Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hoi!

Wat een geklets weer hier!

Mooie en leuke spam weer :D

Irene, volgens mij kan je allen je naam veranderen door de modjes of de beheerder te pben met een goeie reden!

Murizzz, ons schema is nu ongeveer: 9.30 - 13.30 - 17.30 - 21.30

groetjes Doris

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Irene; oh bah, wat naar dat ze het bij jou neer leggen. VInd ik ook echt heel onproffessioneel! Zij zijn de deskundige, jij toch niet!
    Osteopaat is niet zweverig hoor, juist heel adequaat. MAAR......doe vooral waar je je goed bij voelt! En ik zou voor een second opinion gaan wbt het helmpje.
    Wat goed dat ze al draait! Fiene doet wel pogingen, maar strand halverwege.

3. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Maartje: (je berichtje was vast aan mij gericht) Ja dat vind ik dus ook erg onproffesioneel! Ik kijk wel wat de huisarts er van zeg en ga gewoon verder met hoe we nu bezig zijn. Ik vond de plek al minder geworden en had deze reactie dus ook niet verwacht. Ben wel benieuwd wat ze gezegd zou hebben als ik er niet over was begonnen.

Deyna vind op haar buik liggen een drama en had ook nog nooit een poging gedaan tot nu :D

4. @kiss.. wat een heerlijke foto's weer!

@liesje.. ja we zijn een beetje aan het rondkijken voor een woning..Aan deze woning moet zoizo keuken en badkamer opgeknapt wordne.. maar we gaan eerst eens kijken!

@denise.. ohh mooie foto's ook weer! Melieke is zeker een mooi meisje!

@nieuwe woning.. ja we gaan ons orienteren op een andere woning! Spannend! We wonen nu 6 hoog in 4kmr app...(koop) zitten hier prima hoor! Maar we zouden gewoon wat groter willen!

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject
    Niet letten op de keuken en badkamer hoor haha!

@nynke.. ohh Marijn lekker aan het duimen! Heerlijk mannetje zeg! Die laatste is ook mooi zeg!

@choco.. haha geweldige foto! Samen met paps achter de playstation! Ohh bijna tegelijk bevallen! Dat is pas bijzonder! Zeker als ze later vriendjes worden! Mooie avater

@moon.. fijn dat britt wel genoeg blijft drinken! Mooie foto in je oude pyamatje! Zag hem al op je site staan!

@happyliesje.. mooie foto! Jelle lekker slapen!

@nijnie.. shop ze! Nog geslaagd?

@astrid.. mooie foto's meid!

@de rest.. komt vanavond! We gaan zo op visite bij de buren! Tot straks ! [[moet geloof ik nog een paginaatje of 5 pfff]]

5. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

@Doris--> Krijgt Sven zijn eerste fles om 09.30 uur? Wat goed zeg. Quinten komt tussen 06.00 en 06.30 voor eerste fles. Dus als ik dan 4 flessen wil geven weet ik niet goed hoe ik dat moet aan pakken.
    De laatste fles krijgt hij nog om 22.30 uur op dit moment.

Ik ga proberen of het me lukt een grotere foto van mijn kindjes te plaatsen hier. Zal wel even duren.....
    Tot later.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ liesje, bedankt voor je mail, alleen kan het nog steeds niet openen.. denk dat ik dat programma niet heb om het af te lezen.. helaas..

Kusss

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
  9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Xenas, wauwwie wat een mooi huis, met een grote tuin zeg! Ik vnid de keuken en badkamer wel meevallen hoor!

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ liesje, thnx.. ff kijken of het lukt hoor..

11. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Xenas, idd mooi huis! En keuken en badkamer vallen toch mee...is zowiezo wel instapklaar!

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    *zucht* Ja Evaatje ik bedoel jou inderdaad. Sorry Irene! Zal de vermoeidheid wel zijn!
    Mijn man zijn reactie was meteen: 'klacht indienen!' Hij vond het ook echt belachelijk. Alsof je nog niet onzeker genoeg bent als jonge moeder!

@Xenas; Was het leuk bij de buren?! Wat een gaaf huis zeg! Je kan er zo in en dan langzamerhand het helemaal van jezelf maken! En een leuk speelpleintje achter, heeeeerlijk!

@Murizzzz; sorry, ik denk dat ik een stukje gemist heb, maar waarom wil je naar vier flessen als je mannetje nog om 22.30 en 6.30 uur komt?

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Nijnie: lekker geshopt?

@Moon: wat een lieve foto's. Is Britt weer opgeknapt?

@Peet: jeetje het zit je ook niet mee zeg. Word maar snel beter. Super filmpje hoor.

@Irene: fijn dat alles goed gaat. Zijn jullie er al uit hoe je het gaat doen met de bruiloft?
    Je kan de mods vragen om je naam te veranderen maar dan weten wij niet wie je bent. ;)

@Astrid: wat een mooie foto's van Nathan.

@Maris: succes met je eerste werkdag morgen. Wat een rare actie van je schoonzus.

@Maartje: wat een lieve foto's van een mooi meisje zeg. Ik ben weg van dat drijfmatje idd. Omdat ik vrij lang ben krijg ik snel last van mijn rug en nu dus niet. Lijkt me grappig om jezelf terug te zien op dvd.

@Evaatje: ik zou even langs je ha gaan die kan je vast meer vertellen. Knap dat ze al kan draaien zeg.

@Doris: weet je al of je komt de 10e?

