Onze kat is dood! 4 maanden geleden is onze poes aangereden en nu is onze kat zomaar ineens dood! We zijn hem sinds gister kwijt, hij kwam maa rniet. Dus Rein en ik overal flyers opgehangen en wel 30 keer rondjes gelopen want het was helemaal geen buitenkat. Nu wilden we nog meer flyers ophangen en ineens zien we hem, allebei tegelijk In de tuin 3 huizen verderop. Het lijkt of hij aan het graven was enineens is omgevallen. Er is niets aan hem tezien. Echt klote! Er zijn zoveel mensen die niets om hun katten geven en die worden 15 jaar oud. Wij zijn er stapelgek op en allebei worden zie niet eens 2 bahbahbahbahbahbahbahbah !
Oh Astrid, hoe erg! Was het mr Simba? Dikke knuff meid! Weet hoe erg het is...mis mijn poezen nog elke dag...
Ah nee, Astrid, wat vreselijk! Weet niet hoe ik je beter kan laten voelen, dat kan waarschijnlijk ook niet, maar je krijgt in ieder geval een hele dikke knuffel van me! Liesje, tutjes zijn op weg jouw kant uit!
Ah nee Astrid, wat erg! Dikke knuf voor jou meid! Jeetje, wat zijn jullie toch een stelltje beppo's Mag even weer flink wat teruglezen sinds gisteravond! Nou, heb de doorproeving met m'n schoonmoeder doorstaan vandaag... als je je op het ergste voorbereid, valt het vaak mee... zo ook vandaag gelukkig... Hoop dat het goed komt 's maandags.... O, by the way... Zie bij Damiën allemaal witte streepjes bovenin zijn tandvlees... Toch niet daar ook al tandjes? Het voelt wat ruw aan, niet zo glad als de rest van z'n tandvlees... Zijn zeker 4 plekjes Is er trouwens een ervaren fruihapjes gever in de zaal vandaag? Damiën krijgt deze namelijk geprakt met wat liga sinds gisteren, maar hoeveel mag hij hebben en wat is het beste tijdstip? En per wanneer komt er dan een groentehapje bij? Kus
Chrisje, in België starten we eerst met groentehap...maar als ik fruitpap gaf bij Emelie en Julie, was dat een appel, een banaan, een koek en sap van een appelsien en dan gaf ik tot ze zelf aangaven dat ze genoeg hadden...
En ik startte met groentepap na 6 maand bv en 2 dagen later startte ik al direct met fruitpap...mag zogezegd niet, maar ik voelde dat ze er klaar voor waren en dat was ook zo
Hey kletskousen! Er zit weer een dagje werken op en ik ben weer doodmoe! Pffff, het valt nog steeds tegen zeg! Zeker als ik zoals vanmorgen om 7 uur moet beginnen. Moon, ik snap echt niet hoe jij dat doet hoor. Jij begint nog veel vroeger toch?! Ik was helemaal vergeten dat ik Fiene had opgegeven bij baby van de maand. Dus ik net even de lijst door kijken, staat ons meisje bovenaan! Ze heeft al 26 stemmen (de nummer twee heeft 11 stemmen) en dat zonder oproep oid. *glim**glim* Ik ben trots! De maand is nog wel lang, dus ik hoop dat het zo lekker door blijft gaan! Vandaag is manlief met Fiene naar Amterdam geweest. We doen namelijk mee met een onderzoek naar sociale ontwikkeling van baby naar kleuter. Daarvoor moeten we een twee keer met Fiene (man een keer en ik een keer) naar Amsterdam en ze komen een middagje hier filmen. En dat dan volgend jaar weer en dan als ze 2 en 4 jaar is nog een keer. Het is wel leuk om aan mee te doen moet ik zeggen. @Astrid; oh bah, meid! Wat vreselijk. Ik heb drie poezen en moet er niet aan denken dat er iets met ze gebeurd. Kan me goed voorstellen dat je heel verdrietig bent. (((knuf))) @Marieke; wat een mooie stijgende lijn zeg! Je mag trots zijn op jezelf en je meisje! Sorry dat ik jullie niet meer bijhoudt, maar met werken erbij is het even onmogelijk geloof ik. Ik heb er gewoon de fut niet voor. Maaaaaar.........ik denk wel heel vaak aan jullie hoor! En ik lees jullie verhalen met plezier! Ik baal ook echt ontzettend dat ik niet mee kan naar de meeting. Grrrrrr Liefs, Maartje
@ Nijnie: ik begin er pas mee als Jasmijn er aan toe is...maar inprincipe mag ze volgende maand al beginnen met 4 flessen, dan zit ze wel namelijk boven de 6 kilo. Er komt niet meer in een flesje maar dan bijvoeden. @ Astrid: dikke knuf voor je. @ Marieke: dat gaat goed hoor! Jasmijn is wat hangerig door de prikjes...ze wou maar niet in de box en wipstoel. Ik was er niet bij..mn vriend heeft haar lekker getroost.
