Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Meiden ff snel een berichie van Jolien want die moet naar bed, mama komt later nog wel ff terug.

Joepie de poepie.............ik heb gewonnen een canvas bij de Bepanthen wedstrijd................mama is heel trots en blij en ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven ...........speciaal deze foto voor alle stemmers..............speciaal voor Kisssss ;)

Dikke kus van JOLIEN

en bij de volgende wedstrijd gaan we stemmen op Kissie

2. Jeeee wat goed zeg! Gefeliciteerd Jolien!

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Jolien, ik was al erg nieuwsgierig, maar je hebt dus toch gewonnen!
    van harte gefeliciteerd lieve meid! En je mama moet maar een foto van het canvas doek maken als het klaar is!
    Knuffel terug!
    En slaaplekker meisje!

4. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    hallo meisjes.
    vandaag even een schoonmaakdagje gehouden.
    badkamer en mijn slaapkamer zijn weer heerlijk schoon! ik heb het de laatste twee weken zo druk gehad, dat de schoonmaak er bij in schoot... :oops:
    voel me dan echt een viezerik.... :oops:

kiss, melieke vond het zwemmen wel gelijk lekker..
    wij hebben ook een lekker groot bad thuis waar we wel eens samen inzitten, eigenlijk ook een zwembad voor haar, hihi! volgende keer zal hij wel meer genieten denk ik.. ik ga in ieder geval morgen weer met haar zwemmen..

jolien, gefeliciteerd met je mooie canvas!

marieke, lekker blijven spammen hoor! ik lach me een ongeluk! waar kan je die bank kopen trouwens ;)
    ik gebruik trouwens avent flessen voor haar melk, en difrax voor drinken (sapje van olvarit vanaf vier maanden peer/perzik)
    dan weet ze het verschil tussen drinken en haar voeding..

nutrix. ik doe meestal in de laatste fles een beetje, ze krijgt er krampjes van, daarom doe ik het maar af en toe..

ik ga nog even de was ophangen, is dat ook weer klaar...

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even snel berichtje.
    Gaat nu redelijk.. ze is wel heel hangerig en wil veel knuffeltjes.
    Is met papa in bad geweest en daar knapte ze ook weer een beetje van op.
    Ga straks met der stomen en dan hopelijk weer een rustige nacht.

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Jeetje Moon wat vervelend voor die kleine...... Jolien heeft het allemaal net achter de rug. Mijn mams vond het ook heel erg eng. IK deed tijdens de fles haar neus sprayen en als de fles leeg was zoog ik het snot uit haar neus met zo een neuszuigertje........hele slieren kwamen eruit maar wel weer ff open voor ene paar uur. Onder het matrasje een paar boeken leggen zodat ze een beetje schuin ligt , zo kan de snot niet naar boven haar neusje lopen en houden ze de boel langer open. idd een ui onder haar bed is ook goed. Succes meisjes......xxx

Oja weet je wat ook goed is op een baby kamer (ook op de ouders kamer maar daar staat vaak een raam open) een luchtbevochtiger..................zodat het niet te droog is in de kamer, dat kan ook voor verkoudheid zorgen. Ik heb er wel al een gezien erg leuk voor op de kinderkamer, maar moet er even voor sparen.
    http://www.chamo.be/page_1180282546296.html en dan onder het hoofdkussentje

Kissssssss............ ;) ;) ;) ;)

@Nutrix...........ik heb het 2 keer een avond gedaan..........maar wil toch nog even wachten met bijvoeden. Ze doet het goed op de fles, ik wil graag met groente beginnen met een maandje of 5.

Marieke.................hahahahha jij bent net zo erg als ik...........misschien wel erger..............maar wel leuk...............

Doris...............ik moet vrijdag weer. Ik vind het zo erg die prikkies..........ik ben een harde maar niet wat mijn kindje betreft. Gelukkig heeft mijn lieve man vrij gekregen. Geef Sven maar een knuffel van Jolien..........

Kissssssss............ ;) ;) ;) :wink

Ik ga ff wat te spammen zoek................marieke kom je ook weer ff los?

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Mirte is huilering... vanmiddag een hele tijd gehuild en net na de fles toen ik haar in bed legde ook weer. Ze was hardstikke moe. We hebben haar maar uit bed gehaald en ze is bij lief op de arm in slaap gevallen en ik heb haar net in bed gelegd.
    Nu moet ze eigenlijk over 2 uur weer voeding (zo rond 7 uur gehad)... Zit erg in twijfel of we haar daarvoor wakker moeten maken of niet.
    Doen we het niet dan komt ze vast vannacht, doen we het wel dan ben ik beetje bang dat ze weer niet kan slapen...
    Ik denk trouwens dat ik sowieso zo mn mand in kruip... laat ik het aan lief over wat hij wil.

8. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Slaap lekker Nijn.........ik zou haar lekker ff laten slapen......misschien is ze zo moe dat ze een flesje over slaat.........

Euhhhh deze kan toch nog?

9. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Nijn misschien gaat ze zelf haar eten wel even pakken....

10. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hoi meiden,

hier ff snel, reageer op niemand, heb de griep en ben behoorlijk ziek.
    Daarbij spuugt Gilian ook nog veel en is huilerig. Hij spuugt grote slierten slijm.
    Heel gedoe hier in huis om alles draaidende te houden, ik kan neits, lig alleen maar in bed en ben er vandaag 3 keer anderhalf uur uit geweest.
    Heb overal spierpijn, lamme benen, keelpijn, hoofdpijn. Echt beeeeeeh.
    Gisteren heeft mijn moeder de hele dag geholpen, vandaag was marco thui, morgen komt mijn moeder weer.

