@ marize, jou wedstrijd is voorbij he? Ben benieuwd of je hebt gewonnen hoor! Ik ga vanaf 8-02 meedoen, dus meiden willen jullie dan ook stemmen? trouwens die wedstrijd waar ik aan mee doe kan je blijkbaar nog steeds op stemmen! JEEEJJJ! Weet dus ook niet hoelang dat nog kan. Hij staat op pagina 2 en dan de foto die ik hieronder heb KUSSSSSSSSSSSSSs
http://link.marktplaats.nl/143546629 deze dus... alleen die heeft dus een mooie voetenzak, die heb ik dus (nog) niet
iemand kwam laatst hier al aan met een lodger bunker of niet? Vind hem alleen zo duuuuurrrr ff op markplaats kijken dan. Maar zie geen oranje.. grrrrrrrrr
http://link.marktplaats.nl/143911175 Yesssssss alleen die word al 55 geboden, helaas, kan ik hem net zo goed nieuw kopen.. grrrr
Maartje, de handjes zijn hier ook nog meer ontdekt. Ze grijpt nu wel eens met haar ene hand de andere vast en gaat er dan aan trekken. Dat werkt natuurlijk niet, maar ze blijft het maar volhouden. Jij hebt ondanks je brakheid al wel een hoop gedaan vanmorgen zeg. Mirte lacht best wel veel, als ze zin heeft! Kiss, zijn jullie nog naar je schoonouders geweest of toch niet? Volgens mij is voetenzak wel de meest gangbare term voor die dingen... volgens mij kan je die dingen van Lodger ook als voetenzak gebruiken. Is anders zo'n skipakje misschien een idee? Van Walaboo heb je universele voetenzakken. Liesje, nu net lag ze dus om half 4 nog te slapen, maar ik heb haar wakker gemaakt. Anders komen we vanavond zo laat uit. Xenas, ze lijken allebei erg veel op elkaar. Maar als die lovenest "maar" tot 4 mnd te gebruiken is zou ik geloof ik voor die ander gaan als die langer te gebruiken is. Is er een reden dat die ene maar tot 4 mnd bruikbaar is? Choco, lijkt me niks zeg, je kleine uit logeren. Ik moet er voorlopig nog even niet aan denken. Fijn dat het goed gaat. En morgen maar lekker veel knuffelen met Jasmijn .
Hoi! Sven heeft gister 4 flessen (210 + 7 schepjes) en een paar hapjes wortel gehad! En hij was erg tevreden de hele dag Hij had de laatste fles op 22.00 uur en werd om 9.30 wakker Ik snap er niks van, maar zolang hij tevreden is vind ik het prima! Vandaag komen we als het goed is weer op 4 flessen uit, dus ben benieuwd hoelaat hij morgen wakker wordt. Gister had hij nl overdag erg weinig geslapen voor zijn doen. De worteltjes vond hij trouwens errug lekker, hij moest hard huilen toen hij niet meer kreeg Gelukkig mocht hij daarna de fles Fijn te lezen dat het bij bv mama's weer wat beter lijkt te gaan! Wij zijn er vanavond niet, dus niet teveel kletsen en spammen hoor! Was er nu alleen een halve ochtend niet en moest alweer 4 pagina's bijlezen! Kiss, kan je niet helpen met een voetenzak, bij ons zat ie er al bij. Maar het is wel ideaal hoor, en heerlijk lekker warm! Sven vind het nu echt heerlijk om te wandelen, ga nu weer lekker elke dag een flink eind dat had ik wel gemist. Onze buggy is ook zo dat Sven naar mij kijkt zeg maar, dus we hebben hele gesprekken tijdens het wandelen hihi Groetjes Doris
Doris, bij mijn wandelwagen kan ik ook kiezen hoe ik het zitje zet...en echt wel goed dat Sven nu wel graag erin zit... Zo, alles staat klaar, kippeblokjes zijn al voorgebakken, groentjes zijn gesneden en de sausjes zijn klaar...nu de genodigden nog en het feestje kan beginnen...mmmm heb niet echt zin, maar ja....
@choco.. wanneer komtJasmijn weer thuis? @chrisje.. ik leg hem slapend in bed hihi! En ook wel wakker.. maar op een gegeven moment gaat hij toch huilen.. en soms ook niet.. hihi.. heb eigenlijk niet echt DE tip voor je.. alleen dat we hem slapend weg leggen... Heb je foto's van je plankjes op zijn kamer ? ben benieuwd! @kiss.. ohh leuk zeg! Heb je foto van Xavier in zijn wagen? ben benieuwd! @nijnie.. nee geen idee waarom die ene maar tot 4 maanden te gebruiken is.. de tekst die er bij staat was het enige op die site... @doris.. 4 flessen! wat knap zeg! Toen wij dat deden werd jesse om 5 uur wakker hahah! Vandaag heerlijk lang gewandeld.. rob bleef thuis... maar gaat zometeen met zijn zus uit eten.. Er komt een oude klasgenoot van mij op kraamvisite.. hoop niet dat ze al te lang blijft hihi.. wil ook wel uri geller kijken! Hoe laat begint dat? Ohja, wie gaan er morgen avond peter r de vries kijken? Ik iig wel!