Wat een prachtige foto's allemaal! @Maartje: wat een mooi kunstwerk, ben benieuwd naar het resultaat! Ik heb ook weer zin om eens crea te doen. Vroeger maakte ik weleens portretten met potlood. Ik denk dat d=ik dat weer eens ga doen (als ik er de tijd voor vind, ik wil zoveel nl...) @Irene: Jakkes dat je je depri voelt. Kan me wel voorstellen met al die moeilijke beslissingen! Probeer je er niet te druk om te maken hoor. Het komt allemaal vanzelf goed. (denk aan the secret! haha) @All: Ik verveel me ook een beetje. Ik stel al deze hele week het huishouden uit! Erg hoor. Ik moet zo gaan beginne met koken. Jeroen is om half 6 thuis en wil dan meteen eten, want hij moet dan om half 7 weer voetballen. Ja ik ben nu een echte huisvrouw! hihi Ik heb voor Jeroen een mooi cadeau voor valentijn. Maar dat laat ik morgen pas aan jullie zien, want dan krijgt hij het pas! (voor het geval hij het hier per ongeluk leest)
Doris, mooie avatar! Dus ook mooie foto! Maartje, mooi prinsesje heb jij! En knap stukje beeldhouwwerk... Kinder EHBO? interessant... Hier ook geen kaartje in de bus...en ook geen cadeautjes, voorlopig toch niet...wij doen daar eigenlijk niet aan mee... Heb nog niet veel tijd gehad vandaag om langs te komen... Irene, dikke knuf meid! Hoop dat je je snel wat beter voelt... Kiss, wat een schattige foto! Echt een knap ventje! Ik vrees dat er hier véél concurrentie is voor Winter hihi Murizzz, toch nog niet beter...ik duim dat hij vandaag toch nog goed gaat drinken...dikke knuff! En troost je, de meesten werken het dan uit op hun andere kinderen...ken dat kl*te gevoel... Xenas, Jesse 4 maand! Stemmen zijn ook weer uitgedeeld! Marianne, veel plezier met je man en schoonzusje! Anne, Yessie doet het goed! En super, geen last van de prikjes! Winter heeft zijn trukendoos nog altijd niet boven gehaald...draait nog steeds niet...maak me soms toch wel zorgen...
@Doris; hahaha, is ze ook! Ze eet, slaapt en lacht. Idealer kan je niet hebben toch?! @Missyess; ik stel het huishouden altijd zo lang mogelijk uit! Is dat vreemd dan? 8) @Liesje; Fiene rolt ook niet hoor! Als ze op haar buik ligt 'valt' ze wel eens terug op haar rug, maar meer ook niet. Geen zorgen joh, hij leert het van zelf wel. Geniet maar lekker even van je kleine mannetje. Hij wordt toch al snel genoeg groot!
Maartje, is zo, het gaat al snel genoeg...maar de meisjes deden het op deze leeftijd ook al...ach ja, jongens zijn daar vaak trager in...hihi HIer nog zo'n uisteller wat huishouden betreft!
haha, dat van het huishouden klinkt me bekent in de oren Rollen doet Sven wel, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn... Hij rolt alleen van rug op buik, andersom lukt hem nog niet, maar zodra hij op zn buik ligt bedenkt hij dat hij dat toch niet zo leuk vind Dus leg ik hem weer op zn rug, maar zodra ik me heb omgedraait ligt hij alweer op zn buik....
