Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    hier ook prachtig weer, vanmorgen ff lekker weggeweest in de buitenlucht.
    Je kan wel zien dat het in heel Nederland en waarschijnlijk ook in belgie mooi weer is want het is hier heel rustig.

tot laters.......

2. Het is inderdaad prachtig weer. Ik heb vandaag een rustdag. Gister op stap geweest met een groep van toneel. Erg gezellig maar wel half 3 voordat ik erin lag. Wietze is heel lief voor mama geweest en heeft met laten slapen tot 8 uur en daarna nog van 10 tot 12. Nu ligt hij er weer in en zit ik te zwoegen op een sollicitatiebrief...

Morgen is het hopelijk nog steeds goed weer. Kunnen we weer lekker in de tuin gaan werken. Er is nog genoeg te doen...

3. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Wat een zalig weertje!
    Ramen zijn gelapt...had ik echt zin in ,....voel mij nu voor het eerst super na de geboorte van Winter...wat een zonnetje allemaal niet kan doen!

Jesse, jij lieve kerel met je spetter tongetje hihi
    grappig hoor!

Rastagirl, ik ben bijna kaal, denk ik...hihi

Irene, succes met je besluit! Komt allemaal wel in orde!

Nijnie, idd dan maar eens maatje 3 proberen voor de nachten...

Moon, lekker wezen shoppen! En Britt in het grote bad!

Laura, fijn dat Merla het zo geod doet en dat de osteo geholpen heeft! Wandel ze!

Doris, jij ook een fijne dag!

Marieke, dikke knuff...leef met je mee...weet wat het is...vandaag doet Winter het weer super...hij heeft mij de ramen laten kuisen en dan zijn we gaan wandelen en nu slaapt hij nog steeds in de draagmand, al 2 uur! Joepi!
    Ik zou ook al graag de draagmand wegdoen en het zitgedeelte op de wandelwagen plaatsen, maar de draagmand is de enigste plaats waar WInter overdag goed in slaapt...nog ff wachten dus...

Diaan, idd hier in België ook schitterend weer! Zalig gewoon!

Fijn weekend iedereen!

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marieke

Knufffff...

@ all

Kleine zit in de bank met 2 grote kussens in haar rug.
    Mevrouw wil nl zitten en niet liggen.
    En zit ze steeds heel ondeugend te kijken :)

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Wat een zalig weertje! Ben lekker met Jasmijn in de draagzak wezen wandelen en boodschappen gedaan met mn vriend. Ze heeft haar ogen uitgekeken. Ook heeft ze een stukje verse banaan gehad en ze zat heerlijk te smullen!

@ Marieke: dikke knuf.
    @ Moon: hihihi...leuk is dat toch..ondeugend kijken!

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Kiss en Xenas ik heb weer gestemd........................ben ik zeeland heerlijk maar moest ff stemmen voor die meiden.................tot maandag!

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Wat lief Marize, dank jewel!

Ik heb lekker gewandeld vanmiddag!
    Xavièr was weer lekker aan het krijsen vandaag..
    Pff wat kan je daar moe van worden zeg!

moet ook nog eten koken GATVEr echt geen zin in..

Nou meiden.. toot laterrrrrrrrrrr

KUKUSKUS

8. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marieke, gewoon een dikke knuffel en hopelijk is Eline gauw weer wat meer in haar hum!

Misoh, is het gelukt met je sollicitatiebrief?

Liesje, lekker he dat zonnetje!

Moon, leuk he zo'n klein dametje op zo'n grote bank :). Mirte vind het ook wel wat op de bank, zittend!

Wij hebben gekaasfondued (hoe schrijf je dat?) vanavond, alleen heb ik nu gesmolten kaas aan mn garde zitten en ik krijg het er niet meer af... iemand nog een tip? (heel heet water helpt in elk geval niet) Het zijn net van die slierten kauwgom... Misschien helpt het om em in de vriezer te leggen... dat ga ik zo maar even proberen...
    Ik heb vanmiddag de zitverkleiner uit de maxicosi gehaald, het leek zo krap bij haar koppie. Als ze een mutsje en capuchon op heeft moet ik Mirte haar koppie er haast in duwen. Hele ding eruit en kind er weer in, ging op zich prima. Ik twijfel alleen een beetje of het niet toch nog veiliger is om 'em er nog even in de laten zitten, desnoods met dat kussentje eruit zodat ze wat dieper zit. Hoe doen jullie dat? Hebben jullie dat ding er nog in of er al uit?

