Goeiemorgen @Marieke: ja, hier ook standaard een zetpilletje een halfuurtje voor de prik. Ik wou het zo nog niet zeggen, omdat ik dacht dat er misschien andere dames waren die dat afkeurden ofzo. Maar mijn moeder heeft dat altijd zo gedaan en Jelle heeft al 2 keer prikjes gehad en nog niets van last (zelfs geen verhoging), dus ik ga het gewoon zo blijven doen. Superfoto's @Nynke: amai, knappe man heb je daar! Mooie spam heb ik alweer voorbij zien komen! Jelle heeft me lekker laten slapen tot 9.45. Wel een flesje om 6.45, maar 'k was al blij dat ie er terug in wou zonder morren. Heb echt zenuwen voor vanavond. Zo erg dat ik ervan naar de wc moet Dat het maar snel over is en we meer weten. Aan alle zwemmama's vandaag: veel plezier gewenst! Groetjes ...
Ik heb t spelletje klik uitgespeeld . Dus als iemand er niet uitkomt en het wel wil weten, ik weet de volgorde
Joepie ik heb jullie allemaal aangestoken..............haha allemaal aan de SPAM joepie...........haha
Hey lieve meiden! tjee wat heb ik leuke, gekke en mooie foto's langs zien komen zeg! heb een en ander gelezen, maar ff geen puf te reageren.. sorrie meiden..maar ben alweer ziek, blijf aan de gang verder alles goed hoor, heb ook een stukje film inelkaar gepuzzeld van de laatste maand..ben er een aant maken vanaf de zwangerschap tot nu, maar dat zal ik jullie nu niet aan doen haha..duurd erg lang! dus een stukje! http://nl.youtube.com/watch?v=BWpUFv0oCkg liefs peet
Ha meiden, Jemig zeg, ik heb echt bijna de hele ochtend nodig gehad om bij te lezen! Wat een kletskousen zijn jullie . Hier gaat alles prima. Mijn werkweek zit er al weer op, heerlijk hoor nu kan ik weer gaan genieten. Missyess, gefeliciteerd! Wat goed zeg dat je nu kan gaan werken als verloskundige, heerlijk voor je. Wanneer kan je beginnen en hoeveel dagen ga je dan werken? Haha, ik herken precies wat jij beschreef over jou Jeroen en hoe dat met je schoonouders ging. Dat doet mijn Jeroen dus ook altijd: ff aan Irene vragen. Dan heb ik het dus gedaan als ik nee zeg, en dus zeg ik bijna altijd ja. Grrrr....die mannen ook, lekker tactisch! Kiss, hoe was het zwemmen met je schatje? Moon, wat een lieve foto's van je mooie meisje! Nynke, prachtige foto's! Happyliesje, wat een schatje! Xenas, hoe gaat het met je zoektoch naar een osteopaat (dat was het toch?) Laura, leuk om weer van je te horen. Je bent druk he meid, gaat alles goed met je? Nou ik ga ff wat eten. Tot straks. xxx Irene
Kiss, sorry, ik had over je bericht heengelezen, maar zag net dat je al was wezen zwemmen. Is ook best vermoeiend he, voor zo'n kleintje! Grappig dat ie het douchen leuker vond dan het zwemmen zelf, haha! Happyliesje, heb je nu al vakantie? Wij hebben pas de laatste week van februari vakantie! Werk jij ook in het voortgezet onderwijs? Welk vak geef jij? xxx Irene