Hmm, ikl hoor aardig wat meiden al praten over het naar 4 flessen gaan... Voor zover ik begrepen heb van de "kraamhulplijn" is dat pas verstandig met 5 maanden....
hey dames, ik ga zo meteen even bijlezen. 't is alweer van woensdag geleden, dus ik zal een tijdje zoet zijn, maar alvast dit: JIPPIE! 't is alweer krokusvakantie! Lekker een weekje thuis genieten van onze schat...
Ik heb begrepen dat als ze over de 6/6,5 kilo zijn ze op 4 flessen over kunnen gaan of rond 4 maanden. Kennelijk verschilt het dus weer...Maar ik ga het pas doen als Jasmijn er aan toe is. @ Happyliesje: hier is het pas 23 feb vakantie (noorden).
@Astrid: Wat verschrikkelijk! Arme kat! Wat moet je verdrietig zijn..: ( Veel sterkte hoor. @Chrisje: Ik zag dat ook bij Dewi. Zijn denk ik wel de tandjes, die zitten al op zijn plek in de baarmoeder! @Happyliesje: Lekker zeg vakantie! Volgens mij duurt dat hier nog drie weken.. Oh even gtst en ugly betty kijken!
@Liesje: wij hebben nog steeds nr 2 van new baby, maar we maken dit pak op en dan schakelen we over naar nr 3. En er zit precies nogal wat verschil ook van streek tot streek, want hier beginnen we eerst met de fruitpap (gewoonte, traditie?, ik weet het niet). @Kiss: ja, dat zijn zo van die ouwe gewoontes om honing op de speen te doen (of in cola te doppen). Nu zijn ze daar op teruggekomen en schijnt inderdaad niet goed te zijn (iets van allergische reactie op de honing + is veel te zoet volgens mij). Langs de andere kant - ik praat het heus niet goed, hoor- zal hij er wel niets aan overhouden hoor. Ze deden het vroeger zo veel. MAAR: ze moet gewoon met haar 'poten' van je zoontje blijven als ie slaapt en zeker niets doen zonder het je eerst te vragen. Verschrikkelijk mens! GO GO GO Alex! Veel succes! @Missyess: ja, dat haarverlies is een herkenbaar verschijnse na de zwangerschap. Mijn schoonzus had er ook veel last van. Ik heb het iets minder, maar toch ... Voor ik het vergeet: ik heb een pagina of 20 niet gelezen (tijdsgebrek). Is er al iets nieuws afgesproken voor de 29ste? Uur of zo iets? @Maris: genieten maar van die paar dagen nog. @Choco: Leuk dat Jasmijn na een minuutje alweer aan het lachen was. Is toch veel plezanter zo. Jelle moet morgen alweer. @Astrid: ja, Jelle drinkt er ook maar 4 meer. We hebben dat niet gestimuleerd ofzo, maar kwam ineens zo. Hij drinkt wel 'maar' 180 +6, dus ik ga morgen in het cb eens vragen of dit genoeg is. Hey, balen, zeg, van je kat. Die zal vergiftigd zijn, zeker? Knuff voor jullie! @Marize: maar zeg! Wat een foto's @Moon: ja, hier al kinderbijslag van de eerste maand nadat ie geboren was. Maar ja, zal hier in België wellicht anders zijn dan bij jullie. @Nijnie: heb waarschijnlijk iets gemist. Waarom moeten er 2 maxicosy's in de auto passen? @Marieke: zo, Eline gaat goed omhoog op de curve. Prima zeg! Oeioei. Jelle drinkt ook maar 4 flessen meer. Dat hebben wij zo niet beslist, maar hijzelf. Als ie niet om meer vraagt, geef ik het ook niet. Maar blijkbaar zou ik dit wel moeten doen. Hij krijgt nu 4x 180 cc + 6. Maar goed, ik moet morgen naar het cb en ik vraag het daar wel even (misschien geven ze me wel onder mijn voeten! ). En zijn er al veel dames die hun kindjes fruitpap of een groentepapje geven? Mag normaal toch pas vanaf 4 maanden? En hoe reageren ze er dan op? Ik lees net dat er een paar meiden zijn die ineens niet meer mee kunnen de 29ste. Waren dit dames die al niet meegingen of ineens niet meer kunnen? Met hoeveel gaan we dan nog zijn? (even tussendoor) Jelle heeft last van een verkoudheid , denk ik. Morgen ook maar eens vragen of de arts het eens wil bekijken. Hij is heel huilerig en heeft bijna niet geslapen vandaag. We zien wel, voorlopig dan maar met de Physiomer spray. Ik ben deze week dus thuis (voordeel van in het onderwijs werken ) en zal dus proberen een beetje meer te komen en te reageren. Groetjes allemaal en tot de volgende ...
meiden! Xavièr ligt in de box (op zijn rug!), loop ik naar de keuken om koffie te pakken.. hoor ik "kreun kreun" loop ik terug naar de woonkamer, ligt Xavièr INEENS op zijn buik! Dus dat heb ik ff gemist.. maar wel knap he? *TROTS OP MIJN MANNETJE!* MORRRUGGUUUHHH LEKKEEERR VOOR HET EERST ZWEMMUHHHHHHH!!!!!!!!!