Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiCa

NiCa Bekend lid

wat een mooie kindje!
    hihi dat truitje heb ik ook en heb hem ook nog in het lime groen :)

liefs nica

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Zondag zal het niet worden :cry:
    Der sonde mag er nu in eens niet uit.

3. Wat een lieve filmpjes allemaal! Leuk hoor. Mooie kindjes hebben wij gemaakt he.

@Nynke: Nee er is nu een overschot aan vk's. Een paar jaar geleden idd een tekort, toen hebben ze nieuwe opleidingsplaatsen gecreeerd, gevolg: een overschot...

@Rasta: Gecondoleerd meis. Gelukkig heeft hij zijn kleindochter nog gezien.

@Goudje: Voor het onthouden van alle berichtjes: Je opent gewoon 2 keer de zwangerschapspagina, in de ene lees je en in de andere reageer je!

@Chrisje: Ik had dat in het begin ook altijd, dat ik liep te zoeken waar ik was gebleven met lezen. Maar nu sla ik gewoon steeds de laatst gelezen pagina op bij mijn favorieten..

@Irene: Wij geven ook een speen. Dewi had in het begin erg veel zuigbehoefte en onze pinken slikte ze haast in. Het gaat goed in combi met de BV. Als Veerle goed aan de borst drinkt kun je het best proberen. Het duurde trouwens wel even voordat Dewi de speen pakte! Ze moest er in het begin niks van weten.

Hier is net een mevrouw van jonge gezinnen geweest. Ik heb ook maar voor de center parcs korting gekozen en ik heb het boek over gezondheid genomen.

4. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @moon85
    He getsie wat vervelend! Wat een domper.

5. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0

dan kan ik natuurlijk niet wegblijven met een foto van onze kleine meid..

Deyna wil helemaal geen speen ook geen vinger...

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @moon85, kan ze haar voedingen niet zelf nemen dan? Ik bedoel je kan het toch een dag proberen. JIJ bent de moeder hé als jij zegt eruit moeten ze het eruit halen! Ik zou gewoon 1dagje Britt laten drinken wat ze kan drinken en de rest resten, zo hebben ze het ook 2 dagen bij Vangelis gedaan en hup na 1 dag wist hij dat hij het zelf moest doen en mocht hij mee naar huis!

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Missyess, wie komt er langs dan van jonge gezinnen? Waarom? Heb je iets ingevuld ofzo?

8. @Moon: He wat vervelend! En wanneer mag ze nu waarschijnlijk mee?

@Evaatje: Ook al zo'n mooie meid!

@Missym: Het is van felicitas dacht ik. Als je een Etos doos hebt gekregen in de zwangerschap...

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wel dat kan ze gewoon.
    Daarom ben ik boos.

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Missyess, komen ze dan gewoon aan kloppen? Heb die doos ook gehad namelijk!

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Moon wat ontzttend balen zeg!
    Hele dikke knuf voor jullie!

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik zou gewoon lekker vragen of ze die sonde eruit willen doen. Bij Vangelis deden ze op het laatste ook moeilijk, weet niet waarom. Ze wouden hem nog het weekend aankijken (terwijl hij al 3dagen zonder sonde was) en toen heb ik hun verteld dat ik hem vrijdag mee naar huis nam! Sinds dien gaat het veeeel beter met hem, daar was het druk en alles ging via hun regels.
    Ik zou een afspraak maken met de dokter en zeggen dat je t aan wil kijken.

Jij weet wat het beste is voor je kind!

13. @Missym: Ze belde gisteren avond voor een afspraak. Er zitten wel grappige dingen in het pakket, maar het zijn voornamelijk aanbiedingen. Bijv een abonnement op kinderen, een boeken serie, een verzekering, enz.

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ja hoor, is prima veilig, heb hier nog nooit een sluiting op de rug gezien en op mijn "nederlandse" trappelzak zit ook een sluiting aan de voorkant, als ie maar van hoof naar voeteneind gaat geloof ik...

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maris; heerlijk dat Oriane al zulke nachten maakt zeg. Geef je afgekolfde melk of dat niet?
    Heerlijk dat je broek weer past. Knap dat jij al zo snel aan een tweede denkt.

@Xenas: heftig van je collega. Hoe ging het slapen in de bakerzak?

@Chrisje: waarom mag Damien nog niet doorslapen?

@Happyliesje: hoe ging de gehoortest?

@Marieke: heerlijk dat Eline weer beter slaapt en weinig tot niet huilt en spuugt.

@Rastagirl: gecondoleerd met het verlies van je vader. Leuk dat je er weer bij bent.

@Moon: meis wat balen. Dikke knuffel.

@Doris: ja uitslapen lukt niet meer. Marijn deed het vannacht weer prima gelukkig.

@Liesje: gelukkig geen rsv. Hoe gaat het met slapen nu?

@choco: kinderen blijven je verrassen. :)

@Nica: heerlijk zo'n lange nacht hoor.

@Marianne: fijn dat je er weer bij bent. Wat een lekker mannetje heb je.

