Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Doris, is idd vermoeiend, dat moet je mij niet vertellen hihi...wijj zijn daar al ervaren in...jammer genoeg...had liever gehad dat hij zich ook mooi kon bezighouden...

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Is het in Nederland ook schoolvakantie?
    Eer ik in de vakantie die 3 klaar heb om naar de winkel te vertrekken...pff dat houdt wat in!
    All", ze zijn bijna klaar, we zullen eens gaan winkelen...ga eens kijken voor andere pampers...heb nu active fit, maar Winter kan precies tegen die rekjes aan z'n billetjes niet tegen, ziet helemaal rood...welke luiers hebben jullie?

3. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Xavier heeft het volgens mij enorm naar zn zin zo wandelend Kiss :). En the man in de minimonkey. Het kon Mirte niet bekoren, maar we proberen het nog wel een keer.
    Jemig :eek:. Dat je schoonma Xavier uit de maxi-cosi trekt en schoonzusje die even met de speen zit te kloten en dan in de honing :eek: (honing mogen baby's inderdaad niet). Kan me voorstellen dat je je hebt lopen ergeren.
    Ik zou geloof ik uit mn vel gesprongen zijn en direct weg zijn gegaan...

Moon, fijn dat jullie goed de nacht doorgekomen zijn :). Niks aan als je kindje zo verkouden is.

Xenas, als je buggyinzet plat kan, zou je die nu al kunnen gebruiken.

Doris, wat lekker dat het zo goed gaat met Sven. 4 flessen, netjes hoor!

Marieke, wat een langslapertje die Eline :). Mama's borst doet wonderen :).

Gisteren niet gekeken naar het verhaal van Joran... had er ff geen trek in. Vannacht ben ik er nog een keer uitgeweest voor Mirte, ze zaagt een beetje. Behoorlijk verkouden en ook wat hoesterig. Heb haar verschoont, beetje Luuf gesmeerd en een paar slokjes water gegeven. Daarna lag ze te kletsen in haar bedje en is weer in slaap gevallen. Het water vond ze trouwens maar raar ;).
    Nu ligt ze lekker in de box hier naast me. Net een tijdje gespeeld zelf. Zolang ik af en toe antwoord op haar gebabbel vindt ze het prima. En nu ligt ze wat te kijken met haar duim in haar mond. Over een uurtje is het ongeveer weer fles tijd.
    Ze had vanmorgen een poepluier... :eek:. Ze was wakker geworden, ik had even gekeken of ze dan een vieze luier had, maar dat was niet het geval. Ik nog even wat spulletjes naar beneden brengen voor ik Mirte uit bed zou halen. Ik hoorde al wat verdachte geluiden... kom ik boven... ja hoor... En terwijl ik haar aan het verschonen was ging ze nog rustig even door :eek:. Volgens mij is ze voor 3 dagen geweest ;).

4. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Liesje, ik heb schoolvakantie nu, maar het is hier in het dorp zelfs verdeeld. Sommige scholen hebben deze week vrij, andere scholen de week van de 18e. Lekker handig he...
    Wij gebruiken pampers, babydry. Heb active fit liggen in maat 3 (9 pakken), maar die past ze nog niet ;).

5. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nynke, heb ook even het boek erbij gepakt, en idd morgen is Sven 19 weken!
    Dus wat erin staat klopt behoorlijk :)
    Ik kijk zelf eigenlijk nooit in het voren in het boek, anders ga ik vast dingen zien die er helemaal niet zijn ;)
    Maar net vroeg ik toevallig hier nog over dat ineens gaan huilen terwijl hij goed te pas was, ik dacht aan tandjes, maar in het boek staat dat dus ook precies zoals Sven dat doet beschreven :rolleyes:
    Fijn dat je me er weer even op gewezen hebt, ga het zo even uitgebreid lezen, maar zag nu al even snel veel herkenbare dingen!

