Ben zo trots..Britt zat op m'n schoot tegen me aan en komt zo omhoog om recht te zitten Ze geeft ook aan 4 flessen wat moet ik doen? Ze kwijlt nu mega haha heeft boven in haar kaak mega bobbeltje zitten 8)
woooow stoere Britt! kwijlen, ach ja.. daar ken ik er nog 1 van whaha.. Gisteren had ie zo een blauw bloesje aan, die was dus helemaal doorweekt vant kwijlen enzo(zie foto's van meeting) Kuss
Meiden, wat een leuke foto's weer! Fijn dat jullie mini-meeting zo geslaagd was gisteren zeg! 'T zag er errug gezellig uit! Krijg zo ook mega veel zin in 29 maart! Kiss, heerlijk zeg! Jullie hebben er mooi weer bij hoor! Ga hard voor je duimen dat het zo mooi blijft! 'T was bij onze vrienden heel gezellig gisteravond! Hihi, lekker wat wijntjes gedronke en ik voelde ze wel hoor! Opa en oma hadden ook een topavond gehad met ons manneke! Lekker gebadderd met z'n drietjes! Iedereen weer blij! We gaan vanmiddag gezellig met vrienden wandelen. Ben er nog niet helemaal uit of Damiën weer in de wandelwagen gaat of toch maar in de kinderwagenbak.... Eerst de kou maar eens even testen... Nog ff een filmpje van ons lekkere ventje... Ben zo trots op 'm! Let maar ff niet op mijn stem hoor http://nl.youtube.com/watch?v=EwiHVnz80ek Jeetje Moon, Britt trouwens ook al zitten! Damiën doet wel pogingen maar hij is nog niet echt rechtop gaan zitten! Liefs
heeey meiden! Jee de minimeetingis geslaagd! goed zo! Leuke foto's, erg leuk om de gezichten er zo in het echt bij te zien! Gisteren avond een verjaardag gehad.. Jesse was mee.. hij heeft heerlijk om zich heen gekeken.. Alleen tja, hij valt natuurlijk nog steeds niet goed in slaap.. dus daar ook niet.. al die mensen zijn veelste interessant! Hij heeft vanmorgen ook doorgeslapen tot half 10! Dat was wel even lekker! Straks vriendinnetje op bezoek! Wel gezellig.. zij is verhuist naar Best.. anderhalf uur bij mij vandaan! Dus heb haar al tijd niet gezien!
haha chris.. wat een leuke foto! En dat filmpje, super schattig! Hij heeft mooie sprekende ogen zeg! @kiss.. jee vakantie.. ik wil ook! lekker zeg!
Goedemorgen op deze mooie zondag! Hier gaat alles prima, Merla groeit echt hard, ze zit nu al sommige maat 68 kleertjes. Ze is erg vrolijk, kletst lekker veel en pakt alles vast wat binnen haar bereik ligt. Helaas moet ik nu ook echt het hemeltje bij de wieg weg gaan halen, want ik ben echt bang dat ze anders vandaag of morgen dat ding over zich heen trekt. Hier wordt nog hard aan de tuin gewerkt, ik zal straks even een paar fotootjes doen van hoe het er nu voor staat. Ik lees allemaal mooie verhalen over jullie kleintjes en veel mooie kiekjes. Ik zal straks ook nog even Merla hier weer spammen. Nu moet ik nog weer even gaan (zit nog in mijn pyjama) en heb straks bezoek. Allemaal een fijne dag en geniet van dit heerlijke weertje.
Wat een leuke foto's van de minimeeting! Chrisje, hihi wat een schatje! Waar is Maris nu gebleven? Ik wacht nog steeds in spanning op haar nieuws Hier alles goed, genieten van het mooie weer! Straks naar vrienden, gezellie! Groetjes Doris
Sven steekt trouwens sind gister steeds zn tong uit en dan gaat hij heel hard lachen Zal er vanmddag een foto van proberen te maken, is zo'n schattig gezicht!
