Marieke, jij hebt de microbe van Marize overgenomen hihi Grappige foto's! Marize, mooie foto's van die beebjes onder water... Kiss, veel succes in het zwembad! En idd wij willen foto's!
Hahaha, ja, eerder zaten we samen te fotospammen, maar toen zat ik even in een drukke week met voedingen regelen etc dus nu moet ik het weer inhalen, hahahaha Oeh Eline doet iiiiee iiiiee iiiiee weer een nieuw geluidje bijgeleerd
Jeetje Marieke wat heb jij een slaapkopje! Ik dacht dat Sven al lang sliep Kiss heel veel plezier straks! Ik kan je verder niet helpen... Haha, moet erg lachen om julie foto's, lekker wakker worden is dat Sven vindt zn bed volgens mij gewoon helemaal fijn. Ik hoor hem namelijk al vanaf 7 uur af en toe, maar valt elke keer weer even in slaap! Gister heeft hij om 21.30 de laatste fles gehad dus das echt lekker! We moeten vanochtend naar het cb, ben benieuwd hoeveel hij nu weegt en hoe lang hij is! (vorige keer 5800gr en 58,5 cm maar dat was al op 22 dec) Helaas moet hij ook die stomme prikken weer, vorige keer heeft er er best last van gehad. (al deed een zetpil gelukkig wonderen!) Ik moet zelf aan het eind van de middag werken, daar baal ik wel van, maar gelukkig is mn hubbie thuis! Groetjes Doris
Doris, succes op het cb en hopelijk heeft Sven er niet te veel last van! Marieke, allé, we mogen ons nog op heel wat leuke foto's verwachten!
Goedemorgen meiden, hier een goede nacht gehad gelukkig. Doorslapen doet Marijn nog niet maar dat geeft niks. De bv is weer terug op pijl gelukkig. Als een kind zelf naar de 4 voedingen gaat zou ik me niet druk maken. Als je kind verder allert blijft en goede plasluiers heeft is er weinig aan de hand. Ze moeten wel blijven groeien natuurlijk. @Marieke: Eline lekker laten slapen hoor. Ze haalt haar schade overdag wel in. @Doris: succes op het cb. @Kiss: voor het zwemmen heb je een band waar ze in kunnen zitten en anders gewoon op de arm houden. Het grote bad is ws te koud nog. Veel plezier.
Winter is 2 uur wakker en heeft mij al 2x getrakteerd op ferme poepluiers...tot in z'n nek! Hij gaat graag in bad denk ik
Hahaha...Winter heeft er echt zin in! Wat hebben we nu? Weer een nieuw spamkanon erbij? Eerst Marize en nu Marieke!
Kiss, dat zou lekker zijn zeg... 2 km van huis werken. Wat zal hij een tijd overhouden als hij daar aangenomen wordt! Hopelijk doet Xavier het truukje van rug naar buik ook nog een keer als mama het wel ziet . Knap hoor! Zwem ze! Ik heb geen ervaring met zwemmen met beebje. Misschien kan je hem in zo'n zwembad met zitje zetten. En ik denk dat die kleintjes het niet heel lang uithouden in het water voordat ze koud worden. Goed in de gaten houden dus. Marieke, wat doet Eline het netjes . En wat een heerlijk slaapkopje zeg . Whahaha, die banken . Astrid, wat naar van de kat . Getver *knuffel*. Maartje, wat herkenbaar... tegenvallend werk. Ik ben blij dat ik even een week vrij heb (moet donderdag wel komen opruimen en liefst vandaag ook nog helpen schilderen daar, maar ik ga alleen donderdag heb ik besloten). Stoer dat Fiene nummer 1 staat! Choco, ik denk dat we hier nog wel even op de 5 flessen zitten dan, ben nog niet van plan om met bijvoeding te beginnen eigenlijk... Hopelijk voelt Jasmijn zich vandaag weer wat beter. Happyliesje, volgens mij gaat het met de honing om een of andere bacterie ofzo die daarin voor kan komen en die gevaarlijk is voor baby's... Ik wilde proberen of er 2 maxicosi's in de auto passen zodat eventueel Astrid mee zou kunnen rijden naar de meeting. Maar ik moet eerst maar even afwachten of ik dus zelf mee kan en ik vrees dat ik geen 2e autostoeltje achter