@Wendy: wauw wat een gaaf huis zeg. Ik vind de keuken en badkamer wel ok hoor. Is dit in de nieuwe wijk van W'veen daar bij de wokkels?

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ nynke

Ze slaapt veel.. maar ja als jezelf verkouden bent ben je ook moe.
    Ben met haar wezen douche en kwam er weer een lading snot uit.

@ wen

Mooi huis!

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Evaatje, wat een dom mens zeg! Daar kan je dus helemaal niets mee... Hopelijk kan de huisarts je wel goed verder helpen en valt het allemaal mee!

Murizzz, Sven slaapt idd meestal tot 9.15! Als Quinten elke avond de fles nog helemaal leeg drinkt wordt het denk ik lastiger om naar 4 flessen te gaan. Je kan is proberen de laatste fles eerder te geven en kijken of hij dan ook tot zn normale tijd doorslaapt.
    Sven werd nl als hij om 23.00 de laatste fles kreeg om 9.15 wakker en nu hij de laatste fles om 21.30 krijgt wordt hij nog steeds om die tijd wakker!

Nynke, ik ga niet mee de 10de. We wilden een afspraak plannen met vrienden en dat was een hele klus ;) Is dus uiteindelijk de 10de geworden. Zijn er vaker wandelingen hier in de buurt?
    En anders misschien is een mini wandeling :D

Groetjes Doris

16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Xenas wat een mooi huis!

Nynke, en met jou, alles goed? ;)

17. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marize, ik kan best met die foto meedoen, maar het is mijn kind niet ;).

Safiya, beterschap!

Oplossing spelletje naar diverse dames ge-PMt, als iemand oplossing nog wil stuur maar berichtje dan stuur ik em wel.

Astrid, wat ene lekkere pretletter Nathan :).

Fiene, mooooi

Marieke, de site van Nijn is hier ook favoriet.

Evaatje, geen verwijzing voor kinderarts ofzo? Want die kunnen je neem ik aan meer over een helmpje vertellen dan de cb-arts...? Anders via de huisarts een verwijzing vragen om gewoon eens te praten over wat nou verstandig is misschien?
    Deyna van buik naar rug! Woei!

Murizz, als Sven zo vroeg komt voor zn eerste fles vraag ik me af of je naar 4 flessen moet proberen te gaan op dit moment... dan wordt het misschien wel heel erg rekken...

Xenas, mooi huis... idd keuken en badkamer zou ik wat aan doen zelf. Maar leuk met zo'n pleintje achter enzo!

Nynke, heerlijk geshopt en goed geslaagd. Veel kleertjes maat 68 gekocht, die kan ze vast over een paar maandjes aan of van de zomer... Er was veel opruiming. Bij Hema 2 broekjes en 1 shirt voor iets van 12 euro en ook bij prenatal voor een paar euro nog een broekje op de kop getikt. Ow en bij de V&D leuke nijntje kleertjes. Ik krijg zo'n blits kind ;).
    Zelfs voor mezelf nog een bloes gekocht, verder niet zoveel leuks kunnen vinden.

18. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hoi meiden,

heb weer ff puf om te lezen......
    Voel me iets beter. Dokter is vanmiddag geweest. Heb zwaar de griep te pakken, duurt nog wel een aantal dagen zeg ie.
    Hij heeft ook meteen Gilian bekeken vanwege de slijm in zijn keeltje.
    Niets aan te doen, het zit in zijn neus en die moet leeg. Zijn longen klinken schoon en we moeten hem inderdaad wat verdunde voeding geven en veel rechtop houden en proberen het slijm eruit te kloppen als hij hoest.

@MOON: mijn suikers vliegen van hoog naar laag. Maar goed gisteren om 17.00 had ik 15.8, om 20.00 had ik 5.1, om 23.00 had ik 20.8 en om 01.00 had ik 2.5. Snap jij dat nou?
    Maar goed vandaag gemiddeld een beetje tussen de 7 en de 12. Vind het wel best hoor als ik ziek ben, als mijn griep over is ga ik wel weer scherper zitten. Hoe gaat het eigenlijk met jou suikers? En ga je nog mee naar de meeting?

@Meeting: iemand vroeg hier hoe laat de meeting is. Heb de zaal van 13.00 tot 17.30 gehuurd dus is de meeting ook vanaf die tijd.
    Zal van de week de bevestiging sturen naar het restaurant.
    We gaan op 29 maart en het restaurant wil uiterlijk 26 maart weten met hoeveel we komen.
    Dus tegen die tijd vraag ik jullie allemaal nog een keer om me te pb'en zodat ik zeker weet hoeveel meiden ik door kan geven.

Ga nu nog effe bijlezen....

@Wen: ziet er mooi uit, is iets heel anders dan een bovenwoning. Gaaf man, wat houd je tegen om het niet te doen?

Slaap ze allemaal alvast en tot morgen.

Kus Diana

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ diaan

Vervelend dat ze zo heen en weer schommelen.
    Gelijk heb je hoor... je hebt nu wel iets beters aan je hoofd dan je suikers goed houden.
    Mijn suikers gaan op het moment best goed... *klop klop*
    Ik ben er nog niet helemaal over uit hahaha... ik twijfel nog een beetje.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Doris: mini wandeling is altijd goed.

@Marieke: met mij gaat het redelijk. Ben erg moe en emotioneel maar dat komt wel weer goed.

@Diaan: beterschap meis.

@Nijnie: das mooi geshopt idd.

Ik ga mijn bedje opzoeken. Tot morgen.

Deel Deze Pagina