Oh zie het al... Betaaldagen De kinderbijslag ontvangt u steeds na afloop van het kwartaal: betaaldatum eerste kwartaal: rond 5 april. betaaldatum tweede kwartaal: rond 5 juli. betaaldatum derde kwartaal: rond 5 oktober. betaaldatum vierde kwartaal: rond 5 januari. Dus duurd nog even
Moon, hier in België krijg je elke maand kinderbijslag... Kom jullie ff verlekkeren...ben met de meisjes wafels aan het bakken!
hihi is eigenlijk niet goed voor mijn lijn...ben niet goed meer bezig, maar vind het niet gemakkelijk zo met de bv...Winter drinkt nog steeds om de 2 uur...en bij mij vliegen de kilo's er jammer genoeg niet af met de bv....ben weer één van die uitzonderingen....
@ liesje Mmm lekker! Hier is niks te vinden in huis. Ja liga haha. Wij kopen alleen nog maar lekkere dingen in het weekend. Ga maar is een boodschappen lijstje maken dan doe ik nog iets nuttigs
Moon, wij bakken héél zelden wafels, maar de meisjes zijn thuis en met zo'n weer...dan mag het al wel eens... Succes met je boodschappenlijstje!
Maris, heel herkenbaar, geen zin in je werk. Hopelijk valt het mee als je eenmaal weer begonnen bent... Choco, nu al van 5 naar 4 voedingen, wauw, ga je dan meer per fles geven? Wij mochten het de vorige keer (met 3 mnd) nog niet, maar dat zal wel met het gewicht te maken hebben. Mirte was toen ruim 4,5 kilo. Netjes dat alles weer goed was en dat prikjes goed zijn gegaan. Hopelijk heeft ze er verder geen last van. Xenas, wat fijn dat je een afspraak hebt! Kiss, ow ik dacht dat het je schoonzusje was... schoonma is idd nog erger . Ik zou dan ook niet meer willen dat ze zou oppassen (wil ik sowieso liever niet, maar goed ). Als je gewend bent om lekker door te slapen 's nachts dan valt het wel even tegen als je om 4 uur gewekt wordt door je kleine man. Spannend voor Alex, is het veel dichterbij die baan waar hij op heeft gesolliciteerd? Hopelijk mag hij voor een vervolggesprek! Nog lekker een dutje gedaan? Liesje, de kruitvatluiers voelen echt heel anders aan he? Stugger of dikker vond ik ze. Overigens vind ik dat met alle luiers die ik tot nu toe in mn handen heb gehad, behalve de pampers. Wafels... yummm. Astrid, succes met solliciteren morgen. Wat voor soort baan gaat het om? Nathan slaapt lekker lang zeg! Van het weekend eens geprobeerd tot hoe lang Mirte zou slapen. Om half 9 was ik gedouched en lag zij nog tevreden in haar bedje. Toen heb ik haar er toch maar uitgehaald, omdat we anders geen 5 voedingen zouden halen (heb over de dag wat in moeten lopen). Knap dat hij al een beetje kan zitten! Door de week halen wij die 5 voedingen prima omdat we Mirte om 7 uur wakker maken. Dan krijgt ze de fles. In het weekend zou ik het best wat meer aan haar over willen laten, maar het CB zag het niet zitten als we "maar" 4 voedingen zouden geven en toch ook wat huiverig voor dat ze dan misschien toch 's nachts komt ofzo... Vervoer naar de meeting, ik weet niet of ik wel kan (ivm eventueel vrijgezellenfeest) en ik moet bekennen dat ik ook nog niet gepast heb of het past met 2 maxicosi's in de auto. Maar ik denk het niet eerlijk gezegd . Mocht ik toch kunnen komen ga ik het nog wel even proberen. Moon, he getsie wat naar. Stomen kan je ook doen door de douche heet open te zetten en in de badkamer te gaan zitten met je kindje. Die klodder slijm is ze in elk geval maar weer kwijt! Kinderbijslag komt pas aan het eind van het kwartaal, achterlijk eigenlijk he... Denisse, misschien heeft Melieke geen behoefte aan meer... Ik zou haar niet dwingen, ze geeft denk ik zelf wel aan wanneer ze genoeg heeft. En anders even overleggen met het CB?! Marize, wat een gemene speen! Hey die glijbaan, dat is misschien wat voor op de peuterspeelzaal , we moeten nog een nieuw speeltoestel namelijk .
ik ben ook aant snoepen! Eet verkade knappertjes koekjes, Mmmmmmm! Heb liever wafels! @ nijnie, ja dat werk waarop hij heeft gesolliciteerd is 2 km van ons huis! Dus veel dichterbij! heb nog even een uurtje op de bank gelegen met een paracetamolletje.. niet geslapen, maar wel ff oogjes dichtgedaan, gaat nu al iets beter! @ marize, erggg grappig die foto's! Bewerk je die zelf? of waar haal je ze vandaan? die foto van Jolien is erg mooi! Nog iets van die wedstrijd gehoord? KusKus
Kiss, heb net nog gestemd voor jouw ventje! Nog eens iedereen optrommelen om te stemmen op Xavièr! Nijnie, idd, er gaat eigenlijk niets boven de echte pampers vind ik, van aanvoelen en zo...de baby dry ga ik straks halen, misschien is die rek wat anders aan de billetjes... De wafels zijn gebakken! hmmmm
Aaaaah, hier brullen brullen, ze is zo moe dat ze niet meer weet wat ze moet doen, ik laat haar nu maar huilen hoor, dan valt ze nml sneller in slaap dan dat ik bij haar blijf...Ah, tijdens dat ik dit typ pit ze al