@ Wendy: erg mooi huis, lekkere tuin, fijn binnenplaatsje met speeltoestellen,alles netjes afgewerkt zo te zien.. ziet er gewoon ok uit in mijn ogen! Geen idee of de prijs redelijk is, ik ken Waddinxveen helemaal niet. @ Nijnie: leuk is het toch he, dat kleine spul kopen. Bij de V&D hebben ze inderdaad erg coole Nijntje kleertjes. @ Murizz: ik zou het niet proberen af te dwingen, die vier flessen. Hier is het ook vanzelf gegaan. Oriande eet om 8 uur, rond 12 uur, rond vijf uur en rond tien uur (meestal aan de kant van half elf). Morgen moet ze vroeg wakker worden voor het kdv, dus ik ga hoor zo de laatste voeding alvast geven en dan zelf ook maar naar bed denk ik. Oriande heeft zichzelf vandaag twee keer helemaal volgepoept. Vreemd genoeg gaf ze geen kik bij het omkleden, terwijl dat normaal echt geen feestje is. Misschien heeft ze door dat ze er op vooruit gaat door omgekleed te worden? Hoe dan ook: Ze wordt groot! Even een heel blonde vraag: Oriande heeft totaal geen moedervlekken, is dat normaal? Met andere woorden, komen die pas als je wat ouder bent, of word je ermee geboren? Ik vind het zo gek, een compleet onbevlekt kindje, maar ik durf het niet aan het CB te vragen omdat het natuurlijk niet erg is. @ Nijnie: kunnen alle scores naar Maximaal? Vaag spelletje hoor! Groetjes maris
@Maris; bijna alle baby's worden zonder moedervlekken geboren. Gek gezicht he! Ik zit zelf namelijk helemaal onder en Fiene heeft er nu eentje! Zal vast nog wel erger worden!
@maartje... mooie foto's zeg! Geweldig dat speelkleed! Was zeker gezellig bij de buren! Die hebben het zo mooi ingericht! Beetje stijl Riviera Maison? Ken je dat? Heel landelijk zeg maar! Stoere sombere kleuren! @moon.. ga zo even kijken op je nieuwe site! Heb de mijne toch nog een jaartje verlengd! @evaatje.. ik heb je toch niet bang gemaakt met mijn helm verhalen? @irene.. geen idee hoe je je naam kan veranderen eigenlijk! @kiss.. ja vind je het echt een mooi huis! Rob is er ook helemaal weg van! ik twijfel gewoon onwijs! Heb liever heel oud huis hihi @liesje.. tis zeker een instapklaar huis! Das waar! @nynke.. tis idd vlakbij de wokkels... je rijdt dan weer richting de snelweg.. en duikt daar de zuidplas in... Tis alleen wel verder van mijn werk hahahah! @diaan... zijn dat je suikerwaardes? das hoog zeg! Ik had tijdens mijn zw zwsuiker.. en mijn hoogste was 9 geloof ik! beterschap meid! Wat mij tegen houdt.. ik ben eigenlijk van de oude woningen haahh! En die badkamer.. We hebben namelijk nu een hele mooie! Maar ze zijn al gezakt van 270 naar 244... Dus ben benieuwd waarom het niet verkocht wordt.. staat namelijk al tijdje te koop! @floortje.. hee mooie foto van Robin! de naam Robin stond trouwens ook op ons lijstje! Ook zo'n mooie lieve naam! @maris.. is wel beetje de prijs in waddinxveen... best duur hier hoor haha! Appartementen zijn hier niet minder dan 150 te krijgen! Zo bij de buurtjes was het gezellig! Heb vanmiddag van mijn collegatje een baby safety sleep gehad... dus ben benieuwd! Heb weer weekend...morgen een trouwerij.. neem Jesse gewoon mee.. in de minimonkey denk ik! Als hij gaat huilen dan loop ik even naar buiten! Daarna hebben ze receptie bij hun thuis! Maar daar ga ik denk ik niet heen.. trouwen is in zoetermeer daarna in leidschenveen! Ohja, en morgen ochtend nog accupunctuur!
Maris, het is de bedoeling dat je alles maximaal krijgt. De oplossing heb ik je met een PB gestuurd. Volgens mij komen moedervlekken in de loop van je leven. Ik heb er bij Mirte ook nog geen ontdekt. Ze heeft wel een pukkel net boven haar oksel . Ik legde vandaag even de centimeter naast haar neer... 61 cm... Maandag CB dus dan weten we het officieel, dit was maar een slordige meting . Maar ik heb het idee dat ze hard gaat op t moment.
Nynke: PB Floortje, remove size/resolution bar uitschakelen...Geloof ik... Maris, ja, komen pas later, ik heb een enorme pigmentvlek op mijn voorhoofd, ineens zat ie er, ben er niet mee geboren... Xenas, druk dus morgen zeg!