel!

Gaan jullie nog wat leuks doen.. Ik heb vanavond visite..rob is met zijn zus uit eten.. Morgen blijven we lekker thuis...

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Goedemorgen! (nog op tijd hihi)

Gister avond heeft ze weer een grapje uit gehaald met mama.
    Ging haar verschonen in de box.. doe de luier los en ze plast recht in m'n gezicht!
    Nooit geweten dat dat met meisjes ook kon gebeuren hahaha.

En van8 met werken reed ik door een straatje bij ons achter waar eigenlijk nooit iemand loopt of rijdt s'nachts.
    En lag er een jongen op de weg.
    Weet niet of jullie het verhaal nog weten van een roepende man dat ik moest komen en dat ik er snel vandoor was gegaan en toen later terug kwam en hij met de ambu mee ging.
    Nou nu was ik er dus weer snel vandoor gegaan haha.
    Ben echt een schijterd en is m'n pa er heen gegaan en hem wakker gemaakt.. hij was dronken :oops:

19. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marize, waar haal je die plaatjes toch vandaan? Hahahaha.

Marieke, knappe vent hoor ;).

Kirstenyana, Hier gelukkig niet alles alleen doen, maar best wel veel. Soms lijkt het alsof lief nog hetzelfde leventje heeft of probeert te hebben als voordat Mirte er was. En ik heb het gevoel dat ik heel veel heb moeten veranderen...Lastig.Hihi, lijkt me erg leuk dat babygeschater :)

Kiss, kangaroezit geprobeerd, was brullen!

Irene, hier beetje wit, maar alweer droog ook. Ik ben laatst ook gaan kijken voor speelgoed, Mirte heeft deze
    [​IMG], vind ze erg leuk. Maar lastig om iets leuks te vinden voor deze leeftijd vond ik. Heb nog iris-cheques, die bewaar ik nog maar even voor als ze weer iets groter is.

Evaatje, succes met de prikjes.

Mirte was vanmorgen pas om half 9 wakker, we hebben haar laten slapen, kwart voor 9 voeding gehad. Maar nu ligt ze weer te huilen. Alsof ze dan de langere tijd die er tussen haar fles van gisteravond en die van vanmorgen, toch weer in gaat lopen ofzo... Fles staat af te koelen dus die ga ik zo maar geven en dan zie ik wel of 'ie leeg gaat. Was me al zorgen aan het maken of we wel op 5 flessen zouden uitkomen, maar als het dus zo gaat lukt dat wel.

20. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Spiegeltje is trouwens ook erg succesvol hier, ze vind het machtig interessant om zichzelf te bekijken ;).

Deel Deze Pagina