de bestuurdersstoel geperst krijg... (toch een te kleine auto... als we ooit over een tweede na gaan denken dan moeten we ook maar een grotere auto ). Maris, slaapt Oriande nu dan langer door dat ze maar 4 flessen drinkt nog? Als ze het zelf aangeeft... je kan haar ook niet echt dwingen natuurlijk om meer te drinken. Anders CB inderdaad even vragen, maar daar roepen ze volgens mij ook overal weer wat anders. Doris, hopelijk vallen de prikken mee. Mirte mag volgende week maandag en ik hoop dat ze niet weer zoveel last krijgt als vorige keer, want dan kan ze denk ik niet naar het KDV... Morgen komt mn moeder, ik zal vast vragen of ze eventueel beschikbaar is dinsdag... Liesje, 2 keer achter elkaar zo'n enorme poepluier... ieuw . Mirte produceerde gisteren een grote toen ik haar aan het verschonen was, ik denk dat de luier het anders ook niet had gehouden . Mijn kleine rocheltje ligt nog lekker te slapen, ze heeft om 7 uur een fles gehad. We maken haar nog steeds wakker. Ik ben nog wat huiverig om het maar te laten gaan en te zien hoe laat ze zich meldt... Maar goed. Ik ga nu naar mn werk bellen en proberen te zeggen dat ik alleen donderdag kom... Vind het lastig, want ik voel me dan toch ook een beetje lullig tegenover diegenen die er wel hun vrije tijd in stoppen om de boel op te knappen. Maar ik kan het gewoon even niet opbrengen... Nu nog hopen dat ik dat kan zeggen, anders sta ik alsnog te schilderen vanmiddag, vrees ik...
Gebeld en ondanks dat mn collega het wel zei te begrijpen voel ik me dan nog steeds wel lullig... Maar goed, ik ga niet heb ik gezegd en daar moet ik dan nu ook maar even van genieten!
Nynke:idd, ze is de schade al aan het inhalen, om 8.15 was ze dus aan de borst en toen wilde ze om 9.00 toch nog een slokje om in slaap te vallen,n ou ze heeft hem gewoon gehad hoor en is nu weer lekker wakker!Fijn dat je bv weer lekker loopt! Doris: ben benieuwd! Liesje, hahahaha, ik stond vanmorgen ook al te kokhalzen boven een luier Nijnie: Als jij het niet op kan brengen lekkker thuisblijven hoor!
Marieke, leuk hé! Nijnie, goed van je dat je nee gezegd hebt! Geniet van je rust meid! En idd, in honing kan de bacterie botulisme inzitten...is zelden, maar kan en zorgt bij babies voor infantiel botulisme...
Goedemorgen meiden! @liesje.. ik durf eigenlijk ook niet in badpak.. maar wil zo graag zwemmen met Jesse... Dus ga een mooie corrigende kopen! DIe zal ik vast wel kunnen vinden in een 46! JEetje.. winter al 2 keer gepoept... lekker dan! @maartje.. leuk dat onderzoek! Is het iets voor de tv? waar we je dan kunnen bewonderen? @happyliesje.. leuke avater heb je! @maris.. zeker lastig.. maar goed, als ze het er goed op doet, lijkt het me prima denk ik... Zie je Oriande nog wel eens haha volgens mij ligt ze alleen maar te slapen @marieke.. haha te grappig die plaatjes! @doris.. succes op het CB! @nijnie.. goed dat je nee hebt gezegt meid! aan jezelf denken hoor! Zoo volgens mij heeft Jesse gisteren mee zitten lezen, en zag dat veel beebs snachts wakker waren... Denk dat hij heeft gedacht.. dat ze dan gezellig konden spelen vannacht.. want ook hij kwam om half 4! Erg jammer.. hij heeft 60cc van me gehad,.. en daarna heb ik hem weer in bed gelegt. vanmorgen kwam hij om kwart voor 9... Jesse heeft trouwens sinds 2 dagen wat huilbuien na het eten...alsof hij niet genoeg heeft... herkent iemand dit? Zit natuurlijk al aan 180 + 6, en ik doe om de dag een fles met rijstebloem. Want wil dat eigenlijk nog niet iedere fles gaan gebruiken, want ze zeiden dat hij daardoor eventueel moeilijker kan poepen.. Gebruikt iemand al bij iedere fles nutrix?
