nou, visite is net de deur uit, en iedereen hier naar bed... xenas, echt hartstikke grappig vond ik je filmpje.. vandaag ook ff grote schoonmaak gehouden en toen weer tot net visite gehad, hopelijk morgen eens een dagje rust! ik ga even proberen om het geluid van onze logi tech boxen goed te krijgen, heb een echo... iemand tips om dit makkelijk aan te passen? lukt me niet
@Murizz: toch nog gefeliciteerd voor Calvin! @evaatje: hij volgt nog niet mee met z'n oogjes. Het begint te komen, maar ze moeten! dit kunnen op 2 maanden. @Nijnie: ja, dat van die hogere temp hebben ze mij ook maar verteld, hoor. Ik heb ook nog maar 1 kindje om het te testen en Jelle heeft inderdaad altijd 37.3 - 37.5. Ik panikeerde een keer toen ie 37.7 had, maar toen zeiden ze dat je pas van koorts kunt spreken als het 38.5° is. Tussen 37.5 en 38.5 is dan verhoging. Ons verkleinkussentje is er al een tijdje uit. Het paste echt niet meer. Gaat prima zo! @Xenas: ja, veel stimuleren door gekleurde figuurtjes boven hem te houden. Maar probleem is: dat deden we al! Maar ja, iets meer dan en we zien wel. Amai, Jesse doet dat goed achterna. Superbaby gewoon! @Liesje: amai, Winter ligt daar goed. Is de papa niet jaloers, dan? @Irene: slecht in rekenen? Ja, daarom bestaan er dus privileges als leerkrachten, zoals verbeterboeken Wat is PABO? Supermooie foto's! ah, ik lees net over je beslissing. Veel succes! @ Marize: zo, Jolien doet dat aardig! @Kiss: amai, da's ook nog goed. Welke uitleg kwam er van de Duitse verzekering dat het niet wordt terugbetaald? @Maris: Zo, dat is goed gelukt dan, die eerste dag. Ben blij! @Missyess: hoe gaat het nu met de hond? @Chrisje: hey, leuk dat je gisteren een romantisch avondje samen had. Kan soms zo eens deugd doen, hé? Ik ben echt mottig! Ben verkouden, en voel me er ellendig door. het enige wat me vandaag op de been hield, was het prachtige weer! Oh, wat kijk ik uit naar de mooie lentedagen ! Jelle is ook niet echt te pruimen. Veel wenen, niets is dan goed, slecht drinken, ... Ik hoop dat het snel betert, want nog zo een paar nachten (+ ziek zijn) en ze mogen me bijeenrapen. Gelukkig werk ik op maandag niet en hoef ik dus pas dinsdag terug aan het werk. Iedereen een rustige nacht toegewenst en tot de volgende ...
@Kiss: oh, ik had het wel gelezen, hoor, maar was vergeten mijn reactie te veranderen. Ah, omdat het een familieverzekering was! Da's toch jouw fout niet? Sorry, maar leuke papa heb je!?
Hé Happyliesje, wat naar die gebroken nachten! Dan ook nog zelf verkouden, da's 10 keer niks! Hoop dat het snel opknapt. Wat is dat toch met die kindjes van ons... volgens mij echt een groeispurtje of zo... Damíën is na de fles altijd goed te pas maar minstens één keer per dag is het na de fles de laatste tijd: HUILEN, HUILEN, HUILEN! Fijne nacht en tot.....
Meiden, iemand nog een expert in de Windows Movie maker... Was met een filmpje bezig en op één of andere manier is 'ie helemaal vern**kt! Na de intro wordt het beeld in eens helemaal zwart! HELP! Truste!