Hoi Meiden, Weinig tijd helaas. Heb wel bij prematuur mama's wat neer gezet. Wil ik ook wel met jullie delen.. is echt zo irritant. Pff moet het even kwijt. M'n oma denkt telkens alleen aan zich zelf. We waren ergens op bezoek net en zegt ze dat ze had overgegeven en uit de buurt van Britt zou blijven. Maar toen stond ik met haar en in eens zit ze met haar vingers aan Britt haar mond. En zeg ik dat moet je niet doen want je voelt je toch niet lekker? Zegt ze dat ze niks mankeerd en zich prima voelt. Even later tijdens de koffie zegt ze dat ze volop beroerd is al de hele tijd en denkt dat ze griep heeft. Ten eerst vind ik het al niks dat andere mensen aan haar mondje gaan zitten.. want hebben ze niks aan te zoeken. En ten tweede snap ik niet dat als je weet dat het een vatbaar kindje is dat je gaat liegen over dat je ziek bent omdat je haar zo graag wilt aan raken of vast houden. Als ik me niet lekker voel dan geef ik haar ook geen kusjes.. en was ik m'n handen heel goed enz enz. Maar weet niet zo goed hoe ik het haar moet uitleggen want volgens mij luisterd ze voor geen meter Verder heeft Britt harde ontlasting gehad vandaag .. zo zielig! Ze had echt moeite het er uit te krijgen. Ze heeft mama geholpen met versieren haha.. Hadden rozenblaadjes neer gelegd voor papa en britt er tussen gelegd en fotos van genomen hihi. Had haar in der wipje gezet met een hartje met tekst maar duurde beetje lang voor papa kwam dus ze was in slaap gevallen hihi. Maar ik ga weer .. ze zit te poepen. Probeer morgen echt te reageren op iedereen. Kussssssss
@kiss.. geweldige foto meid! @doris.. ohh schattig zo.. in die doek.. die foto! leuk je nieuwe avater @irene.. blijft idd een moeilijke keuze. Vanavond hier ook saai! Rob is trainen! @maartje.. ohh wat heb je wat moois gemaakt zeg! Wat een heerlijk koppie heeft fiene zeg! @moon.. ik vind het zoizo raar idd dat mensen aan hun mondje gaat zitten! Maar ik snap idd dat je dat zo irri vindt! knuf! Zo vandaag met mijn mams naar de makro geweest! Heb een externe harde schijf gekocht van 500gb! zo nu kan ik zeker wat foto's maken.. zonder dat mijn comp vast loopt! ohh hoor alarm! x
@Maartje: ik heb ook nog last om een ritme te zoeken met kids, werk en het huishouden en toch is Marijn mijn derde al. Wat een lieve foto van Fiene. @Murizzz: ik hoop dat je mannetje snel weer opknapt. Hoe gaat het met je mams? Mijn moeder is nu onder behandeling in de vogellanden en het gaat erg goed gelukkig. @Xenas: succes met de bezichtiging morgen. 500 gb? Dat word heel veel foto's maken. @Kiss: belangrijke pb! Ja ik liep idd in de rij hondjes daar. Leuke spam weer hoor. @Diaan: ik hoop dat je snel opknapt. Fijn dat het cb zo relaxed was. @Moon: wat een muts in het zh zeg. Dat is niet leuk van je oma zeg. Ik hoop dat Britt er niks aan overhoud. @Nijnie: de griep lijkt idd ons huisje voorbij te gaan gelukkig. Fijn dat de overgang naar gewone voeding goed lijkt te gaan. @Floortje: Robin doet het prima dus. fijn hoor. Leuke mop. @Klieke: het lijkt allemaal mee te vallen gelukkig. Hoe gaat het bij jullie? Wat een leuke foto. @Anne: ik hoop dat Yessie snel opknapt. Succes met het zoeken naar een baan. @Chrisje: geef het de tijd meis. Het lukt vanzelf wel. @Doris: wat een mooie foto. @Irene: dikke ((knuff)) voor jou. @Liesje: geen zorgen maken hoor. Marijn draait ook niet. Komt vanzelf wel. Stemmen zijn uitgedeeld. Ik heb alleen de link niet van Denisse iemand? Hier alles goed. De griep lijkt ons huisje voorbij te gaan gelukkig. Marijn heeft zijn prikken gehad. Gelukkig had hij er geen last van. Hij is alleen wat slomer en slaapt erg veel. Marieke is goed aangekomen in nederland en Eline had het goed gedaan in de auto. Ik ga zaterdag even bij haar langs. Tot later weer.
