Jeempie, wat een rust op het forum ineens! Ik heb vanmorgen een cursus 'EHBO speciaal' gedaan. Het was vooral gericht op kinderen. Erg interessant. Ik moest reanimeren op een volwassenen, kind en baby. Vooral met de baby had ik veel moeite. De tranen sprongen in mijn ogen als ik met die pop bezig was! Brrr, het zal je maar gebeuren! @Anne; wat vervelend dat je zelf nog steeds niet helemaal opgeknapt bent! Ik ben ook niet topfit, maar dat is een kwestie van conditie en weerstand. Volgens mij is het bij jou iets ingewikkelder. @Marianne; veel plezier met je mams de komende dagen! @Xenas en Jesse; gefeliciteerd! @Missyess; ik leef nu nog meer mee met de meiden bij wie het niet lukt om zwanger te raken. Bij ons ging het ook niet van zelf, maar wij hebben nu wel Fiene! Wat moet het toch verschrikkelijk zijn als het helemaal niet lukt. Elke maand weer die teleurstelling. pffff @Murizz; he bah meid, wat een ellende. Laat je niet afschepen hoor, als je gevoel niet goed is! Dikke ((((knuf)))) @Chrisje; volgens mij zijn er meerdere die moeite hebben met de nieuwe dagindeling (waaronder ik). Het is ook niet niks; een kind, een huishouden, een sociaal leven en een baan (de mama's met twee of meer kindjes lachen nu in hun vuistje en denken 'wacht maar' ). @Kiss; wat een lekker ventje is het toch. Hij lijkt ook veel ouder dan hij is! Ik ga eens even wat foto's verzamelen van mijn beeldhouwwerk om aan jullie te tonen. Hoop ik wel dat imageshack het doet, want de laatste dagen knikkert hij me er steeds uit! Iemand nog tips voor een andere betere site?
Hahaha, ja Maartje, ik hoor die mama's ook in hun knuisje lachen momenteel... "wacht maar tot je een tweede krijgt, gnagnagna!" Hmm, da's vreemd... hoor net dat m'n ex ook een kindje heeft gekregen... een meisje, Lenthe... Althans, z'n vriendin heeft een kindje gekregen, hoop niet voor 'm dat hij het heeft moeten doen
@Nijnie: Ik verstond iets van mokkels. En omdat ze daana die vrouw lieten zien dacht ik iets van 'borsten' ofzo...of anders broodjes? Maar die heb ik nog niet geprobeerd.
@Chrisje; blijft raar he, dat je ex ook door gaat met zijn leven. Ik heb dat ook hoor. Blijft raar als ik hoor dat hij gaat trouwen of samenwoont. Hij heeft nog geen kids, dus dat heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb het zelfs met oud klasgenootjes. hahaha. Raar mens ben ik ook!
Doris! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat mooooooooooooooooooooooooooooooooi!
He meiden, Fijne valentijnsdag allemaal. Ik heb vorig jaar op 15 feb. positief getest, ik weet het nog zo goed, ik stond helemaal op en neer te dansen in de kamer. Wat is dat alweer lang geleden zeg! En nu is Veerle al weer 3 maanden, soms kan ik nog geeneens geloven dat ze echt bij ons is. Mijn werkweek zit er weer op, gelukkig maar! We zitten nog steeds met die 'ellendige' bruiloft in ons maag van mijn schoonzusje. Blijft moeilijk. Jeroen die had het er van de week over dat hij het zonde van het geld vind en liever een nieuw fototoestel koop omdat hij daar proffesioneel aan de slag mee wil. Maar eigenlijk vind hij dan ook weer dat hij het niet kan maken tegenover zijn zusje. En ik vind het maar moeilijk allemaal pffff... Kiss, ah wat een lieve foto weer van je schatje, wat is het toch een mooi mannetje! Xenas, 4 maanden alweer! Wat gaat de tijd snel...Gefeliciteerd voor jullie Missyess en Maartje: ik leef ook zo mee met de meiden die nu nog bezig zijn. Ik kan me zo goed voorstellen hoe ze zich voelen. Ik voelde me ook elke maand weer zo gespannen en wilde het zo dolgraag. Ik voel me ook heel erg gezegend met mijn kleine meisje en geniet elke dag zoveel van haar. Ik verveel me dood vandaag. Ik zit hier maar een beetje op de bank voor me uit te staren. Ben een beetje depri, maar geen idee hoe het komt . Zal wel iets te maken hebben met alle keuzes en beslissingen die we moeten gaan nemen met opleidingen/bruiloften/camera's en dingen. Ik word er niet goed van af en toe. Gaan jullie nog iets speciaals doen vanavond?
@Chrisje; hihihi, misschien is het ergens toch een beetje normaal?! 8) @Doris; dank je. Ga ik het daar even proberen. Wat een prachtige foto! Fiene en Sven kunnen wel een koppeltje gaan vormen met die handdoeken om hun koppies. @Irene; ik ga vanavond beeldhouwen. Heerlijk!
Irene, wij gaan niets speciaals doen vanavond. Ik heb niets bedacht en mn hubbie kennende weet hij helemaal niet dat het valentijnsdag is vandaag Hij zal wel gewoon gaan sporten vanavond Maar niet getreurd, wie is de mol is er vanavond weer op, dus ik vermaak me wel Maartje, Sven lijkt het wel wat om een koppeltje met Fiene te worden
Nou, het is gelukt met de foto's hoor. Helaas heb ik de foto van les 1 met mijn mobiel gemaakt en ik snap natuurlijk weer niet hoe ik die foto's van mijn foon moet krijgen. blonT Na les 2 ben ik zover gekomen:
En na les 3 ziet het er nu zo uit: Best een leuk resultaat toch?! Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden!
Maartje, ik ben ook benieuwd hoe het gaat worden Ik vind het wel heel knap! Volgens mij zouden er bij mij alleen maar brokstukken overblijven.... Maar wat moet het worden Of is het iets abstacts? Sorry, ik heb er weinig verstand van zoals je merkt, maar ben wel erg nieuwsgierig 8) En ik vind het ook leuk om te zien hoe het per week veranderd!
hahaha, het is een abstracte vorm Doris, dus het klopt helemaal dat je Fiene er nog niet in kunt ontdekken. Dat is de cursus voor gevorderden vrees ik! Ik maak een soort vlechtvorm. Vanavond ga ik de vorm verder uitdiepen en dan moet hij daarna helemaal geschuurd en gepolijst. Uiteindelijk wordt het een hele glanzende steen met allemaal verschillende tinten erin (heb ik me laten vertellen).
Oke, dan ligt het dus niet aan mij Durfde het eigenlijk al niet te vragen Maar ik wil nu natuurlijk wel elke week een nieuwe foto van je kunstwerk zien!
Oke, ook nog even een kleintje van mijn schatje! @Doris; mag je altijd vragen hoor. Is toch niet vreemd! Ik zal mijn best doen om de vorderingen hier te laten zien. Het eindresultaat komt in ieder geval nog wel een keer langs over een week of 6! Ik hoop trouwens dat je in deze foto wel Fiene ziet!