@Irene: Wat een lieve en mooie foto's! @Kiss: Wat kut zeg allemaal! Wel lief dat je moeder je wilt helpen. @Evaatje: Waar heeft Deyna die afplatting eigenlijk? Aan de zijkant of de achterkant? Ik vind het ook altijd een beetje griezelig hoor dat die keintjes zoveel op hun achtrhoofd liggen. Dewi heeft al een hele kale plek op haar hoofd. @Marieke: Dit ben ik in bokshouding op de pot....whahaha. Ik ben met mijn hond net naar de dierenarts geweest. Hij was ineens aan het gillen en janken van de pijn en we konden niet ontdekken waar. En een bulldog heeft een hele hoge pijngrens en laat dat niet snel merken..heel zielig dus. Maar de DA kon ook niks vinden, hij is van top tot teen onderzocht. Nu moeten we het even aankijken. Toen we thuiskwamen deed hij het weer... Vind het wel heel zielig.
kiss, ik heb ook gestemd. missyes, zielig he voor je hond.. is toch ook een soort van kindje voor je.. maris, als melieke een scheetje laat, zeg ik altijd dat ze op haar vader lijkt, hahaha! en boeren dat ze kan! ik heb wel bijgelezen, maar na een avond van veel visite, ga ik nu slapen... bye...
missyess: vervelend dat ze niks konden vinden bij je hond, hopen dat de medicijnen aanslaan. Hihi je ziet er vrolijk uit op je potje... Deyna heeft een afplatting aan de achterkant van haar hoofd een beetje opzij. Vanaf de voorkant zie je gelukkig niks. Maar het is een beste plek. Hoop dat we gauw bij de ka terecht kunnen en zo meer weten. Kiss: we moeten vast stemmen op Xavier Maris: hihi 1 bil omhoog. Leuk he als ze al die dingen gaan doen. Deyna rekt zich ook altijd uit als ze wakker wordt, zo schattig om te zien.
Goedemorgen meiden! Even snel.. want heb nog een hoop te doen vanmorgen! gisteravond vertelde ik op msn tegen Kiss dat Jesse weer wat nieuws kan... Wij doen altijd onze tong naar hem uitsteken en dan plflff (zodat je spetterd zeg maar) en ja wel hoor! Jesse doet ons na hahaha! En het leuke is.. ik heb het op film staan! Je kan het hier zien! http://nl.youtube.com/watch?v=-1JpKOOQmYM Ohja, en jullie kunnen natuurlijk ook altijd stemmen op Jesse http://www.bepanthen.nl/fotowedstrijd/f ... eationDate
hahah xenas hartstikke leuk ik doe dat ook al een tijd voor mijn meissie maar ze steekt alleen nog haar tong uit hhahah geweldig heb alles wel meegelezen meiden maar ga niet overal op reageren ik ben nu in elk geval weer bij. hebben jullie trouwens ook zo'n haar uitval van de hormonen ik word er gek van als ik me haar heb gekamt zitten er bossen aan mijn borstel niet normaal zou er een pruik van kunnen maken
Goeiemorgen! Wat een prachtige dag wordt het vandaag. De zon schijnt hier volop en ik ben super vrolijk! Ik wil wat leuks gaan doen, maar weet nog niet wat. Ik heb eigenlijk zin om mezelf eens schandalig te gaan verwennen met nieuwe kleding, maar moet nog even kijken of ik mijn mannetje zo ver krijg dat ie meegaat. Hier gaat alles goed verder. Veerle heeft nauwelijks last van haar prikjes, ze slaapt alleen veel meer, maar dat is niet erg . Vanochtend stond ik op met het idee: ik ga het doen, ik ga docent worden. Ik zie het opeens helemaal zitten al vind ik het doodeng. Meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, denk niet dat ik vandaag veel online ben want we zullen er wel op uit trekken. xxx Irene
Xenas: wat lief! Heb zitten lachen achter de comp. Probeer het hier ook maar verder dan een tond uit haar mond komen we niet Irene: dus je bent eruit?! Alvast heeeel veel succes met je opleiding, wanneer ga je beginnen?
Evaatje, ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen. Eerst uitzoeken of ik het via de LOI ga doen, of bij de Hogeschool van Utrecht. Vind het moeilijk!
@ Missyess, geweldige foto! Hoe is het met Bruce? @ Melieke, meissie heb op je gestemd hoor! @ Jesse, heb ook op jou gestemd! @ Allemaal bedankt voor jullie stemmen! Heb lekker geslapen! En het is alweer een prachtige dag! ALex moest WEEEEER overwerken, maar komt rond 1 uur thuis. Gaan we ff lekker de stad in! Kussss
@ Xenas heb je filmpje bekeken... wauuuw vind het zooo knap dat ie dat kan! maar dat wat bie aan het begin doet zo ongeveer op 7 seconden.. dat doet Xavièr ook. HOESTEN OM AANDACHT! DOen nog meer beebs dit? ALs hij dan moet lachen gaat ie eerst zachtjes kuchen.. whaha.. Zie dus dat Jesse dat ook doet!
