Goedemorgen dames, @Maris; stress is funest voor mijn bv. Ik heb gelukkig een flinke voorraad in de vriezer, want de laatste tijd blijft het een beetje klooien. Vooral als ik veel dagen achter elkaar werk, merk ik dat meteen. Wat leuk die serenade! Je maakt ons wel nieuwsgierig zeg. Kan je ons niet ff pb-en ofzo?! (nee we willen helemaaaal niet alles weten hoor! ) @Missyess; hier is de laatste voeding meestal rond 21.00 uur. Moet haar altijd wakker maken. Ze slaapt dan daarna 12 uur door. @Liesje; oh, jij bent dus de enige die het grote geheim wel kent! Bofkont! @Marize; veel plezier! @Nynke; ik snap het. Hoe is het met je moeder? @Irene; wat lief die site! @Kiss; dat wordt inderdaad een druk was-weekend! Ik zou lekker zoveel mogelijk meenemen. Ik vind niks ergers dan wassen tijdens mijn vakantie! @Moon; dat duurt nog wel een paar weekjes want ik werk er alleen op donderdagavond aan. Ik ben gisteren nog wel een heel eind gekomen met schuren, dus dat zal ik eerdaags even laten zien. Fiene hield ook heel lang haar hoofd niet omhoog en van de een op de andere dag deed ze het ineens wel. Ik leg haar altijd na het verschonen even op haar buik. @Choco; jij ook al zo geheimzinnig! Wat een spanning allemaal! @Diaan; sterkte vandaag! Ik denk dat het mij echt niet gaat lukken om naar de meeting te komen. Niemand wil ruilen! @jasmijn; jij ook goede morgen knapperd! @Misoh; jij ook al snipverkouden, hier nog een! Ik kan ook ontploffen om niks. Heel sneu voor mijn mannetje Ik ga zo eens even lekker naar buiten. Het is tenslotte superrrrrrrrrrr weer!
Ik kan heel nergens heen Zit op de post te wachten. Die was gisteren ook geweest maar was ik niet op tijd thuis. Dus liep ik mijn valentijn kado mis Ben heeeel benieuwd en zaterdag of maandag komt er ook weer een kadootje. Van Britt zegt Mar 8) Probeer er steeds achter te komen maar hij verteld niks hihi
Irene, oh zo lief! En romantisch zeg, getrouwd op Corfu! Kiss, komt wat bij kijken hé! Als je op vakantie vertrekt met een baby! Ik voorzag altijd 2 tenues per dag...maar ik had wel bv kindjes die elke dag lekker alles onder poepten hihi Evaatje, bah een koortslip en weeral spruw! Gelukkig is dat snel te behandelen! Choco, je maakt me benieuwd! ggrrrrrrrr En hallo terug, Jasmijn! Mooie foto,s! Jasmijn heeft ook mooie blauwe ogen! Diaan, dus Gillian lustte wel peer! Lekker gezond! Ai, weeral een crematie... Misoh, ach wat een ellende hé verkouden zijn...misschien daarom dat je chagerijnig bent... Maris, je hebt iedereen nieuwsgierig gemaakt! hihi ben blij dat ik het toch nog gelezen heb...maar was moe en dacht zal er morgen op reageren! Nu kan ik natuurlijk niet reageren! Maartje, jammer dat je niet kan komen naar de meeting! Hier schijnt het zonnetje ook, maar oh zo koud! Moon, spannend!
@Moon: ben wel heel benieuwd wat je nu gaat krijgen hoor. @Maartje: met Mams gaat het erg goed. Ze is nu 3 weken thuis en begint weer wat meer te kunnen. Ze gaat nu drie keer per week naar therapie om beter te leren lopen en fietsen. Gisteren voor eht eerst gefietst en het ging gelijk goed. Ook krijgt ze veel hersentraining om de concentratie beter te later worden. Kortom het gaat Goed! @Silvie: lastig die verkoudheid. Ik hoop dat jullie je snel beter gaan voelen. @Choco: wat een lieve meid is Jasmijn. Je maakt ons ook al zo nieuwschierig. @Diaan: gecondoleerd meid. Sterkte met de crematie. @Kiss: pb terug. Kleding, kolf,flessen,speelgoed,wandelwagen evt bedje minimonkey,paracetamol,fototoestel,droogdoeken teveel eigenlijk.
Volgens mij zijn ze me aan het pesten... Normaal is ie om 12 uur allang geweest. Net jasje van Ralph Lauren voor Britt binnen gehad. Zo schattig! Alleen stond op 9 maanden maar ze past hem nu al.
Moon, het lukt dus! Foto open klikken op toddler, nog eens op klikken, krijg je nieuw venster, rechtermuis klikken, eigenschappen , adres kopieëren, naar hier komen, klikken op img, dan plakken , terug img en foto staat er op!
Moon, ralph Lauren tailleert klein, heb er ook enkele kleren van voor de meisjes en altijd groter gekocht dan ze nodig hebben...