Doris, duidelijk sprongetje dus... . Ik had hier laatst al wel een sprongenwekker-mailtje. Dan lees ik vluchtig het hoofdstuk even door, maar tot nu toe lijkt het mee te vallen... *afklopt*. Marieke, stinkt he... Moon, arme kleine Britt. Knorretje is vast leuk om tegen te kletsen . Hey bekend shirtje, die heeft Mirte ook. Maar ligt inmiddels in de bak met "past niet meer, bewaren maar". Missyess, meer haaruitval dan tijdens de zwangerschap ja... Ik kom het ook overal tegen, die lange haren van mezelf. Blegh. Ik krijg de neiging om het maar lekker kort te laten knippen, maar ik weet niet of ik dan nog thuis mag komen van lief... .
Hihi Britt gaapt altijd met geluid.. ben er helemaal verliefd op @ nijnie Hihi hier hangt het shirtje er om. Gisteren haar kast leeg gehaald met wat allemaal te klein was. Echt schandalig veel kleren heeft/had ze. Bewaar ze ook.. wie weet veranderd marco ooit van gedachten of komt er een wondertje @ all Woensdag gaat spiraaltje er uit. Zal ik wel moeten wachten tot ik weer ongie word voor ik aan de pil kan beginnen. Pff moet poetsen maar geen zin. Kom niet achter de pc vandaan
Hoi allemaal, Hier alles ok, Oriande heeft gisteren maar vier voedingen gehad en toch doorgeslapen. Bizar! @ Misoh: lekker is dat, dat zo'n vrouw verkouden naar de sportschool gaat... Hopelijk valt het mee voor je. @ Moon: leuke foto, heeeeelemaal uitgeteld zo te zien! @ Marieke: da's balen zeg dat Eline's luiers viezer zijn... Ik wist niet dat dat zo was. Verder heb ik niet zoveel aan jullie toe te voegen. Ik ben een beetje in een depri-stemming omdat ik donderdag weer moet gaan werken. Ik heb er geen zin in helaas... Groetjes maris
Zo..waren weer naar cb geweest en alles is goed. De arts begon er al over dat we haar binnenkort van 5 naar 4 voedingen kunnen zetten. Hmm...moet er ff over nadenken. Ze is nu 5535gram en 58 cm lang. Haar eerste prikje was niet vervelend maar bij de 2e begon ze te brullen om vervolgens nog geen minuut later weer te gaan lachen. Maar ik was dolblij dat ze gisteren weer thuis was...heb haar stevig geknuffeld en kusjes gegeven. @ Marieke: ruikt lekker he @ missyess: hier weinig haaruitval. Misschien komt dat nog bij mij.
Doris houdt dat bij. @Moon: Moet ook poetsen, maar heb geen zin. haha. Heb inmiddels wel de keuken gedaan. En nu moet ik de dieren verschonen. @maris: Nee kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te werken.
@ Liesje, het lichaam kunnen ze eigenlijk niet meer terug vinden. Is in de oceaan gedumpt met haaien enzo, denk dat dat lichaam nooit weer gevonden word. En geen lichaam=geen moord, dus ze kunnen Joran nu niet oppakken volgens mij. in ieder geval niet voor moord.. ECHT VRESELIJK! Wij hebben babydry pampers.. bevallen hier perfect! we hebben ook de newborn nummer3, maar ik vind ze stinken als Xavièr geplast heeft ruik je dat heel sterk! @ nijnie, het was niet mijn schoonzusje die de speen met honing in zijn mond drukte maar mijn schoonma! NOG ERGER dus! dacht er nog wel eens aan dat mijn schoonmoeder zou kunnen oppassen, maar no way! na dit never ever meer! pff! @ moon, mooie foto! @ Xenas, wat fijn dat je naar de osteopaat mag! Xavièr dacht vanacht grappig te zijn om om 4 uur weer eens wakker te worden! Heeft ie al 3 maand niet meer gedaan, dus ik schrok heel erg! even aan de borst en toen ik bed gelegd, hoorde hem nog wel lang kletsen met zijn knuffels.. Alex heeft gesolliciteerd, bij een zeefdrukbedrijf. Het was een goed gesprek geweest, maar er zijn nog 3 andere sollicitanten, dus het is spannend! Alex vind zijn werk wat hij nu heeft ook nog erg leuk hoor, maar is best even reizen.. Hij hoort eind van de week of hij voor een vervol gesprek mag komen! kusies
@Kiss: Dewi was ook zo vroeg wakker! Ik hoorde haar, keek op de klok en toen was het 3.30! Dus heb ik haar een speen gegeven en hoopte dat ze weer in slaap zou vallen, maar helaas. Dus heb ik haar om 4 uur ook eten gegeven. Alleen daarna was ik in slaap gevallen, en schrok ik om 6 uur wakker, toen lag ze nog naast me. Dat vind ik toch een beetje eng. 's Morgens ligt ze wel vaak naast me, van 7 tot 9 ofzo, maar dan slaap ik heel licht dus dan durf ik dat wel.
