Moon, dat hebben wij ook beide gebruikt toen Damiën verkouden was... Daarnaast hebben we van de homeopaat druppeltjes gekregen, Baptisia complex.... daar deden we 3 druppels van in z'n voeding om het slijm op te lossen! Heeft gelukkig goed gewerkt! Succes meid en Britt sterkte met haar verkoudheid, vind het altijd zo zielig bij die kleintjes....
@ Nynke: ik heb iets van HG gekocht voor de voegen van de badkamer, het heeft goed gewerkt maar het rook wel heel erg naar chloor... Bij de Intratuin heb ik een heel mooie orchidee gekocht voor maar 3 euro dankzij een "trendbon" die een vriendin over had. @ Anne: Oriande poept elke dag. Voorheen poepte ze in elke luier, nu spaart ze het op. Niet zo fijn want de luier kan dat vaak niet aan... @ Irene, wat vervelend dat je je zorgen maakt over de bv... Soms zou je willen dat de wangetjes van een baby doorzichtig waren he, zodat je kon zien wat ze uitspoken aan de borst. Als je nu extra vaak aanlegt moet dat wel gevolgen hebben hoor, dat komt vast goed! @ Moon: ieuw! zijn jullie wel allebei weer helemaal schoon geworden? @ Kirsten: Proficiat zeg! En een mooie foto heb je erbij gekregen! @ Kiss: wat een goede aanbieding! @ choco: he gatsie meid, wat vervelend dat het logeren zo slecht bevalt.. Hopelijk voel je je inmiddels weer lekker nu ze weer lekker thuis is! @ Marize: ik heb 18 punten, ben helemaal trots op mezelf! @ Missyess: wat vervelend dat Jeroen zo snel jullie afspraak vergeten was... Of durft hij soms geen nee te zeggen tegen zijn ouders. Pfff hopelijk benje nog aan jezelf toegekomen! Wat een boel haar heeft Dewi al! @ Chrisje: lijkt me normaal hoor dat je je zorgen maakt of alles goed zal gaanals je schoonmoeder op gaat passen. Op zich is het toch wel fijn dat ze nog even instructies wil? Ik heb best vaak gehoord dat oma's zomaar gingen oppassen en dan allemaal rare dingen deden, dus dit "cursusgedoe" lijkt me toch wel een klein beetje positief in jouw geval. @ Xenas: MariZE heeft de quiz gemaakt, mij komt geen eer toe hoor. Ik schrik me ook alleen maar rot bij al die foto's van MariZE, maar ik post ze niet. :-D @ Maartje: hopelijk weet je snel hoe het zit met die koorslip, wat akelig dat je je zo'n zorgen maakt. @ Liesje: wat kijkt Winter wijs zeg! Hij kijkt echt recht de lens in. Mooie grote ogen heeft hij ook, dat scheelt natuurlijk ook.- Zo, ikben weer helemaal bij.wij hebben een heerlijk weekend gehad. Nou ja... eerst ben ik zaterdagmiddag zonder Oriande in utrecht wezen winkelen met een vriendin. het werd nl hoog tijd dat Henk eens alleen was met Oriande. Ik vond het moeilijk, maar toen ik er eenmaal was toch ook wel fijn. Oriande en Henk hebben het gezellig gehad, ze hebben klassieke muziek geluisterd en Henk heeft oriande leren tellen (?). En ik.... heb weer maat 38 en heb een boel nieuwe kleren gekocht! Jippie! @ Foto's: Oriande doet deze maand mee aan de baby van de maand verkiezing! Willen jullie op haar stemmen ajb? Groetjes Maris
Ja echt zielig... van die traan oogjes kijken je dan aan Telkens slijm uit der mondje, hoesten en niest telkens.
