Jeetje wat kunnen jullie kletsen. Heb alles bijgelezen en ben nu te duf om op iedereen te reageren. @ nijnie: wat balen als jij ook al niet kan komen @ maartje: als je vanmorgen nog geen blaasje had lijkt het me dat je nog niet besmetttelijk was. Nu even geen knuffels en zoentjes meer en goed je handen wassen. Denk dat als je verkoudheidsverschijnselen merkt bij Fiene je aan de bel moet trekken. Beter te vroeg of voor niks gebeld dan te laat. Hier is alles wel ok. Gisteren was een zware dag. Eerst de crematie van m'n nicht en daarna naar m'n schoonzusje en 'man'. Wietze heeft zich tijdens de dienst keurig gedragen. Ik moest even weg voor een voeding en kon daarna weer terug. Was in 10 min. klaar. Wietze had gisteren weer eens een regeldag. Meneer heeft 9 voedingen gehad. Ze duurden allemaal max 20 min maar wel vermoeiend hoor. s' nachts eruit en pas laat slapen. Respect voor de dames die dat al maanden doen. Ben vanmiddag ook maar gaan slapen. Was kapot. Diederik heeft Wietze in bad gedaan en flesje gegeven (ik wel gekolfd, flesje moest op). Wietze is nu weer in z'n oude ritme terug... de wipper wordt ook al wat leuker. Hij moet nog wel wennen... we hebben 't ding ook nog maar net dus dat zal vanzelf wel komen. Nu ga ik er weer van tussen... heb enorme honger...
Maartje: een koortslip is inderdaad besmettelijk. Ik heb het gehad toen Gilian twee weken oud was. Als je blaasjes met vocht zijn gevuld kunnen ze open gaan en dat is besmettelijk. Je kunt fiene wel gewoon de borst geven maar je moet uitkijken dat je niet met je koortslip tegen fiene aangaat. Als er vocht uit de blaasjes komt moet je meteen je handen wassen. Verder als je blaasjes zijn ingedroogd, dus er geen vocht meer uitkomt is de besmetting weg. Dit heeft een arts tegen mij gezegd. Dus tja ik hou me aan die adviezen. Ik weet niet tot hoe lang het gevaarlijk is voor babies maar je mag echt nog wel in de buurt van Fiene komen alleen uitkijken voor het vocht uit de blaasjes. Sterkte meid en anders bel je morgenochtend even de huisarts en inderdaad veel ja handenwassen, vooral als je aan je mond/gezicht heb gezeten
Ja! Kijk mijn avatar! Eindelijk kan ik jullie mijn mooie kindjes laten zien! @Liesje Heel erg bedankt voor het helpen! Je hebt me erg blij gemaakt! lief van je!
Heeeeej, was ik weer even, nou het probleem met jengelen is opgelost hoor, mevrouw wil gewoon gewiegd worden en flink ook in de wipstoel en dan ook alleen maar in een bepaalde stand, heeft al twee keer geholpen vandaag dus denk de oplossing gevonden te hebben, hihihi, ipv slokje van 5 min is het dus wel een kwartier wiebelen en een lamme arm, maar het werkt! Pffff, waarom zit er nou geen gebruiksaanwijzing bij zo'n baby hè?
Aaaaahhh, Murizz, wat een poepies, kan je hem wat groter in een berichtje plaatsen, kunnen we ze NOG beter zien! Weet je hoe dat moet?
Kiss; hij is inderdaad keeper. Grappig dat Alex ook keept. (ze zeggen altijd dat keepers aparte mensen zijn ) Waar speelt hij? Wes is op zoek naar een nieuwe club, ze konden hem niet bieden wat hij wilde. Chrisje: over die liga. Mogen ze al wat groffere structuur eten? Deyna heeft er tot nu toe ook geen last van gehad. Geef wel nog steeds Cinababy. Morgen nog een beetje van het potje. Wil het langzaam opbouwen. Wat ze ook zeggen ik ga gewoon beginnen met een fruithapje en daarna lekker groente hapjes. Zit trouwens met hetzelfde probleem wat schoonmoeders betreft. Mijn ouders zouden 3 dagen oppassen en nu moeten het er 4 zijn omdat Wes weer full time gaat werken. Nu moet ze dus 1 dag naar mijn schoonmoeder. Ik weet gewoon dat ze alles doet wat ze wil ook al wil ik dat niet. Maar goed we moeten ons er maar bij neerleggen. tenslotte hebben ze al eerder kinderen groot gebracht en zolang het om 1 dagje gaat. Maar ik baal er ook van hoor. Maartje: volgens mij is een koortlip alleen besmettelijk als er blaasjes zichtbaar zijn. Op het Internet kom je vaak de engste verhalen tegen. ban die maar gauw uit je hoofd! Ander bel je morgen toch even de huisarts.. Missyess: balen he als je zoveel getyt hebt. Kan me voorstellen dat je dan geen zin meer hebt om dat over te doen. Wat voor werk ga je ok alweer doen? Muriz: vind Quinten wandelen helemaal niet leuk? Wat jammer. Is juist zo leuk om op stap te gaan met je kleine. Misoh: hoop dat je weer een beetje bij kan slapen dan. Wel fijn dat Wietze zich zo goed gedragen heeft tijdens de dienst. Nog gecondoleerd. Zo ik ben weer bij.... Fijne avond nog, ik moet weer op visite bah..