Maartje, was die cursus vanuit je werk? Je moet er idd niet aan denken bij een beebje... brrr. Maartje, wat voor materiaal is het? Wat een verschil al na les 2 en les 3! Veel plezier (gehad) vanavond!? Nou die Fiene in bad heb je ook knap gebeeldhouwd hoor! . Lekker koppie! Missyess, ik verstond ook iets van mokkels, maar het is goeiemoggels dus mokkels zal het wel niet zijn . Iets geprobeerd wat erop leek, maar wokkels doet het dus niet... . Doris *smelt*. Hihi, Sven die rolt van rug naar buik en niet meer terug kan. Hier leg ik Mirte op haar buik en dan laat ze zich soms omvallen naar haar rug. Maar volgens mij is daar minder voor nodig dan van rug naar buik. Ik bedoel, als ze dat zware hoofd naar de zijkant en wat naar achter bewegen gaat het volgens mij haast vanzelf (zo ziet het er hier uit tenminste). Irene, niks speciaals gedaan vandaag. Maaaar ik had wel een lief kaartje van lief toen ik thuis kwam. Ik had ook een kaartje voor hem achtger gelaten toen ik naar mn werk ging. Erg leuk, want hij denkt vaak niet aan dat soort dingen. Ben je de dag nog een beetje doorgekomen qua verveling? Al die keuzes zijn ook niet niks, geen wonder dat dat wat onrust geeft. Liesje, volgens mij doen die kindjes het gewoon op hun eigen tijd hoor. Mirte doet het hier maar soms en ik gok dat het meestal toeval is eigenlijk . Op het moment is op haar buik liggen toch ook weer verre van favoriet... Moon, wat irritant... Ik zou het ook niet wat vinden als anderen aan haar mondje gaat zitten. Ik doe het zelf eigenlijk ook bijna nooit. Haar eigen vingertjes stopt ze maar lekker in haar mond . Nynke, fijn dat de griep voorbij lijkt te gaan! Bedankt voor het berichtje dat Marieke goed is aangekomen, doe haar de groeten als je langsgaat zaterdag! Mirte had na het badderen ineens een pluk haar van me vast... best stevig ook nog . Stond ik daar voorover gebukt over het aankleedkussen, ik kon geen kant op . Ze was vanmiddag een boekje aan het "lezen" in de box. Het lag op haar hoofd, haha. Vergeten een foto te maken dat is dan wel weer jammer . Ik had vergadering vanmiddag en het ging werkelijk weer helemaal nergens over. En ik kom daar dan zo "druk in mn kop" vandaan, dan lijk ik wel een stuiterbal. Terwijl ik hardstikke moe ben. Het werken valt me best wel een beetje (veel) tegen vaak... Ondanks dat het ook wel weer leuk is... dubbel hoor.
Diaan: pureer jij alleen appel en peer? Ik gaf eerst een potje maar wil het nu zelf gaan doen. Heb net liga, appel en banaan ingeslagen. Kachel al weer helemaal goed? Nijnie: fijn dat ze niet zo'n last heeft van haar prikken. Maartje: er zijn speciale vitaminepillen voor je weerstand. Alleen moet je die dan een tijd slikken. Die raden ze aan als je bv in het onderwijs werkt. Zal wel even de naam voor je opzoeken. Floortje: wow wat een beer zeg! Anne: hoe is het nu met Yessie? Muriz: Hoe gaat het nu? Dat is een klein voordeel dat je kilo's eraf vliegen Moon: lekker handig van oma. Ik vind dat ook maar niks als andere mensen aan haar mond zitten. Laatst stopte een verkouden vriendin haar gevallen speen in haar mond en daarna bij Deyna, bah. Dat deed ze dat ik wegliep... Nijnie: bij mij valt het werken me ook echt tegen. Ik ga volgens schooljaar ook drie dagen werken. Vandaag met Deyna naar de huisarts geweest. Ik heb waarschijnlijk voor het eerst in mijn leven een koortslip (weet niet hoe ik eraan kom..) en Deyna had eerst gisteren witte stippen op haar tong en vandaag ineens witte blaasjes. Moest meteen langskomen mocht het wel herpes zijn. Gelukkig is het spruw( alweer). dacht dat ze dat alleen in het begin kregen. Deyna is de laatste dagen en hangerig en huilt een stuk meer. Zal wel een sprongetje zijn. Maar is best zwaar als je moe bent van je werk en dan ook nog een kranky kindje thuis hebt. Oja is er ook een lijstje wie er komen naar de meeting?
