Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kiss

Lieve foto's!
    Ja klopt.. echt gaaf ding.

@ all

Filmpje van het spelen.. einde is niet zo lekker om te zien dan niest ze :rolleyes:
    Ze ligt ook te praten er tegen maar elke keer als ik het op wil nemen en met het fototoestel er staat stopt ze :(

http://www.youtube.com/watch?v=UlHRGuprmBQ

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Meiden, bedankt voor al jullie knuffels...Winter is deze middag toch wat rustiger geworden en heeft me eindelijk een uurtje laten strijken...tja, hier weet ik goed wat dat is ;) met zo 5 in een gezin!!! Ach weet je, het werd me allemaal een beetje teveel...die krijsende baby, de meisjes die vaak in elkaars haren hangen (te veel aan energie door de stomme regen) en dan mijn huis helemaal onder stof en die bergen was en strijk...stoppen sloegen ff door...nu met het zonnetje en daarnet ff lekker buiten gaan wandelen met Winter en de meisjes en voel me al veel beter...en jullie vragen over allergie hebben mij doen nadenken...(ja ja dat kan ik ook, soms ;) )ik drink de laatste 2 dagen terug meer melk...ga daar terug mee stoppen (en at wat meer koekjes terug en daar zit ook melk in :oops: ) Dus ik weet wat me te doen staat!

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Xenas; aha zo'n ding. Wat een lieve foto van de mannetjes! Veel plezier bij de bruiloft!

@Moon; wat een schatje zeg!

@Liesje; fijn dat je je iets beter voelt! En wie weet is de melk wel de oorzaak. GEwoon even uitproberen. Laat het gewoon maar snel voorjaar worden, dan kunnen we allemaal weer meer naar buiten. Dat zal ons vast goed doen!

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Kiss, zo lief, Xavièr in het grote bed!

Xenas, veel plezier op de bruiloft!

Maartje, dat kussentje heeft er bij ons van in het begin niet in gezeten...met die shelter erbij lukte dat niet...

Moon, ga seffens je filmpje bekijken

Winter roept! Hij vindt het niet meer leuk op zijn buik...draaien zeg ik dan, dna kijkt hij me aan? Draaien, wat is dat?
    Hmmm echt een luierik hihi

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Meiden,

Xavièr is echt vervelend vandaag zeg!
    Pff..
    de strijkplank is nog niet gebruikt, Xavièr was weer de hele tijd boos.
    Mooie foto van een dikke traan (dat onder zijn oogje) en chaggerijnig koppie:

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé hoi meiden!
    Ik meld me ook weer even... Schaam schaam, ben al 2 dagen niet meer geweest! Sorry hoor! Zijn druk bezig geweest Damiën ook overdag aan het slapen te krijgen... Aangezien hij dat echt niet wil... gaat gelukkig ietsies beter.... Steeds slaapjes van 3 kwartier tot een uurtje in z'n eigen bedje...
    Kan ook ff niet op iedereen reageren hoor, kom snel ff koekeloeren nu Damiën hikkend en wel ligt te spelen in de box!

Liesje, dikke knuf meid! O jee wat erg he, als ze zo huilen! Geef Winter ook maar een dikke knuf van me! En je meisjes ook natuurlijk! Dus 't gaat nu wel wat beter? Brrr... denk dat ik ook mega in tranen uitbarst als dat zo door zou gaan!

Xenas, hahahahahahha, wat een leuk filmpje zeg! Zat helemaal met je mee te grinniken! Veel plezier straks!

Kiss..... zoals altijd weer prachtige foto's!

Hmm, kleine man vindt het niet leuk meer in de box.... Ga ff kijken

X

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    En toen...
    ging hij lekker duimen (doet hij sinds 3 dagen) in de wipstoel, baby tv aan, en hij was 5 minutjes stil..

Hij ligt nu weer ff op bed, maar voor hoelang :(

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Agossie, Kiss.... arme Xavier... wat zal er dan toch met ze aan de hand zijn? Damiën heeft dat soms ook wel eens... Toch zeiden ze bij het bureau dat baby's nog niet sjaggie kunnen zijn, maar dat ze dan vaak echt iets dwars zit...

Oh, bij Damiën was dat net een poepluier trouwens... de tweede van vandaag. Fijn die fruithapjes :)

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
  10. @marize: whaha die foto met dat kuikentje! Wat zielig, hihihi.

@Diaan: beterschap!

@Xenas: Leuk bij een woning kijken! Koop of huur?

@Kiss: Wat een scheet is het toch!

@Denisse: Ik vind haar zo'n mooi meisje!

@Marieke: Whaha die stripjes...leuk hoor.

@Nynke: Lief hoor!

@Nijnie: hihi wat een vies aapje

Geen wonder dat ik zoveel pagina's moest lezen...jullie hebben ontzettend zitten spammen! haha.

Nou nou, Dewi net op bed gelegd, heeft ze maar weer heel even geslapen...Gisteren kregen we haar ook met geen mogelijkheid in bed. Ik ga haar maar eten geven.
    Ik ben bang dat mijn BV ook terug loopt. Dus ik ben druk aan het kolven. Er komt dan steeds maar heel weinig uit.
    BRB!

11. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Missyess, gewoon blijven kolven, komt wel terug in orde! Heb dat ook mat Julie gehad, ik kolfde en er kwam zelfs niets uit, maar toch stimuleer je dan de aanmaak...

Kiss, het zal toch een sprongetje misschien zijn? Als jouw schatje ook al zo uit z'n doen is...wel lieve foto's!

