Marieke, het zou ook heel erg goed een sprongetje kunnen zijn hoor... Doris, ik heb net een stukje van "wie is de mol" zitten kijken, maar ik heb het niet echt gevolgd en dat is dan wel weer jammer. Nynke, heerlijk zo'n niks doen weekend. Dat plaatje klopt wel aardig trouwens. Collega van me had haar hondje mee, hij heette dan geen takkie, maar was druk aan t meehelpen op zijn manier . Lekker weer trouwens he vandaag! Heerlijk. Liesje, had je nou niet even gewoon voor de chinees kunnen parkeren... Drive-in wel heel letterlijk genomen . Leuk zeg die speentjes met naam. Maar Mirte heeft haar duim en gebruikt haar spenen eigenlijk nooit meer. Moon, lekker geslapen? Leuk he dat ze steeds meer willen . Diaan, pas je een beetje op jezelf? Doorrennen en niet uitzieken helpt vaak niet echt... dat huishouden kan ook nog wel een dagje extra wachten... Chrisje, haha ik moet altijd erg lachen om al dat gewind. Gelukkig absorbeerd de luier ook wat van de geur . Zo'n poep-uitdrukking heeft Mirte ook, ik kan het niet omschrijven, maar als ze op een bepaalde manier kijkt dan is het feest... Irene, hopelijk heeft Veerle niet zoveel last van haar prikken. Murizzz, kindicol is van VSM linkje. Het zou de ontlasting zachter maken. Wij geven 2 keer daags 2 druppels. Vandaag heeft ze al 3 keer gepoept... Ik ga me bijna afvragen of die comfort misschien stoppend werkt hier. Maar ja, zou 1 schepje normaal erbij dan zoveel effect hebben? Ik ben nog een beetje zoekend naar een evenwicht en wil ook eigenlijk niet teveel tegelijk veranderen. Marieze, wat groeit Jolien lekker! Is het nog gelukt in de tuin? Kiss, wat kl*te zeg... Hoe kan het dat ze het niet vergoeden? Kijk of je met de verzekering een betalingsregeling kan treffen dat je het in etappes kan betalen? Brrr. Ik was rond half 3 weer thuis van het opruimen en nog een laatste kozijn schilderen. Zere voeten (had beter mn andere schoenen aan kunnen doen waarschijnlijk) en moe. Mirte heeft een uurtje geleden de fles gehad en ze ligt nu in bed. Ik zou eigenlijk een spelletje willen doen, maar een dutje op de bank is ook wel erg verleidelijk... Goed weekend allemaal!
Hoi meiden, Zelfs op mijn vrije dagen heb ik moeite om jullie bij te houden! Jullie beppen zoveel! Ik heb vandaag een vriendin op visite gehad met haar dochtertje van 1,5 jaar. Erg gezellig en we hebben heerlijk gewandeld in de duinen en zelfs koffie gedronken op een terras! Heerlijk! Ze had ook nog een flinke vuilniszak vol met superleuke kleertjes mee maatje 74. Ik kan bijna niet wachten totdat Fiene het aan kan! FIene lijkt een beetje over haar sprongetje heen. Ze slaapt overdag weer beter en de bv loopt ook weer goed. Ik ben al weer aan het afbouwen met de domperidon! Al met al niks te klagen of te liegen dus. @Doris; oooohhhhhhhhh, wat ben ik blij dat je niks hebt verklapt over De Mol! Ik ben namelijk een echte fan en moet nog kijken. Dat ga ik nu dus meteen maar doen! @Irene; wat een mooie dochter heb jij zeg! @Kiss; meid wat een k*tsituatie zeg! En wat balen dat je vader alleen aan zichzelf denkt. Sterkte! Ik hou het hier even bij. Sorry meiden, maar ik weet echt even niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen. De komende vier dagen ben ik aan het werk, dus mocht ik hier niet langskomen dan weten jullie waarom! Liefs, Maartje
