Goeiemorgen dames . Diaan, veel plezier met al die "bob de bouwers" en "happers" in je tuin Kiss, ik wilde gisteravond voor ik naar bed ging ook nog even hier langs, maar lag er idd af. Deed eindelijk mn internet het weer fatsoenlijk, ligt de pagina hier plat... Maar volgens mij kunnen we weer... Ik had Mirte na de voeding van 7 uur (ze roept tegenwoordig zelf om 7 uur ) weer in bed gelegd en ging zelf douchen. Kom ik de badkamer uit, ligt madam te kletsen in haar bed, haha. We hebben een spiegeltje in haar bed gehangen en ze had hele verhalen tegen haar spiegelbeeld, brede lach op dat koppie. Straks CB, hopelijk vallen de prikken mee
@nijnie.. succes bij het cb vandaag! @all.. zoo weer een heerlijk dagje vandaag.. wou vandaag zelfs op de fiets naar mijn werk gaan.. maar toen ik in de schuur kwam bleek dat ik de vorige keer mijn fiets op slot heb gezet... pf.f. moest ik weer naar boven.. en tja, toen was het al 10 voor 8... en begin om 8 uur.. dus dat redde ik niet meer... Dan maar met de auto.. tja,... zo kom ik nooit op die -5 kilo he! Vandaag maar weer lekker veel drinken.. Jesse heeft gisteren bijna 2,5 uur achter één geslapen op de baby safety sleep! Op zijn goede kantje van zijn hoofdje! Ohh wat ben ik daar blij mee! Hij lag zo lekker te slapen.. zo lief... jippie.. vrijdagmiddag 2e bezichtiging!
@ Nijnie, succes met de prikjes! @ Xenas, veel plezier op je werk! EN vanmiddag met bezichtigen! Hier zijn ook mensen aan het werk vanwege de asbest. Ze zijn nu de toilet, badkamer de muur aan het slopen + vloer.. mrogen gaan ze de asbest verwijderen.. Maar wij slapen lekker de hele week bij me mams, ga ik vanmiddag naar toe. Xavier vind het ontzettend interressant allemaal! Whaha.. Jesse & melieke, jullie hebben een stem van mij! Nog 1 week en we gaan lekker een weekje op vakantie! heb ik ECHT zin in! Als het maar wel zo mooi weer is! Gisteren hebben we 3 uur gewandeld, was echt gesloopt toen we weer thuis waren.. maar het was ontzettend lekker. Xavier heeft nog 3 kwartier in de minimonkey gezeten, hij vond het ontzettend leuk! Dus nu nemen we standaart de minimonkey mee als we de kinderwagen ook mee nemen.. Nou, ik verveel me beetje, was is zo klaar ga ik zo buiten hangen.. Dan maar ff koffie zetten voor die Bob de bouwers hier! whaha
ow ja trouwens, toen die mannen kwamen.. maakte 1 van die mannen een opmerking: "goh, ben je net bevallen..?" Ik dacht meteen is dat te zien ofzo? Hij zegt: "omdat er nog slingers hangen met It's a boy" Toen zei ik: " Ohh dat bedoel je, is alweer 4 maand geleden, maar we zijn te lui om de slingers op te ruimen"
Hé meiden, goedemorgen! Nou, ben vandaag weer voor het eerst op m'n werk... Zo raar, het is net alsof ik niet weg ben geweest... het went ook zo weer! Alleen was het gisteren natuurlijk tranen met tuiten... Vond het verschrikkelijk om bij m'n ventje weg te gaan Ga vanavond thuis ff weer bijlezen hoor! Murizzzz, dikke knuf voor jou! Liefs Chris
Goede morgen allemaal! Heb weer 3 stemmen uitgebracht vandaag! Diaan, knappe kerel heb jij! Succes met de werken in de tuin! Missyess, wat een schatje! Xenas, Jesse vond de worteltjes precies wel lekker! En zo goed geslapen! Murizzz, dikke knuf voor Quinten... Nijnie, succes op het CB! Moon, als ze moeten lachen, willen ze meestal niet! hihi Kiss, heel werkje daar bij jullie! Gelukkig kunnen jullie bij je mams logeren, fijn! En oh bijna vakantie...ben jaloers hihi Waar gaan jullie heen? En hihi gelukkig was het op de slingers bedoeld!
Even snel berichtje.. moet eerst even administratie op orde hebben voor m'n pa anders kan ie de belasting niet doen hihi. Britt is niet te genieten.. ik moest naar fysio dus opa paste op en huilen en kon geen lachje van af. Nu is ze ook echt niet gezellig... ze is ook al vanaf 8 uur wakker.