Hallo meiden, Hier nog even een berichtje voordat mijn werkdag begint. @slapen; Fiene slaapt ook al een aantal weken 12 uur door op de bv. Ik maak er geen probleem van en laat haar lekker liggen. Ze doet het tenslotte hartstikke goed. @4 voedingen; Vanaf ruim 2 maanden krijgt Fiene 4 voedingen. Er zit gewoon niet meer tijd in de dag. Ik moet haar zelfs voor haar laatste voeding al wakker maken! Volgens mij en mijn cb is het geen probleem met borstvoeding. Dus Maris, geen zorgen! @Kiss; veel plezier in het zwembad! @onderzoek; nee we komen niet op tv. De opnames zijn puur en alleen voor het onderzoek. Verder bestaat het uit vragenlijsten en spelen met je kind waarbij je geobserveerd wordt. Pffff, straks weer werken dus. Van 13-21 uur. Gelukkig betekent dat 1x kolfen. De andere voedingen kan ik dan net aan zelf geven. Ik ga dan wel een kwartiertje eerder weg. Morgen ben ik gelukkig vrij, donderdag maar 3 uurtjes (intervisie) en vrijdag ook vrij. Daarna begint het echte leven weer en moet ik het weekend, maandag en dinsdag werken. Fijne dag allemaal! Maartje
Joepie! Fiene is vandaag 4 maanden! Ik hoor trouwens iedereen over poepluiers......ik heb al ruim een maand geen poepluier verschoont! Fiene poept 1x in de naderhalve week ongeveer en dat heeft ze de laatste tijd steeds bij papa of de gastouder gedaan! Goed opgevoed toch?!
@Maartje: gefeliciteerd met Fiene haar 4 maanden. Ik heb ook altijd het geluk dat Marijn poept bij papa of de oppas. Succes met werken. Ik moet vandaag van 16.00 tot 22.30 en dus ws twee keer kolven. Dan morgen vergadering, do vrij en vrijdag weer avond dienst en dan eindelijk een weekend vrij. Ik moet echt weer wennen hoor aan deze diensten. @Xenas: je kan wel gewoon door elke avondfles nutrix doen hoor. Mocht hij echt moeilijker gaan poepen kan je wat lijnolie toevoegen aan de fles. 1 thee lepeltje is vaak wel genoeg. @Nijnie: goed dat je nee hebt gezegt. Geniet van je vrije dagen.
Maartje, hihi die Fiene toch! Winter heeft er elke dag 3 à 4 ! Veel succes met werken straks! En wauw zeg, zo weinig voedingen met bv...hoe doe je dat toch! Winter is echt borstverslaafd....hier zeggen we een echte "tettenzot" hihi Proficiat met de vermaanddag van Fiene! Xenas, ik vrees dat ik er vandaag niet onderuit kan...de meisjes willen gaan zwemmen vandaag en willen dat Winter mee gaat, dus...geen tijd voor een corrigerend bedpak...t'zal mijn zwangerschapsbadpak worden ach ja, er lopen er nog altijd ergere rond, niet?
Xenas, oh ja, Winter weent de laatste 2 dagen ook tijdens zijn voeding, maar zal aan het sprongetje liggen dat er aan komt...wel vervelend, hij bijt mij tepels bijna in 2 dan...doen die van jullie dat ook? HIj neemt mijn borst met zijn handjes vast en trekt die dan uit zijn mond, maar met zijn mond wil hij die tepel bij zich houden, dus auwwiieeee
Xenas, hahaha die Jesse. Enne Jesse... als je meeleest, Mirte heeft heerlijk geslapen vannacht. Ze wil best een keer spelen, maar niet midden in de nacht hoor . Of miste je mama zo dat je even wilde kroelen vannacht? Ik gebruik nog geen nutrix... Ik herken wel het huilen alsof ze niet genoeg heeft... Maar gelukkig is het hier op het moment maar heel af en toe dat ze dat doet. Ze zit al aan het maximale... Maartje, Fiene 4 maanden, wat een mijlpaal alweer! Dat doe je goed met die poepluiers... ik ben gemiddeld eigenlijk elke dag wel aan de beurt .
@Liesje: dat komt me bekend voor. Marijn heeft ook de neiging om zijn hoofd weg te draaien terwijl hij mijn tepel nog vast heeft. auwww