Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Leuk filmpje, en ik hoor ook geluid!

2. hihi heb nu ook geluid! Mijn geluid stond hier uit haha!
    beetje blonT

@liesje.. je faalt echt niet hoor meid! Je bent een super mama!

3. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    hihi Xenas, weet wel dat ik een goede mama ben, maar als ze zo niets anders doen dan wenen dan begint er op de duur vanalles door je hoofd spoken...en dan lees je hier dat jullie kindjes zich zo fijn alleen kunnen amuseren en dan zinkt de moed me in mijn schoenen en dan denk ik waarom weer niet bij mij....

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    liesje hier hetzelfde hoor, loop gewoon tussen de flessen door 2 à 3 uur met haar op de arm(wel goed voor je spieren ;) )....mn broertje was ook zo, ligt gewoon aan het karakter....zat ook altijd te janken....

o ja en hier zelfs met flessen zeer moelijk de drie uur te halen....

5. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Liesje dikke knuf voor jou meis! Je faalt helemaal niet als moeder en ik weet zeker dat het snel weer goed komt. Maar ik snap heel goed dat je je zo rot voelt hoor!

Evaatje, waar werk jij dan? Ik werk in Amersfoort en inderdaad, hier is het ook erg pittig!

Wat is het rustig vandaag op het forum...ik verveel me!

xxx Irene

6. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Pff..volgens mij komt Jasmijn in een sprongetje. Ze is veel huilerig en zo is ze anders niet. Overdag slaapt ze ook niet zoveel meer. En ze heeft sinds 2 dagen iets nieuws: ze kijkt me het eten uit de mond vandaan.

@Liesje: knuf voor je.

7. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    @ liesje: bah wat vervelend, je faalt niet, bij jou stopt hij met huilen, maar dat hoeft natuurlijk niet te zeggen dat er niets is, maar als hij bij jou is is het draaglijk. Onze Sanne had koemelkallergie (bij borstvoeding) en was wel stil als je haar rond droeg. Mijn man en ik sliepen zelfs om en om en degene die niet sliep liep met haar rond...
    Hebben jullie geen huilpoli in het ziekenhuis?
    In Nederland kun je daar heen als je een overmatig huilende baby hebt. Ze helpen je daar heel goed...
    Succes, ik snap erg goed dat je je vreselijk voelt en je hebt nu ook nog eens twee meiden! Heel heftig...
    Dikke knuff...

Hier gaat alles prima, mannetje komt zaterdag weer terug uit Nicaragua, dus we overleven het wel. Ben toch wel blij dat ik geen alleen staande mama ben. Respect hoor, voor degenen die het altijd alleen doen.

Weer veel spammmm, lachen hoor!

Groetje,

Cornelieke

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Heb alles gelezen hoor, maar reageer ff niet op iedereen..

@ Liesje, van mij krijg je een dikke knuffel!
    Ik hoop dat er snel rust komt voor jullie.. !

@ Britt, die loopstoel hebben wij ook volgens mij! alleen dan bijna helemaal int blauw!
    Dat onderste kan je zo stellen dat het heen en weer schommelt, toch?
    heb ik gekregen van mijn schoonouders, weet alleen niet of we de loopstoel ook echt gaan gebruiken,
    schijnt slecht te zijn ofzo? vind het wel een onwijs leuk ding!

@ Irene, moeilijk hoor zulke keuzes maken! Succes ermee!

@ Marize, whahahaa die foto!

@ Xenas,waaahAHahahahhahaa dat filmpje,, zoooooo schattigggg! Hoor wel geluid hoor!
    whhahha je ligt zelf ook helemaal in een deuk ofniet? :D

Xavièr heeft duidelijk vandaag zijn dag niet.. Pff wat kan die schreeuwen en krijsen zeg!
    Hij ligt eindelijk ff in ons bed te slapen.. kreeg hem gewoon niet stil, alleen aan de borst.
    Hoop dat ie toch ff lekker uurtje blijft slapen.

Kussiesss

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Wat een mooi stoeltje trouwens! is van een merk dat hier heel veel verkocht wordt, mijn kinderwagen is er ook van en de loopstoel kun je in de "rij" stand zetten en in een wiebelstand, is mijn favoriet hier, alleen niet van mijn portemonnee... ;)

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Zo ligt Xavièr er op dit moment bij,

lief he? :D

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede

hij ligt in ons bed, erg schattig zo klein kindje in een mega bed hahaa!

12. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Oh Kiss wat een toetie, echt megalief!

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nu ga ik ECHT ff strijken.. grrrrrrrr

14. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Wat is dat...strijken?

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

:) Idd, strijken?! :D

We hebben een gloednieuwe droger maar ik doe er nooit iets in. Ik hang altijd alles op te drogen, anders moet ik strijken.

@ Xenas wahahaha wat geweldig! Ook van die leuke geluidjes maken. Super leuk!