Hey meiden.. Heb alle frustatie lekker efgereageerd op de schoonmaak.. dus het huis is weer heerlijk fris! Xavièr is weer de liefste! Dus ik ben blij! Hij ligt lekker te slapen. Als hij wakker word,rond 7 uur gaan we naar Almelo. Alex van zijn werk halen en dan naar mijn schoonouders... BAH! Mijn schoonzusje word 14 dus ik MOET er naar toe, helaas.. Echt geen zin in! Dus stiekem hoop ik dat Xavièr vanavond lekker vervelend gaat doen, dan kunnen we weer weg.. whaha.. Alex belde net nog, dat hij eigenlijk ook geen zin heeft om naar zijn ouders te gaan. dus denk dat we om half 9 wel weer thuis zijn. Even een vraagje. Xavièr spuugde dus onwijs veel.. en ben op aanraden van het cb begonnen met Johannesbroodpitmeel.. geef gewoon paar eetlepeltjes voor en na de borstvoeding. Dit gaat ontzettend goed! Hij ruikt niet zuur meer en ook het spugen doet ie niet meer! Alleen lijkt zijn poep wel verstopt! Of ligt dat aan mij? Zijn ontlasting is veel dikker dan normaal! Dit komt niet door de fruithapje dat ik hem gaf, want daar ben ik al langer als een week mee gestopt omdat mijn bv achteruit ging. Dus kan het nou dat het door JBPM komt dat zjin poep wat verstopt zit? Zo ja, wat doe ik eraan? Vind het zoo zielig! KUSKSUSKUSKSUSLKSKUSKUS
Kiss, toch nog een voordeel aan hihi Met het JBPM kan ik je niet helpen...hoe geef je dat dan? En gelukkig is Xavièr terug het lieve manneke van weleer...Winter is vandaag ook een lief kereltje geweest.... Maartje, fijn dat de bv terug op punt staat! Nijnie, wat is het geworden? De bank of een spelletje? Vraagje : wie weet voor mij een super leuke camping in Nederland met een binnenspeeltuin of iets dergelijks en een aquapark aan? Hoeft niet perse camping te zijn, mag ook iets à la centerparcs zijn...maar iets waar de kinderen ook binnen kunnen spelen...het weer is toch zo onvoorspelbaar in de benelux!
@ Liesje, wij gaan 18 februari naar Weerterbergen in Limburg, vakantiepark in een bungelow.. ze hebben daar wel een zwemparadijs enzo.. moet je anders ff op google zoeken. Ik laat water koken en doe daar klein beetje JBPM in. Dan laat ik het afkoelen en dan geef ik paar eetlepeltjes, dus gewoon met een lepeltje. Gaat prima hoor!
Liesje landal heeft volgens mij ook een paar parken met indoorspeeltuinen www.landal.nl Fijn dat de meeste kindjes weer goed te pas zijn vandaag! Groetjes Doris
Jeetje Kiss wat een rot situatie. Is het zeker dat je alles terug moet betalen? Valt er niks meer te regelen? even ego berichtje (heb wel meegelezen)... Vandaag naar de huisarts geweest en we hebben een doorverwijzing voor de kinderarts. We gaan naar het AMC naar de kinder plastisch chirurg. Ik hoop daar meer duidelijkheid te krijgen. De dokter vond haar afplatting toch wel fors. Toevallig heeft mijn moeder iemand gesproken wiens zoontje een helm heeft gedragen en die hoefde hem alleen op als hij sliep. Ach als het moet dan zal ik me daarbij neerleggen. Maar het voelt wel alsof ik er niet genoeg aan heb gedaan.