Hahahah Kisssss...ben je net bevallen. Ja meneer van een reus en hij staat nu achter u met een knuppel..............ggggrrrr....ooh de slingers haha Wij zijn een weekendje weggeweest (was zeker niet te merken op het forum?) Ik kom het wel weer ff inhalen. Ik heb echt heel veel niet gelezen en eigenlijk met dit mooie weer ook niet zo een zin. Is er niet iemand die een samenvatting kan maken....hihi.....oja het is bij jullie ook mooi weer. Jolien zit echt in haar top week. Ongelovelijk er kan geen gehuil af. Alleen maar lachen en praten. Gister was er dus in zeeland waar mijn schoonfamilie woont familie langs geweest om Jolien voor het eerst te bewonderen. Ze ging van hand naar hand en ze vond het allemaal best, lachen en kijken. OOhhhhh er staat me een lange sprong te wachten.......ik hoop dat het meevalt, dit is zo veel leuker! Vrijdag was ik dus op het CB. Jolien zit boven de groeicurve maar alles is in verhouding. Begonnen ze weer over de voeding zonder te kijken wat ze nu weegt. Ik zeg dus, ze krijgt 5 x 200 KK. Ooh das wel veel, ik zeg veel? Mijn dochter weegt over de 7 kilo als ik 150 ml per kilo lichaamsgewicht moet doen zit ik op 1116 ze mogen maar een liter dus wat zeur je nou. Toen ging ze pas kijken wat ze woog..........muts doe dat nou van te voren, niet alle baby's zijn hetzelfde, voor je de ouders een schuld gevoel aan praat. Maar goed toen zegt ze , Jolien is zo groot ze mag wel naar 4 voedingen, dat mogen babys met 3 maanden. Ze hoeven dan nog maar 120 ml per kilo LG. Dus haal er maar 1 fles af en die andere niet verhogen. Dat betekend dus 892 ml voor Jolien, maar als ik er een fles afhaal heb ik 800, das in een keer 200 ml minder. Ze snapte niet wat ik bedoelde.........GGGGGGGRRRR en toen in enne zei ze weer dat het normaal was dat baby's van 5 maanden minder drinken krijgen, hallo Jolien is 3 maanden. Oja sorry, ze is zo groot als een baby van 5 maanden dus ik vergiste me.............wel heb je nou ooit. EN het was de arts, niet de verpleegkundige. Conclusie: ik bepaal zelf wel wat ik mijn kindje geef, zolang ze niet te dik is en de verhoudingen oke zijn, geef ik haar lekker 5 flessen, ze laat af en toe wel eens wat staan van een fles, 20 a 40 ml, maar dat vind ik oke, zo krijgt ze precies wat ze nodig heeft eten naar behoefte. Ik heb gestemd op Jesse, xavier en ik zag dat Melieke ook mee doet, daar ga ik dan ook nog ff op stemmen. Mijn mams heeft ook een foto isgestuurd van haar kleindochters Megan en Jolien maar die roept haar eigen kennissen en vrienden op om te stemmen, natuurlijk mag je altijd mee stemmen. Ik kom vanavond nog wel ff spammen, nu ga ik Jolien wassen en aankleden en dan ga ik lekker wandelen, het is heerlijk weer.
@Xenas: super, die foto's van z'n eerste groentepapje @Murizzz: oh, die arme Quinten! Ik hoop dat hij snel weer beter is. KNUFF. @Nijnie: succes op het cb. @Marize: ja, dat weet je inderdaad zelf het best. Zeker als je ziet wat voor een onnozelaars er op het cb zitten. Doe maar lekker zelf je ding. Jelle is gisteren bij z'n oma gaan slapen en is nu net terug. Je mist dat wel, dat klein manneke in z'n bedje, maar het doet ook eens zoooo ongelooflijk deugd! Vanmiddag voorbereidingen maken voor deze lesweek (heb een weekje vakantie gehad, maar iets doen voor 't werk?! Ho maar, neen hoor! ). 't Is hier trouwens ook heerlijk weer. Gisteren gaan wandelen in het park en nog even naar de laatste dag van de kermis in Aalst. Lekker oliebollen (smoutebollen?) gegeten. Lekker vettig! Zo gaan die kilo's er echt niet af. Zo, genieten allemaal van het zonnetje vandaag...
Zooo de stemmen zijn weer uitgedeeld..! @kiss.. goed plan om die minimonkey mee te nemen! Wij liepen gisteren ook naar huis.. en het was brullen.. ! Dus toen hebben we hem maar gedragen naar huis haha, gelukkig was het niet ver!
