SPAM hier een mooi plaatje van mijn schatje. Hij kijkt een beetje erg serieus, dat komt omdat hij al van mama had vernomen wat ze bij hem op gaat zetten. Het resultaat zie je op de volgende foto.
Omdat het hier zo prachtig weer is heeft mammie mij alvast een zonnebril opgezet........ Jammer dat het nog een beetje koud is anders was ik lekker in mijn blote bazzie op het strand meiden gaan verleiden. Kus Gilian
En nu ben ik natuurlijk rete nieuwsgierig... Diaan . Ah inmiddels staat ie er ook. Stoer hoor! Ik wil ook zo'n ding voor Mirte en ik ga denk ik binnenkort maar eens even kijken bij prenatal voor een parasolletje voor op de wagen met al die zon . Ik heb het kussentje uit de zitverkleiner gehaald en het ding zelf er nog even terug ingestopt. Nog even kijken of dit dan beter zit, nog niet geprobeerd. Als ze wakker is zit ze trouwens prima zonder dat hoofdsteun ding, maar ik denk als ze in slaap valt dat het dan toch wel lekker is als dat ding er nog in zit. En aangezien we waarschijnlijk een lange rit gaan maken volgend weekend leek me dat toch wel handig.
Geweldige foto's diaan! Ik ga ook zo ff spammen! Volgens mij is iedereen van het lekkere weer aan het genieten!
Ja dat klopt! Wij zijn lekker gaan wandelen bij de Oude Maas. Deze foto net gemaakt, mooi is ze hè...
het waren 3 schepjes worteltjes.. volgens mij vond hij het wel lekker.. overigens is meteen de slab de was in gegaan haha! Ongelofelijk... Jesse heeft 5 uur de fles gehad.. en ligt nu op de safety sleep (dus op zijn goede kant) nu te slapen... echt al heel de tijd.. gelijk vanaf de fles.. dat is nog nooit voorgekomen dat hij tussen de fles helemaal slaapt! Nu heeft hij vandaag overdag niet veel geslapen!
Ik wilde ook vreselijk graag van het mooie weer genieten met mijn mannen. Maar Quinten voelt zich erg ellendig. Hij hoest zo en heeft koorts, buikkramp en drinkt geen melk. HIj wil alleen maar slapen. Sinds een week zijn we overgestapt op volledige Comfort maar we hebben het idee dat dat nu juist de enorme buikkramp veroorzaakt. Hij heeft daar nooit last van gehad en nu ineens sinds gister voel ik hem verkrampen op mijn arm. Hij spant zijn buik aan en begint vreselijk te huilen. Heb vanmiddag cb gebeld en die mevrouw zei dat we misschien beter langzaam terug kunnen gaan naar de Friso normaal omdat hij toen we dat gebruikten geen krampen had. We gebruikten comfort voor het spugen en niet voor de krampen. Maar omdat hij weinig poepluiers had zijn we volledig Comfort gaan geven. Maar goed nu dus 180 cc en dus 3 schepjes comfort en 3 schepjes normaal. Hoop dat dit de oplossing is. Dat hij gewoon ziek is vind ik al vreselijk, maar als hij er ook nog buikkramp bij heeft, wordt het wel heel erg.... Het lastige is dat ik zelf dan ook helemaal niet lekker ben. Kan nix eten en voel me down. Heb gelukkig Calvin. Om hem ga ik door en krijg ik energie. Maar als ik nu zo achter mijn laptopje zit, stromen er toch echt veel tranen. Heb mijn baas al gebeld. Blijf morgen thuis bij Quinten. Schoonmoeder hoeft dus niet op te passen. Mijn hubbie moet vannacht en de rest van de week de nachten werken dus ik heb ook niet echt een back upje vannacht. Heb Quinten met zetpil in bed gelegd. Hij heeft nix gedronken van zijn fles van 18.30 uur. Weet niet wat ik nu moet. Wacht maar tot dat hij komt en doet hij dat niet dan geef ik hem uiterlijk om 22.30 een fles en zie wel hoeveel hij dan drinkt...
@murizz.. ohh meid, wat vervelend dat je je zo voelt, en dat quinten zo ellendig is! hoop dat hij snel weer drinkt! {knuff voor jullie}
Quinten ziek, hopelijk drinkt hij straks in elk geval een beetje Murizzz. Klinkt heel verstandig dat je morgen thuis blijft... Wij mogen morgen naar t CB, ik hoop dat Mirte niet teveel last krijgt van de prikken. Anders blijf ik dinsdag lekker thuis.
@ diaan Wat een lekker mannetje! @ missyess Is zkrs een mooi meisje.. mag je trots op zijn @ wen Haha lachen! Hier was het vandaag bruine bonen met appeltjes.. Ze lust nu wortels, sperzie boontjes en bruine bonen. @ murizz Vervelend van die krampjes. Ik moest ook iets anders gaan gebruiken ben toen ook gestopt er mee toen het erger werd. Wij doen voor het spugen 3 schepjes johannes broodpitmeel er door. Hier helpt het super.. ze spuugd nooit meer. @ all Wij zijn ook wezen wandelen. Naar m'n zwager toen naar opa en toen weer naar m'n zwager om te kijken of m'n schoonzus al wakker was. En toen weer naar huis.. toen was oma nog even langs gekomen. Daar wilde ze niet naar lachen hihi.
Nou jaaaaaaa zeg.. gisteren heb ik een heel verhaal getypt lag ineens zwangerschapspagina dr af! Lekker dan.. bericht weg whahah.. Dus gisteren ff niet geweest... Ben zo terug STEM STEM STEM!
AAAAH Kiss je was me voor. Gisteren lag hij er inderdaad uit, ik kon er ook neit op komen. Ben er later wel, ze zijn de riolering nog steeds aan het doen en nu staat er een hele grote happer in de tuin. Gilian wordt ook wakker en Rowin staat te roepen naar de "happer" meneer om aandacht dus die wil ook buiten kijken, druk druk druk tot strakkies