Chrisje, oei....en staan de foto's nog wel beneden in de diavoorstelling? Is moeilijk zo om op afstand iets er over te vertellen...maar we hebben hier wel een paar experts...misschien dat die wel kunnen helpen... Happyliesje, nee da papa is voorlopig nog niet jaloers! hihi Oh geod nieuws dat zijn oogjes beginnen te volgen! Veel stimuleren met felle kleuren, vooral rood! Dikke knuf omdat jij je zo ellendig voelt! Vandaag een drukke dag...seffens naar wedstrijd keurturnen...de meisjes wilden perse gaan suporteren voor de grote meisjes uit hun keurgroep...dus daar rijden we seffens snel naar toe en deze namiddag is het feestje van mijn moeder...die is nl vandaag jarig (ik morgen...)... Dus zal hier vandaag niet veel zijn! Stemmen ga ik nu nog snel doen! Fijne zondag iedereen!
Denisse, hihi arena geluid. Geen wonder dat het galmde . Happyliesje, heb je nog wat kunnen slapen? Beterschap! Chrisje, geen ervaring met windows movie maker helaas... lekker geslapen? Liesje, van harte met je moeder en alvast met jezelf (ondanks de kleine lettertjes is het nog best te lezen hoor ). Mirte heeft best goed geslapen vannacht, een paar keer een piepje, ook tegen 5 uur. Bed naast me was leeg, zit lief nog steeds achter de computer . Ik ben gaan plassen en verder gaan slapen nadat ik even bij Mirte had gekeken. Vanmorgen net voor 7 uur huilde ze en ben ik een fles gaan maken. Ik had haar even op de bank gezet, er was net Samson en Gert op, daar heeft ze naar gekeken en mee zitten "kletsen" . Nu ligt ze er weer lekker in en ik denk dat ik lief voorlopig nog niet beneden hoef te verwachten... geen idee hoe laat hij uiteindelijk naar bed ging, idioot. Ik heb gisteren een update voor mozilla geïnstalleerd (net zoiets als internet explorer), maar sindsdiens doet onze verbinding heel raar. Moet ik soms een pagina wel 5 keer herladen voordat ie hem echt laad... heel irritant.
Happy: PABO is Pedagogische Academi BasisOnderwijs, zo heet de lerarenopleiding voor basisonderwijs hier. Vanochtend lekker rustig ochtendje.... MArco ging ff klussen in onze nieuwe deurkast die bijna klaar is. Marco zou het in de gang afmaken. Ik had vorige week alle afgeglanst en alles was afgeverfd. Heeft mijn vader op eigen iniatief ineens schroeven geplamuurd. Kan ik alles nog een keer gaan afglanzen, want hij heeft ook op de grote wand licht geschuurd Dus ik baal nu als een stekker, marco kan niet verder klussen en ik moet nu alles nog een keer doen want hij heeft het dus overal gedaan. Wel lief maar het hoefde niet meer........dus baal baal. Tis hier weer prachtig weer dus we gaan er vandaag nog wel even tussenuit. Tot later....fijne en mooie dag allemaal. Kus Diaan
Hoi meiden, Hier nog steeds druk aan het werk. Ik moet om 12 uur weer beginnen tot 21 uur. Ik lees natuurlijk wel mee, maar reageer even niet. Superbalen dat het nu eindelijk eens mooi weer is en ik op mijn werk zit. Grrrr! Neem de kids maar mee naar buiten vandaag denk ik. @Maxicosi; ik heb het kussentje eruit gehaald en de rest laten zitten. DIe rand om haar koppie lijkt me nog wel even veilig. Nou meiden, geniet lekker van het mooie weer en tot woensdag vrees ik. Moet namelijk morgen en overmorgen ook nog werken. Liefs, Maartje
Even snel berichtje moet Britt eten geven maar ben zo trots. Ze lacht nu echt! http://nl.youtube.com/watch?v=o5sugbzGKNw (nu moet hij het doen)
Diaan, klus ze... Maartje, werk ze. Hopelijk kan je toch nog even naar buiten met de kids! Moon, je linkje werkt niet helemaal
@Moon, ach wat een lief filmpje. Dat jurkje heeft Dewi ook. @Irene: Fijn dat je eruit bent wat je wilt doen! @maxicosi: oh zo zie je dus maar hoe lomp ik ben. Nooit geweten dat dat een verkleiner was, laat staan dat je die eruit kan halen....Ik vond hem al zo krap worden....-schaam- @Hond: Het gaat nu wel aardig met Bruce. Hij heeft gisteren 2 keer een kreetje geslaakt, maar niet meer zo hard gekermd. Vandaag gaat hij met mijn zusje en haar vriend mee wandelen in het Mastbos.