Evaatje, ik weet zeker dat je er genoeg aan hebt gedaan... soms liggen bepaalde zaken nou eenmaal buiten je macht... De zoon van een collegaatje van mij heeft sinds kort ook een helmpje en met een weekje zag ze al verschil. Hij is 7 maanden... Waarschijnlijk is hij er al heel snel weer vanaf, dus mocht een helmpje nodig zijn, probeer dan asjeblieft ook het positieve er van in te zien (klinkt heel makkelijk hoor van mij, maar 't is goed bedoeld....) Dikke knuf! Kiss, wat een kl*te situatie zeg... En wat ontzettend veel geld! Hoop dat het toch nog goedkomt.... Jij ook een dikke knuf! Meiden, ik laat het even hierbij. Damiën ligt heerlijk te slapen in z'n bedje ( =D> ) en papa en ik hebben besloten om er eens even een heerlijk avondje met ons tweetjes van te maken! Dussssss, nu ff lekker saampies een bakkie koffie en kijken hoe lang we even quality time met ons tweetjes hebben Liefs mij
Kiss, de johannesbroodpitmeel kan zorgen dat hij wat moeilijker poept. Je kan proberen of het met minder JBPM beter gaat en anders misschien van die kindicol druppels van vsm proberen, ik ben er helemaal blij mee . Liesje, het is de bank geworden en om half 6 belde lief me wakker (en ik sliep net zo lekker). Camping ofzo met binnenspeeltuin e.d. kan ik je niet aan helpen, geen idee... Evaatje, een doorverwijzing, daar heb je meer aan dan aan dat geblaat van dat mens op het CB. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid. Ik heb weer even heel erg het gevoel dat er te weinig tijd in een dag zit, als ik ook nog gewoon mn eigen dingetjes wil doen... Eigenlijk zou het huis wel gebaat zijn bij een flinke voorjaarsschoonmaak... Opruimen, sopje... Ik weet alleen niet waar ik de tijd en energie vandaan moet halen. Vanavond ga ik in elk geval niks nuttigs meer doen en ik denk maar op tijd naar bed, proberen... In elk geval even wachten tot de was klaar is want daar moet nog eea van opgehangen worden.
@liesje.. ohh wat slapen jullie gezellig zeg! Ik vind het niet gek dat hij lekker bij jouw wil slapen haha! @irene.. grote meid zeg ! Ben ook erg benieuwd of Jesse lang wordt.. van zijn fam (van rob) zijn ze ook allemaal lang..van mijn kant is het beetje gemiddelde lengte.. tussen 160 en 170.. Ik ben 1.67 en rob is 1.97 ohh ik kan niet op die site inloggen! Ja hor.. tis me gelukt! Als je ingelogt bent.. dan ga je op een foto staan.. en dan rechtermuis knop... dan doe je eigenschappen.. en dan zie je een adres staan (url) Je kopiert die.. gaat weer terug naar hier.. doet... En dan moet het lukken! Mooie foto's by the way! @misoh wat is een potstal? @kiss.. nee dat meen je niet! Jeetje! Ik zit het net tegen rob te zeggen.. en hij zegt dat ze dta niet kunnen maken.. Je hebt toch premie betaald? Laat het nu ook ff aan mijn vader lezen.. ff kijken wat hij zegt.. antwoord van mijn dad: hh als ik haar was zou ik naar de rechts bijstand gaan er bestaat zoiets als onvoorziene hulp bij onverzekerd of onvolledig verzekerd we leven in 1 europa dus er moet een regelzijn bij verzekerd zijn in het buitenland als ons iets gebeurd betaald de franse verz.. ons ook uit Ik doe samen met rob sonja bakkeren! En dan ook beetje op ons eigen manier.. maar het lukt aardig! hoe geef jij JBMP? En misschien een scheutje lijnolie in zijn voeding.. dat las ik hier ook weer ergens.. @chris.. ohh het is gelukt om hem in zijn bedje te laten slapen! goed zo! geniet van jullie avond! Zooo heb vandaag de wandelwagen op de kinderwagen gezet! En jesse vond het leuk! vergat alleen een foto te maken! morgen herkansing.. alleen een rits is kapot.. dus kan hem niet zo laten zitten... maar goed.. ze mogen toch niet lang zitten toch? kiss.. had jij xavier liggend in de wagen?
ohh super nieuws.. vriend van ons is makelaar (remax makelaar) en wil ons helpen met eventuele onderhandelingen! wij zijn BLIJ!