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    vinden jullie de luier ook zoveel meer stinken met fv? jeez, is echt goor!

7. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    hihi Marieke!

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Doris, zo zo jouw kereltje doet het flink zoals de boekjes..goed dat je weet dat het een sprongetje is...hoef je je geen zorgen te maken!

9. Ohh hier nog 1.. jesse kan zo in het niets ineens gaan huilen.. alsof hij ergens van schrok! Bizar!

@kiss.. heb paar dingen opgezocht maar de meeste toch echt zelf onthouden! VOnd het best nog knap van mezelf!

wou nog wat zeggen, maar ben het vergeten... nou ja, komt straks wel weer!

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ joran

Ja echt respect loos hoe hij over haar praat.
    En volgens mij heeft hij niet echt zijn best gedaan om te kijken of ze wel echt dood was.

@ marieke

Hihihih ja stinkt veeeeel meer.

@ nijnie

Zkrs... ze ligt de hele tijd te niezen en snot vliegt overal heen hihi.
    Net had ze fysio.. ze deed redelijk haar best maar is erg moe.
    Nu ligt ze te kletsen tegen Knorretje in de box en probeerd hem te pakken maar hij gaat steeds verder weg :)
    Ze ligt soms ook flink te gillen tegen hem haha.
    Ben benieuwd of ze zo lang door gaat tot ze dichterbij hem is.

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Agossie. Hoop dat haar verkoudheid snel over is....

Nynke, tja, als je een lekkere volle borst kunt krijgen.... ;)

Moest net even flesje geven, ze zat me gewoon uit te kleden, hahaha!

O ja, heb het boek niet, kletsen ze ook minder als ze in een sprongetje zitten? Eline kletst ineens bijna niet meer...

12. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Marieke, ze kunnen dan inderdaad ook minder kletsen!

13. Pffff heb de hele nacht over de uitzending gedroomd! Zo stom is dat, ik verwerk altijd de dag in mijn dromen. Als iets indruk op me heeft gemaakt dan droom ik daarover.
    Wat een zieke gast is dat. En zo gemeen, hoe hij hier de afgelopen maanden in alle tv programma's zat en er een boek over schreef!
    Nu hoorde ik weer dat ze hem waarschijnlijk niet kunnen vervolgen. Dat is verschrikkelijk, maar ik denk dat zijn leven toch wel voorbij is nu de waarheid boven tafel is.

Oh ja dat vergeet ik steeds te vragen..hebben jullie ook zoveel last van haaruitval? Wordt er helemaal moe van. In mijn zwangerschap verloor ik geen enkele haar en nu valt het met bossen uit.

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ missyess

Dat is normaal dat je haar uit gaat vallen na de bevalling.
    Tis niet leuk maja...

15. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Misyess; ik heb dat ook altijd. Heb vannacht ook over die engerd gedroomd. Vond het echt schokkend dat hij zo respectloos praatte over wat er gebeurd was. Walgelijk mannetje die Joran. Kan hij niet vervolgd worden? Waarom niet? Ben nu aan het werk en heb nog geen krant gezien.
    Moet trouwens altijd als ik foto's van Dewi zie aan Deyna denken. Vind ze wel een beetje op elkaar lijken. (of zeg ik nu iets heel geks ;) )

Liesje: hier helaas geen schoolvakantie. Kan niet wachten...

Kiss: jezus lekker van je schoonmoeder. Zou echt woest worden. Die van mij is gelukkig niet zo erg. Het is vast goed bedoeld maar ik vind dat ze moet respecteren hoe jij het wil. Blijft lastig voor onze schoonmoeders ;)
    Kan heel goed begrijpen dat je je daar nog druk om maakt.

Misoh: goed hoor! Deyna doet dat ook alleen stort ze veel sneller naar voren, hihi

Ik zal Diaan even pb dat ik gezellig met jullie meewil de 29e alleen kan ik dan ivm de honden niet de hele dag blijven.