Missyess, hoe is het nu met de hond? Naar als je niet weet wat er is. Xenas, hahaha daar ga je spijt van krijgen als hij straks aan de spinazie gaat . Ik moet bekennen dat ik het Mirte ook probeer te leren , hahaha. Rasta, ik kan ook bijna een pruikenwinkel beginnen met al dat haar wat ik uit mn borstel pluk steeds. Ik kan me nu wel voorstellen dat veel mama's hun haar kort doen na de bevalling. Ik kom overal dat lange haar van mezelf tegen... Hopelijk gaat het wel weer over, ooit... Irene, hier is het ook zo mooi . Ik denk dat wij straks even een bezoekje aan het tuincentrum gaan brengen om wat nieuwe plantjes te halen of we gaan ergens op zoek naar iets bosachtigs in de buurt om te wandelen. Fijn dat je eruit bent wat betreft de opleiding . Weet je ook al welke richting of ga je pabo doen? Kiss, stad ze vanmiddag. Zo'n kuchje doet Mirte vaak voordat ze gaat huilen, niet voor het lachen . Was ik net even boodschappen gaan doen, luie lief lag nog in bed. Kom ik terug ligt Mirte helemaal scheef en onder de dekens uit in bed te glimlachen . Ik had haar even geen slaapzakje aangedaan omdat ze die natgepiest had en de andere hangt nog te drogen, want gister hadden we dus ook al een natte slaapzak 's ochtends... Ik denk dat ik maar eens ga kijken of ze in maatje 3 baby dry past voor de nacht... Anders blijf ik aan het wassen vrees ik . En nu ligt ze in de box naar me te kijken met haar duimpje in haar mond. De kleine knapperd .
Irene: ik zou de hogeschool van Utrecht doen. Als ik om me heen hoor dan willen ze bv veel liever een stagiare of leerkracht van de hogeschool en niet van de loi. Inderdaad heerlijk weer ga zo ook wandelen!
@ irene Mooie foto's! @ kiss Jeetje wat naar... @ nijnie Ja heel leuk hihi.. we worden helemaal gek van de muziekjes @ xenas Wat fijn dat hij jullie wil helpen. @ missyess Wat zielig! Vervelend dat jullie niet weten wat ie heeft. @ all Hier was ik weer. Gisteren niet meer aan toe gekomen hier te komen. Was eerst lekker met Britt ( in de zak) en Feye gaan wandelen. Zouden om 1 uur naar de ikea gaan maar toen hadden m'n ouders een lekke band. Dus ben ik daar al heen gereden en zijn we toen ze terug waren gegaan. Leuke lampen kapjes gekocht. Heb ik Britt in het grote bad gedaan... laagje water en zij er in. Lag helemaal te spetteren zo leuk! Toen een vriend op bezoek gehad. Britt vond hem wel heel boeiend.. steeds bekijken haha. Ze ligt nu lekker te spelen en steeds ooeeee oeeeeoeeee
Hoi dames! Ik meld mij ook maar weer eens. Wat een mooie fotootjes en leuke filmpjes steeds zeg! We hebben echt mooie kindjes! Ik ben hier gewoon erg druk omdat ik weer een beetje een ritme begin te krijgen met Merla en mijn huishouden. Ik wil dan alleen ook steeds alles gedaan hebben en kom dan eigenlijk niet meer aan computeren toe. Daarnaast zijn ze hier bezig met onze tuin en gister zijn ze begonnen met een stuk of 10 lelijke dennen weg te halen. Dus daar ben ik ook wel druk mee, omdat in de gaten te houden. Merla groeit echt goed en we zijn dinsdag voor het laatst bij de osteopaat geweest. Echt super, want haar hoofdje begint nu ook langzamerhand overal weer even rond te worden en het spugen is hier ook aardig verleden tijd. Ze rolt nu van buik naar rug met een tussenstap, is van hobbelweg en de liedjes van woezel en pip. Ook vind ze het rollend aan en uitkleden wat we leerden op de babymassage erg leuk, en die cursus bevalt ons ook goed. Ik ga er nu weer vandoor, zo eerst boodschappen doen en dan lekker wandelen.
Hoi! Sven kan het nog wel, vroeg wakker worden! We dachten even dat hij dat verleerd was Maar vanochtend werd hij om 6.15 wakker. Hij was echt niet van plan weer in slaap te vallen, dus om 7.00 de fles maar gedaan. Om 7.45 lag hij er weer in (en ik ook ) En om 11.15 werd meneer pas weer wakker (ik een kwartiertje eerder ) Dus we hebben toch nog heerlijk uit geslapen Straks lekker een heel eind wandelen! Allemaal een fijne dag en genieten van het mooie weer! Groetjes Doris
Hai hier alleen maar gekrijs dus nergens tijd voor verder alles ok, reageer morgen of overmorgen wel weer even uitgebreid...