Jeetje wat kan je je kl*te voelen zeg.

Ga nu snel weer naar bedje.

Kus allemaal en ik hoop dat jullie allemaal bespaard blijven van deze griep.

Diaan

11. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Beterschap DIAAN......................dikke knuffel van ons.........

12. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Jeetje Marieke hebben ze in Frankrijk nou echt niet een normaal babybadje?

13. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Het is maar goed dat je niet altijd weg bent Marieke, is toch niets voor Eline dat Fred haar bij de afwas zet? Gelukkig hebben jullie geen vaatwasser!

14. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Zo ik ga me inhouden vandaag........................

15. @jolientje... gefeliciteerd meisje met je 1e plaats!

@diaan.. beterschap meid!

@moon.. ohh wat eng zeg! Hoop dat britt weer snel beter is, want dit is helemaal niet leuk!

Zo Jesse ligt gelukkig weer te slapen! nu even mamatijd!

Ohhh misschien gaan we zaterdag kijken bij een woning! COOL!

16. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@Kiss: hoe ging het zwemmen? Oh, lees het net. Zal wel door de nieuwe indrukken komen, dat ie niet enthousiast leek.
    Probeer het plonsboekje hier eens: www.reddie-teddy.be/reddie-teddy

@Nijnie: hey, ik begrijp je volkomen wat betreft het werk en dat je je schuldig voelt tegenover de anderen. Ik ben ook al een paar keer in zo'n positie terechtgekomen. Ik zal je de details besparen van hoe, maar ik voelde me ook altijd slecht. Maar kom: als je er donderdag bent is het toch ook goed , zeker?

@Xenas: hey, dank je voor het complimentje over m'n avatar. Maar hetzelfde geldt voor die van jou, hoor!

@Maartje: gelukkige 4 maanden Fiene en dat doe je goed, hoor, die poepluiers overlaten aan papa of de gastouder!

@Liesje: haha. Ik ben me al een nieuw badpak gaan kopen. Ik moest wel, want op m'n zwangerschapsbadpak staat er 'a boy or a girl?'. De mesen zouden denken: amai, die is alweer zwanger! ;)

@Doris: Sven doet het goed, zeg!

@Moon: hey, wat eng moet dat geweest zijn! Gelukkig is er niets te horen aan haar longetjes.

@Jolien: gefeliciteerd!

@Marize: Hihi superfoto 'Jimmy, zeg iets!' :D :) :) :)

@Diaan: veel beterschap, meid!

Zo, ben weer bij. Vanavond naar het cb geweest. Jelle weegt nu 5800 g en is 58,5 cm lang. Hij is maar een halve cm gegroeid op een maand, maar dat bleek normaal. Het groeien in de lengte gaat op en neer en het kan heel goed zijn dat hij de volgende keer een spurt doet.
    Het voeden: ja, ze zien liever 5 voedingen, maar 4x180 +6 is ook goed. Ze kon er weinig op zeggen, want hij krijgt zijn hoeveelheden binnen en is er gelukkig om, dus ...

Ik ga ervan uit dat er nog niets nieuws is afgesproken ivm de meeting? Geen uur van afspraak ofzo? Ik vroeg het gisteren al, maar er kwam geen reactie, dus ik ga ervan uit dat het nog niet vaststaat.

Morgen naar de oogarts met Jelle. Ben nerveus. Mijn ma zegt altijd maar dat het wel zal komen en dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ik heb het niet graag dat ze zo doet. Dan is de ontgoocheling nog zo groot, toch? Ik ga er ook niet van uit dat er iets verkeerds is, maar ik denk steeds bij mezelf: ik hoor het morgen wel.

Zo, Jelle ligt lekker te maffen na z'n prikje (hij heeft niet gehuild! :D ) en hopelijk slaapt hij eens een nachtje door, want ik ben best wel erg verkouden en voel me zo mottig.

Slaapwel lieverds!

17. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Moon & Diaan: beterschap!

Verder hou ik het kort, manlief gaat morgen weer naar Zeeland dus we gaan zo naar bed.

Ik ben naar de nagym geweest, gezellig maar ook inspannend. Dat was ik niet gewend, bij de gym-met-buik was het inspanningsniveau net boven nul.
    Ik blijk een gleuf tussen mijn rechte buikspieren te hebben, dat had ik nog nooit opgemerkt. Best maf, maar het schijnt normaal te zijn en weg te trekken. Manlief was ook zwaar geschokt toen ik het hem zonet liet voelen.

mbt de 4 flessen: ik heb nog wat rondgesnuffeld en kom op meerdere plekken tegen dat vanaf 6 kilo 4 flessen ok is, dus dan houden we het daar maar op. Wel fijn dat we zo bijna alle voedingen zelf doen, ook als we werken. Niet dat de leidsters op het kdv het niet goed zouden doen of zo, maar ik vind het leuke momenten van de dag.

mbt poepen: hier lijkt er ook een vast ritme in te komen, zo rond de lunch gaat mevrouw helemaal los. Inderdaad wel makkelijk als dat zo blijft. Oriandes pappa heeft ook uitermate voorspelbare darmen, dus ze zou het niet van een vreemde hebben.

mbt zwemmen: ik hou zelf niet van zwemmen dus daar begin ik maar niet aan voorlopig. :(

Groetjes en slaap lekker allemaal!

Maris

18. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  19. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    SPAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :D

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    SPAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm 8)

Waren foto's van 10 minutjes geleden, en nu ligt ie alweer te slapen whaha!

Deel Deze Pagina