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
  10. @moon! wat een super leuk filmpje! ik en rob hebben genoten! haha!
    Kreeg vandaag van de kameraadjes een uitnodiging dat jesse gratis naar feyenoord-zwolle mag hahahhaha!

@all.. we zijn dus vandaag bij dat huis wezen kijken! Stond al leeg! En kennen jullie het programma bouwval gezocht ..? hahaha nou deze woning kan er zo in! Maar het heeft zoveel potentie! We zijn er stiekum een beetje verlieft op.. en we willen vrijdag voor een 2e bezichtiging gaan!
    Maar dan nemen we die vriend en mijn ouders mee!
    To ben continued!

Nu eerst feyenoord kijken!

x

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ wen

Hihi ze was helemaal onder de indruk van de muziek.. want er voor was ze druk aan het brabbelen :)
    Ja Britt ook hahah kunnen we wel heen gaan samen ;)

Haha ja joh was het zo erg?
    Hier was het ook een bouwval maar je kan er heel wat moois van maken.
    Maar ja kost wel veel tijd... en wij zijn nog niet klaar en wonen er al 2 jaar.

12. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    wen de plaatjes op funda zagen er toch netjes uit, hoe kan het dan in werkelijkheid een bouwval zijn?

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ja, een bouwval... zo zag het er op funda niet echt uit..
    Maar spannend hoor!

14. nee echt he.. de foto's zagen er idd mooi uit.. maar de vloeren waren compleet afgetrapt..
    de keuken was ontzettend oud en alles hing.. vaag he.. maar goed.. ben benieuwd wat mijn ouders ervan vinden!

15. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé meiden!
    Ga morgen ff bijlezn hoor! Idols aan 't kijken en verder ERRUG druk geweest vandaag... daarnaast ook nog wat verlate kraamvisite gehad. Was erg gezellig... lekker nog gewandeld in dit mooie weer! Heerlijk!

Hahahhaha, Moon! Rogier is een echte Ajaxied en die riep tijdens het filmpje steeds: Huilen, huilen, huilen! Erg he! Wat een jokkebrok ben ik he! Maar eh, hij meende het niet echt hoor... Zit hier naast me: Nee, niet typen, was een grapje... Hij ziet er ongeveer zo uit: :oops:

Wen, Feyenoord - Zwolle he! O ja, voor de beker! Blijf nu ff bij de thuisclub hangen dan als je 't niet erg vindt! Ben benieuwd... al denk ik dat Feyenoord moeiteloos over de blauwvingers heen walst, haha!

Gisteravond trouwens eenheerlijk avondje saampjes gehad! Damiën heeft de hele avond geslapen en 's nachts ook gewoon! Goed he! Eindelijk weer eens heerlijk romantisch gekeuveld saampies... ;)

Nou, ga er weer vandoor, we gaan lekker op tijd ons bedje in zo... Morgen is m'n paps jarig en maandag "mag" ik weer aan het werk... zo dubbel... enerzijds lekker om weer m'n eigen ding te doen waar ik goed in ben (naast het moeder zijn natuurlijk 8) ) maar anderzijds ben ik nu dus 3 dagen id week bij m'n mannetje weg... :cry:

Meiden, truste voor zometeen!

Liefs

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Eh, Moon, ik bedoel eigenlijk klikspaan.... sorry hoor, zal nog wel een soort zwangerschapsdementie zijn denk ik.... :)

17. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Nijnie: ik heb die verkleiner al een tijd geleden eruit gehaald. Werd zo'n geprop.

Voor nu weltrusten allemaal...

18. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Nijnie, bij mij heeft de verkleiner er nooit ingezeten hihi

19. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Slaap lekker dames, ik ga lief het flesje in zn handen stoppen en zelf vast het bed in.

20. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Slaapwel Nijnie en al de anderen!

Deel Deze Pagina