@marieke.. je lijstje ziet er prima uit volgens mij! @kiss.. zal voor alex duimen dat hij die baan krijgt en meer centjes krijgt! Ohh lekker zwemmen! Heb een zwembroekje nu voor Jesse.. dus wij kunnen ook gaan! Jippie! @evaatje.. geweldige foto van je meisje in de emmer! Keepers aparte mensen.. hmm jammer he! Ben namelijk zelf keepster! (tenminste nu even niet, maar hoop weer te beginnen een keer) @chrisje... cursus? nee dat meen je niet ? heeft ze het zo gezegt? ongelofelijk zeg! Ik heb toen zelf SM uitgenodigd om alles uit te leggen! En volgens mij gaat het nu wel redelijk! Alleen geeft ze jesse geen schone kleren.. echt raar.. leg altijd netjes kleertjes neer.. maar als ik thuis kom heeft hij zijn kleertjes van de dag ervoor aan! heel apart! Maarre je overdrijft echt niet hoor! Wat zegt Rogier ervan? @maartje.. koortslip.. nee heb eigenlijk geen idee war je dan op moet letten.. morgen gelijk ff ha bellen.. en anders straks misschien 1e hulp? Zoizo nu even niet meer kusjes geven aan Fiene! @missyess.. wat cool zeg! Wat voor bedrijf is het precies? Geweldige foto! @choco.. fijn dat je meisje weer thuis is! Lekker kroelen met haar! @murizz.. mooie avater heb je! Ohh heb ook zo'n zin in de lente.. heerlijk! @misoh..fijn dat alles tijdens de dienst goed is gegaan! Wel jammer dat hij een regeldagje had! Gaat het nu allemaal weer wat beter? @marieke.. haha die gebruiksaanwijzing is idd tijdens de bevalling zoek geraakt! Zoo hebben net lekker gegeten.. onze appie is verbouwd en nu hebben ze de lekkerste dingen! Dit was een roerbak schotel met vlees, olie, saus en kruiden... en dan koop je er zelf nog pasta en groenten bij! JAmmie hij wa sheerlijk! Vanavond Peter R kijken! Ben er zo benieuwd naar!
@missyess.. hahaha die andere foto's zijn echt TE grappig! Wat een lange haartjes heeft ze zeg! GAAF!
Maartje ik ben een echte ervaren koortslip dragen en je moet je niet te veel zorgen maken. Ja het is besmettelijk en het is voor baby's gevaarlijk maar als jij je hygienne goed in de gaten houd..........handen wassen en geen zoennen geven kan het niet mis gaan hoor. Ik had het zelfs net na de bevalling toen ik dus met die kleine in het ziekenhuis lag en daar zeiden ze als je er goed voor zorgd dat je schone handen hebt, niet haar speen in jou mond schoonmaken, niet aan haar zuigfles drinken enz enz waarbij je dus besmettiong kan voorkomen is er echt niets aan de hand. Ik gebruik zelf tabletjes als ik het krijg, deze heb ik ooit van de dokter gekregen en dood het virus heel snel. Daarbij iets van zovirax................dus maak je geen onnodig zorgen wees gewoon schoon.........................STERKER NOG>>>>>IK HEB NU OOK WEER EEN KOORSTLIP!
Idd, heb ook nog wat aan het zoeken geweest en er zijn vele dingen gevaarlijk als je je niet verzorgd...en dat zal bij u wel niet het geval zijn zeker? Zolang jij je handen goed wast en geen kusjes meer geeft, is er geen probleem...en zeker zovirax smeren zoals Marize zegt...en als je je onzeker voelt, morgen ff bellen naar de dokter... Murizzz1, graag gedaan!
@Evaatje en Xenas: Het is een verloskundigenpraktijk in H.I. Ambacht. Dat ligt naast Dordt, dus lekker dicht bij huis. Kan ik gewoon thuis blijven slapen enzo! @Xenas: Wat lief! Net of hij rouge op heeft!
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Evamariah....22 jaar...1ste kindje...kalender meisje 7. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10.Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 12. Linnepinn....21 jaar 3 OKTOBER 13.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER 14.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 15.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 16. Maka123...1ste kindje 5 OKTOBER 17. Mamajanneke...3de kindje...kalnder jongen...denkt zelf meisje 6 OKTOBER 18. Jody79...2de kindje 7 OKTOBER 19.Lievelief....20 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf? 20.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 21. Fofo....31 jaar...1ste kindje 22. Lenah....26 jaar 23. Jessica1981 8 OKTOBER 24.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 25. Eef76....31 jaar 26. MsRoxy 9 OKTOBER 27. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje 28. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 29. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 10 OKTOBER 30. 2deKleine....2de kindje 11 OKTOBER 31. Amy25....25 jaar...denkt zelf meisje 32. Ischa....31 jaar 33. Joli.... 27 jaar 12 OKTOBER 34. Mariaatje....26 jaar 14 OKTOBER 35. Wiets....27 jaar...1ste kindje Dit is de oktober 2008 lijst! Wat veel nieuwe mama's he! Vorig jaar stonden onze namen er!