Chrisje, die 4-ling is gewoon geweldig!

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marieke, wat een sjieke slaapkamer :) slaapt dat nou lekker tussen de chloordampen?
    20 graden, heerlijk.

Doris, wat een lekker slaapkoppie die Sven :).

Misoh, fijn dat Wietze het goed doet op het KDV.

Liesje, het is wel sprongetjestijd voor onze ukkies... misschien heeft Winter daar last van? Niet dat dat het voor jou makkelijker maakt...
    Wij hebben op het moment vaak 's avonds een huilende Mirte, ook niet echt te troosten ofzo. Maar een hele dag... pfoeh. Sterkte, hopelijk zit Winter gauw weer wat beter in zn velletje.

Marize, dat blauwe autootje is van jou neem ik aan? ;).

Evaatje succes bij de huisarts morgen. Misschien kan je eventueel je vragen opschrijven zodat je niks vergeet te vragen morgen?

Kiss, wat een mooie slaapfoto. Enne... strijken? Dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.

Astrid, wat leuk een hond. Nog wel even wachten, maar is misschien ook wel leuk als Nathan ietsje groter is. Ik was vroeger dikke maatjes met onze hond. Ze lag altijd onder mn (hang)wieg te slapen en ze beschermde me ;). Zat ik in de box (achter in het kantoor bij mn ouders in de zaak) en dan was er een vertegenwoordiger die me een speeltje terug wilde geven wat ik eruit had gegooit. De hond pakte die man zo bij zn arm, beet niet door ofzo, meer waarschuwing ;). Ik kon alles met dat beest :). Hoe was het op t CB?

Moon, Britt kletsend in de box, wat leuk :). Dat shirtje heeft Mirte ook, maar dan wit met een blauwe en roze mouw.

Chrisje, leuk filmpje, ik kende die 1e en 3e al, maar ze blijven leuk!

Was zo tegen 5 uur weer thuis. Veel geschilderd nog op de psz, want dat was nog niet klaar. Morgenochtend nog wat opruimen, ik heb me toch over laten halen... En dan is het wel weer even mooi geweest...
    Mirte heeft papa 2 keer getrakteerd op een goede volle luier vandaag, whahaha.
    Leuk he, zo'n papadag :p.
    Ik ga het bad even klaarzetten.

13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Nijnie, de papa's mogen dat ook al eens hebben, hé! En Mirte ook al ontroostbaar s'avonds...duurde dit sprongetje geen 4 weken? Idd, heb het ff opgezocht...van 14,5 week tot 19,5 week....pfffffff nog ff geduld dan!

Toch laten overhalen om te gaan helpen...

14. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh ja, en het hoogtepunt zit op 17 weken wat hangerigheid betreft...kan dus kloppen hier...

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Liesje; volgens mij was Winter ook een stuk groter dan Fiene (3390 en 48 cm) toch?! En inderdaad, die shelter vult hem lekker op!

@Xavier; niet huilen mannetje! Mama blijft echt wel bij je in de buurt. Ze wil alleen af en toe even haar handen vrij hebben. Kijk jij nog maar lekker even babytv!

@chrisje; het is sprongentjestijd! Je kan het echt merken op het forum. Alle kindjes zijn onrustiger of slapen minder.
    Wat een geweldig filmpje! Je zal er vier hebben die huilen! :confused:

@Missyess; ook dat hoort bij het sprongetje. Baby's kunnen zelfs in hongerstaking gaan! Ik ben hier toch maar begonnen met domperidon, want anders komt het echt niet goed vrees ik en ik wil ECHT NIET stoppen!

@nijnie; niet teveel over je grenzen gaan he meid! Alleen gaan als het goed voelt!

16. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    hihi ik citeer : "Alle baby's van deze leeftijd huilen sneller dan ze normaal doen...alle baby's huilen minder als ze bij mama zijn. Maar ze willen wel dat mama alleen maar aandacht heeft voor hen. Ze willen rondgesjouwd en beziggehouden worden. Als dat niet gebeurd, bliven ze chagrijnig, ook al zitten ze bij mama op de schoot"...hihi

Slaapt hij slechter? Bij de meeste baby's zijn de slaaptijden chaotisch. Hij gaat korter slapen; os s'avonds langer wakker, wil weer nachtvoeding...is s'morgens vroeger wakker...

hmmm toch een interessant boek!

17. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Maartje, idd heel pak groter ( 4,640 en 55)...was dan ook met een lach bedoeld, was de wink vergeten aan te klikken!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey dame´s!

Even snel, Nathan heeft zijn prikjes weer gehad en hij huilde amper! :D

Hij weegt nu 7.5 kilo :confused: Echt Hollandsch welvaren :)

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ nijnie

Die zag ik ook ja... had dit gehad maar Marco vind het afschuwelijk haha.
    Denk dat ie die blauwe mooier had gevonden ;)

20. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Heb daarnet een boxkleed bij Babydump besteld. leveren aan huis in België aan dezelfde tarief als voor Nederland...had naar een winkel gebeld om het te bestellen, maar zij hadden het niet in voorraad en moesten het zelf bij de leverancier bestellen en zij hadden daar niets anders in bestelling zodat ik 10 euro portkosten moest betalen en dan nog naar ginder rijden, wat toch wel een half uurtje rijden is. Nu leveren ze aan huis voor 5 euro extra...ben ik dus 5 euro goedkoper gesteld en geen vervoerskosten! Ik heb het kleurrije boxkleed van Jollein genomen...

Deel Deze Pagina