Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Maartje: mondkapjes voor, isolatiepakken, pakken van marsmannen aantrekken, je terugtrekken op zolder en geen contact meer hebben met de buitenwereld, werken via de webcam, dus niet lijfelijk aanwezig zijn maar via de webcam je werk doen hihi ;) :) , tja andere tips heb ik niet. Ik heb hetzelfde probleem. Bovenstaande tips heb ik allemaal uitgeprobeerd maar om nou te zeggen dat ze goed werken, tja dat nou ook weer niet.

2. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Moon: ik heb als ik voor controle naar het ziekenhuis moet altijd heibel gehad met de dietiste. Ze zegt iedere keer dat ik wat kilo's kwijt moet. Zeg ik zelf al als ik binnen kom. Het is in haar ogen nooit goed wat ik doe. Ze luistert ook voor geen meter :( .
    Zegt ze dat ik toen ik zwanger was van Rowin veel te veel was aangekomen, (21KG). Ze zei toen dat tussen de 10 en 15 prima is. Was ik nu zwanger van Gilian was ik 13 kg aangekomen. Zegt ze weer Goh wat veel.

Dus ik ga niet meer heen. Ze geeft geen aanvulling op mijn gezondheid. Word altijd boos als ik geweest ben en pissig. Dus ik ga niet meer hnaar haar toe en als ik vragen heb bel ik haar. Maar gelukkig heb ik nooit vragen. Kijk kilo's kwijtraken betekent gewoon 1 koekje eten ipv 3, en geen chippies meer etc. Dat hoeft zij me niet te vertellen.

3. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Nijnie: laat je het me even weten als je definitief mee gaat?
    Sterkte bij de dokter, vervelend hoor voor je voeten, zijn juist zo belangrijk!

@Astrid: had jij nou al vervoer? Laat jij het me ook nog even weten of je meegaat?

@Kiss: je kunt wel merken dat je ergens anders zit ipv thuis achter de pc. Ik hoef meteen minder bij te lezen nu je wat minder post ;) :)

@Liesje: dat waren wij in Turnhout...... :oops: de vonken sprongen ervan af. Alleen is zo'n hokje wel klein hoor, maar goed het paste allemaal net. ;)

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
  5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Diaan; hahahaha, bedankt voor de tips! Ik denk dat ik mijn huis maar inpak met folie en binnen blijf ofzo!

Manlief heeft vanavond een etentje. Het is eigenlijk ook een beetje een sollicitatie. Als het goed gaat wordt hij contactpersoon in nederland voor een tassenontwerper. Erg leuk project en extra centjes is natuurlijk altijd goed!
    Ik heb dus net een stoommaaltijd naar binnen gewerkt. Ik vind het helemaal niks om in mijn eentje te eten. Zo ongezellig! Wie komt me gezelschap houden?!?!?!

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Helemaal niemand?! :(

7. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Vanmiddag naar het inloopspreekuur geweest met Robin. Hij weegt nu 7690 gram en is 69 cm lang. Whaaa, wat een beer. Hij is ook onderzocht, maar hij is niet te dik voor zijn lengte en voor de rest is hij weer helemaal goed gekeurd. Bijna 8 kilo. Geen wonder dat hij zo zwaar op de arm wordt.

8. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    nou vooruit dan maar Maartje........

9. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Folie......die had ikzelf nog niet geprobeerd.........

Ken je nog een goede mop ofzo? Tja we moeten toch wat doen?

10. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Waar breng je een zieke eend naar toe?

11. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Naar een kwakzalver.

12. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
  13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
  14. ha meiden..

afvallers xxl begint zo.. gaan jullie nog kijken?

15. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    nee, dan hoor je altijd zo veel wat je allemaal niet mag hebben en wat je allemaal wel moet doen. Vind ik een beetje confronterend want dan hoor ik wat ik allemaal fout doe :(

16. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Xenas, ik zet hem net op ik wist niet eens dat dat programma al begonnen was. Heb dus alles gemist...........

17. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Heeeeeeeeeeee vorig jaar op dit tijdstip zat ik met tranen van geluk op de bank...........................ik was zwanger................en nu zit ik weer met tranen op de bank .....................oei ik ben te zwaar. Haha..........nee ik ben happy..........ik ben mama van Jolien! en te zwaar haha

18. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Rustig hier vandaag zeg!

Maartje: ik had dat na mijn eerste ook zo erg. Je lijf en de jouwe helemaal heeft een top prestatie geleverd en moet nu toch ff bijkomen.
    met alle ONHEIL die daarbij hoort. Vervelend

@ allen die zelf ziekjes zijn en kindjes die ziek zijn: beterschap

nynke: niet weer he? zit jou ook niet mee, hopelijk geen bv dip meer en anders maar weer domperidon.

@ kilo's denk maar zo, je kindje wil je niet meer kwijt,de kilo's waren er voor nodig ;)

Hier wordt Reijer zaterdag al weer 20 weken! Dat is een halve zwangerschap :confused:
    Gaat wel erg snel zeg!

Weltrusten,

19. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Maartje, dat is jammer dat het weegspreekuur op maandag is... nog even nieuwsgierig blijven dus :p. Wat balen dat je weerstand zo laag is, ik heb geen tips eigenlijk.
    Ik ljikt nog steeds een redelijke weerstand te hebben *afklopt*.
    Het is dat je een end van hier zit, anders kwam ik je even gezelschap houden, alhoewel ik ook alweer zie dat het de hoogste tijd voor mn bed is...

Diaan, zo gauw ik het zeker weet laat ik het nog even weten (als je het definitief moet weten en ik heb t nog niet gezegd, geef dan maar even een gil... want dan ben ik het waarschijnlijk vergeten te vermelden... na-zwangerschapsdementie...).

Floortje, je krijgt sterke armspieren met zo'n kerel op je arm :). Fijn dat hij het zo goed doet.
    Ik moest echt 3 keer kijken en lezen voordat ik moest lachen om die kwakzalver... (kan ik dat nog op de hormonen schuiven?)

Xenas, nee niet gekeken.

Morgen weer een volle dag. Werken, even boodschappen doen voor de PSZ, naar huis, weer naar de PSZ om te vergaderen.

20. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Heb Lotte net ingeschreven voor de basisschool mmm... ik weet nog dat ze werd geboren...

Het is ook wel leuk als ze groter worden hoor! Hier lol in bad:

groetjes

Deel Deze Pagina