Nijnie, Sven draaide een paar weken geleden idd ook van buik naar rug, maar dat was volgens mij meer een evenwichtsprobleem Nu hij namelijk stevig op zn buik ligt lukt het hem niet meer...
@Murizzzzz.....wat vervelend voor jou en die kleine man, ik hoop dat hij snel opknapt. Knuffel @Xenas......happy de peppie 4 maanden. xxx @Nijn.........ik moet je eerlijk bekennen dat ik zelf nog niet eens echt de tijd heb genomen om te kijken @Kiss.......voor mij was het gister 1 jaar geleden......op de verjaadag van mijn broer en Jolien is geboren op de verjaardag van zijn dochter. Valentijnsdag is ook een leuke dag............romantisch @alle stemmen zijn weer uitgedeeld........... @Xavier.......ik ben zo verliefd op je...............zucht.......... @Maartje....ik heb ook die reanimatie gedaan voor baby en kind................en idd @Missyess..........ik ga nu gelijk ff kijken..ik word wel erg nieuwschierig....1e koffie verkeerd? 2de mokkels....3de gevoel........denk ik....maar die mokkels is al fout want die moet je vertalen. @Doriss..................ooohhhhhhhhhhh weer in LOVE @Maartje beeldhouwen? OOh ik zie het nu...............nou ik ben benieuwd wat het gaat worden.......ff kijken ik zie ik zie..........een vlinder.......... @OOOOhhhhhhhhhhh kanonne weer verliefd.................Fiene.............zucht @Moon..........hhhmnmmm helaas heeft Britt nog geen tanden ............want dan had ze die oma ff kunnen bijten............bij mij mag ook niemand de handen in haar mond doen...........zoek of niet ziek! @iedereen...........zo ik had net wat! Ik wilde de sloop van het BVkussen wassen....doe dat ritsje open, valt al die vulling eruit. Allemaal van die hele kleine piepschuimballetjes............PVD had ik er toch een keer te wild mee gedaan....Helaas maar deze heb ok linearecta de container in gedaan. Echt zonde, dat ding was nog best duur. Jolien rolt ook sporadisch van buik naar rug.....tis maar net hoe haar armpie ligt.Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat het valentijndag was............mijn man was vrij en dan maken we er sowieso een lekker dagje van...... Het gaat trouwens steeds beter, niet zo veel pijn meer............ Morgen ga ik naar de negenmaanden beurs.........ik ben benieuwd ......ben altijd nieuwschierig naar nieuwe snufjes.
hihi zijn jullie ook all you need is love aan het kijken? Is iemand aan het zingen voor dr man, ik zou er ook van moeten huilen
@liesje; dan is Fiene zeker een jongen in een meisjeshuidje! @Moon; ooohhh, grrrrr Daar kan ik dus ook echt niet tegen. @Xenas; zo jij kan weer even voort! @Nynke; fijn dat Marieke goed is aangekomen. BEdankt voor de melding! Ben blij dat ze niet de hele weg heeft gehuild. Hmmm, er is dus geen hoop voor de toekomst. Ik hoor altijd iedereen zeggen dat bij een eerste kindje je leven het ergst verandert en dat het bij een tweede of later wel meevalt. @Nijnie; ik ga ook altijd zo stuiteren van die vergaderingen. De cursus was inderdaad vanuit mijn werk. De steen waar ik mee werk is speksteen. @Evaatje; dat was even schrikken met die uitslag zeg! Gelukkig is het geen herpes (hoe vervelend spruw ook is). Ik hou me aanbevolen voor de naam van die pillen. Kan ik als groepsbegeleider ook wel gebruiken! @marize; wat fijn dat het wat beter met je gaat. Veel plezier op de negenmaandenbeurs Mijn avondje hakken en zagen zit er weer op. Ik ben inmiddels bezig met het schuren van de steen. Daarna volgt het polijsten en dan is hij klaar (zal nog wel even duren hoor!). Ik zal morgen meteen foto's maken, dan kan ik hem weer even showen. Ik ben natuurlijk weer eens vergeten de video aan te zetten, dus dat wordt morgen op uitzendinggemist.nl 'Wie is de Mol' kijken. Weltrusten allemaal!
