Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    goh, veel oktobermama's 2008 al!

Xenas, wat een leuke foto's!

Missyess, ben jij vroedvrouw?

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Mijn dikkertje

3. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
  4. Wow wat veel oktober mama's al!

@Liesje: Ja ik ben vroedvrouw, haha. Leuk woord vind ik dat, betekent 'wijze vrouw'!
    Wat een lieve foto's! Mooie vent hoor

5. Hij heeft ook van die mooie lichte ogen..

6. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    idd...eindelijk eentje met blauwe ogen...de meisjes hebben beide bruin ogen!

oh, ik heb ook altijd nog willen verder leren voor vroedvrouw, maar is er nooit van gekomen...

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Chrisje, als je Damiën een speeltje in de wagen geeft, is hij dan nog wel tevreden? Ik vind het ook wel prettig nog hoor zo'n warm holletje. Maar Mirte lijkt ook wat uitgekeken te raken. Ik stop haar meestal iets in haar handen, maar echt lang kijkt ze daar dan ook niet naar.
    Dat met je schoonmoeder lijkt me lastig... ik zou er ook jeuk van krijgen... getver.

Maartje, anders even de huisartsenpost bellen, dan weet je waar je op moet letten en misschien dat dat wat geruststeld...

Missyess, wat beroerd zo'n end typen en dan is het weg...
    Dat gesprek met die oud-klasgenoot klinkt goed!

Choco, wat een "warm" welkom ;)

Murizz, ik kijk ook erg uit naar de lente en straks weer lekker buiten zitten en lekker de deur open en frisse lucht enzo. Heerlijk. Dat het eerder licht wordt was me al wel opgevallen ja, de lente komt!

Misoh, ik hoop zo dat het vrijgezellenfeest op zondag wordt... ik heb wel aangegeven dat dat mij het beste uit zou komen en tot nu toe lijkt het voor de anderen weinig uit te maken...
    Ik wacht af en hoop ondertussen!
    Goed dat je vanmiddag even bent gaan liggen, heel verstandig!

Marieke, hihi... gek he dat die gebruiksaanwijzingen er nooit bij zitten ;) en dat ze voor elk kind weer anders zijn en soms als je denkt dat je het gevonden hebt, dat ze het dan alsnog weer veranderen ;). Wiebel ze en alvast een kus tegen de spierpijn die je er vast van zal krijgen ;).

Eva, kan je met je schoonmoeder niet een aantal dingen afspreken waar ze zich aan houdt en het verder op haar manier laten doen? (ik weet niet of ik het zou kunnen...).

Dewi, een heuse staart :D.

Jesse, wat een lange wimpers heb je!

Winter wat ben je al groot!

8. Wat zonde. In Belgie is de opleiding ook meteen voor verpleegkunde, dus kun je allebei doen. Wel jammer dat je in Belgie niet echt een huispraktijk hebt, maar altijd in het ziekenhuis werkt.
    Wat doe je nu dan?

9. @Xenas: Ben trouwens ook erg benieuwd naar de uitzendig van Peter R...Die zaak heeft me altijd al geintrigeerd. Die Joran spoort echt niet als hij het gedaan blijkt te hebben. Hoe koelbloedig hij de afgelopen tijd in alle tv programma's verscheen en er een boek over schreef....

10. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Nijnie, duimen dat het dan op zondag doorgaat!

Missyess, nu kan je in België de opleiding vroedvrouw apart volgen, moet je niet eerst verpleegkunde doen...ik ben kinesiste van opleiding (fysiotherapeut ;) ) en wou dan nog 2 jaar vroedkunde doen na de geboorte van Emelie, maar dan was ik vrij snel terug zwanger van Julie en is het er niet meer van gekomen...
    En je kan hier ook een zelfstandige praktijk openen hoor als vroedvrouw...zijn er niet zo veel, maar ze zijn in opmars!

Wie is die Peter R. ?

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey meiden, iedereen bedankt voor de geruststellende woorden. Ik merk dat ik er echt rustiger van wordt. Missyess, bedankt voor de uitgebreide PB! En Laura natuurlijk ook!
    Ik was gewoon heel vaak mijn handen en spaar alle knuffels en kusjes op. Pfff, wel lastig hoor!
    Nog even een weetje: Een koortslip is al besmettelijk voordat er blaasjes op komen volgens de apotheek!
    Goed om te weten toch?!Ik ben er ook nog niet helemaal uit of je zovirax mag gebruiken. In de bijsluiter staat dat je eerst een arts moet raadplegen maar op internet staat dat het wel mag. Morgen dus toch nog maar even de huisarts bellen.