@ Liesje, hmm wat :c: zeg! Ik hoop dat het snel beter wordt. Misschien een sprongetje ofzo?

@ Kiss, lieve foto's hoor :D

Wij gaan een hond nemen! Een Amerikaanse Stafford. We zijn bij meerdere fokkers geweest en nu zijn we er echt uit. We wilden het al een tijd alleen wilden we eerst wachten tot de kleine er was.
    Het nestje wordt waarschijnlijk pas in September geboren, en in November kan ze dan mee naar huis! Leukleukleuk :whistle: Dan is Nathan ook iets meer dan een jaar en kunnen ze samen opgroeien.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh en vanmiddag om 16.30 uur weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel hij nuweegt. Dikkertje dap :D

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Daar ben ik weer. Vanmorgen intervisie gehad (werk) en nu weer lekker thuis. Fiene heeft weer geen oog dicht gedaan bij de gastouder. Ze vindt het er gewoon veel te gezellig. Gelukkig wordt ze er niet chagerijnig van en ligt ze nu al twee uur als een roosje te slapen.

@Xenas; riviera maison zegt me niks, maar van jouw omschrijving kan ik me wel een beeld vormen. FIjn dat het zo gezellig was!
    Baby safety sleep? Is dat zo'n alarmmatje?
    Wat een geweldig filmpje zeg!

@Nijnie; ben benieuwd of de CB-meting veel afwijkt! Vast niet.

@marieke; die foto van het ei is echt grappig! IEdereen weet meteen wat er mee bedoeld wordt terwijl het eigenlijk gewoon een gebakken ei met spek is.

@Murizzz; aha, nu snap ik het. Ik zou inderdaad lekker op vijf voedingen blijven zitten. Quinten geeft het vanzelf wel aan.

@Irene; ik snap helemaal dat je hoopt dat ze buiten de vakantie trouwen. Echt niet egoistisch hoor! GEfeliciteerd met Veerle's vermaanddag!
    Probeer er vooral achter te komen waar je hart ligt qua werk. SChoolvakanties vrij is inderdaad lekker, maar niet zaligmakend. Een baan waar je het naar je zin hebt is veeeeeel belangrijker.

@Doris; wat een slaapkop is Sven zeg!

@Nynke; zooooo, jij woont mooi! Heb je nog een vleugel voor ons vrij?! ;)

@Moon; is Britt zo mooi aan het typen?!

@Misoh; fijn dat je goed geslaagd bent voor kleren! IK ben lichter dan voor mijn zwangerschap, maar pas ook mijn oude broeken niet goed meer. Mijn figuur is gewoon helemaal anders. En een heupbroek met zwemband erboven vind ik echt niet kunnen!
    Wat sneu dat Wietze zo'n rood huidje heeft. Hopelijk kan de ha helpen!

@Liesje; ((((knuf)))) Zo die eerst even. 8) Ik kan me goed voorstellen dat je er even door zit. Helemaal als je hier alleen maar verhalen over gezellig spelende kindjes leest. Ik zou toch eens een deskundige inschakelen op voedingsgebied. De dochter vna mijn collega was ook alleen maar stil op de arm. Uiteindelijk bleek ze een voedselallergie te hebben. Toen is mijn collega een dieet gaan volgen (ze gaf namelijk bv) en binnen een paar weken was het een heel ander kind.
    Het aller belangrijkste is nog: Je kan geen twee kindjes met elkaar vergelijken. Mijn broer was een echte huilbaby. Hij bleek gewoon teveel energie te hebben, want zodra hij kon kruipen was het over. Hij kon toen eindelijk zijn energie op een andere manier kwijt.
    Veel sterkte meid en schrijf het maar lekker van je af als je daar behoefte aan hebt!

@marize; hahahaha pretletter!

@Evaatje; de laatste prikken?! Krijgen ze met 4 maanden geen prikken dan?

@Klieke; dat denk ik ook altijd als mijn man er niet is. Je zal het allemaal alleen moeten doen zoals Anne. RESPECT!

@Kiss; ooooohhhh, wat ligt hij er lief bij!

@Choco; hahaha strijken is volgens mij iets met kleren en kreukels. Ik kan me er vaag iets van herinneren! ;)

@astrid; wat leuk een hond! Succes op het CB. Ben benieuwd!

Ik heb net het kussentje van de mc-verkleiner eruit gehaald. Fiene zat er zo opgepropt in. Nu kan ze tenminste weer normaal zitten! Verder weinig te melden.

Grts, Maartje

18. [​IMG]

voorbeeld van een safety sleep!

19. @kiss... wat kunnen ze schattig slapen he!

Zo heb mooie kleertjes aan! en zometeen naar die bruiloft..
    Ik neem Jesse mee.. hoop dat hij stil is, tijdens de plechtigheid!

20. [​IMG]

Mijn neefje Joey geeft Jesse een kusje

Deel Deze Pagina