Nu moet ik er ook echt aan geloven. Quinten is ziek. Al wel vaker verkouden geweest maar vannacht heeft hij tot 2 keer toe zijn bedje onder gespuugd. Hij moet zo vreselijk hoesten. Zo zielig. Ben zo vaak bij hem geweest dat ik de tel ben kwijt geraakt. Fles jes drinkt hij half leeg. En huilen, huilen, huilen. Doe zelf ook maar mee! Hihi. Morgen moet ik werken en zou Quinten naar mijn scoonmoeder. Maar als hij nog zo is morgen en we hebben weer een k.... nacht gehad blijf ik lekker thuis met hem. Mijn mams zei dat kleintjes vaak snel ziek zijn maar het ook snel kwijt zijn. Daar hou ik me een beetje aan vast....
@ nijnie Ik heb hem er vrijdag ook uit gehaald. Ze zit zo wat dubbel geknakt in de mc. @ chrisje Haha lachen! Bij ons thuis zijn ze ook voor Ajax. Moest voor feyenoord worden dan zou ie met me trouwen @ liesje Dikke knuffel! @ diaan Oepss... wel lief bedoeld van je pa. Maar voor jullie balen. @ maartje Werkse meis... @ murizzz Beterschap voor de kleine. @ all Hebben mijn beste vriendin aan mar zijn beste vriend gekoppeld. En gisteren zijn ze samen weg geweest. Zit nu al de hele ochtend op verslag te wachten maar nog niks gehoord Wel van Mar zijn vriend hihi... ze hadden gezoend dus hoop dat het wat word met ze
hier nog steeds hetzelfde, ze wordt steeds 1 1/2 na de fles al onrustig, begint ze te krijsen en wil alleen maar op de arm...pffff
@moon.. wat een heerlijk filmpje! En wat een mooie lach heeft ze! Jullie dag kan niet meer stuk! Net lekke rwezen wandelen! Heerlijk weer buiten!
@ nijnie: wij hebben een paar weken geleden het kussentje uit de mc verkleiner gehaald. Wietze's benen staken anders buiten de mc uit. Om het hoofd heeft ie dus nog wel steun. Anders vind het er zo groot uitzien... en heeft ie nog wat steun. @ xenas: huis zag er goed uit op de foto's en dat de keuken de vloeren aan vervanging toe zijn zou voor ons geen probleem zijn. We hebben zo'n specifieke voorkeur dat we geen huis konden vinden met al een goede vloer, keuken en badkamer erin. Dus hebben we met mazzel nu nieuwbouw gekocht, de bouw is alleen nog niet afgerond. @ marieke: knuff voor jou... hier wil Wietze ook alleen maar op schoot op de arm... soms houdt ik dat vol en soms leg ik 'm gewoon op bed. Hij wil dan nog wel eens zomaar in slaap vallen (wel na flink huilen en een paar dikke tranen). Gister lekker op stap geweest met de dames van de zwangerschapsyoga. Was gezellig en iets na twaalven thuis. Mocht er vannacht wel om 5 uur uit. Wietze is weer een tikkie verkouden en heeft dus 's nachts weer zin in eten. Overdag heeft ie nog maar weinig eten nodig. Entertainment des te meer. Straks weer even naar de groentetuin. Ben al naar de sportschool geweest. Even een pilates klasje gedaan. Niet alle oefeningen meegedaan. Ben nog zo ontzettend stijf en zonder conditie. Ook waren sommige oefeningen nogal zwaar voor de buikspieren en aangezien ze tijdens de zwangerschap open stonden heb ik me maar ingehouden. Iedereen een fijne zondag. Liefs Silvie