Marize, super dat je gewonnen hebt! hihi weer geweldige foto's! Diaan, veel sterkte meid! Hopelijk voel je je morgen wat beter! En dikke knuf voor Gillian! Xenas, willen jullie verhuizen? Happyliesje, zolang Jelle zich goed voelt ben je goed bezig en hij komt goed bij, dus... En de meeting, ik dacht om 13u tot 17u? Of ben ik nu mis... Succes morgen bij de oogarts! Maris, die gleuf noemt diastase, komt vaak voor, maar wel opletten hoor! Niet zomaar eender welke buikspieren doen...want dan blijven de buikspieren openstaan...en naargelang welke graad, gaat het helemaal niet zelf weg...toch opletten hoor! ALs je graag meer info hebt over welke oefeningen wel of niet, dan pb ik ze je wel eens... Kiss, mooie spam...zo'n spam vind ik helemaal niet erg! hihi
@ denisse, je mag hier oook wel een keer schoonmaken hoor? whaha.. ff over dat zwemmen, ga jij gewoon zwemmen met Melieke? Of doe je dat babyzwemmen? en hoe vaak ga je? Mooie fotos! @ Moon, zielig voor BRitt zeg dat ze zo ziek is! Beterschap! @ Marize, waaaaaaaaaaaaaahahahaaaa Jimmy! Zeg iets! Die vind ik zoooo grappig, rolde echt van de stoel bijna! Alex kwam ook ff kijken ook hij lach helemaal dubbel! @ Diaan, ohh meid wat erg zeg, beterschap ook voor Gilian! @ Xenas, ohh kijken bij een woning?!?!?! vertel vertel! @ happyliesje, volgens mij is de meeting rond 13:00 uur! woow Jelle niet eens gehuild na een prikje, goed hoor!
Moon, wat supervervelend zeg, arme Brittje... Jaaaa, Missyess op de pot, ben benieuwd Kiss, heerlijk dat je zo hebt kunnen slapen, ga ik zo ook doen.... Doris, gelukkig gaat het weer beter met Sven, vind dat ook zo zielig hè...Eline was er vorige keer ook helemaal niet lekker van. Alleen hier is standaard een zetpilletje paracetamol een half uur voor het prikje... Marize, kan toch niet anders met zo'n lekker poppetje!?!?Gefeliciteerd! Denisse, zo lekker als het weer schoon is hè? Zwambad: Is hier drie kwartier rijden, ben ik te lui voor Weet ook niet of ze aan babyzwemmen doen, maar een entreekaartje is al 7.50 pp of zo, dat red ik dus niet hè... Nijnie, komt ze vannacht zie je dat ook wel weer, dan heb je iig een beetje slaap gehad toch? Diaan, jullie hebben wel pech hè wat ziek zijn betreft...Hoop dat jullie snel weer beter zijn! Knuf! Marize, haha, eerst koken en dan de afwas doen, die meid van mij is goed afgericht hè? Enneh even zereneus over dat badje: Heb een dure en de stop doet het nou al niet meer...Hij lekt gvdgvd Xenas, oeh, spannend, ben je van plan te kopen? Staat ie niet op Funda of zo, kunnen we hem zien Happyliesje, ben benieuwd wat er uit zijn oogtest komt...Zal wel in orde zijn, ieder kind ontwikkelt zich anders...Net als voor de voedingen, als hij goed aankomt lijkt het me toch niet zo'n enorm probleem toch? haha Maris, voorspelbare darmen, gaan ze ook tegelijk toevallig? Wordt het straks ruzie of heb je twee wc's? Kiss: AAAAAAAAHHHHH lekker guitig koppie heeft ie toch! Melieke: jij bent al een echt fotomodel hè....En die speldjes! Hier zou ik niet weten waar ik ze in moest doen, hahaha Trusten Maartje, tot morgen... Marize: Nog ééntje dan....