Wat was het een heerlijk weekend zeg. Daar hebben we dus ook heerlijk van genoten. Zaterdag lekker geshopt in Enschede en zondag heerlijk gewandeld in het bos. Er is teveel geklets om alles terug te lezen dus ik kom er vanaf hier wel weer in. Met Marijn gaat alles goed gelukkig hij drinkt, slapat en speelt en huilt amper. We zijn dus erg blij. Ik ben wel aan het denken om een andere baan te zoeken. Het onregelmatig werken valt me toch wel zwaar met drie kids en een mannetje wat nog voor een nachtvoeding komt. Verder moet ik nog steeds zoeken naar een ritme met drie kids, hh, man en werk. Maar dat komt wel. De vakantie plannen zijn gemaakt dus dat is al een heerlijk gevoel. Met de meivaknatie gaan we naar de Elzas en in de zomervakantie gaan we eerst Marieke lastig vallen en daarna trekken we naar de Drome. Volgend weekend gaan we heerlijk een weekendje naar Beekbergen even tijd als gezin. Kortom alles goed hier. Dikke knuff voor alle zieke mama's en beebs.
Xenas, we zijn alweer terug en t ging goed! Misschien kan je morgen op de fiets gaan en dan niet het sleuteltje vergeten natuurlijk . Wat fijn dat Jesse zo lekker slaapt op de safety sleep . Kissflower, prikjes zitten er weer in . Dat geeft vast een hoop zooi dat ze zo bezig zijn met toilet en badkamer enzo... herstellen ze dat ook allemaal netjes? Fijn dat de minimonkey zo'n succes is, ik ga het hier nog wel weer een keer proberen, laatst was het geen succes bij Mirte . Heerlijk de was buiten, succes met je bob de bouwers daar! Hihi, die opmerking van die slingers... gelukkig dat het om de slingers was. Logeer ze bij je mams, kan je daar ook internetten of moeten we je missen de komende dagen? Moon, hopelijk kan ze gauw weer lekker lachen! Marize, nu je het zegt heb ik je stiekum wel gemist ja! Fijn dat Jolien zo lekker in haar hum is! Die lange sprong... tja volgens mij is het hier een beetje op en af. Soms wat hangerig maar ook genoeg lachen tussendoor! Wat een gemiep daar op het CB, roepen zonder te kijken naar het gewicht... Hier begonnen ze inderdaad vandaag erover dat we over een paar weken mogen kijken of we er een fles af kunnen halen, want dan schijnen ze minder hard te groeien en daarom minder nodig te hebben vertelde de verpleegkundige me. Maar dat is dan wel met een maand of 5. Ik denk dat je je eigen gevoel een beetje moet volgen daarin. Chrisje, werk ze! Happyliesje, lekker dat Jelle weer terug is! Lekker he een weekje vakantie, ik ben ook nergens aan toe gekomen voor t werk. Geniet van het lekkere weer . Nynke, die vakantieplannen klinken goed hoor! Heerlijk hoor! Mirte was vandaag 5394 gram en 61 cm op het CB. We waren 25 januari voor het laatst wezen wegen, nu dus 574 gram gegroeid . Ben trots op mn grote kleine meid! We hebben het nog over de voeding gehad en ik heb aangegeven dat ik het vervelend vond dat ze steeds zo zeggen dat we "te veel" geven. Terwijl Mirte aangeeft dat ze meer wil. Ik heb nog gevraagd naar wat dan het bezwaar is van "te veel", het ging om de belasting van de organen en ook om het feit dat als je eenmaal 5 x 200 geeft, je aan het maximale zit. Maar goed, als ze meer wil kunnen we nog overwegen voeding voor hongerige baby's te geven. Ze raadde aan om over een maandje nog een keer te komen wegen en dan te overleggen of we misschien naar 4 voedingen kunnen. Prikjes zitten er weer in. Ze waren met zn tweeën (vpk en stagiaire) en ze kreeg de prikken tegelijk, scheelt wel. Maar 1 keer brullen . 14 april pas weer. En voorlopig zijn we even van die rottige prikken af!
@nijnie.. jaa morgen is het fietsdag bij mij! Wordt volgens mij deze hele week lekker! Jeee Mirte is dus lekker gegroeid! Fijn! Ja lekker he.. nu hoeven we even geen prikjes meer! Gelukkig maar! Jesse mag donderdag!
ohhh weten jullie dat? Als je groente gaat geven (kleine hapjes nog hoor.. geen heel potje) moet je dan ook beginnen met fruit?