Fiene had vanmiddag een huilbui, niet normaal. Ze huilt echt heel zelden, dus dit was heel vreemd voor ons. Uiteindelijk bleek er een poepluier dwars te zitten (mocht ook wel weer eens na ruim een week) en ze had honger. Na het voeden was het weer onze oude vertrouwde lieve meid.

Ik moet morgen om 7 uur beginnen en voel me nog helemaal niet fit, dus ik denk dat Peter R de Vries het zonder mij moet doen.
    Liesje, Peter R is een misdaadverslaggever die beweerd de Nathalie Holloway-zaak opgelost te hebben.

12. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    ff geheugen opfrissen : nathalie holloway?

Goh, die poepluiers toch hé...gelukkig is ze er nu van af!

13. @liesje.. wat een mooie vent is Winter!
    Natahalie holoway is dat amerikaanse meisje wat in aruba is verdwenen. En dat Joran van der sloot een nederlander.. zou haar vermoord hebben
    Die Peter R de vries is misdaadverslaggever.. en hij beweerd het te hebben opgelost..Wordt uitgezonden op sbs 6...

Kennen jullie deze:(
    C1000 Luierzakjes
    met neutraliserende vanillegeur

pak 100 stuks
    1. 99

1 39

Wat zijn luierzakjes?
    Om de poepluier ofzo in weg te gooien?

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha, wat heerlijk dat staartje van Dewi! Echt een prachtig meiske!

Eva, tja, schoonmoeders... wilde het liefst dat ik haar ergens in een grot kon stoppen waar ze nooit meer uitkwam... :oops:

Nijnie, ook een speeltje helpt idd niet zo lang. Net als Mirte is Damiën daar heel snel op uitgekeken.... FF afwachten nog maar voordat 'ie in de wandelwagen gaat... misschien volgende maand, maar ja, ligt eraan hoe hard hij deze maand groeit ;) Hoop ook dat het vrijgezellenfeest op zondag wordt gehouden!

Marieke, hahaa, dat roep ik ook al steeds: We zijn de gebruiksaanwijzing kwijt! Heb zelfs de kraamhulp al verweten dat ze 'm stiekem had meegenomen toen ze ons verliet ;)

Xenas, wat een heerlijke foto! Haha, die blosjes! Lekker gezond! Komt dat door het doorkomen van z'n tandje? Damiën heeft die slab ook trouwens! Oh, kan het trouwens zijn dat bij Damiën boven ook een tandje doorkomt? Links boven is z'n tandvlees daar ter grootte van een tand helemaal wit....?

Oh, Liesje... wat een lekker ventje heb je zeg... DIE OGEN **smelt**
    Peter R. de Vries is een misdaadverslaggever. Vanavond "schijnt" hij uit te zenden dat hij de zaak rond Natalee Holloway heeft opgelost en een bekentenis op band heeft staan! Ben heel benieuwd! Damiën moet eerst om half 10 in bad, maar daarna wel ff verder kijken!

15. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha, Liesje, nu weet je heel duidelijk wie Peter is en wat 'ie gaat doen vanavond :)

16. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Meiden bedankt om mij in te lichten hihi...lijkt me een straf verhaal...hou me op de hoogte!

En ja, ik verdrink ook helemaal in zijn ogen hihi

Xenas, idd daar dienen luierzakjes voor! Ik heb die van de Hema en erg handig voor als je ergens bent, luier in het zakje en geen geurhinder!

17. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Agos... Damiën zit in z'n wipstoel BabyTV te kijken... heel erg schattig...

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wat kan ik allemaal doen tegen britt haar verkoudheid?
    Heb net luuf baby opgedaan en doe neusspray voor de voeding.

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Eline keek Rugby vanmiddag, was er helemaal door gefascineerd, apart hoor...

Jeetje wat een mooi ventje is Winter zeg!

En zo ziet Peter R de Vries eruit...(wist trouwens helemaal niet dat hij z'n snor eraf had!)[​IMG]

Deel Deze Pagina