@ chrisje: erg leuk van je opticien. Ik heb er maar meteen eentje besteld op de site van baby banz. (met verzendkosten 19,95 voor de geinteresserden). Scroll ik net wat verder, zie ik dat we voor dezelfde kleur zijn gegaan. Wij gaan rond koninginnedag naar zuid Frankrijk en dan moeten we d'r wel eentje hebben. Al heb ik het idee dat Wietze het ook nu wel prettig zou vinden in de bak (als het windstil is met een zonnetje dan doen we de kap naar beneden zodat ie lekker rond kan kijken). Hij gaat altijd zo knijpen met z'n oogjes. @ maartje: het zal wel aan het sprongetje liggen of misschien het eerste aanzetje van een tandje. Je borstvoeding is prima in orde. Hij is misschien wat anders door je verkoudheid, te weinig zul je niet hebben. Dat regelt Fiene wel. ((knuff)) @ kiss: wat een leuk filmpje van Xavier... hier zit Diederik met spanning te wachten op de eerste schaterlag van Wietze. Nu doet hij het alleen nog zonder geluid. @ minimeeting: wat leuk dat jullie elkaar al hebben gezien. Leuke foto's ook. Dat wordt nog wat de 29e! Hier weer netjes gedouched achter de pc. Is weer eens een afwisseling. Meestal gaat tegen eenen de badjas pas uit. Straks naar m'n vader en z'n vriendin. Die hebben een 'familie' dag. Zodat de broers en zussen van m'n vader en moeder het gezin van z'n vriendin kunnen leren kennen. Diederik gaat niet mee. Vind die familie van mij maar niks als ze allemaal bij elkaar zijn. Die gaat lekker in het zonnetje spittne in de tuin. Hier gaat het ineens een stuk beter met de verkoudheid. Heb vanmorgen een beetje uit kunnen slapen tot zo ongeveer 10.30 (wel om 3.00 en om 7.45 een voeding gedaan). Was wel even nodig. Van een verkoudheid knap je nog steeds het beste op met genoeg nachtrust. Gelukkig kan dat ook als Diederik thuis is, aangezien Wietze na de eerste dagvoeding niet meer wil slapen. Wietze is trouwens echt een kletskous aan het worden. Hij begint z'n knuffels al te kennen en klets honderduit tegen alles en iedereen. Net z'n moeder dus dat belooft nog wat als er straks woorden uit gaan komen. Nu maar eens een boterhammetje smeren, voeden en dat gaat mama op pad. Iedereen een fijne zondag en geniet van het lekkere zonnetje! Liefs Silvie
Haaaai, @Minimeeting: leuk dat de minimeeting leuk was heb ook reuze zin in de grote meeting.......Leuke foto's @All: Inderdaad waar is Maris gebleven na haar onthullingen die we niet hebben gezien ben nog steeds nieuwsgierig. @Kiss: voor ik het vergeet: gezellige vakantie en lekker genieten meid. Hoop voor je dat het mooi weer wordt. Veel plezier. Ik krijg ook zin ervan. Wij gaan 7,8,9,10 maart naar Centerparcs, heb ik ook al zo'n zin in. @Snotneuzen: alle meiden met snotneuzen en alle bebies met snotneuzen, beterschap. @misoh: ik las jou verhaaltje en ik dacht he sta jij te douchen achter de pc.....? Kun je nou echt niet zonder ons JE schreef: hier weer netjes gedouched achter de pc Maar je bedoelt het natuurlijk anders en ik las het anders hihi. @Doris: Sven heeft ook streken.....zijn tong uitsteken naar zijn papa en mama....dit is nog onschuldig.....straks steekt hij zijn middelvinger op @Laura: Gilian draagt sinds vorige week ook maat 68 en een paar grote truitjes maat 62. De rest is allemaal te klein. Snel gaat het he? @Wen: leuke foto.....Jesse lijkt wel een professor..... @chrisje: die foto geweldig....hij kijkt er ook zo lekker clowns bij.... @Wen: doet die osteopaat ook wat aan de afplatting van zijn hoofdje of alleen aan die beknelde zenuwen? Hoe komt hij daar eigenlijk aan? Ben je bevallen met een