Maris, flink van Oriande! Kan begrijpen dat je er tegen op ziet! Dikke knuff! Choco, Jasmijn doet het goed! Moon, mooie foto! Hier ook eentje met super veel haaruitval...binnenkort ben ik kaal hihi, is normaal na de zwangerschap! Xenas, super nieuws, dat is niet lang meer wachten...dan heb je toch iemand gevonden! Kiss, duim duim duim voor Alex! Ze hebben hier op VTM de bekentenis laten zien van die kerel en de reactie van de moeder van dat meisje...pfff tranen sprongen in mijn ogen...ongelooflijk! Ik ga mij ook de babydry is aanschaffen en heb ook de nr.3 van het kruidvat gehaald....maar ben echt die active fit gewoon van de meisjes en dan die van het kruidvat, voelen iig zo anders aan....hmmmm Missyess, kan ik geloven dat je schrok! Maar niets gebeurd! NIet verder over nadenken!
Hey dame's! Even een berichtje van mij. Hier alles prima in orde met Nathan en met mij ook steeds beter. Morgen een sollicitatie gesprek hier in de buurt voor 20 uurtjes, waaronder een zaterdag. Nathan slaapt lekker van 22.00 tot 09.00 uur en is nog steeds erg lief. Hij kan al een beetje zitten! Als ik hem op zijn kont zet en hij blijft stil zitten dan hoef ik hem niet vast te houden. Maar zodra hij om zich heen kijkt moet ik hem weer vasthouden. @ Kiss, fijn zo'n schoonloeder. Hier nog 1. Je moet ze eigelijk te koop zetten op marktplaats. Iemand trouwens nog naar de huishoudbeurs en 9 maanden beurs? Ik wel, met mijn schoonloeder (gezellig) en de oma van Rein. Helaas heb ik nog geen vervoer naar de meeting Hopelijk kan ik nog wel komen. We zullen zien. Oh trouwens, Nathan zit nu nog "maar" op 4 voedingen per dag (210+7) omdat hij zolang uitslaapt. Is eigelijk vanzelf gegaan, hij heeft het min of meer aangegeven. Die 5 voedingen kreeg hij niet op in de uurtjes die hij wakker was. Meer dames dit?
Nou ben nog nergens aan toe gekomen. Britt stikte zo wat in haar slijm. Ze kon het ook niet op hoesten.. Dokter gebeld die zei stomen. En steeds recht op laten zitten. Maar ja wist niet precies hoe ik dat moest doen stomen. Dus me pa zei in de douche staan dat heb ik dus letterlijk genomen en ben ik met haar gaan douche. Pff had het volop heet... en toen hoesten ze een hele klodder slijm op.
Moon, hey wat akelig...gelukkig is ze verlost van het slijm...wat je ook kan doen, is het water in het bad goed heet laten lopen en dan erbij gaan zitten, heeft ze ook de dampen...vliegertje spelen is ook goed voor de slijmpjes los te krijgen, maar dan echt van boven naar beneden, redelijk vlug...en slijmpjes los kloppen...
@ liesje Ja was echt akelig. Thnx voor de tips! Ze is nu aan het slapen.. haar zo maar wakker maken voor de fles.
ik lees dat de meeste babies makkelijk 200cc wegklokken of in ieder geval 160 cc... ik krijg het bij haar met pijn en moeite naar binnen, groter gaatje, en ze gaat brullen.. iemand tips? en jeetje mina. wat hebben jullie van het weekend gekletst zeg!
nou, de strijkwas is eindelijk gedaan.. Pff ben heel erg moe ineens.. heb ook knallende koppijn.. dus ik ga even op bed liggen, heb net Xavièr naar bedje gedaan en lekker ingestopt, dus heb ik ook ff tijd om lekker te liggen. Tot vanmiddag! Kusies