hoi allemaal, @ Moedervlekken: fijn om te lezen hoe het zit met moedervlekken. Ik ben benieuwd hoe gevlekt ons meisje gaat worden. ze heeft nu echt nog nul vlekken. @ Liesje: wat naar dat Winter zo hard huilt... hopelijk helpt het als jij minder melk drinkt. Winter heeft echt super mooie ogen, ik verbaas me er elke keer weer over. Het is sowieso een mooi ventje. @ Maartje & Missyess: Succes met kolven! @ Domperidon: ik heb net als Missyess ook de bijsluiter gelezen op internet en werd er ook een beetje achterdochtig van. kijken jullie wel uit dames, het middel wordt niet voor niets niet aangeraden voor melkproductie... We zitten toch niet te wachten op akelige bijverschijnselen he... @ Astrid: dat is inderdaad Hollands Glorie zeg, allemachtig wat groeit Nathan goed! En spannend hoor, een hond! @ Murizz: van harte met de verjaardag van Calvin! @ Marize: Jolien groeit lekker zeg! Zielig toch, die prikjes... Oriande moet de 19e weer. @ Kiss: wat heftig zeg, die rekening.. Hoe kan het nou dat je dat niet wist? Kun je geen lening bij je vader afsluiten? Dat is allicht beter dan je er voor in de schulden steken bij zo'n eng bedrijf of bij de bank. Echt vervelend zeg. O ik zie nu je volgende berichtje, fijn dat je moeder jullie wil helpen! @ evaatje: wat vervelend zeg dat jullie misschien ook aan een helmpje moeten. Sterkte met afwachten tot je meer weet. @ Nijnie: groot gelijk dat je mirte even hebt weggebracht toen jij ging verven. @ strijken: dat doe ik ook nooit, brrrr moet er niet aan denken. Ik vind het echt rotwerk dus ik koop alleen spullen die niet gestreken hoeven te worden. Manlief strijkt zijn eigen overhemden (zijn vader had een stomerij dus mijn man kan goed strijken). @ Xenas: zo he, al in de wandelwagen! heftig, wat worden onze kindjes toch snel groot. En fijn dat jullie een bevriende makelaar hebben. Makelaars zijn toch een beetje enge mensen anders (hoop niet dat ik nu iemand beledig?) Nou, ik ben dus weer aan het werk. Ik werd ontvangen met een bos bloemen, dat was wel leuk. Ik had Oriande ook op tijd in het kdv gebracht, daar was ik ook wel trots op. Mijn eerste dag bestond vooral uit handjes geven, aangezien ik in een nieuwe functie gestart ben. Om vijf uur ben ik naar huis gegaan en om 17.15 sloot ik Oriande weer in mijn armen. Pffff toch heftig hoor. Gelukkig had ze een gezellig dagje gehad daar. Vandaag heb ik haar weer gebracht en heeft mijn man haar opgehaald. Ze is opvallend veel wakker in het kdv en is daardoor ook terug op 5 voedingen. Nou ja, dat maakt ook niet uit, ze kan krijgen wat ze nodig heeft. Oriande is zo schattig, vanmorgen zei ze "haaaaaaaaa.......... " en toen kwam daarna een nies. Ze rekt zich ook zo geweldig uit, net zoals een volwassene dat doet (dat is dus blijkbaar een reflex?) en als ze een wind moet laten doet ze net zoals een volwassene 1 bil omhoog. :-D groetjes Maris
KLIK KLIK STEM STEM STEM STEM STEM! http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/foto.php?id=2505&sortField=creationDate
@ Xenas, Xavièr lag in de wandelwagen ja.. Nou, ik doe dus mee met de bepathen wedstrijd. De regeltjes zijn een beetje anders geworden, je moet je volgens mij eerst aanmelden. Maar dat geeft niet toch? Kom op meiden, I NEED YOU! Dus meld je aan, geef je stem IEDER DAG! En maak me blij! Ik ga zo meteen slapen, en als ik morgen wakker word zal ik checken en hoop ik veel stemmen te hebben! hij is trouwens wel uniek als je bij het alfabet kijkt is hij de enigste met de letter X! mr. X
Maris, hahaha windjes laten met 1 bil omhoog . Fijn dat Oriande het goed doet op het KDV. Goed weekend!