@ moon: dat wat je hebt gedaan is prima. Veel meer kun je nu niet doen denk ik. @ all: wat een hoop mooie baby's. Al dat haar.... Even snel hier, moet eigenlijk boer zoekt vrouw kijken nu.... Wietze kan vandaag ineens iets geweldigs. Als hij bij papa op de buik zit/ligt gaat ie zelf omhoog, zonder zich ergens aan vast te houden. Heb net 't filmpje op youtube gezet. http://nl.youtube.com/watch?v=1fdKAPB4vOE
@ maris Hihi ja... Haha dus papa heeft haar heel wat bij geleerd Oooh lekker joh in maatje 38 weer. Ik pas nu bijna in m'n oude broeken.. schiet hier niet echt op En ik moet er nog 20 kilo af van de arts... geen idee hoe ik dat ooit voor elkaar moet krijgen.
@misoh.. wat een geweldig filmpje.. Jesse doet dat ook al een beetje.. maar nog niet zo! Knappe Wietze zeg!
Dat snap ik niet, ik heb wel eens op je www gekeken en ik vind je helemaal niet dik? waar moeten die 20 kilo dan vandaan komen?
Agenda oktober mamas 1 feb Melieke 3e prikjes (denisse) 5 feb Merla osteopate (Laura) 11 feb Mirte CB en 3e prikjes (nijnie) 14 feb Jesse 3e prikjes (xenas) 17 feb Marijn 2e prikjes (nynke) 21 feb Jesse 3e prikjes (xenas) 5 maart Xavier 3e prikjes (Kiss) 18 maart Robin CB (floortje) 29 maart MEETING Afspraak ook op deze lijst? Stuur me een PB-tje!
@Maris: haha schoot spontaan in de lach van je berichtje, leren tellen ?!?! @Misoh: Wow sit ups! Knap hoor. Dewi lag net zo op mijn buik en toen draaide ze zich van buik naar rug, een paar keer. Dus heb ik haar in de box gelegd, kijken of ze het dan ook kan, maar dat lukte nog niet. Maar vond het toch al heel knap. De uitzending van Peter R duurt 2 uur! Echt zo'n ontzettend slimme zet al die media aandacht.
Nou ja, je moet het je niet al te heftig voorstellen: Ze hadden zitten babbelen en gaandeweg had Henk alles wat ze tegenkwamen in huis geteld voor Oriande. Ik vond het wel erg leuk om te horen. En wie weet, misschien steekt ze er nog wat van op ook!
Xenas, die luierzakjes van C1000 met vanillegeur heb ik laatst meegenomen toen ik bij de C1000 was. Die vanillegeur is uitermate smerig. Maar je kan er idd de poepluier in doen... Ik zou als ik jou was kijken of ze ook ergens zonder geur verkrijgbaar zijn en dan die aanschaffen (tenzij je erg van vanille houdt natuurlijk). Moon, je zou nog een doorgesneden ui naast t bedje kunnen leggen en verder is het volgens mij een kwestie van uitzieken naast dat wat je al gedaan hebt. Maris, Oriande poepspaarder haha. En ze kan al tellen samen met papa. Lekker zeg dat je weer in maatje 38 past! Misoh, wat een leuk filmpje. Die blik van Wietze ook, zo van: huh wat doe ik nou dan... Knap zeg, buikspieren trainen . Dewi aan t draaien van buik naar rug. Mirte leek het verleerd te zijn (ze deed het in het begin, maar volgens mij heeft ze het weer gevonden inmiddels). Had ik haar net zover dat ze op haar buik wil blijven liggen en nu kiepert ze zich steeds om. In hoeverre dat altijd bewust gaat of dat het soms ook gewoon verliezen van haar evenwicht is weet ik niet. Maar ze draait dan wel door tot ze op haar rug ligt. Ik ga mn bed opzoeken, trusten
Jeetje wat een knappe baby's allemaal, hier doet mevrouw nog niks van dat alles...Kan wel redelijk rechtop blijven zitten op de bank en probeert wel om te rollen van buik naar rug en te zitten, maar ze kan het nog niet (en raakt vervolgens erg gefrustreerd, hihi) Moon vervelend zeg, dat Britt niet lekker is..ik zou niet weten wat je er aan moest doen eerlijk gezegd... Maatje 38, *zucht* die had ik het laatst toen ik 15 was geloof ik.... Moon, euh 20 kilo, heeft ie een bril nodig of zo?