@all.. over de bezichtiging... was heel leuk.. nou ja leuk.. vooral heel nuttig.. zeker omdat we die vriend hadden meegenomen (die makelaar is) en mijn ouders.. Maandag gaan we ff met die vriend van ons om de tafel zitten.. wat hij denkt hoe we het kunnen spelen.. het bieden enzo.. want ja.. we willen zeker wel een bod uitbrengen! Spannend! Andere vriend van ons is tussenpersoon voor hypotheekverstrekker... en die gaat ons helpen hoe we het zouden kunnen bekostigen! Handig zulke vriendjes haha!
Maartje, fijn dat het gezellig was gisteren! Spannend dat wachten op de uitslag van de sollicitatie. Xenas, kan de osteopaat er ook wat aan doen die geblokkeerde zenuwen? Hopelijk helpt het! Spannend, succes met bieden!
@nijnie.. ja die man kan het verhelpen zegt hij! Ben erg benieuwd! @hema stoel. jippie! heb ook de stoel besteld! Ga hem alleen ophalen in de winkel! Heb volgende week pas weer centjes om hem te betalen dus kon niet via ideal doen haha!
Hé meiden! Allereerst Nynke, Kiss en Marieke, heel veel plezier! Zal een gezellige boel worden denk ik Xenas, ben HEEL benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden met het huis! Spannend hoor! Hou ons op de hoogte he! Vind die stoel vd Hema ook heel mooi, maar wil eigenlijk liever een witte of aqua blauwe... Alleen die zijn vaak weer STUKKEN duurder Arme Jesse... hoop dat ze het snel op kunnen lossen! Dikke knuf! Moon, wat een beeldige foto! En jemig, wat zie jij er goed uit zeg (ff zonder te slijmen hoor, vind echt dat je er super uit ziet!)! Vanochtend bij de opticien geweest voor lenzencontrole en ik kreeg als kadootje nog een baby banz mee! Zo'n zonnebrilletje voor baby's! Echt heel erg leuk! Ze zeiden daar dat het heel belangrijk is om die kleintjes straks een zonnebrilletje op te doen omdat de UV stralen voor hun oogjes best slecht is! Heb een blauwe uitgezocht! Daarna lekker met Damiën naar m'n ouders gewandeld en ben net na het boodschapjes doen weer terug... Damiën in de WANDELWAGEN: Hij vond het heerlijk (heeft ook een poos geslapen trouwens 8) )en had helemaal een roze neus net, haha! Vanaaf bij vrienden gourmetten... niet echt de tijd van het jaar, maar de vorige keer was het ook HEEL gezellig, dus nu doen we 't gewoon weer! Verschil is alleen dat ik toen 8 maanden zwanger was en geen wijntje kon drinken! Nu lekker wel, jammie! Liefs
Chrisje: wij hebben hem gekocht toen Rowin 7 maanden was en hij bevalt super goed. Hij heeft hem opgehad tot en met afgelopen zomer..... Nu is hij voor Gilian en heeft Rowin een grote jongens bril gehad. Maar inderdaad ze zijn geweldig en blijven goed zitten.
Hé Diaan, dat hoor ik graag! Ze kunnen ze er ook niet zo makkelijk af trekken volgens mij of wel? Hahha, Rowin een grote jongens bril! Helemaal in z'n sas natuurlijk!
chrisje: inderdaad kunnen ze hem er niet makkelijk af krijgen. Ze blijven goed zitten en zijn door het klittenband goed te verstellen op de maat van het hoofdje. Vandaar dat Rowin hem op had vanaf 7 maanden tot 2 jaar en 10 maanden. Nu is hij echt te klein geworden. De glaasjes zijn wel beschadigd met wat krasjes dus ik moet ff kijken of Gilian hem nog op kan......
Diaan, da's lang zeg! Veel plezier van gehad dus! Xenas, nee, hij had er nog niet echt "veel zin in" zeg maar... dus heb 'm maar ff met rust gelaten, haha! Even geen gefriemel van mama
Hey meiden, Ik moet even mijn verhaal kwijt hoor. Ons meisje huilt echt nooit en als ze huilt is er eigenlijk altijd duidelijk iets aan de hand (vieze luier, moe, honger). Nou vanmiddag heeft ze aan een stuk door gekrijst. Echt niet normaal. Het leek wel alsof ze pijn had. Ze wilde ook niet aan de borst. Uiteindelijk heb ik haar in bad gedaan en dat ging prima. Ze was helemaal relaxed en zelfs het aankleden was geen probleem. Daarna was het etenstijd dus ik leg haar aan.......meteen weer heel hard huilen. Uiteindelijk hebben we haar in bedje gelegd en is ze uitgeput in slaap gevallen ( ze was natuurlijk ook de hele middag wakker, terwijl ze normaal zeker 2 a 3 uur slaapt). Ik was zelf ook helemaal over de rooien en heb tranen met tuiten gehuild. Ik voelde me toch al niet lekker (snipverkouden en heel erg moe) en kon hier dus helemaal niet mee omgaan. Ook maak ik me meteen weer heel erg veel zorgen over de borstvoeding. Zal er ineens niet meer genoeg zijn? Ik zit dus nu met rode oogjes op de bank en fiene slaapt. Ik heb geen idee hoe laat ze nu voor haar voeding komt, maar voorlopig laat ik haar maar even bijkomen. Ik voel me zo rot!
@maartje.. ohh meid wat vervelend zeg! Kan best met het sprongetje te maken hebben gehad.. maar tis altijd maar de vraag of dat zo is! Hoop dat ze nu even lekker doorslaapt! En daarna weer lekker wakker wordt om even aan de borst te gaan! Knuf!
@ chrisje Wat is het toch een mooi mannetje zeg! Gaaf dat brilletje... zag laatst ook ergens zoiets... Dank je meis... @ wen Aaaaah wat snoezig zo bij papa 8)
Lieve meiden.. Mooie spam gezien hier hoor! Ik wou ff zeggen dat ik het ontzettend gezellig heb gehad met de minimeeting met Marieke, Nynke, Eline & marijn! Helemaal Toppie!