Mooie foto's! Wij zijn nog op zoek naar een kinderstoel. Hebben jullie die in het hema krantje gezien, die lijkt ons wel wat, en helemaal niet duur!
@ smeetje Wow wat een lang haar! Mag britt een beetje lenen? Ik hou het kort want me pa gaat zo de belasting doen en ik moet nog uit zoeken wanneer en hoe lang ik in het ziekenhuis heb gelegen die 3x. Britt krijgt zo haar prikje voor het rs-virus weer ben benieuwd hoe zwaar ze is hihi. Meiden tot later!
Kort verslagje over mijn zieke mannetje. Ben gister bij huisarts geweest. Ze heeft hem helemaal onderzocht en hoorde slijm bij zijn longen. Ze zei dat dit een beginnende longontsteking kon zijn. EN aangezien Quinten nog zo klein is moest ik met hem naar de kinderarts in het ziekenhuis. Ook daar is hij weer helemaal onderzocht. De kinderarts vond de longen schoon klinken en zei dat dit een zeer zware verkoudheid is... Heb antibiotica gekregen en daar van moet hij toch echt op knappen. Gelukkig dus geen longontsteking. Het is zo zielig. Hij hoest erg, is verkouden, oogjes zijn ontsoken. Er komt allemaal prut uit. Dus na een slaapje zitten de oogjes vast geplakt. Hij is ook een beetje hees, dus als hij huilt hoor je een heel hees huiltje. Zo zielig. Hij drinkt heel weinig melk. Laat hele flessen staan. Kinderarts zei zolang hij plas luiers heeft is het goed. Zodra hij geen plas luiers meer heeft moet hij worden op genomen en krijgt hij sonde voeding en een infuus. Daar schrok ik nogal van... Vannacht heeft mijn moeder bij me geslapen omdat mijn hubbie in de nachtdienst zit. Was erg fijn om niet alleen te zijn vannacht. Maar aangezien mijn mams dus het ongeluk gehad heeft, kan ik niet van haar vragen of ze vannacht weer bij me blijft. Ik kan het ook wel alleen maar het is wel erg prettig om niet alleen te zijn als je kind ziek is.
Murizzz beterschap! Net is ze gewogen voor haar prikje voor het rs-virus. Ze was vorige maand 4210gr en nu 5300 gr
Zo, das netjes van Britt, ik hoor net dat we morgen weggaan dus ga pakken... Buurvrouw kwam net naar Eline kijken, volgens haar heb ik alles fout gedaan, komen ze als ze aan de borst zijn ook om de drie uur en als ze huilt is er iets mis....Ik doe dus blijkbaar alles verkeerd....
wat is dat nou weer voor een buurvrouw.. ! weet zeker alles beter? PFF! je doet het perfect hoor! Jij met de mams!
Marieke, laat je niet van de wijs brengen! Eline is jouw kind en jij kent haar als de beste! EN je was precies weer in form met de foto's hihi Stemmen zijn uitgedeeld! Murizzz, beterschap! En succes deze nacht! Dikke knuff! Moon, zo zo goed van Britt! Smeetje, zo'n schatje dat Kyra is....en die haartjes gewoon geweldig! En flink van Kyra, gewoon in de slaapzak! Klieke, zo te zien gaat alles goed daar! Kiss, hihi klein snurkertje! Doris, knuf meid! Xenas, dank je voor de aanbiedingen! Marize, geweldig die foto's....smelt Nijnie, ai lukt het niet met de vriezer...volgende keer niet morsen hihi Maris, wel grappig....maar idd als je elkaar maar heel af en toe ziet kan zoiets gebeuren! Mooie foto trouwens! Wat een zalig weertje! Winter vindt het ook zalig...zo met de wandelwagen in het zonnetje...
Even vraagje... wie heeft ook de Quinny buzz? Der staat dat ze tot 7 kilo in de wagenbak kunnen blijven. Maar als ze dat is ze nog niet super groot. Vind dat zo gek. Dat ze er niet langer in kunnen liggen. Om gerekend is ze dan net 4 maanden. Vanaf 30 dec gerekend.
@ moon: hier geen quinny buzz... wel apart hoor dat die bak maar tot 7 kg gaat. Britt is wel goed gegroeid zeg. @ marieke: jippie! Nederland komt in zicht! @ smeetje: wat heeft kyra een bos met haar zeg. Ze ziet er een stuk ouder uit zo... @ murizzz: stekte meis. Inderdaad niet lekker om dan een nacht in je eentje in te moeten. Ik vind 's nachts de dingen veel erger overkomen dan overdag. Hoop dat Quinten snel opknapt van de antibiotica! ((knuff)) Vandaag weer naar de bedrijfsarts geweest. Moet 18 maart terugkomen en in de tussentijd actief gaan zoeken naar een andere baan. Ik zou eigenlijk vandaag ook een gesprek hebben met m'n teamleider en de arts van de afdeling. Dat is alleen verzet. Heb nog geen bericht gehad van wanneer het dan wel kan (teamleider zou vandaag contact met met opnemen). Heb nu dus weer 4 weken erbij gekregen... Wietze vandaag met een klein slokje mama melk naar het kdv gebracht. Ik ben erg benieuwd hoeveel hij nog gegeten heeft vandaag... Nu maar weer aan de kolf en dan eten koken. Vanavond weer naar de sportschool... heb nog geen zin... gaat hopelijk komen als ik er ben.
Hahaha, Moon, die kende ik nog niet die uitdrukking! Oef, was net weer dik janken geblazen, leg haar op bed, heeft ze nog twee minuten gigantisch hard geschreeuwd en ineens was het stil Werd er bang van...Lag ze naar haar mobiel te kijken, was dus gewoon moe, misschien heeft ze wel gewoon meer slaap nodig en moet ik haar maar huilend op bed leggen om te kijken of ze dan in slaap valt?
Moon, kan je niet helpen...maar voor zo ver ik de quinny ken, die bak steunt enkel op die haken hé...heeft nergens anders raakpunten? Dus zou dan wel eens kunnen... Marieke, kan je eens proberen!
@ marieke Euhm kan ook wel iets van hier zijn hoor. Dat het een gezegd in het dialect is. @ liesje Ja klopt.. ik zal wel is aan de fysio vragen wat die er van vind als ze dan al in het zit gedeelte moet.
Is heel veel plannen en inderdaad voetbal is absoluut niet flexibel en daar baal ik ook wel eens van. Buiten werk, deyna en mijn huis heb ik ook nog een paard. Lekker druk dus. Ik moet alles om wes heen plannen en bv naar mijn paard gaan als hij thuis is dan kan ik rijden. Anders gaat Deyna gewoon mee. Wes helpt heel veel en we doen het echt samen. Nu zuigt hij bv 's avonds laat. Hij is inderdaad op zoek naar een andere club vanwege de afstand maar gaat ook in gesprek met een club in zaltbommel ofzo, dat is dus net zo ver. Dacht ook dat hij dat niet meer wilde maar goed... Zijn nog wel een paar clubs geinteresseerd. We zien het wel. Hoop gewoon dat hij hier in de buurt gaat voetballen.