hallo allemaal, wat een verhalen weer, en helaas veel griep... Beterschap allemaal! alle foto's waren weer helemaal super om te zien. Vooral de portretjes die Doris gepost heeft van haar ventje, wauw! Ik ga ook eens een handdoek "draperen" denk ik, bij Fiene vond ik het ook al zo mooi. De doek trekt echt de aandacht naar het gezichtje! @ Nijnie: wat lief dat jullie elkaar kaartjes gegeven hebben! @ testen: mijn test was op 17 feb, later die dag ging ik met vriendinnen naar de huishoudbeurs. 1 van ons was toen 7 maanden zwanger en wou naar de 9-maandenafdeling. Ik heb heel schijnheilig "onge"interesseerd" rondgelopen daar. Ze hadden niks doorgehad maar het achteraf wel teruggerekend :-D @ vermaanddag: Oriande is vandaag 3 maanden! (het blijft idioot dat ze pas in november geboren is, de luie donder! ) @ werken: het bevalt me steeds beter om weer naar het werk te gaan. Ik vind het wel fijn dat ik weer iets substantieels gedaan krijg op een dag. Toen ik me dat voor het eerst realiseerde schaamde ik me een beetje, maar feitelijk is het denk ik prima. Ik ben namelijk sinds ik weer werk ook veel betrokkener bij Oriande voor mijn gevoel. @ Happyliesje en Liesje: ik heb al aardig wat vlamingen in mijn vriendenkring, dus ik ben wel wat gewend qua vlaams. Eigenlijk is het nederlandse "jurk" trouwens gekker dan het vlaamse "kleed", de duitsers zeggen tenslotte ook "kleid", dus waar ons woord voor dat kledingstuk nou vandaan komt... @ borstvoedingsdames: hebben jullie ook zo'n heftig effect van stress op je melkproductie? Ik moest gisterenochtend voor mijn werk op tijd in Amsterdam zijn, en prompt schoot mijn productie omlaag. Toen ik er eenmaal was aangekomen ging het al weer wat beter (meteen bij aankomst even gekolfd). Helaas raakte ik daarna met een collega naar het ziekenhuis (hij had een "collaps" gehad, oftewel was om onverklaarbare reden zomaar flauwgevallen), en het was dus eigenlijk de hele dag mis met mij. Gelukkig had ik een voorraadje, maar ik stond wel te kijken van het effect van dit soort dingen op mijn borsten. @ Marieke: Goede reis en heeeeel veel plezier! Nu ga ik Oriande voeden en snel mijn bedje in. Helaas alleen (en dat op valentijnsdag....) want manlief zit weer in Zeeland. Morgenavond reizen we af naar mijn ouders, want mijn moeder is morgen jarig. Ze verheugt zich onwijs op onze (lees: Oriandes) komst, erg leuk. O ja, ik heb een serenade gewonnen met de NRC.next. Cool he? Ik heb zelf een tekst geschreven en die is door een zangeres ingezongen. Ben benieuwd wat mijn man er van gaat vinden! slaap lekker! Maris
Hoe laat geven jullie altijd de laatste voeding? Dewi heeft nu om 18.15 de laatste gehad en ligt nu te slapen. Meestal maak ik haar dan rond deze tijd wakker voor de laatste voeding. Anders staan mijn borsten morgenochtend op springen (staan ze toch wel trouwens) Maken jullie je kindjes ook wakker voor een voeding, of laten jullie ze gewoon liggen. Als ik haar nu niet wakker maak, dan komt ze denk ik om 2 uur ofzo...hoe later ik de voeding geef, hoe langer ze slaapt..