vacuumpomp, want Rowin had dat ook maar dan iets minder en dat bleek gekomen te zijn door de vacuumpomp. @Chrisje: ben je weer nuchter? @Moon: Britt is vlot hoor......echt leuk @Kiss- hoofdpijn krijg je inderdaad door de zon, zijn je hersenen te veel geprikkeld en dan tuur en knijp je teveel met je ogen. kan echt flinke hoofdpijn geven. Is het nu weg? @Nynke: fijn dat het goed gaat met deze voeding. is echt zoeken he? Wij zijn nu ook gestopt met de omneo. Gilian spuugt zonder omneo zelfs minder en poept prima, heb ik net nog gezien want er stroomde iets uit zijn broekspijp toen we zaten te eten Weet niet meer wie het vroeg maar met mij gaat het weer iets beter. Mijn keelpijn zit er nog wel maar is nu dragelijk en wordt iedere dag minder. Nu heb ik overal snot en van die lekkere hoestbuien Ik vind het een hardnekkige griep. heb er nu al twee weken last van en het is nog niet helemaal over. Gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter maar goed het is nog niet over..... Zo sorry voor het lange berichtje... had nu ff tijd om te reageren. Gilian en Rowin liggen in bed en Marco moet een concert geven. hij speelt trompet en had een optreden. Dus ik zit alleen thuis met dit mooie weer......baal baal. Hij is om 1 uur weggegaan en is om 5 uur weer thuis dus tja moet mezelf maar vermaken. kus Diaan
@diaan.. nee komt niet door pomp ofzo.. jesse heeft of tijdens zwangerschap.. of tijdens bevalling klem gezeten.. ik denk zelf tijdens zw.. want op iedere echo lag hij lekker met zijn hoofd in mijn bmwand... Maar doordat wij jesse zelf al vaak op die babysleep laten slapen, en als straks die blokkades weg zijn, hoop ik natuurlijk dat hij op zijn andere hoofdje gaat slapen.. doet hij trouwens nu steeds meer.. heb ook het idee dat de afplatting minder is... En misschien zou het straks alleen dan cosmetisch zijn.. dus dat we ervoor kunnen kiezen.. maar denk niet dat Jesse het ons in dank zal afnemen als wij het niet zouden doen als het erg blijft.. en zichtbaar.. mannen hebben vaak toch kort haar.. en misschien zie je het wel heel erg dan! Vind het overigens nu al stuk minder erg dat hij eventueel dat helmpje moet.. gek eigenlijk... dat ik daar behoorlijk wat tranen heb gelaten hierover!
@ chrisje We wisten niet wat we zagen. Want met sommige dingen ligt ze echt achter en dit doet ze zo in eens. Hihi wat lief die foto! @ doris Ja ze is in eens spoorloos. We zijn ook heel niet nieuwsgierig @ diaan Knuffel! @ wen Sterkte he! Hoop dat we winnen
Kiss, hele fijne vakantie! Stoere Britt! Chrisje, het is echt heerlijk wandelweer. Wij zijn net terug, om een uur of 12 weggegaan, dus de nodige beweging weer gehad! Leuk filmpje en leuke foto met dat neusje! Laura, en Diaan, al maat 68 . Mirte heeft nu echt maat 62, alleen nog 3 broekjes in maat 56 die ze nog past... Al wordt het qua lengte wat aan de korte kant inmiddels... Ik ben blij als er knoopsgatelastiek of een touwtje aan de broekjes zit, want anders zakt het haar gewoon van de billen af... Doris, volgens mij was het choco die maandag iets zou vertellen... Maris wilde het hier volgens mij niet neerzetten, dus die is denk ik niet gevlucht hoor .
@moon... gefeliciteerd.. met deze 'magere' overwinning hahaha! @kledingmaat.. jesse heeft ook echt al 68 nodig.. nu al 3 shirts zelfs in 74! En die zitten prachtig! Maar nu komt het.. moet gaan shoppen.. hahaha zoveel 74 kleertjes hebben we niet
patatjes met mayo........gemarineerde varkenshaasmedaillons......salade....jammie jammie dat eten wij.... en rowin krijgt patat met knakworst