hahaha, hier ook een baby die erg geinteresseerd is in zichzelf. Een spiegel is echt helemaal het einde! Ze heeft inmiddels ook echt door dat ze vanalles kan met haar handjes. Eerst speelde ze er wel mee en stopte ze in haar mond, maar volgens mij snapte ze het niet helemaal. Gisteren lag ze ineens heel gericht met de mobiel te spelen. Ook gaat ze nu helemaal op haar zij liggen om ergens bij te kunnen. Erg schattig allemaal. Zijn er nog andere kindjes die niet zo heel veel lachen? Fiene kijkt altijd zo serieus. Ze lacht niet zoals sommige andere kindjes naar alles wat beweegt, maar ik kan wel echt zien dat ze lol heeft hoor. Tis alleen niet echt een brede kikkerlach. Alleen als ik haar uit bed haal glimlacht ze wel van oor tot oor. Ik ben helemaal brak opgestaan. En dat terwijl ik helemaal niet gedronken heb gisteren. Ik was namelijk de BOB. Nou ja, zo maar even een vette tosti naar binnen en dan gaat het vast weer beter. Heb wel al de strijk gedaan, de badkamer gesopt, wassen gedraaid, het bed afgehaald en de luieremmer schoongemaakt, dus ik ben evengoed best actief. Nu nog even wat mail versturen en stofzuigen en dan even lekker onderuit. O nee, .......dan eerst Fiene alweer voeden! Zou haar bijna vergeten, zoet kind!
hier ook druk aan de schoonmaak. Weet eigenlijk niet watw e gaan doen. Alex wil naar zijn ouders, ik niet, haha.. Dus daar zijn we nog ff aant overleggen wat we gaan doen. Net sneeuwde het fftjes, nu is het mooi weer! Wel koud! BRrrrrrrrrrrrr
Maartje, ik vind dat jij nog redelijk actief bent om helemaal brak te zijn! Winter lacht echt naar iedereen, de meisjes deden dit ook niet...maar hij is voor de rest wel super lui...omdraaien is niet aan hem besteed hihi... Nijnie, hier ook eentje die zijn verloren tijd moet inhalen als hij er meer dan 2 uur tussen laat...dan komt hij bijna elk uur... Ga hier vandaag niet veel meer zijn...straks is het hier een verlaat verjaardagsfeestje van mijn man voor de familie...we eten wok...toch wel wat voorbereiding aan en als dessert is er taart... oh ja, Marieke heb op Eline gestemd...er waren er zoveel van hier die mee deden en dan moet je een keuze maken, je mag maar 1 keer meedoen hé....en Marieke zorgt voor mij tutjes...dus...stem voor Eline!
Kiss, hier heeft het in de voormiddag met momenten echt grote vlokken gesneeuwd...bleef zelfs hier en daar liggen! Nu is alles weg, zonnetje schijnt! Veel plezier met jullie overleg! hihi
Liesje, hihihihi Je bent me niks verplicht hoor Hé die banaan is van hetzelfde soort als mijn inktvis!
Marieke, weet ik,...maar moest kiezen hé...zou voor mijn part op iedereen willen stemmen, maar jammer genoeg mag dat niet!
Ha meiden... welke zou beter zijn? De schedel van nieuwgeboren kinderen is nog vormbaar en kan dus vervormen door de constante druk tijdens het slapen. Het beschermende kussen voor de schedelvorm van Candide verzorgt een gezonde stand van het hoofd en de vorm van de schedel blijft gelijkmatig ondersteunt.
In de vorm van een hart steunt deze hoofdsteun het hoofd van de babyen voorkomt tegelijkertijd dat de achterkant van het hoofd steeds belast is. Lovenest van Babymoov kan vanaf sde geboorte overal worden toegepast: in bed in de wipstoel, in het wiegje... Hij is zeer comfortabel en laat een volkoman bewegingsvrijheid. Hij is te gebruiken tot 4 maanden.
Pfff...mn meissie is sinds gisteren uit logeren en ik mis haar ontzettend! Heb gisteren lekker liggen janken in bed. @ Maartje: Jasmijn is ook niet zo'n grote lacher. Maar ze kan het wel heel mooi. *zucht* Ik ga ff bellen met me pa, want daar is ze nu, om te vragen hoe het gaat. Nooit gedacht dat ik haar zo zou missen. *zucht* i need a sigaret!.
Choco, dikke knuf meid! Is echt serieus hé, hoe zo'n klein hummeltje je helemaal kan betoveren! Je moet ze straks maar super veel knuffelen!
Is zeker serieus! Ben gewoon niet aangevuld als het ware...er mist een stukje. Maar ik heb net gebeld en het gaat erg goed daar. Ze komt morgenmiddag weer thuis (kan niet wachten).
Tuurlijk gaat alles goed! Jij zal er meer van geweten hebben dan zij! Oh morgen pas....nog ff tanden bijten...
Agut, Choco, kan me goed voorstellen dat je haar mist! 'T is echt een stuk van jezelf he en als dat er niet is... ontbreekt er gewoon iets essentieels! Dikke knuf! Xenas, zou ook voor de eerste gaan omdat je die langer kan gebruiken! Knap hoor van Jesse dat hij ook 's avonds in zijn bedje wil slapen! Hoe de je dat ( ) Damiën wil het absoluut niet... brullen dan! Ik probeer het nu 's middags wel, hij ligt er nu ook in... Maartje, Damiën lacht wel heel veel, maar eigenlijk alleen naar de mensen die hij vaker ziet.... Als m'n schoonouders een tijdje niet geweest zijn, duurt het heel lang voordat er een lachje af kan Maar eh, ik denk niet dat lachen persé betekent dat ze meer lol hebben dan kindjes die niet lachen.... Damiën is niet zo geïnteresseerd in zichzelf als we voor de spiegel staan... best jammer... Jeetje, het zonnetje schijnt hier gewoon! Heerlijk! Heb samen met m'n paps die "Lack" planken van Ikea op Damiën z'n kamertje gehangen waar hij speelgoed en boekjes op kan zetten. In dat leuke kleurtje groen, is echt supermooi geworden! Ben helemaal trots! Ff kijken hoe lang Damiën blijft slapen, anders nog maar ffies boodschapjes doen straks! We blijven lekker thuis vanavond... Idols en de nieuwe Uri Geller kijken! Eens ff zien of het eerste horloge van Rogier weer gaat lopen! Liefs
Moet nog ff bijlezen hoor.. Maar hier hebben we nu dan officieel de kinderwagenbak eraf gehaald en er een buggy van gemaakt, natuurlijk wel in ligstand! wat word ie toch grooooooot! Maar nu een vraag: HEEFT IEMAND EEN LEUKE VOETENZAK TE KOOP? of weet iemand een leuke goedkope site waar voetenzakken tekoop zijn? Marktplaats heb ik al ff gesnuffeld, maar kan nix leuks vinden. Het liefste een oranje voetenzak, want de kinderwagen is ook met oranje heet zo een ding alleen maar voetenzak? of heet dat soms ook anders? KUSS