@Goudje: wat rot van je vriendin. Probeer het toch wat los te laten. Je kan niet meer doen dat in je vermogen ligt.

@Missym: wat een heerlijk mannetje. En is nr twee al in de maak? :)

@Irene: een slaapzak kan prima zolang ze haar armpjes er maar niet uit kan krijgen. En de rits hoeft niet op de rug hoor.

@Missyess: we hebben zeker mooie kindjes allemaal.

@Evaatje: een echte meid.

Hier weer een goede nacht gehad gelukkig. Marijn kwam om 23.00 en 03.45 uur en toen pas om 07.30 weer. Nu ligt hij boos in zijn ledikant. Ben het toch weer aan het proberen omdat de wieg al aan de kleine kant wordt, als hij zich afzet ligt hij met zijn hoofd tegen de bovenkant.
    Verder zijn mijn collega's net geweest en ben ik weer vreselijk verwent. Ik heb het echt getroffen met mijn collega's. Nu even het forum afstruinen,Ysa kijkt tv,Sterre is er niet en Marijn mag even boos zijn. Al is hij nu stil.
    Tot later lieve meiden!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Nynke, gister besproken dat we wachten tot januari en dan verder kijken :)

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Net mn leidinggevende gesproken en ik moet (mag) 15 Januari weer aan het werk...Moet er nu nog niet aan denken, maar das al een maand later dan mn verlof, dus ik zal niet klagen :oops:

Nynke fijn dat Marijn een goeie nacht heeft gemaakt!

Sven slaapt overdag beneden in zn kinderwagenbak, maar daarin wurmt hij zich altijd naar boven totdat hij met zn hoofd bovenin ligt..Hij slaapt er wel goed om maar ik vind het altijd een maf gezicht, alsof we hem er zo ingepropt hebben :)

Groetjes Doris

18. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@ Rastagirl: gecondoleerd en veel sterkte tijdens deze moeilijke periode!

@Liesje: goed om te horen dat Winter geen RSV heeft. Hopelijk voelt hij zich snel beter!

@Marianne en Missym: mooie ventjes hebben jullie!

@Irene: een slaapzak kan zeker geen kwaad. Gewoon even proberen, hoor!

@Moon: oh, wat jammer van de sonde. Ze doet het anders toch al prima, nee?

@ Missyess: ik krijg een mail telkens er iemand iets gepost heeft na mijn laatste bezoek. En als ik dan op die link klik, dan kom automatisch bij het laatste bericht dat ik gelezen heb.

@ evaatje: wat een lieve meid!

Deze morgen dus de gehoortest gehad. Alleei de oren zijn ok!
    Ze hebben Jelle ook gewogen. Hij zit nu op 4,040 kg. Vorige week was het 3,780 en bij de geboorte 2,750. Dus dat gaat uitstekend!

Ik denk dat onze Jelle deze namiddag geen zin heeft om te slapen. Hij ligt al vanaf 11.30 uur af en aan te huilen. Als ik hem pak, dan is het over, maar o wee als ik hem durf terug te leggen?! (stoute mama :rolleyes: )

Nog even showen dan maar:

groetjes...

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoooooi allemaal!
    Bah, wat een weertje zeg... Het regent hier bijna de hele dag al... van die vieze druppels die continue maar blijven vallen en waarbij het absoluut niet droog wordt... Nou ja, verwarming lekker aan en heerlijk op de bank :D Damiën krijgt om 16.00 z'n flesje weer (als hij 't volhoudt tot die tijd trouwens) en vanavond komen m'n ouders eten! Gezellig!

Rastagirl, gecondoleerd met het verlies van je vader!

Moon, wat belachelijk dat ze de sonde er niet uit willen! Kom voor jezelf en Britt op meid, jij weet inderdaad wat het beste voor haar is! Knuf!

Nynke, bij Icare (kraamhulp, thuiszorg etc) zeiden ze tegen me dat hij daar nog te jong voor is.... Dat hij maximaal 6 uur tussen 2 voedingen mag hebben zitten omdat anders zijn bloedsuikerspiegel te veel daalt... Pas na 6 à 8 weken mogen ze doorslapen... hmm, heb me dat toch wel een beetje aangetrokken en houd me er toch wel aan...

Doris... "fijn" dat je weet wanneer je weer aan 't werk mag... Bleh, nog maar even niet aan denken, lijkt me 't beste ;)

Happyliesje, wat een prachtig kereltje is Jelle zeg! Oh, lekker is dat he, als ze niet willen slapen! Tja, ze hebben al echt een (eigenwijs :) ) karaktertje!

O ja, m'n minimonkey is gearriveerd! Joehoe, ben helemaal blij... gelijk geprobeerd in de box natuurlijk, maar daar past 'ie niet... boehoe, wat een domper... Heb 'm op de grootste stand hangen, maar dan zit 'ie er nog strak om... We hebben helemaal geen apart grote box... nog meer mensen waar 'ie er niet in paste?

Liefs Chris

20. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Deel Deze Pagina