Marize, die met dat ei . Ach gossie :'). Lief heeft Mirte toch de fles gegeven om 11 uur. Ik was geloof ik al in coma, heb er niks van meegekregen in elk geval. Vanmorgen om 7 uur werd ik wakker van gehoest en daarna gebabbel . Whahaha, zou wel handig zijn soms als ze het zelf al konden pakken he . Diaan, getver de griep. Wat fijn dat je moeder komt helpen. Goed uitzieken he! Beterschap *knuffel* (kijk dat kan dan weer via internet zonder dat je zelf gelijk ziek wordt ). Xenas, huur of koop woning? Veel kijkplezier alvast zaterdag! Happyliesje, ik ben er idd donderdag en daar moeten ze het maar mee doen. Alleen het hele idee van samen klussen gaat zo wel een beetje verloren, want er is geen dag dat we elkaar allemaal treffen. Maar goed. Meeting is 's middags, was het niet van 13.00 tot 17.00 dat we dat zaaltje zouden hebben? Succes vandaag bij de oogarts, hopelijk blijkt alles gewoon prima in orde te zijn! Wat een stoere Jelle trouwens... niet huilen na zn prik! Maris, is bij jullie de nagym ook van dat gehups op muziek? Ik heb afgelopen maandag de laatste keer gehad en ik begon het net een beetje door te krijgen... stiekum was het best lekker. Maar ik ben blij dat het erop zit en ik ff geen verplichting meer heb 's avonds. Xavier, dat oranje met rood staat je goed ! Melieke, knipjes in het haar gaaf! Veel plezier met zwemmen vandaag. Marieke, lief heeft gisteravond toch de fles nog gegeven en we hebben lekker doorgeslapen vannacht (is toch eigenlijk ook wel lekker ). Maar misschien had ze het ook wel gehaald zonder die fles van 11 uur. Ach, het loopt zo en we zullen het nog maar even zo laten denk ik. Ze blijft maar op de onderlijntje hangen steeds qua gewicht en lengte dus denk ik dat ze het wel goed kan gebruiken... Ik heb zelf lekker geslapen . (ik had een leuke gevonden, maar elke keer als ik op de link klik krijg ik een andere... dus ik zoek nog even verder...)
@Liesje: Winter heeft gelijk om graag in bad te willen, maar om dan twee poepluiers te produceren @Marieke: de combinatie fles en bv loopt prima zo te horen. Fijn hoor. Leuke foto van jou op het potje. Super spam! @Maartje: het ritme komt idd vanzelf weer. @Xenas: wat een handig lijstje. Lijnolie is te koop bij de reformzaken maar je kan ook gewoon zonnebloemolie gebruiken. Het maakt de ontlasting wat zachter waardoor er geen verstoping optreed. Jullie willen verhuizen begrijp ik? Leuk hoor huizen kijken. @Doris: zo Sven groeit prima zeg. Sneu dat hij last had van zijn prikken. @Kiss: fijn dat het zwemmen zo leuk was. Ik heb zelf de band al vanaf 3 maanden gebruikt. Ging met de meiden prima. Mooie foto. @Moon: ach, wat sneu voor Britt zeg. Hoe gaat het nu met haar? @Evaatje: leuk dat je de 29e ook komt. @Jolien: gefeliciteerd met je prijs, als oktober baby kon het ook niet anders die zijn gewoon de mooiste. @Diaan: een dikke ((knuff)) voor jou. @Marize: super spam zeg! @Happyliesje: de meeting is de 29e om 13.00 uur in Utrecht. Succes bij de oogarts vandaag. @Maris; die gleuf is je bovenste buikspier die nog niet gesloten is. Let wel op dat hij gaat sluiten en anders even wachten met buikspier oefeningen. O, ik zie dat Liesje het ook al had gezegt. @Denisse: mooie foto's hoor. @Nijnie: maak je niet druk om de curves hoor. Mijn bijde meiden hebben altijd op de onderste lijn gehangen en nog zijn ze klein voor hun leeftijd. Lekker dat je zo goed hebt geslapen. Hier gaat alles zijn gangetje. Marijn blijft een heerlijk rustig mannetje die eigenlijk nooit huilt en zich prima kan vermaken in box of wipstoel.