Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trusten trouwens!

2. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    heb even een bericht gedelete, vond het wat te heftig aangezien ik vanwege de naam van mijn dochter veel minder anoniem geworden ben hier.

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Missyess: ik maak Oriande ook altijd wakker voor een voeding, ik denk dat ze anders idd midden in de nacht wakker zou worden met honger, en nu slaapt ze door (en ik ben zelf toch nog wakker, dus dat maakt niet uit).

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hmm Maris...Nu ben ik natuurlijk weer nieuwsgierig wat voor een bericht je had geplaatst... 8)
    Maar ik moet idd zeggen dat ik ook meer oplet wat ik plaats. Iemand die me kent en opzoekt weet me nu wel makkelijk te vinden natuurlijk...

5. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Maris, ik heb het gelezen! hihi
    Vind het super voor jullie!

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    @Maris................jeetje je maakt ons nu natuurlijk best wel nieuwschierig zeker nu Liesje het wel heeft gelezen en zo een antwoord geeft................................. :baby:

Ik ga me lekker klaar maken voor de beurs........heb er zin in...........oja ik ga nu eerst ff stemmen uitbrengen...............

Tot vanavond

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Veel plezier Marize!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marize: veel plezier op de beurs.

@Maris: hmm wat kan nou zo heftig zijn? Een nieuwe zwangerschap? Trouwen? Fijn dat het werken bevalt. Hierook bij stress een mindere productie. ik gebruik dan vaak een neusspray met kolven dat geeft net weer wat meer voeding. Veel plezier bij je ouders en Cool zo'n serenade.

@Missyess: ik maak Marijn niet wakker voor zijn voedingen maar die slaapt ook nog niet door dus ik moet er toch s'nachts uit.

@Maartje: er is wel hoop hoor. Een tweede kind is idd makkelijker en een derde helemaal. Alleen de goede balans zoeken tussen werk,kids,man en huishouden blijft even zoeken.

@Evaatje: gelukkig geen herpes. Al is spruw ook zeker niet fijn. Sterkte ermee.

Stemmen zijn weer uitgedeeld. Nu ga ik mijn huis eens even schoonmaken. :( Tot later!

9. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ha meiden!

Wat een prachtige dag zeg vandaag, de zon lacht me tegemoed hier, heerlijk! Ik ga zo 'lekker' even het huis schoonmaken, dan hoef ik dat van het weekend niet meer te doen en kunnen we misschien wat leuks gaan doen. Ik ga morgen maar eens naar de kapper, heb alleen nog geen idee wat ik met mijn haar moet doen. Ik wil het elke x laten groeien (het is nu halflang), maar het word op den duur altijd zo slappig en het gaat dan zo hangen en dan wil ik het er al weer af, maar daar krijg ik dan meestal spijt van. Mmmm...even goed nadenken dus nog. Oh, ik heb trouwens een leuke link voor jullie. Jeroen en ik zijn getrouwd op Corfu (Griekenland) en die mensen die ons geholpen hebben met organiseren van de bruiloft zijn op de hoogte dat Veerle geboren is en hebben iets leuks toegevoegd aan onze site met trouwfoto's op hun internetsite. Kijk maar eens:

http://www.corfunext.com/irene.htm

xxx Irene

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hello meiden!

Wat een mooie dag vandaag weer!

Heb niet zo veel te vertellen..

@ nynke je hebt pbtje.

Vandaag laatste dagje bij me mams. vanmiddag weer naar huis. Maandag alweer op vakantie, dus dat word veel wassen en alvast inpakken.

Hoeveel moet je eigenlijk meenemen aan babystuff?

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kiss

Wat een mooi mannetje en zo groot al hihi.

@ doris

Mooie foto en zo eigenwijs.

@ maartje

Gaaf zeg! wanneer is het af? ben wel benieuwd!

@ evaatje

Wat rot dat je een koortslip hebt.
    En de kleine weer spruw.
    Hoop dat het bij allebei snel over is.

@ marize

Hihi heb je zo op geraapt of op gezogen? ;)

@ missyess

Maak haar altijd wakker.. doe snel schone luier om en dan de fles.. die drinkt ze half slapend.

@ all

Ja ik hou er ook totaal niet van.
    Ik doe niet eens m'n eigen vinger in haar mond.
    Heb altijd speentje bij me.
    Hier is het riool al 2 weken k*t.
    Word er echt raaaaar van.
    Die man zou Marco bellen of hij vandaag of maandag komt maar nog niks gehoord.
    Tis heel leuk allemaal.. maar niet heus.. ik zit er de hele dag mee en de buren en marco zijn amper thuis.
    Maar ja.. ga zo even opruimen en dan vanmiddag kraam bezoek.

@ testen

Ik teste 8 feb positief.

Ik ga er weer vandoor mijn prinsesje word wakker.

Kusjes!

12. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hihihi..ik heb echt een mooie valentijnsdag gehad...jullie horen het maandag wel aangezien hier iemand op het forum rondsneupt die ik ken wil ik niet dat die het zo te weten komt.

Ik testte op 20 feb positief: was een mooi verlaat verjaardagskadootje voor mn vriend (hij is de 16e jarig).

@ Kiss: veel te veel stuff! :) :) :) ;)
    @ Missyess: hier de laatste voeding tussen 22.00/23.00 en we maken haar wakker.

Griep...wat is dat..die is hier niet geweest en hopelijk gebeurd dat ook niet. En ik zie allemaal mooie foto's voorbij komen. Nu heb ik echt zin in de meeting!

13. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Evaatje: hier de lijst van de meiden van de meeting:

Missyess: Liesje: Diaan: Xenas: Kiss: Laura: Nijnie: Misoh: Nynke: Maris: Chrisje: Safiya: Choco: Anne: Evaatje: Happyliesje

Tenminste als dit klopt?

Meiden die nog nadenken of het nog moeten regelen met werk:
    Irene, Maartje, Marize, Moon.

Weet niet meer wie het vroeg over purereen van appel en peer?
    Ik begin met een potje omdat dat toch een stuk fijner is van structuur en daarna als Gilian het een beetje snapt dan ga ik het zelf maken denk ik.

Over fruit gesproken, Gilian heeft vanmorgen voor het eerst zijn fruit gehad, Peer. Hij snaptje er niets van en keek me een beetje raar aan.
    Daarna ging hij enorm smakken en toen deed hij iedere keer zijn mondje open als de lepel kwam. Hij lachtte zich kapot, vond het geweldig en hij vond het nog lekker ook. Daarna was hij moe, nolg 150 cc melk erin gekregen en nu slaapt hij met een bigsmile op zijn gezicht.
    Echt lief.......

Wakker maken voor de fles: tja weet ook niet meer wie dit vroeg?
    Maar Gilian slaapt meestal van 18.30 tot 20.00. Wij maken hem dan wakker en laten hem dan nog spelen tot 21.15, dan een fles en dan slapen. Sinds we dat doen slaapt hij weer gewoon door snachts. Alsa we hem laten liggen komt hij snachts en als we hem niet naar bed doen om 18.30 dan hebben wij geen leuke avond en ligt hij te gillen.

Reageer verder niet meer. Moet zometeen naar een crematie. Tja dat is de tweede al in drie weken. Dus over een half uurtje ben ik weg.

Als er meiden zijn die een fout zien in het meeting overzichtje hierboven, graag even een reactie.

Tot laters.....

Diaan

14. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    gy jfhgbgbbbbbbbbbbbbbbbbbbvcxhuu

Jasmijn zegt: hallo mede-oktoberbaby's!

15. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    ff spammen hoor!

16. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ choco

Wat een scheetje zeg!
    Echt meide gezichtje.

@ all

Britt tilt nog steeds haar hoofd niet op op haar buik.
    Ze houdt hem wel recht als ze recht zit maar dat wil ze niet :(
    Iemand tips?

18. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Moon, Britt op een speeltapijt leggen op haar buik en er voor gaan liggen en dan beginnen aandacht trekken met je stem, met speelgoedjes...zodat ze wel op moet kijken!

19. Hallo allemaal,

Heb alles weer gelezen. Kom nauwlijks aan reageren toe. Wietze heeft een flinke verkoudheid meegenomen van het kdv en nou is maar mama lekker aan het hoesten en snotteren. Met Wietze gaat het daarintegen goed en lijkt er geen last van te hebben.

@murizz: ik hoop dat Quinten snel weer beter gaat drinken. ((knuf))

@maartje: ben erg benieuwd naar het eindresultaat...

@all: wat een scheetjes komen er weer voorbij zeg.... smelt...

@maris: ben wel benieuwd naar wat je hebt geschreven hoor... wat betreft het teruglopen van de bv bij stress... merk het meteen. Wietze komt dan veel vaker en als ik moet kolven dan krijg ik er bijna niks uit.

Ben de afgelopen dagen weer flink chagerijnig. Eigenlijk nergens om. Kan er de hele tijd niet tegen dat dingen anders lopen dan dat ik me had voorgesteld. Zo stom ook... als Wietze een ander schema aanhoudt vind ik dat prima... doet Diederik iets anders dan dat ik denk dat we hebben afgesproken dan ga ik helemaal over de zeik.

Nu maar eens even een boterham eten. Ben net uit bed... Diederik is nog even Wietze showen op z'n oude werk. Nog even rust voordat mama weer moet aantreden.

Liefs Silvie

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ liesje

Okay.. zal het vanavond is proberen.
    Mevrouwtje is erg eigenwijs.

@ maris

Ben ook heel erg benieuwd 8)