16. @ missyess: het schijnt normaal te zijn. Ik heb er helaas geen last van. M'n haar zat tijdens de zwangerschap prachtig. Was makkelijk in model. Nu is alles weer normaal en is het weer het oude vertrouwde dikke pak haar. Je mag wel wat van me hebben, is alleen zo'n gedoe, haar implantaten...

@ marieke: lekker hoor dat Eline het nu zo goed doet. Kom jij lekker aan je rust toe en wie weet kun je lekker nog een paar voedingen met de borst blijven geven. Je schema ziet er in ieder geval goed uit.

@ nynke: wat fijn dat je bv weer goed loopt. En stuwing lijkt me ook wat teveel van het goede. Wel een geruststelling dat Marijn de fles steeds beter wil. Kun je met een gerust hart van huis. Het evenwicht tussen werk en thuis zal er vast wel gaan komen. Wij wachten wel op je :).

@ liesje: wij gebruiken nu nog de new born maatje 3 als we pampers moeten hebben. De active fit gaan we pas doen denk ik als meneer aan het kruipen slaat. De babydry ligt al in de kast te wachten, die waren een paar weken nog iets te groot.

@ kiss: wat een schoonloeder zeg! En honing... dat zou toch zo langzamerhand wel bekend moeten zijn dat je dat niet mag geven aan een kindje onder de 1. Straks zegt ze nog... dat deed ik vroeger ook... tja vroeger gaven ze ook baby's een doekje gedoopt in brandewijn om ze te laten slapen... doe je nu toch ook niet meer.

Als ik zo jullie schoonmoeder verhalen lees ben ik blij dat die van mij in noord drenthe woont. Zo kunnen wij lekker alles doen zoals wij willen. Een schoonmoeder corrigeren is toch heel anders dan je eigen moeder. Ik ben blij dat de vriendin van m'n vader lekker afwachtend is en wacht tot wij zeggen dat ze iets met Wietze mag doen. Die vraagt ook eerst hoe wij het doen en onderneemt dan actie. Terwijl ze zich net zoveel oma voelt als de moeder van Diederik. (moet er wel bijzeggen dat ze een generatie schelen).

Ik begin geloof ik ook weer verkouden te worden. Was er net vanaf. Superirritant. Gisteren op de sportschool tijdens de pilates introductie liep er een mega verkouden dame rond. Ik dacht nog... blijf dan thuis en besmet niet de hele boel. Ik hoop maar dat Wietze niet weer verkouden wordt. Vind dat zo zielig, dat gezaag... Ik heb nu wel een beetje spierpijn in mijn buikspieren dus die les pilates is toch ergens goed voor geweest.

Nu mag ik weer naar meneer geloof ik. Hij ligt er net in maar is nu alweer wakken. Hoop dat we nog wat kunnen rekken door te spelen anders krijgt wel weer erg vroeg al te eten. Ik zal Diederik sturen (die is vandaag en morgen verplicht vrij... lang leve carnaval dat we niet vieren).

17. Ohh hier ook onwijs haaruitval! Echt niet leuk meer...
    Las ook bij de sept mama's dat hun er ook mega last van hebben (gehad)

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gapen jullie kleintjes ook zo lief met geluid?
    Vind dat zo schattig :)

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi ze is net in slaap gevallen

20. @Evaatje: hihi, nee dat klinkt niet gek hoor. Zijn allebei mooie meiden toch? Of misschien komt het door de naam? : )
    Niet vervolgd omdat hij geen moord heeft gepleegd, maar álleen' het lichaam heeft weg gewerkt. Daar krijgt ie max. 6 maanden voor en die heeft ie al gezeten..

@Misoh: haha, implantaten. Je bent toch blond, dan maak ik er highlights van!

@Moon: Wat lief. Nee ze gaapt nog niet echt met geluid!

Deel Deze Pagina